Wat hebben jullie veel gepost!
+1 op je man sexy vinden als vader

Niet in de zin van dat ik hem gelijk wil bespringen, maar wel dat mijn hart er van smelt

quote:
Deze tip wilde ik ook geven nadat ik las over alle babybadjes.
Niet dat wij m veel gebruikt hebben bom

, want meneer vond het al snel niet zo leuk meer en past er ook niet meer in overdwars. (Met 2 maanden was hij al 60 cm) T lijkt mij ook ideaal voor met mooi weer in de tuin om lekker in te spetteren als hij zelf kan zitten.
Voor de statistieken: Hier douchen we met hem (1 geeft aan, wast en pakt weer aan, ander doucht) of hij ligt in een klein laagje water op de bodem van het bad. Dat vindt hij echt de bom! Hij gaat meestal 3x in de week.
Tink, fijn dat Prul groeit

mijn knip is gaan wijken en heb nu een stukje wild vlees daar. Advies was zo veel mogelijk laten luchten aan de blote lucht en niet te veel forceren/doen
En knap dat je al buiten de deur hebt gevoed. Ik heb dat met bijna 3 maanden nog steeds niet gedaan.
NJ wat fijn dat de heupjes in orde zijn en er eindelijk actie is wat betreft reflux/medicatie. Ik hoop dat de medicatie snel aan slaat!

Balen van de slechte nacht!
En voor Aure ook een slechte nacht.
stiekeme hoera voor de goede nachten van sommige niet nader te noemen van mama’s
Ik las ook dat bollie van sillie het heel goed doet op de medicatie, wat fijn
Loj wat grappig dat Li en Js zo gelijk op gaan.
Fleur, wat schattig dat hij mama zegt

Echt een mijlpaal!
Lekker Priem van de goede nacht, maar wat vervelend dat hij zo rochelt. Gelukkig lijkt hij dr zelf niet zo’n last van te hebben.
Naar welke film ga je? Ik ben vorige week naar Fantastic Beasts geweest
Fijn dat je zin hebt om te gaan werken, ik nog niet echt eigenlijk. Al zou iets van ritme hebben misschien wel fijn zijn

Welke voedingen zou Tijn nu nog bij je drinken?
Jentin wat heerlijk dat Phi zo tevreden grunter is

En niet handig van het kdv

Ik heb eigenlijk nog niet besloten wanneer ik start met eerste hapjes. Wilde mij nog even inlezen over wat het beste is. Iemand interessante linkjes of beargumenteerde mening hierover

Fijn dat het veter gaat met U Duman! En veel plezier vanavond, goed dat jullie er samen uit gaan. Naar welke film gaan jullie?
Hier heeft Draakje een nieuwe feature en dat is soms ineens de borst niet pakken en compleet over de flos gaan van de honger. De eerste keer heb ik mee zitten huilen nadat hij heel de avond ook al af en aan huilerig was. Zo ken ik mijn baby niet hoor. Gelukkig was man zo helder om te zeggen dat kolven en flesje geven misschien zou helpen (dat lukte wel!), want ik had er bijna een fles KV in gestopt (niet dat dat nou zo erg is, maar het maakte mij gewoon verdrietig dat hij de borst niet kon drinken) Hij heeft dit nu een paar keer gedaan en ik weet nou niet of het ongeduld is dat hij niet instant de tsr voor elkaar krijgt, pijn heeft, last van t sprongetje (hij is nu 12 weken) of iets anders. Ik heb dus ook al een keer de tsr met de kolf opgewekt en daarna dronk hij. Vannacht kreeg ik m zowaar rustig zodat hij de borst als nog kon pakken.
Dat hij misschien pijn heeft frustreert wel hoor

Ik hoor m soms ook heel moeilijk slikken en het een soort weerkaatsen. Hij heeft ook regelmatig de hik waar hij steeds meer last van heeft, dan komt het volgens mij omhoog. Maar hij spuugt bijvoorbeeld helemaal niet meer (alleen mondje terug met verse melk) en ruikt ook niet zuur. Laat wel veel stink scheetjes. De spruw lijkt gelukkig echt op zijn retour dus dat moet het niet kunnen zijn.