muis en toetsenbord zijn ook wel een enorme uitkomstquote:Op maandag 7 oktober 2019 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet eens een deftig rondpunt maken op de PS4, uiteindelijk opgegeven
man man, pc heeft zoveel voordelen met zijn mods
Net als shooters, die moet je gewoon met toetsenbord en muis spelen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit soort spellen spelen op een console. Dat heb je het toch niet echt begrepen.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik snap niet dat mensen dit soort spellen spelen op een console. Dat heb je het toch niet echt begrepen.
Daarom alles in een verzameling zettenquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme... ik wilde van een zooitje mods/assets van een specifeke author af, filter m'n zooi op author, alles verschijnt keurig in beeld, ik doe Unsubscribe all... en ALLES WAT IK HAD IS WEG!![]()
![]()
Flikker dan op met je filterfunctie, KUTSPEL!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme... ik wilde van een zooitje mods/assets van een specifeke author af, filter m'n zooi op author, alles verschijnt keurig in beeld, ik doe Unsubscribe all... en ALLES WAT IK HAD IS WEG!![]()
![]()
Flikker dan op met je filterfunctie, KUTSPEL!
Biffa heeft een filmpje waar verkeer door 27 (of waren het er 72?) tolpoortjes moeten om de stad in te gaan, en nogmaals zoveel om de stad te verlatenquote:Op maandag 28 oktober 2019 17:32 schreef mschol het volgende:
ik heb besloten mijn in en uitgaande verkeer uit te melken:
[ link | afbeelding ] (klikbaar voor groter)
dat klopt inderdaad, vond ik wat veelquote:Op maandag 28 oktober 2019 18:04 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Biffa heeft een filmpje waar verkeer door 27 (of waren het er 72?) tolpoortjes moeten om de stad in te gaan, en nogmaals zoveel om de stad te verlaten
quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:04 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Biffa heeft een filmpje waar verkeer door 27 (of waren het er 72?) tolpoortjes moeten om de stad in te gaan, en nogmaals zoveel om de stad te verlaten
De workshopquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Belg het volgende:
Waar kun je beste mods downloaden? heb nu een game pc
Nice! enige wat ik nog niet gevonden heb is de tool op roads aan te passen (beetje naar links of rechts) verbeteren dusquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:21 schreef Drizzt het volgende:
[..]
De workshophttps://steamcommunity.com/app/255710/workshop/
move IT ?quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:59 schreef Belg het volgende:
[..]
Nice! enige wat ik nog niet gevonden heb is de tool op roads aan te passen (beetje naar links of rechts) verbeteren dus
stroming creeeren: als je mods hebt (volgens mij extra landscaping tools) dan kan je een water spawn plaatsen en met wat terraforming heb je dan wat gerichte stromingquote:Op zondag 24 november 2019 20:27 schreef Belg het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik die grote poepvlek weg?
Speel in een map zonder/niet veel water stroming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |