abonnement Unibet Coolblue
pi_183443386
Johan komt morgen met een reactie.
#sorryjohan
SOONY
  donderdag 29 november 2018 @ 18:11:45 #227
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183443404
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:08 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als hij mijn broer was geweest had ik gezegd dat hij zich gewoon eens in moet lezen in voetbal en dan met een interessant verhaal daarover moet komen. In plaats van in een treurige poging kijkcijfers te scoren een vooropgezet fophefdrama te creëeren. En al die mafkezen die daar vervolgens overheen vallen. En dan over een maand weer. Rinse & repeat. :')
Dan had hij je in je gezocht uitgelachen en gezegd dat hij daar juist zijn geld mee verdient
Laffe huichelaar
  donderdag 29 november 2018 @ 18:11:49 #228
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183443408
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:09 schreef Bolasie het volgende:
'Johan belooft morgen in zijn uitzending te reageren'

No way.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:13:18 #229
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_183443427
Minister wil in gesprek met Johan Derksen over homo-uitspraken
Minister Ingrid van Engelshoven (Emancipatie) wil in debat met Johan Derksen. Dat heeft ze vandaag gezegd in reactie op zijn homo-onvriendelijke uitspraken in het programma Veronica Inside. ,,Ik vind zijn uitspraken pijnlijk”, zegt de minister.

https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraken~a3a409e2/

Nondejuu wat overdreven allemaal.
pi_183443438
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan had hij je in je gezocht uitgelachen en gezegd dat hij daar juist zijn geld mee verdient
Ja, precies, hij verdient zijn geld met acteerwerk en niet met voetbalanalyse. Allemaal prima, mij heb je er niet mee, maar waarom mag dat hier dan niet gezegd worden zonder dat je voor "debiel", "donder op" etc. wordt uitgemaakt?
  donderdag 29 november 2018 @ 18:14:18 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183443439
Laat die minister lekker met de Gristenunie en Imams om de tafel gaan zitten.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:14:57 #232
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_183443451
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef YazooW het volgende:
Minister wil in gesprek met Johan Derksen over homo-uitspraken
Minister Ingrid van Engelshoven (Emancipatie) wil in debat met Johan Derksen. Dat heeft ze vandaag gezegd in reactie op zijn homo-onvriendelijke uitspraken in het programma Veronica Inside. ,,Ik vind zijn uitspraken pijnlijk”, zegt de minister.

https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraken~a3a409e2/

Nondejuu wat overdreven allemaal.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_183443457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:09 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Als hij jouw broer was had hij niet geluisterd want hij mot homo's niet.
Och jochie. Je noemt me een homo. Ik ga even in een hoekje zitten huilen hoor. Echt, gast. Sneu dit weer. :')
pi_183443459
Ingrid wie?

Ach die bagger zullen ze ook wel krijgen bij RTL Boulevard, Shownieuws en Pauw :+
SOONY
pi_183443469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
Laat die minister lekker met de Gristenunie en Imams om de tafel gaan zitten.
Allemaal de sgult van de moslims!!1
  donderdag 29 november 2018 @ 18:16:11 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183443470
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Och jochie. Je noemt me een homo. Ik ga even in een hoekje zitten huilen hoor. Echt, gast. Sneu dit weer. :')
Oké. Is goed. Kun je ook normale zinnen maken? Probeer het. Succes.
pi_183443509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:16 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Oké. Is goed. Kun je ook normale zinnen maken? Probeer het. Succes.
Dit is eigenlijk hetzelfde als wat Derksen doet, behalve dan dat niemand er om kan lachen. Met andere woorden dubbel treurig.
  donderdag 29 november 2018 @ 18:20:28 #238
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183443537
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk hetzelfde als wat Derksen doet, behalve dan dat niemand er om kan lachen. Met andere woorden dubbel treurig.
Nou, hier heb je me mee hoor.
pi_183443544
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:18 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk hetzelfde als wat Derksen doet, behalve dan dat niemand er om kan lachen. Met andere woorden dubbel treurig.
Wie is deze nobuddy?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183443553
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef YazooW het volgende:
Minister wil in gesprek met Johan Derksen over homo-uitspraken
Minister Ingrid van Engelshoven (Emancipatie) wil in debat met Johan Derksen. Dat heeft ze vandaag gezegd in reactie op zijn homo-onvriendelijke uitspraken in het programma Veronica Inside. ,,Ik vind zijn uitspraken pijnlijk”, zegt de minister.

https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraken~a3a409e2/

Nondejuu wat overdreven allemaal.
_O-
blablablabla
  donderdag 29 november 2018 @ 18:21:29 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183443555
  donderdag 29 november 2018 @ 18:22:05 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183443566
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:14 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, precies, hij verdient zijn geld met acteerwerk en niet met voetbalanalyse. Allemaal prima, mij heb je er niet mee, maar waarom mag dat hier dan niet gezegd worden zonder dat je voor "debiel", "donder op" etc. wordt uitgemaakt?
Dat heb ik dan even gemist
Laffe huichelaar
pi_183443578
In Grolloo komt dit nieuws morgen pas door.
blablablabla
pi_183443579
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:13 schreef YazooW het volgende:
Minister wil in gesprek met Johan Derksen over homo-uitspraken
Minister Ingrid van Engelshoven (Emancipatie) wil in debat met Johan Derksen. Dat heeft ze vandaag gezegd in reactie op zijn homo-onvriendelijke uitspraken in het programma Veronica Inside. ,,Ik vind zijn uitspraken pijnlijk”, zegt de minister.

https://www.ad.nl/binnenl(...)uitspraken~a3a409e2/

Nondejuu wat overdreven allemaal.
Dit is de eerste keer dat ik de naam van die minister hoor. Chapeau.
pi_183443597
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:14 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ja, precies, hij verdient zijn geld met acteerwerk en niet met voetbalanalyse. Allemaal prima, mij heb je er niet mee, maar waarom mag dat hier dan niet gezegd worden zonder dat je voor "debiel", "donder op" etc. wordt uitgemaakt?
Zo doen we dat in VBL.

LOG UIT.
pi_183443610
Lachwekkend dat het NOS journaal en de politiek zelfs aandacht geven aan wat uitspraken van Johan.

Het gaat blijkbaar nog heel goed met ons land.
٩๏̯͡๏)۶
pi_183443611
quote:
BN’ers staan op tegen Johan Derksen: ‘#SorryJohan’

Bekende Nederlanders doen volop mee aan de Twitter-actie #SorryJohan, die in het leven is geroepen na uitspraken van Johan Derksen in Veronica Inside. Dat is te lezen op het sociale medium. Derksen zei in de show dat we ‘moeten ophouden met doen alsof het zo verschrikkelijk moeilijk is om uit de kast te komen, als je een beetje karakter hebt kom je daar gewoon voor uit’. Aangezien je tegenwoordig geen achterhaalde mening meer mag uitspreken, staat iedereen op z’n achterste benen.

Iedereen is boos, ook BN’ers. “Het gebrabbel van oude voetbalmannen levert in elk geval nog iets goeds op: inzicht bij hetero’s over hoe moeilijk coming out nog steeds is anno 2018 #sorryjohan Weet je wat ons land goed zou doen? Een beetje meer inlevingsvermogen, beetje meer respect voor andermans gevoelens”, zegt Erik Mouthaan.

PvdA-leider Lodewijk Asscher: “Verdrietig na het lezen van #sorryJohan – zoveel pijn. Om wie je liefhebt. Jullie verdienen steun in plaats van spot.”

Claudia de Breij: “#SorryJohan dat wat ik hierover zou kunnen tweeten me veel te kwetsbaar is om het met jouw lompe borreltafel te willen delen. Behalve dan dit: doe alsjeblieft niet langer alsof je hier te te dom voor bent. Dat ben je niet. Je bent slim en empathisch en we hebben elkaar nodig.”

Advocaat Sidney Smeets: “#SorryJohan dat ik meerdere keren per jaar jongens moet bijstaan die slachtoffer zijn geworden van homofoob geweld door daders die – net als jij – beweren dat, ondanks dat ze schelden met ‘homo’, ‘kankerhomo’ en ‘flikker’, ze niet homofoob zijn.”

Peter van der Vorst: “#sorryjohan dat dit nog nodig is… en dat t lastig is om te erkennen dat je slechts wilde scoren over de rug van anderen. Dat vereist moed ‘ouwe rugridder’ van me. En over moed kan iedere homo die uit de kast is gekomen (of nog zit) je vanalles leren. Liefs 😘🌈”

Meningmevrouw Anne Fleur Dekker. “#sorryjohan dat ik het stiekem best fijn vindt dat ik een relatie met een man heb, zodat ik niet continue scheve gezichten krijg, m’n relatie niet geseksualiseerd wordt en ik niet weer uitgescholden wordt als ik hand in hand loop. Terwijl dat tegen m’n gevoel in gaat.”

D66-leider Rob Jetten: “Veel mensen delen vandaag hun persoonlijke verhaal #sorryJohan 🌈. Stoer, dapper en helaas nog altijd nodig. Hoewel NL vrij tolerant is voor de roze gemeenschap, is de emancipatie & acceptatie nooit af.”

Angela de Jong: “De huidige generatie twintigers en dertigers lijkt zelfspot ingeruild te hebben voor een stel extra lange tenen en heeft blijkbaar ook te veel tijd. Om een lesbische vriendin te citeren: hebben al die mensen nou echt niets beters te doen dan zich druk te maken om wat Johan Derksen vindt?”

René van der Gijp: “Ik zit aan tafel met iemand van zeventig jaar oud, die alle vrijheid heeft om te zeggen wat hij wil. Ik ben de laatste om daar iets van te zeggen. Ik zit niet op Twitter of al die andere dingen. Ik lees een krantje, daar houdt het mee op. En iedereen die van alles vindt en roept op Twitter: ga gewoon werk zoeken of zo.”

Bron: http://www.mediacourant.n(...)-derksen-sorryjohan/
SOONY
pi_183443629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:24 schreef Ronaldsen het volgende:
Lachwekkend dat het NOS journaal en de politiek zelfs aandacht geven aan wat uitspraken van Johan.

Het gaat blijkbaar nog heel goed met ons land.
Geen nieuws te melden, dus er moet weer een statement worden gemaakt :')
SOONY
  User die overal opduikt 2022 donderdag 29 november 2018 @ 18:26:38 #249
186611 Haags
pi_183443638
Oh deze rel is stiekem toch wel om van te smullen _O_

JohanGod
Zonder wrijving geen glans
pi_183443643
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 14:00 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hij is niet homofoob nee, ook niet racistisch, maar hij zou ook gewoon wat meer inlevingsvermogen kunnen tonen. Hij lult gewoon uit z’n nek. Het zou misschien beter zijn als de homogemeenschap de schouders erover ophaalt, maar uit de kast komen ligt waarschijnlijk toch nog gevoeliger dan hij denkt?
In de categorie voormalige rubrieken uit VI: Dat zeg ik...!
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 13:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar je verdienmodel.
Je kan denken aan:
• Lezingen
• Imitaties (Wat is ... toch een domme dorpsidioot, het is werkelijk een plaag dat blaag! Etc.)
• Analyses over Johan zijn standpunten over een bepaald persoon of thema (Zei Johan vorige week nog iets anders? Hebben we deze anekdote al niet eerder gehoord? Etc.) Uiteraard inclusief voorspellingen over toekomstige uitspraken, hierbij garandeer ik tenminste 80% accuraatheid.

En nog vele andere opties waar ik tegen betaling uiteraard graag voor open sta :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')