abonnement Unibet Coolblue
pi_183462153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:45 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

3e date met de dame die rustig aan wilde doen, maar vorige week toch niet zo rustig aan deed :)
Oh leuk :D Wat gaan jullie doen?
pi_183462193
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh leuk :D Wat gaan jullie doen?
Speciaalbiertjes drinken B:)B
pi_183462206
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:49 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Speciaalbiertjes drinken B:)B
Leuk!

Klopt het dat je de vorige had gezegd dat je niet zeker was of er nog een date kwam?
pi_183462237
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk!

Klopt het dat je de vorige had gezegd dat je niet zeker was of er nog een date kwam?
Hmm, wel dat ik niet helemaal overtuigd ben inderdaad! Overigens nog niet echt veranderd, maar wil het vanavond nog een kans geven. Sowieso wel gezellig voor nu, maar betwijfel of er echt een lange relatie in zit.

Maargoed, dat wil niet zeggen dat we er nu niet even van kunnen genieten natuurlijk.
pi_183462251
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:52 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Hmm, wel dat ik niet helemaal overtuigd ben inderdaad! Overigens nog niet echt veranderd, maar wil het vanavond nog een kans geven. Sowieso wel gezellig voor nu, maar betwijfel of er echt een lange relatie in zit.

Maargoed, dat wil niet zeggen dat we er nu niet even van kunnen genieten natuurlijk.
Waarom twijfel je?
pi_183462265
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:45 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

3e date met de dame die rustig aan wilde doen, maar vorige week toch niet zo rustig aan deed :)
Veel plezier! Als ze een 3e date wil ondanks rustig aan doen is ze toch wel geïnteresseerd in je!
pi_183462320
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom twijfel je?
Denk dat we uiteindelijk teveel van elkaar verschillen.
Daarbij komt nog dat ik het vermoeden heb dat zij heel graag kinderen wil. Nog niet expliciet over gehad. Maar ik wil (en kan) dat niet. Misschien dat het vanavond ter sprake komt, we shall see.
pi_183462341
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 18:57 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Denk dat we uiteindelijk teveel van elkaar verschillen.
Daarbij komt nog dat ik het vermoeden heb dat zij heel graag kinderen wil. Nog niet expliciet over gehad. Maar ik wil (en kan) dat niet. Misschien dat het vanavond ter sprake komt, we shall see.
Oeh kinderen is wel een dingetje ja. Maar goed eerst maar kijken of het vanaaf leuk is :)
pi_183466325
Iemand van 15 jaar geleden (!) tegenkomen op badoo.. :D ze wist nog precies wie ik was. Ben benieuwd
pi_183466414
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand van 15 jaar geleden (!) tegenkomen op badoo.. :D ze wist nog precies wie ik was. Ben benieuwd
Wow! Tof :D Ben ook wel benieuwd :D
pi_183466471
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:28 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Wow! Tof :D Ben ook wel benieuwd :D
Hey brad, leuk dat je er weer bent.

Het is een vaag verhaal welke ik had verdrongen, maar haar nicht was toendertijd de beste vriendin van mijn zus. Die nicht had ons ‘gekoppeld’ voor zover dat kon op 10 jarige leeftijd. We msnde iedere dag, tot een week later die nicht belde dat ze het uit wilde maken :'( haar achternaam is ook een afrastering van mijn achternaam, het klonk zo perfect toen :D

Wat was ik verdrietig toen. :D volgens mij heb ik in de tussentijd een aantal keer vaag contact gehad maar niet zo extreem. Misschien nu een nieuwe poging dan..

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2018 21:32:46 ]
pi_183466670
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hey brad, leuk dat je er weer bent.

Het is een vaag verhaal welke ik had verdrongen, maar haar nicht was toendertijd de beste vriendin van mijn zus. Die nicht had ons ‘gekoppeld’ voor zover dat kon op 10 jarige leeftijd. We msnde iedere dag, tot een week later die nicht belde dat ze het uit wilde maken :'( haar achternaam is ook een afrastering van mijn achternaam, het klonk zo perfect toen :D

Wat was ik verdrietig toen. :D volgens mij heb ik in de tussentijd een aantal keer vaag contact gehad maar niet zo extreem. Misschien nu een nieuwe poging dan..
Tijd geleden ja :D

Leuk man! :D Zou wat zijn als het nu wél eens serieus zal worden :@
Zelf ook veel contact gehad met de dochter van een hele goede vriend van mijn ouders in 2000-2001, waren dezelfde leeftijd ongeveer, geloof dat ze een jaartje ouder is.

Besloot haar 5 jaar terug een berichtje te sturen toen ik haar naam op Facebook weer eens tegen kwam. Haar ouders en mijn ouders hadden hele erge ruzie gehad en wilde elkaar nooit meer zien en dat is tot op de dag van vandaag ook nog zo.

Enfin, ik stuur haar een berichtje, vroeg of ze nog wist wie ik was en vroeg hoe het met haar ging.
Toen kreeg ik heel kil terug "Ja ik ken je nog en wil niets meer met jou te maken hebben, laat me met rust" En werd ik geblokkeerd :')

Dat was dat :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2018 21:41:33 ]
pi_183467008
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:37 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Tijd geleden ja :D

Leuk man! :D Zou wat zijn als het nu wél eens serieus zal worden :@
Zelf ook veel contact gehad met de dochter van een hele goede vriend van mijn ouders in 2000-2001, waren dezelfde leeftijd ongeveer, geloof dat ze een jaartje ouder is.

Besloot haar 5 jaar terug een berichtje te sturen toen ik haar naam op Facebook weer eens tegen kwam. Haar ouders en mijn ouders hadden hele erge ruzie gehad en wilde elkaar nooit meer zien en dat is tot op de dag van vandaag ook nog zo.

Enfin, ik stuur haar een berichtje, vroeg of ze nog wist wie ik was en vroeg hoe het met haar ging.
Toen kreeg ik heel kil terug "Ja ik ken je nog en wil niets meer met jou te maken hebben, laat me met rust" En werd ik geblokkeerd :')

Dat was dat :')
Tering wat heb jij veel verhalen.
pi_183467160
Wanneer ga jij daten? :)
pi_183467292
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:53 schreef MisterLastName het volgende:
Wanneer ga jij daten? :)
Ik overshare niet graag.
pi_183467566
Is goed Job.
pi_183468277
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 21:48 schreef isax het volgende:

[..]

Tering wat heb jij veel verhalen.
Haha
pi_183472056
Meisje waarmee ik zou daten zelf maar de deur gewezen. Kreeg het gevoel dat ze mijn situatie nu niet begreep, en dat kan ik er niet bij hebben.

Voor nu helemaal niks op de planning, tinder enz blijft van m'n telefoon. Focus is nu op revalidatie.

Hoop dat iedereen hier nog wel leuke en succesvolle dates heeft! :D
pi_183472181
Jammer dat het uiteindelijk zo is gelopen. Wel goed om je nu helemaal te richten op revalideren!


Ik heb maandag een tweede date en echt onwijs veel zin in.
pi_183472282
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 07:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Meisje waarmee ik zou daten zelf maar de deur gewezen. Kreeg het gevoel dat ze mijn situatie nu niet begreep, en dat kan ik er niet bij hebben.

Voor nu helemaal niks op de planning, tinder enz blijft van m'n telefoon. Focus is nu op revalidatie.

Hoop dat iedereen hier nog wel leuke en succesvolle dates heeft! :D
Jammer Pizzapuntje! Ben je alweer thuis?
pi_183472287
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jammer Pizzapuntje! Ben je alweer thuis?
Nope. Met een beetje pech lig ik hier nog 8 weken circa. Met wat geluk mag ik ergens volgende week naar huis met intensieve zorg.

Afwachten dus daten staat echt niet op m'n lijstje.
pi_183472296
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 08:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nope. Met een beetje pech lig ik hier nog 8 weken circa. Met wat geluk mag ik ergens volgende week naar huis met intensieve zorg.

Afwachten dus daten staat echt niet op m'n lijstje.
Fuck. Mja dat begrijp ik. Ik duim voor je!
  zaterdag 1 december 2018 @ 09:01:09 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183472438
Als ik hier zo lees, dan vraag ik me wel iets af...

Daten jullie om het daten, is dat gewoon een hobby wat je zo vaak mogelijk wilt doen?

Of daten jullie om iemand te vinden waar je een langere periode van je leven mee wilt doorbrengen?

Want als het dat tweede is, dan zijn er een boel hier echt op de verkeerde manier bezig.
pi_183472466
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:01 schreef BadderHaring het volgende:

Want als het dat tweede is, dan zijn er een boel hier echt op de verkeerde manier bezig.
Wat moeten ze anders gaan doen dan?
pi_183472468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 09:01 schreef BadderHaring het volgende:
Als ik hier zo lees, dan vraag ik me wel iets af...

Daten jullie om het daten, is dat gewoon een hobby wat je zo vaak mogelijk wilt doen?

Of daten jullie om iemand te vinden waar je een langere periode van je leven mee wilt doorbrengen?

Want als het dat tweede is, dan zijn er een boel hier echt op de verkeerde manier bezig.
Hé leuk, iemand die zijn levenswijsheid kwijt wil! Do tell...

(ik kies overigens voor ‘beiden’)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')