Je bent al tv geil als je aan zoiets meedoet.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:58 schreef Quotidien het volgende:
Kan iemand verklaren waarom mensen meteen op tv hun diepe trauma's op tafel gooien?
viel me tegen van haar.quote:Op donderdag 29 november 2018 19:59 schreef brongteker het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog wel een before and after foto van die Valery maarja.
Voor heel het land. Eeuwig dankbaar!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik stel het op prijs dat je me afwijst
quote:Op donderdag 29 november 2018 20:00 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Voor heel het land. Eeuwig dankbaar!
Beter dan aan het lijntje worden gehouden. Tis ook nooit goedquote:Op donderdag 29 november 2018 19:59 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik stel het op prijs dat je me afwijst
Dat is niet zo aardig.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:02 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Daarom is ze single, handjobs gaan niet echt soepel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop