Als PSV erbovenop knalt dan zagen we toch ook hoe het tegen Ajax ging? 3-0quote:Op zondag 2 december 2018 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet. Als Ajax er bovenop knalt zie je dat PSV geen kans maakt. Ajax kan wat Feyenoord vandaag deed nog vele malen beter en effectiever uitvoeren. PSV gaat met stront tussen de benen naar Amsterdam dat weet ik zeker.
Tegen de tijd dat we naar Amsterdam moeten staan we sowsieo niet meer bovenaan denk ik.quote:Op zondag 2 december 2018 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet. Als Ajax er bovenop knalt zie je dat PSV geen kans maakt. Ajax kan wat Feyenoord vandaag deed nog vele malen beter en effectiever uitvoeren. PSV gaat met stront tussen de benen naar Amsterdam dat weet ik zeker.
Haha madquote:Op zondag 2 december 2018 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nog steeds een UI hebben van iemand die al jaren dood is
Gast gooi jezelf weg aubquote:Op zondag 2 december 2018 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we naar Amsterdam moeten staan we sowsieo niet meer bovenaan denk ik.
Sterker nog met de winterstop is Ajax al ingelopen. Heracles uit en AZ komen nog. Dus een keer gelijk spelen en het is gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2018 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we naar Amsterdam moeten staan we sowsieo niet meer bovenaan denk ik.
Eens.quote:Op zondag 2 december 2018 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Beginnen die wedstrijd meteen al slap. Dat kan niet.
Ajax moet nog naar Utrechtquote:Op zondag 2 december 2018 16:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sterker nog met de winterstop is Ajax al ingelopen. Heracles uit en AZ komen nog. Dus een keer gelijk spelen en het is gebeurd.
Vilhena ipv Hendrix?quote:Op zondag 2 december 2018 16:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Beginnen die wedstrijd meteen al slap. Dat kan niet. Veel te afwachtend. Tweede ballen gingen allemaal verloren. Geheel terechte nederlaag.
Niemand bij Feyenoord die ik bij PSV zou willen zien en dat maakt het des te pijnlijker.
Mwoah, als je ziet hoe Ajax toen weggespeeld werd. Je staat gewoon nog steeds 2 punten voor. En uit bij Feyenoord kun je verliezen. Is geen schande. De manier waarop helaas wel.quote:Op zondag 2 december 2018 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat we beter gewoon kunnen opgevenquote:Op zondag 2 december 2018 16:33 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sterker nog met de winterstop is Ajax al ingelopen. Heracles uit en AZ komen nog. Dus een keer gelijk spelen en het is gebeurd.
Guti IPV Hendrix.quote:Op zondag 2 december 2018 16:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Vilhena ipv Hendrix?
Ja ik ben een beetje klaar met die kale koekenbakker.
Haha nee. Hendrix is het lievelingetje van Van Bommel.quote:Op zondag 2 december 2018 16:35 schreef Mr.Maul het volgende:
Één voordeel: Hendrix zal denk ik zijn basisplaats moeten afstaan aan Guti
dat was wel zonder de sterspeler van ajaxquote:Op zondag 2 december 2018 16:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah, als je ziet hoe Ajax toen weggespeeld werd. Je staat gewoon nog steeds 2 punten voor. En uit bij Feyenoord kun je verliezen. Is geen schande. De manier waarop helaas wel.
Het seizoen voorbij? Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat ik verwacht dat Ajax ons bijgehaald en voorbij is tegen die tijd.quote:Op zondag 2 december 2018 16:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast gooi jezelf weg aubJe wint 13 (!) wedstrijden op rij. Vervolgens speel je uit bij de nr 3 een draak van een wedstrijd en verlies je met 2-1 (niet 10-0 ofzo) en dan is het seizoen meteen voorbij? Wat een onzin zeg
De sterspeler van Ajax stond Luuk de Jong te dekken in die wedstrijdquote:Op zondag 2 december 2018 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was wel zonder de sterspeler van ajax
Altijd excuses hè. Jammer weer.quote:Op zondag 2 december 2018 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dat was wel zonder de sterspeler van ajax
Logisch. Als het andersom was had ik hier nu ook feest gehad. You win some you lose somequote:Op zondag 2 december 2018 16:38 schreef Cherni het volgende:
In Amsterdam juichen ze nog harder dan in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |