Ik ook om 5 uur wakker om deze wedstrijd te kunnen zien ivm tijdsverschilquote:Op zondag 2 december 2018 10:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
8x Locadia?
Waarom ben jij op zondag om 5u 's ochtends al wakker?
Gast ze spelen pas om 7.30 hier. Of ben je verhuist uit Texasquote:Op zondag 2 december 2018 14:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ook om 5 uur wakker om deze wedstrijd te kunnen zien ivm tijdsverschil
Westkust nu. Portland Oregon.quote:Op zondag 2 december 2018 14:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gast ze spelen pas om 7.30 hier. Of ben je verhuist uit Texas
Ah lekker! Kom net terug van 2 weken in Hillside, net buiten het centrum. Heb na 2 dagen alweer genoeg van die betonnen zooi in DFW. Go Timbersquote:
Heerlijke stadquote:Op zondag 2 december 2018 14:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ah lekker! Kom net terug van 2 weken in Hillside, net buiten het centrum. Heb na 2 dagen alweer genoeg van die betonnen zooi in DFW. Go Timbers
Hij en Hendrix misschien nu eindelijk eens eruitquote:Op zondag 2 december 2018 14:53 schreef jpg97 het volgende:
Pereiro ligt weer te slapen. Wat een slappe hap.
Haha tsjahquote:
Dit ljkt me wat overdreven maat. 13 wedstrijden op rij gewonnen, dan verlies je (misschien) uit bij de nr 3 en dan is het seizoen voorbij?quote:
Als Pereiro het nu ook al in grote wedstrijden laat afweten dan is er helemaal geen reden meer op hem nog op te stellenquote:
Je mag maar 3x wisselen he. In principe kun je ze er alle 11 wel uithalen.quote:Op zondag 2 december 2018 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Pereiro alleen maar balverlies. Waarom grijpt Bommel niet in?
Ik zou dat hele middenveld wisselen als het kon.quote:Op zondag 2 december 2018 15:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je mag maar 3x wisselen he. In principe kun je ze er alle 11 wel uithalen.
Ik vind dit wel een collectieve wanprestatie. Door de hele houding van Pereiro snap ik (ik doe het ook) dat hij eruit gepikt wordt, maar het is vanuit het gehele team natuurlijk 3x niks vandaag. Als het 4-0 was geweest had je ook niks mogen zeggen. Hebben we al een schot op doel gelost eigenlijk?quote:Op zondag 2 december 2018 15:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik zou dat hele middenveld wisselen als het kon.
Dat niet perse maar Ajax heeft het nu in eigen hand. In de Arena winnen en ze zijn er.quote:Op zondag 2 december 2018 15:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit ljkt me wat overdreven maat. 13 wedstrijden op rij gewonnen, dan verlies je (misschien) uit bij de nr 3 en dan is het seizoen voorbij?
Ja, dan moeten we zorgen dat dat niet gebeurdquote:Op zondag 2 december 2018 15:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat niet perse maar Ajax heeft het nu in eigen hand. In de Arena winnen en ze zijn er.
Alleen is dat voor ajax weer niet zo simpel.quote:Op zondag 2 december 2018 15:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat niet perse maar Ajax heeft het nu in eigen hand. In de Arena winnen en ze zijn er.
Bizar ook dat Feyenoord dit altijd tegen PSV op kan brengen maar niet tegen Ajax. En PSV het ook elk jaar toe laat om Feyenoord zo te laten spelen. Wat had PSV verwacht vraag ik me af. Niet echt verrassend dat ze ze agressief spelen en druk zetten.quote:Op zondag 2 december 2018 15:14 schreef TehRocks het volgende:
Ook het feit dat dit de eerste tegenstander is die ECHT een keer druk zet. Zelfs Ajax legde er niet zo veel energie in.
HAHAHAAHAHH Die jongen heeft toch helemaal niets man.quote:Op zondag 2 december 2018 15:17 schreef TehRocks het volgende:
Voor de lol eens 5 minuten op Hendrix gelet, die loopt rond als een kip zonder kop.
Ik denk dat vrij onrealistisch is dat zowel PSV en Ajax geen punten gingen verspelen (buiten de onderlinge wedstrijd) in de rest van het seizoen. 13 wedstrijden op rij gewonnen, op een gegeven moment loop je tegen puntverlies aan. Speel je als een patatje tegen de nummer 3, kan dat zomaar vandaag zijn!quote:Op zondag 2 december 2018 15:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wel mee eens dit. Feyenoord vlamt er vol bovenop en PSV speelt met lood in de benen, zo lijkt het.quote:Op zondag 2 december 2018 15:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een collectieve wanprestatie. Door de hele houding van Pereiro snap ik (ik doe het ook) dat hij eruit gepikt wordt, maar het is vanuit het gehele team natuurlijk 3x niks vandaag. Als het 4-0 was geweest had je ook niks mogen zeggen. Hebben we al een schot op doel gelost eigenlijk?
Dit. Als je ziet hoe ze de duels verliezen dan snap ik niet dat ze op die manier en met zo'n instelling naar de Kuip durven gaan.quote:Op zondag 2 december 2018 15:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Bizar ook dat Feyenoord dit altijd tegen PSV op kan brengen maar niet tegen Ajax. En PSV het ook elk jaar toe laat om Feyenoord zo te laten spelen. Wat had PSV verwacht vraag ik me af. Niet echt verrassend dat ze ze agressief spelen en druk zetten.
#BOMMELOUTquote:Op zondag 2 december 2018 15:19 schreef Scarface88 het volgende:
Als Mark in de rust niet wisselt met Guti kan ik hem niet meer serieus nemen.
Dat zal jij niet meer meemaken aangezien jij je stream uitgezet hebt.quote:Op zondag 2 december 2018 15:19 schreef Scarface88 het volgende:
Als Mark in de rust niet wisselt met Guti kan ik hem niet meer serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |