Als Liverpool 1-0 van Napoli dan maakt het toch wel uit.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Toch onderling resultaat voor?
Dan maakt die 2 0 niet uit idd KP, of deze 2 1
Als het 1-0 wordt wel.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:52 schreef skysherrif het volgende:
Toch onderling resultaat voor?
Dan maakt die 2 0 niet uit idd KP, of deze 2 1
Welsh Xaviquote:Op woensdag 28 november 2018 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
https://streamable.com/ds1ve
Wtf.
Kreeg niet eens een kaart. Lampardgod.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
https://streamable.com/ds1ve
Wtf.
Harvey Barnes (die kent u niet) schijnt daar de pannen van het dak te spelen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kreeg niet eens een kaart. Lampardgod.
Wel grappig overigens dat West Brom daar nu aan de lopende band scoort.
Pukki bij Norwichquote:Op woensdag 28 november 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Harvey Barnes (die kent u niet) schijnt daar de pannen van het dak te spelen.
Gayle en Jay zijn er ook nog actief en doet het ook aardig. Laatstgenoemde was een prima voetballertje tot zijn ernstige blessure en had zelfs op het vliegtuig naar Brazilië gemoeten. Zonde.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Harvey Barnes (die kent u niet) schijnt daar de pannen van het dak te spelen.
Dat was toen inderdaad vrij triest.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gayle en Jay zijn er ook nog actief en doet het ook aardig. Laatstgenoemde was een prima voetballertje tot zijn ernstige blessure en had zelfs op het vliegtuig naar Brazilië gemoeten. Zonde.
Ik lees heel af en toe wat verhalen over de Championship. Klinkt als een vermakelijke competitie; Norwich en Farke die eerst nog compleet kapot werden geschreven en nu opeens aan kop.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gayle en Jay zijn er ook nog actief en doet het ook aardig. Laatstgenoemde was een prima voetballertje tot zijn ernstige blessure en had zelfs op het vliegtuig naar Brazilië gemoeten. Zonde.
Ik kijk altijd de highlights van Norwich op hun YT kanaal. Spelen erg leuk. Krul blundert wel vaak trouwensquote:Op woensdag 28 november 2018 22:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees heel af en toe wat verhalen over de Championship. Klinkt als een vermakelijke competitie; Norwich en Farke die eerst nog compleet kapot werden geschreven en nu opeens aan kop.
De Championship is echt een heerlijke competitie (nee, ook geen niveau), het is alleen jammer dat het allemaal te veel wordt om te volgen. Zo veel tijd heb ik helaas ook niet en natuurlijk is ook niet alles te zien.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik lees heel af en toe wat verhalen over de Championship. Klinkt als een vermakelijke competitie; Norwich en Farke die eerst nog compleet kapot werden geschreven en nu opeens aan kop.
Ik had wel veel meer verwacht van Stoke ondanks dat daar ook nog steeds Pieters, BMI en dat soort schimmige figuren ronddwalen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Championship is echt een heerlijke competitie (nee, ook geen niveau), het is alleen jammer dat het allemaal te veel wordt om te volgen. Zo veel tijd heb ik helaas ook niet en natuurlijk is ook niet alles te zien.
Leuk toen iedereen riep dat Pieters in Oranje moest. "Speelt elke week op niveau!!!"quote:Op woensdag 28 november 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik had wel veel meer verwacht van Stoke ondanks dat daar ook nog steeds Pieters, BMI en dat soort schimmige figuren ronddwalen.
Butland, Crouch en Berahino zijn er ook nog actief. Blijft grappig.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:10 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik had wel veel meer verwacht van Stoke ondanks dat daar ook nog steeds Pieters, BMI en dat soort schimmige figuren ronddwalen.
Ho, ho. Niemand heeft hem ooit serieus gevolgd op dat mongolenniveau, maar iedereen riep steeds: "Pieters is altijd degelijk".quote:Op woensdag 28 november 2018 22:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Leuk toen iedereen riep dat Pieters in Oranje moest. "Speelt elke week op niveau!!!"
Wat een heerlijke tijden.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho, ho. Niemand heeft hem ooit serieus gevolgd op dat mongolenniveau, maar iedereen riep steeds: "Pieters is altijd degelijk".
Verschrikkelijke tijden eerder.quote:
Kan ik het alleen maar mee eens zijnquote:Op woensdag 28 november 2018 22:24 schreef Masterminded het volgende:
Mensen met opskeer en staartje veracht ik.
Heb je die rel tussen Ney en Edinson gezien bij BRA-URU?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:24 schreef Bolasie het volgende:
Ik zag laatst een interessante stat van passes tussen het trio voorin bij PSG. Cavani wordt compleet genegeerd door die andere twee (lol)
Was genieten ja.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heb je die rel tussen Ney en Edinson gezien bij BRA-URU?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
El Ghazi (wie?) scoorde zelfs nog. Madness.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:
meer genot dan een gemiddelde cl wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd genieten de Championship!!quote:Op woensdag 28 november 2018 22:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
El Ghazi (wie?) scoorde zelfs nog. Madness.
Wat was die goed he 4-5 jaar geleden, bohhhhquote:Op woensdag 28 november 2018 22:29 schreef Masterminded het volgende:
STURRIDGE INCOMING HOLD YOUR HORSES
Ook bezig aan een vrij teleurstellend seizoenquote:Op woensdag 28 november 2018 22:30 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Eindelijk Firmino eraf. Prutser.
Waar was jij toen Stevie slipte?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:30 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wat was die goed he 4-5 jaar geleden, bohhhh
Thuis op de bank met vrienden. Aan het huilen zeer waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waar was jij toen Stevie slipte?
Ik heb hem altijd overschat gevonden tbh.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ook bezig aan een vrij teleurstellend seizoen
Ik heb heel die wedstrijd nooit gezien.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waar was jij toen Stevie slipte?
En toen Liverpool een 0-3 voorsprong op Selhurst verspeelde?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Thuis op de bank met vrienden. Aan het huilen zeer waarschijnlijk.
Nah, dat vind ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:32 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd overschat gevonden tbh.
Geniale speler. Wereldseizoen achter de rug.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:32 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd overschat gevonden tbh.
Toen had ik een vroege BBQ!quote:Op woensdag 28 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En toen Liverpool een 0-3 voorsprong op Selhurst verspeelde?
Dat zag ik op LiveScores, ik had het kampioenschap toen al opgegevenquote:Op woensdag 28 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En toen Liverpool een 0-3 voorsprong op Selhurst verspeelde?
Voor het missen van welke wedstrijd schaam jij je het meest?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb heel die wedstrijd nooit gezien.
Enige wat ik kan bedenken nu is Dortmund-Bayern van paar weken geledenquote:Op woensdag 28 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voor het missen van welke wedstrijd schaam jij je het meest?
Thuis op de bankquote:Op woensdag 28 november 2018 22:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Waar waren jullie toen Engeland werd bestolen op het WK van 2010
Barcelona - PSG na die goal van Cavani wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat zou ik écht niet weten.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat weten wij.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
Ik had een verjaardagsfeestje tijdens de CL-finale van 2011.
Keken we live tijdens de BBQ op school.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Waar waren jullie toen Engeland werd bestolen op het WK van 2010
twitter:mntukre twitterde op woensdag 28-11-2018 om 13:55:33Neymar fanboys trying to enter the Messi-Ronaldo debate https://t.co/f66ZqNUIeB reageer retweet
Zat jij toen in groep 8?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Keken we live tijdens de BBQ op school.
Ja.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zat jij toen in groep 8?
Ik meen mij te herinneren dat jij toen Nederland op school moest kijken
Uitstekend voor mijn toto.quote:
Ik keek toen Nederland-Denemarken ook op school, brugklas. Groot scherm op plein. Wat een feest. Lekker zuipen.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Zat jij toen in groep 8?
Ik meen mij te herinneren dat jij toen Nederland op school moest kijken
Tijdens het WK van 2010 had ik geen werk, geen school en wel bier.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik keek toen Nederland-Denemarken ook op school, brugklas. Groot scherm op plein. Wat een feest. Lekker zuipen.
Einde oefening voor PSV dus op het moment.quote:
Dood en begraven.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Einde oefening voor PSV dus op het moment.
Niet geheel onverwacht..quote:Op woensdag 28 november 2018 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Einde oefening voor PSV dus op het moment.
En wat vonden ze het grappig vorig jaar.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Zelfs Feyenoord haalde meer punten in de CL
Vond het achteraf nog wel meevallen. Alleen tegen City thuis en Sjachtar-uitwas het écht gênant.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En wat vonden ze het grappig vorig jaar.
Nog twee keer scoren is wat veel, maar wie weet.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet geheel onverwacht..
Het kan nog
Amrabat viel toen in de tweede helft (of basis) en speelde goed bij een 4-0 achterstand. Toen dachten we nog dat hij goed was.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vond het achteraf nog wel meevallen. Alleen tegen City thuis en Sjachtar-uitwas het écht gênant.
Zo. Mobiele layout fml.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:35 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
twitter:mntukre twitterde op woensdag 28-11-2018 om 13:55:33Neymar fanboys trying to enter the Messi-Ronaldo debate https://t.co/f66ZqNUIeB reageer retweet
Idd, maar dat heeft de UEFA wel eens vaker gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:40 schreef Bolasie het volgende:
Schors die Corona maar een paar wedstrijdjes extra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |