Fijn dat prul goed groeit!quote:Op donderdag 29 november 2018 16:57 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn vandaag voor het eerst even de deur uit geweest om te gaan wegen en ons nieuwe plan werkt! Prul is sinds maandag aangekomen van 2900 naar 3090 gram en dus officieel haar geboortegewicht voorbijben er echt heel blij mee en we zijn het gaan vieren met een kopje koffie bij het lokale koffietentje, waar ik ook meteen genoeg heb. Wel onder een doek, maar toch, ik vond het best spannend. Nu bekaf op de bank.
Ik ga binnenkort echt meelezen en -posten, maar leef wel heel erg met jullie mee hoor! Prachtige oorbellen ook![]()
Nog even een vraag: heeft er iemand ervaringen met een wijkende wond van de knip? Mijn herstel gaat prima en ik pas alweer in m'n kleren, maar die wond is wel echt een beetje vervelend. Advies van de vk is zoutbadjes nemen en bloot slapen, maar ze kon niet zeggen hoe lang ik daf moet volhouden.
Oooh, smelterdesmelt - wat lief!quote:Op vrijdag 30 november 2018 08:18 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Verbevelemd van jullie nachten NJ en Aure!![]()
Ik heb op film dat ie mama zegt, je kunt me opdweilen![]()
quote:Op donderdag 29 november 2018 19:27 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ikea heeft tegenwoordig deze wasmanden: https://m2.ikea.com/nl/nl(...)iten-blauw-80339224/
Die zijn heel geschikt als babybadje. Of als peuterbad, vindt mijn peuter.
Ik hou wijselijk mijn mond over de afgelopen 3 nachtenquote:Op vrijdag 30 november 2018 06:41 schreef NicolasJoy het volgende:
Wat een rust hier vannacht! Hopelijk een goed teken voor alle nachtelijke uurtjes.![]()
Zelf nu in de nacht afgewisseld tussen een baby die aandacht wil en een zieke vrouw. Aftellen tot Spookje naar de KDV kan en mijn werkdag (nu dan later) begint tot vanavond 20u. Drukke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |