Boekarest, ken je klassiekers.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal over die spoorlijn in Oost-Europa?
Inb4 40-45 grappen
Laat gaan joh, JR heeft alleen bij de padvinderij gezeten, die gaan we niet alles uitleggen.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij zit niet aandachtig te luisteren als Johan uiteenzet hoe hij het met een Uzi de Russen tegenhield op de grens? Diezelfde Uzi kon nog geen gat in een jas schieten, maar dit geheel terzijde.
Boskamp is vooral niet zo intelligent.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:45 schreef timmmmm het volgende:
De enige bij VI die ik wel verdenk van homofobie is Jan Boskamp.
Maar je moet die ouwetjes dat ook allemaal niet kwalijk nemen joh, die komen uit een andere tijd
Haha ik herinner mij nog hoe Boskamp reageerde op "Adam zoekt Eva".quote:Op donderdag 29 november 2018 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Maar je moet die ouwetjes dat ook allemaal niet kwalijk nemen joh, die komen uit een andere tijd
quote:Op donderdag 29 november 2018 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat gaan joh, JR heeft alleen bij de padvinderij gezeten, die gaan we niet alles uitleggen.
Schat van een man.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp is vooral niet zo intelligent.
Oohhh dutchmanquote:Op donderdag 29 november 2018 17:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Boekarest, ken je klassiekers.
Terwijl ik het idee heb dattie zelf homo is. En Gijp erbij.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:45 schreef timmmmm het volgende:
Da motte hunnie weten.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boskamp is vooral niet zo intelligent.
Dan waren ze wel beter gekleedquote:Op donderdag 29 november 2018 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl ik het idee heb dattie zelf homo is. En Gijp erbij.
Er komt zo wel een stukje hierover bij EenVandaag denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wel jammer dat Johan niet meer bij Pauw wil zitten. (tenzij er iets verkocht moet worden)
Oehhh ik ga er voor zitten. Handje in de broek. Lekker man.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komt zo wel een stukje hierover bij EenVandaag denk ik.
"Ik heb helemaal niks tegen homo's. Ik ben geen homohater. Waarom zou ik ook? Ik heb zelfs homo's in mijn kenniskring. We leven in een democratie, iedereen doet wat hij wil."quote:Op donderdag 29 november 2018 17:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl ik het idee heb dattie zelf homo is. En Gijp erbij.
Gijp. Uggs. Een hetero draagt geen uggs.quote:
Dat "zelfs"quote:Op donderdag 29 november 2018 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
"Ik heb helemaal niks tegen homo's. Ik ben geen homohater. Waarom zou ik ook? Ik heb zelfs homo's in mijn kenniskring. We leven in een democratie, iedereen doet wat hij wil."
Geen homo heeft Uggs gedragen na 2011quote:Op donderdag 29 november 2018 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gijp. Uggs. Een hetero draagt geen uggs.
Ik lees nu even op Twitter over die hashtag, jemig waar mensen de energie vandaan halen voor dit soort gedoe.quote:Op donderdag 29 november 2018 17:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oehhh ik ga er voor zitten. Handje in de broek. Lekker man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |