Je gaat met geen enkel woord op mijn vraag in en je post staat vol met domme aannames.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze houding al, het is best grappig om te zien hoe goed hetero's wel niet weten hoe makkelijk het is voor homos in deze tijd (in de voetbalcultuur) uit de kast te komen en dat grapjes van johan en rene waar al deze mannen naar kijken daar wel of niet tot bijdragen.
Ze zijn aangesteld om controverse te veroorzaken. Waarom denk je dat John ze wilde hebben? Omdat ze inhoudelijk zo'n sterk programma hebben? Het gaat John alleen maar om de kijkcijfers. En reken maar dat er morgen wat mensen zullen kijken.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn ze aangesteld om het nog moeilijker te maken voor homos om uit de kast te komen?
Ik schakel Lavenderr even in.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp is een enorme god maar heeft wel een homokledingstijl
Johan zal morgen aangeven dat Angela een hele slimme vrouw is en ze helemaal gelijk heeft.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Vriendin van de show Angela.
https://www.ad.nl/show/li(...)belangrijk~af9a3575/
als je het stukje niet kan lezen zet browser in incognito mode dan kan je het gratis lezen...quote:Op donderdag 29 november 2018 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
Vriendin van de show Angela.
https://www.ad.nl/show/li(...)belangrijk~af9a3575/
We kunnen natuurlijk wel even kijken naar hun uitspraken/uitlatingenquote:Op donderdag 29 november 2018 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaat met geen enkel woord op mijn vraag in en je post staat vol met domme aannames.
Vorige week noemde hij 2 jongens die een brief stuurden naar een knvb over homovijandelijkheid 'snotapen die hun mond moesten houden'quote:Ze moeten ophouden met doen alsof het zo verschrikkelijk moeilijk is om uit de kast te komen. Als je een beetje karakter hebt, kom je daar gewoon voor uit
Gijp jaar geleden over homos (dit ging daarna nog even door over trouwende homos)quote:Dat gedoe met voetballers die uit de kast moeten komen. Laten we gewoon weer even normaal doen. Er zijn gewoon weinig homofiele voetballers. Er zullen er wel een of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo's."
quote:Ik heb er de hele avond naar zitten kijken. Ik had de keuze tussen twee homo’s die gingen trouwen of darten. - was ook allemaal onzin volgens hem
En op wat voor manier maken ze het Piet uit de provincie hiermee moeilijker om uit de kast te komen?quote:Op donderdag 29 november 2018 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk wel even kijken naar hun uitspraken/uitlatingen
Rene met zijn typetje Renate
Derksen gister met:
[..]
Vorige week noemde hij 2 jongens die een brief stuurden naar een knvb over homovijandelijkheid 'snotapen die hun mond moesten houden'
Vd Gijp in 2013:
[..]
Gijp jaar geleden over homos (dit ging daarna nog even door over trouwende homos)
[..]
zon grapjequote:Op donderdag 29 november 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
En kan nog wel wat meer opzoeken natuurlijk als dat nodig is.
En dan altijd dat treurige 'MAG IK DAT DAN NIET ZEGGEN JOHAN, HAHAHAHHAA'
Ineens worden ze dan heel onzeker na zon grapje.
Nou nee hoor, het slaat allemaal als kut op Dirk dus laat maar lekker zitten.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:08 schreef skysherrif het volgende:
En kan nog wel wat meer opzoeken natuurlijk als dat nodig is.
En dan altijd dat treurige 'MAG IK DAT DAN NIET ZEGGEN JOHAN, HAHAHAHHAA'
Ineens worden ze dan heel onzeker na zon grapje.
Omdat kennelijk homos niet in de voetballerij horen, volgens het grootste voetbalprogramma, zeker voor dat publiek op nederland.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En op wat voor manier maken ze het Piet uit de provincie hiermee moeilijker om uit de kast te komen?
Dat zie ik nergens staan.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat kennelijk homos niet in de voetballerij horen, volgens het grootste voetbalprogramma, zeker voor dat publiek op nederland.
Voor jou ja. Kennelijk denken daar heel veel homo's anders over.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nee hoor, het slaat allemaal als kut op Dirk dus laat maar lekker zitten.
Dat zeg ik nergens, waarom leg je me elke keer allemaal woorden in de mond? Ik heb zelf gezegd dat ik die 'karakter opmerking' nergens op vond slaan.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor jou ja. Kennelijk denken daar heel veel homo's anders over.
Maar die moeten hun bek maar houden met hun gezeik, toch?
Misschien moet je de post dan even lezen maat. Gijp heeft gewoon letterlijk gezegd dat voetbal geen sport voor homo's isquote:
Omdat ze het niet leuk vinden, debiel. Niet omdat ze er niet horen.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien moet je de post dan even lezen maat. Gijp heeft gewoon letterlijk gezegd dat voetbal geen sport voor homo's is
Goed verhaal man.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:12 schreef KingRadler het volgende:
doordat een bepaalde bevolkingsgroep homo's haat, dat zal nooit helpen om het probleem op te lossen. Het gaat alleen maar erger worden.
Wel meer religies haten homo's.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:12 schreef KingRadler het volgende:
doordat een bepaalde bevolkingsgroep (zandvolk) homo's haat, dat zal nooit helpen om het probleem op te lossen. Het gaat alleen maar erger worden.
Heb je ze wel eens zien rennen dan? Of nouja huppelen met hun handtasjes HAHAHAHquote:Op donderdag 29 november 2018 16:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien moet je de post dan even lezen maat. Gijp heeft gewoon letterlijk gezegd dat voetbal geen sport voor homo's is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |