3-0quote:
jij kan een online forum al niet aan, dus het lijkt mij verstandig om geen kritiek te hebben op gozubuyukgodquote:Op zondag 2 december 2018 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh nee, terecht verloren verder maar die turk kan dit soort wedstrijden gewoon niet aan
Had je wat anders verwacht dan.quote:Op zondag 2 december 2018 16:24 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die Turk geeft ook selectief kaarten. Heeft de wedstrijd toch behoorlijk weten te sturen. Zijn persoonlijke voorkeur heeft weer eens de overhand gekregen.
Pereiro blijft een onbetrouwbare momenten voetballer.quote:Op zondag 2 december 2018 16:24 schreef TehRocks het volgende:
Collectieve wanprestatie met Hendrix en Pereiro als aller aller slechtsten.
Ja dat is 1 grote act iddquote:Op zondag 2 december 2018 16:23 schreef tompsv18 het volgende:
Hahaha die teringturk hele tijd op z'n horloge wijzen, maar dan na 4 minuten gewoon affluiten
Wel lekker zo'n Feyenoord-scheidsrechter, snap je helemaalquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij kan een online forum al niet aan, dus het lijkt mij verstandig om geen kritiek te hebben op gozubuyukgod
quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel lekker zo'n Feyenoord-scheidsrechter, snap je helemaal
Madquote:Op zondag 2 december 2018 16:25 schreef RavenArtus het volgende:
Heel sportief dat clubje uit Rotterdam, Stik lekker in deze 3 punten.
Hahahaha, viesmad.quote:Op zondag 2 december 2018 16:25 schreef RavenArtus het volgende:
LEKKER VIESMADquote:Op zondag 2 december 2018 16:25 schreef RavenArtus het volgende:
En hoe kan jij er 1 van Ajax hebben? Vragen vragen vragen..quote:Op zondag 2 december 2018 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nog steeds een PSV UI hebben
Hoe kan jij nog steeds een UI hebben van iemand die al jaren dood isquote:Op zondag 2 december 2018 16:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoe kan jij nog steeds een PSV UI hebben
Heb geen reden om hem te veranderen, in tegenstelling tot jouquote:Op zondag 2 december 2018 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nog steeds een UI hebben van iemand die al jaren dood is
zo dan.quote:Op zondag 2 december 2018 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet. Als Ajax er bovenop knalt zie je dat PSV geen kans maakt. Ajax kan wat Feyenoord vandaag deed nog vele malen beter en effectiever uitvoeren. PSV gaat met stront tussen de benen naar Amsterdam dat weet ik zeker.quote:Op zondag 2 december 2018 16:27 schreef nickhguitar het volgende:
Heerlijk alle Ajacieden en Feyenoorders hierEen snelle blik op pagina 819 vertelt mij dat we nog steeds fier bovenaan staan
We krijgen zelfs nog een mooie kans om in Amsterdam het gat groter te maken
Sow, hier spreekt frustraties uit.quote:Op zondag 2 december 2018 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 december 2018 16:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat geloof je zelf toch niet. Als Ajax er bovenop knalt zie je dat PSV geen kans maakt. Ajax kan wat Feyenoord vandaag deed nog vele malen beter en effectiever uitvoeren. PSV gaat met stront tussen de benen naar Amsterdam dat weet ik zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |