Bron?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat slobeend is afgezakt tot twijfelachtige sjw’er.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
(overigens is dat stukje van voordat zijn zoon bij hem woonde)
Waarom verwijder je m'n relevante vraag?quote:
Ja, maar veel twitteraars zullen ongetwijfeld (?) ook werk hebben. Gijp bedoelt, ik heb geen tijd voor Twitter. Maar dat is natuurlijk een beetje een drogreden om er niet inhoudelijk op in te gaan.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom verwijder je m'n relevante vraag?
Hij heeft toch gewoon werk? Ongeacht hoe laat hij z'n bed uit komt?
Gijp heeft een grotere fascinatie voor het mannelijk lid dan de gemiddelde homo.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:40 schreef RensAjacied het volgende:
Gijp is een enorme god maar heeft wel een homokledingstijl
Dat maak jij er van, 'geen tijd' is een argument dat Gijp nooit zal gebruiken imo.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar veel twitteraars zullen ongetwijfeld (?) ook werk hebben. Gijp bedoelt, ik heb geen tijd voor Twitter. Maar dat is natuurlijk een beetje een drogreden om er niet inhoudelijk op in te gaan.
Waarom zouden ze er ook op in gaan? Ze doen exact waar ze voor zijn aangesteld. Ze krijgen er goed voor betaald, en iedereen heeft het er weer over.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar veel twitteraars zullen ongetwijfeld (?) ook werk hebben. Gijp bedoelt, ik heb geen tijd voor Twitter. Maar dat is natuurlijk een beetje een drogreden om er niet inhoudelijk op in te gaan.
Wat maak jij dan van 'ze moeten werk gaan zoeken'?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, 'geen tijd' is een argument dat Gijp nooit zal gebruiken imo.
'Ze moeten iets nuttigs gaan doen'quote:Op donderdag 29 november 2018 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat maak jij dan van 'ze moeten werk gaan zoeken'?
Leven en laten leven.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat maak jij dan van 'ze moeten werk gaan zoeken'?
Dat is de betekenis die jij er aan geeft. Of hij dat bedoelt weet ik niet. (lijkt me sterk eigenlijk)quote:Op donderdag 29 november 2018 15:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar veel twitteraars zullen ongetwijfeld (?) ook werk hebben. Gijp bedoelt, ik heb geen tijd voor Twitter.
Zijn ze aangesteld om het nog moeilijker te maken voor homos om uit de kast te komen?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zouden ze er ook op in gaan? Ze doen exact waar ze voor zijn aangesteld. Ze krijgen er goed voor betaald, en iedereen heeft het er weer over.
Roy gaat er met gestrekt been in.twitter:Royvfr1908_ twitterde op donderdag 29-11-2018 om 15:47:24#SorryJohan Dat al die tyfushomos zo kankerpubliciteitsgeil zijn en niet tegen onschuldige grapjes kunnen. Fuck jullie nichten reageer retweet
Lol wat.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn ze aangesteld om het nog moeilijker te maken voor homos om uit de kast te komen?
Zo doet Roy dat.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Roy gaat er met gestrekt been in.twitter:Royvfr1908_ twitterde op donderdag 29-11-2018 om 15:47:24#SorryJohan Dat al die tyfushomos zo kankerpubliciteitsgeil zijn en niet tegen onschuldige grapjes kunnen. Fuck jullie nichten reageer retweet
Waarom moedigt hij aan tot incest? Is dat normaal in zijn familie?quote:Op donderdag 29 november 2018 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
Op wat voor manier maken ze het moeilijker voor homo's om uit de kast te komen? (lol)quote:Op donderdag 29 november 2018 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik snap niet wat daar niet aan te begrijpen valt.
quote:Op donderdag 29 november 2018 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moedigt hij aan tot incest? Is dat normaal in zijn familie?
Deze houding al, het is best grappig om te zien hoe goed hetero's wel niet weten hoe makkelijk het is voor homos in deze tijd (in de voetbalcultuur) uit de kast te komen en dat grapjes van johan en rene waar al deze mannen naar kijken daar wel of niet tot bijdragen.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op wat voor manier maken ze het moeilijker voor homo's om uit de kast te komen? (lol)
RoyGodquote:Op donderdag 29 november 2018 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |