abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 november 2018 @ 09:32:08 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_183434697
Prul had gisteren een onverzadigbaar dagje en ons nieuwe voedingsplan blijkt te werken: ze mag drinken op verzoek. Uiteindelijk ben ik om half negen in bed gekropen, maar was ik om half elf nog steeds aan het voeden. Omdat ik dreigde met haar in mijn bed in slaap te vallen, heeft manlief haar overgenomen. Ze heeft vervolgens in de kinderwagenbak met tussenpozen om te eten (kv dus, door manlief) tot +- 4 uur geslapen. Toen hebben we van wacht gewisseld, heb ik gevoed en heeft ze in de cosleeper nog geslapen tot zes uur. Wakker, voeding erin en nu slaapt ze alweer 2,5 uur. Had ik mooi even tijd om mijn bevallingsverhaal uit te typen.

En mijn moeder denkt dat we zondag met onze dan 12 dagen oude baby 3 uur in de auto gaan zitten voor een sinterklaasfeestje. Ik denk van niet...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_183434770
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:32 schreef Tink89 het volgende:
En mijn moeder denkt dat we zondag met onze dan 12 dagen oude baby 3 uur in de auto gaan zitten voor een sinterklaasfeestje. Ik denk van niet...
Jezus, nee, dat zou ik inderdaad niet doen. Ik ben met de oudste naar mijn ouders gegaan toen hij 12 dagen oud was, maar echt alleen omdat mijn BFF ging trouwen (in dezelfde stad als mijn ouders) en ik getuige was. Ik was er maar een uurtje, met een uur reistijd, en vond dat al behoorlijk heftig. Voor een Sinterklaasfeest zou ik dat echt niet doen.
pi_183435093
Koffie, waar is de koffie? :O

Qua cadeautjes ben ik helemaal into Nijntje. Geen idee of Bikkel dat leuk vind maar ik wel dus hij krijgt Nijntje :P Ze hebben nu ook weer nieuwe tassen waaronder een rolkoffertje O+ .

Hier ook een baby die niet lekker is. Van de week was hij s'avonds helemaal overstuur en wilde absoluut niet drinken. Met de oorontsteking in mijn achterhoofd belde ik de HAP. En omdat Bikkel tussen het krijsen door wat wegzakte namen ze geen risico en stond er binnen 15 minuten een ambulance voor de deur. Die Bikkel dan weer lachend begroette :') . Ik was nog geneigd hem in zijn been te knijpen om hem te laten huilen maar toch maar niet gedaan..... Maar goed, misschien toch een infectie aan de bovenste luchtwegen maar niks ernstigs.

NJ, misschien heb ik niet de meest populaire instelling maar ik heb na de geboorte ook totaal geen behoefte aan seks maar ik maak zin voor mijn partner. Nou is het voor mij makkelijker omdat ik geen naar verleden heb op dat gebied.

Helsinki, ik had heel veel jeuk op mijn onderbenen tijdens mijn zwangerschap wat idd door de hormonen komt. Gelukkig ging het ook weer vanzelf weg.

Takkie, wat sneu van je cliënt ;( .

Nouk, jouw kinderarts o|O . Wat een ongelofelijke hork. Ik zou ook gaan voor een second opinion.

Ik begrijp ook wel dat artsen soms dol worden van de patiënten die voor een consult hun eigen diagnose al hebben gesteld via Dr Google, maar een aandoening die bewezen is wegzetten als onzin is gewoon stom. Heel stom.

Bikkel is 16 weken en ik wil nog steeds niet langer dan 1,5 uur reizen met hem. We waren van de week naar een beurs ( in draagzak O+ ) en ik had gehoopt dat we de terugreis nog wel zouden redden voordat er weer gevoed moest worden. We hebben een kwartier op een parkeerterrein langs de snelweg gestaan omdat meneer echt moest.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_183435179
Even zelf aangeven qua reizen idd. Ik ben hier ook gewend om steeds 2,5u te reizen naar mijn familie. Met 20 dagen hadden we Tijn reeds meegenomen naar België. Helaas door veel file en wegwerkzaamheden er uiteindelijk 4,5u over gedaan incl. half uur voeden op parkeerterrein. Maar we bleven dan ook 3 dagen (en 2 nachten; dus meneer was meteen mee uit logeren :D ) en ging verder eigenlijk heel goed. En we konden mooi even langs mijn oma en opa (die 86 en 89 zijn en aangezien we niet elke maand in België zijn; is het altijd mooi om ze nog even te bezoeken en dat ze hun kleinste achterkleinkind nog even konden zien O+ )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183435484
Loj, heel herkenbaar, Juul kan enorm hard gillen. Huilen doet ze niet zoveel maar gillend kan je een hoop duidelijk maken.
NJ, schaterlachjes! Heerlijk zijn die O+
Jeetje OT, wat heftig voor je schoonvader. Verdere traject al bekend?

Ik vind babypoep echt totaal niet vies, dat van B daarentegen die gewoon eet wat wij eten...en nee die draagt geen luiers meer. Maar toen hij dat nog wel deed en toen hij net leerde zelf zijn billen af te vegen....

Wij zijn de late avondfles stapsgewijs aan het vervroegen en dat gaat eigenlijk vlekkeloos. We zitten nu op 22:15, over een weekje naar 22:00. Juul werd pas om 07:30 wakker, van B overigens niet uit zichzelf. Die stond stuiterend naast haar bed (nadat wij hadden gevraagd of hij zijn zusje wakker wilde maken), ik zou daar boos om worden maar Juul ging meteen lachen. Ik verzwijg even dat ze om 06:00 lag te mopperen en na de speen weer in slaap viel.

Juul zit regelmatig in de auto, mijn familie woont op een uur rijden. (zonder files een uur) Ze slaapt dan gewoon, zeker met onze nieuwe, niet rammelende auto.
pi_183435502
Och hemel Tink, nee dat zou ik ook zeker niet doen. Niet alleen voor prul, maar ook zeker niet voor jouw herstel. Met zo'n reis kan je niks anders dan heel hard over je grenzen heen gaan. Ik ben nu 10 weken geleden bevallen en zaterdag gaan wij voor het eerst een rit van 2 uur maken en ik zie er nu al tegenop. Een volgepakte auto (schoonouders rijden ook mee), stress om het nadenken wat er allemaal mee moet, hoe, wie, wat en waar ik het allemaal ga doen met kolven en voeden... Niet doen hoor lieve Tink. Sinterklaas komt later wel weer (of bij jullie thuis, kan dat niet als het zo belangrijk gevonden wordt?)
En wat een pittige dag hadden jullie. Een regeldagje? Ze zit nu toch rond dag 9/10?

Och Wolken, wat een schrik! Zal je net zien, komt er hulp is alles weer over. Stom hč? Beterschap voor bikkel :* Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal in combinatie met je werk?

OT, wat een heftige tijd. Sterkte voor jullie en jouw schoonvader :*

Meh, ik lust geen koffie. Hoewel onze nachten niet mega geweldig zijn, hebben we er wel een balans in gevonden en voel ik me op zich prima. Maar dat zal wel heel anders worden als ik weer ga werken :')

NJ, ik vind het naar om te lezen dat spookje zo onrustig is en dat jullie elkaar even niet zo goed vinden. Manlief en ik maken bewust elke dag even tijd voor elkaar om even een knuffel of een kus te geven. Bijvoorbeeld als de één staat te koken, komt de ander even in de keuken om kort de dag door te praten en te knuffelen. En sowieso voor het slapengaan en opstaan/vertrek naar werk geven we elkaar een kus en/of een knuffel.
Over seks gaan we het maar niet hebben.. In mijn zwangerschap staat de teller op 3 (eerst wilde manlief niet uit angst om iets kapot te maken of verkeerd te doen en daarna zat mijn bekkenbodem zo op slot dat alles heel zeer deed). Na de bevalling nu 1x, maar het ging nog niet van harte. Gaan we aan werken :) Het komt dus echt bij veel stellen voor dat dat soort intimiteit bijna afwezig is, maar wij zoeken het contact vooral in het knuffelen, zoenen en praten met elkaar. Sterkte :*
pi_183435603
Hebbes! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183435639
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:02 schreef minilot het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Wat leuk O+ Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan zwemmen met M. En is er nu een vervolg op dit diploma? Guppie 2? ;)
pi_183435643
PKM, die boekenstash! _O_ O+

Priemgirl, waarom wachten? Wij lezen al voor vanaf de kraamweek :Y
pi_183435654
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:05 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

*O* Wat leuk O+ Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan zwemmen met M. En is er nu een vervolg op dit diploma? Guppie 2? ;)
Jup en dan geloof ik Puppy 1 en 2 en dan recht op verkort traject A-diploma ofzo. Details weet ik niet, zwemmen is afdeling Pappa 8-)
pi_183435750
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:02 schreef minilot het volgende:

SPOILER
Mnoh hoe tof is dat ! Oh ik moet ook gaan informeren om te zwemmen; dit is toch te leuk :D

quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:05 schreef minilot het volgende:
PKM, die boekenstash! _O_ O+

Priemgirl, waarom wachten? Wij lezen al voor vanaf de kraamweek :Y
Echt ? Nouja omdat het in mijn hoofd zit dat hij nu nog zo weinig meekrijgt. Ik doe wel al 'voorlezen' uit zijn ritselboekje met felle kleuren en plaatjes op :D Maar ik vind lezen sowieso heel erg leuk; misschien gewoon mee beginnen idd. Ik doe wel voor hem zingen (ok veelal met radio mee maar hij vindt het ontzettend fascinerend en volgt me dan enorm. Wellicht dat hij mij verzoekt om te stoppen als hij eenmaal kan praten; maar gelukkig duurt dat nog heeeeeeeeeeel lang }) )
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183435780
Sterkte, Olivia! :*
pi_183435792
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:03 schreef Aure het volgende:
Van ali O-) kan straks de link wel even dmen. Het is niet perse goedkoop voor alibegrippen, maar wel goede kwaliteit. Redelijk dik stofje en superzacht O+
Graag ook mijn kant op! :)
pi_183435830
Juul zit er over het algemeen bij als B wordt voorgelezen voor het slapen gaan. Dat resulteert in: huilen, mee kletsen of in slaap vallen _O-
Kortom ze leest mee met Ninjago, Annie MG Schmidt en nu Sinterklaas boeken voor kleuters.
  donderdag 29 november 2018 @ 11:35:25 #90
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183436026
Mentholgel lijkt toch een beetje te helpen *O*. Stom wat er soms onder invloed van die hormonen gebeurt.

OIT, :* voor jou. Kan me heel goed voorstellen dat je met alles wat er speelt niet veel energie overhoudt. Heel veel sterkte!

Aure, mag ik ook een linkje? Ik vind het een heel leuk pakje O+.

Beterschap voor de kindjes van Priem en Wolken :*.

Over intimiteit. Ik kan bijna niet wachten maar het is toch wel heul gevoelig allemaal waardoor ik niet zo goed durf. Ik ben nu pas zover dat ik aan het litteken durf te voelen :{. Valt best vies tegen allemaal. En ik vind m'n lief behoorlijk aantrekkelijk, ook in deze nieuwe rol als papa. Dus ja, ik heb het erg zwaar :D.

Reizen: vrij snel al gedaan. Met ons eerste tripje naar de Ikea was I. iets ouder dan 2 weken. Dat was achteraf gezien iets te snel geweest dus bij nummer twee ga ik het rustiger aan doen (zeg ik nu dan).

Een :* voor iedereen die een slechte nacht heeft gehad. I. kreeg gisteravond 23:30 zijn laatste voeding en kwam vanmorgen 06:40 weer. Tot zover niets te klagen wat de nachten betreft. En overdag neem ik hem toch maar vaker bij me en dat werkt ook. Ik zit nu bijvoorbeeld op de bank met baby op de buik O+. Blijft m'n lievelings.

Otto O+! Ik wilde het zwemmen gisteren bespreken met L.maar vergat het weer. Straks maar eens doen.

Ik kreeg m'n moedermelkoorbellen binnen. Ben er erg blij mee :).

SPOILER
pi_183436154
Oooh die oorbellen Helsinki! O+ Ik wil voor mijn verjaardag zo'n moedermelkketting bestellen. Hoe langer ik er over nadenk, des te meer emotionele waarde het voor mij krijgt.
En wat een lekkere nacht zeg! M komt nog steeds om de 3/4 uur, dus we hebben sowieso twee nachtvoedingen. Vandaag was het 22.00-01.00-05.00-08.30. Die van 5 uur heeft manlief gedaan.
En jeuk herken ik wel, heel veel op mijn hoofdhuid en in mijn gezicht. Had steeds het idee dat er minibeestjes over mijn hoofd en gezicht kriebelden. Heel naar (nee, ik had geen luizen, maar heb dat wel even gedacht :D)

Voorlezen wil ik ook eens mee gaan beginnen. Het zwart-witte boekje voor baby's maar eens bestellen. Jip en Janneke is ook zwart-wit. Die ga ik ook eens proberen.

Ik hou me ook aanbevolen voor het linkje. Hoewel ik echt meer dan voldoende heb in maat 62 voor straks. Extra kan geen kwaad toch? :D
pi_183436158
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:35 schreef Helsinki het volgende:
En ik vind m'n lief behoorlijk aantrekkelijk, ook in deze nieuwe rol als papa.
Echt hč?! :D Da's hier ook zo. Ik vond 'm natuurlijk altijd wel leuk, maar zo in vaderrol: _O_ :9

Nog even afgezien van de oorbellen: mooi haar heb je O+
pi_183436414
Wat leuk Mini! :D

Priem ik lees Banaan ook al voor sinds week twee. Gewoon uit mijn e-book, ik las dan geen speciale kinderverhaaltjes.

Seks zit er bij ons ook vaak niet in. Nou het eindelijk weer soepeler gaat tussen manlief en mij hoop ik toch dat het er binnenkort weer eens van komt.

Exode ik moest lachen om het zelf billen afvegen. :@ Het zijn niet allemaal mijlpalen om naar uit te kijken.

Wolken ik snap dat je even wou knijpen. :D Vervelend dat Bikkel zich zo beroerd voelt. :*

Tink wat fijn om te lezen dat het nieuwe voedingsschema goed werkt voor jullie. :) Hoe voel jij je nu?
Wat een voorstel van je moeder. Groot gelijk dat je niet gaat.

Over Sinterklaas, ik werd pas zo blij van alle cadeautjes inpakken. O+ Ik zei al tegen mijn man dat ik graag meer kindjes wil. Ik werd zelfs helemaal blij van de gedachte aan surprises helpen maken later (dat zal tegen die tijd vast anders zijn). ;)
SPOILER
Priem geen :@ voor je goeie nacht nodig hoor, ik gun die aan jullie allemaal. :)

Jagar dat zijn geen fijne tijden. c_/

Aure wat knap dat hij het spiegeltje al zelf zo neerzet. :)

Lastig Fleur, dat krijsen. Banaan doet het ook, bij hem is het last van zijn buik. Soms leg ik zijn beentjes omhoog en valt hij gelijk weer in slaap. Heb jij al een idee waarom Casper het doet?

OIT :* voor je spoiler

SC ik las pas dat je ook het koala shirtje ging bestellen, ik kijk uit naar een foto! :)

Ellie op Banaan zijn verlanglijstje heb ik staan een Little Dutch autobaan, trekfiguur, Smartmax my first animal train, See my first kleuren met water, zoiets. Hij is ook heel blij met Tomy speeleieren en octopussen voor in bad en van New Classic Toys een puzzel met tandwielen.

Mooie oorbellen Helsinki. O+

Vanochtend brandde ik wel heel lullig mijn vinger. We hebben onder de keukenkastjes een lampje zitten die heel heet wordt en een knop van hetzelfde formaat om hem uit te zetten. Ik drukte in plaats van op de knop, op de lamp en zag een klein rookwolkje wat mijn verbrande huid was. :’) Gelukkig heeft mijn man een thuiswerkdag, die kon Banaan even overnemen terwijl ik mijn hand koelde.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_183436425
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:35 schreef Helsinki het volgende:

Otto O+! Ik wilde het zwemmen gisteren bespreken met L.maar vergat het weer. Straks maar eens doen.
Hey! :9

Mooie oorbellen, trouwens!
Protčge moi de mes désirs.
pi_183436594
Oh wat een leuke oorbellen Helsinki :D Ja hier ook een baby op buik in de draagdoek en slaapt nu al ruim een uur. Vanmorgen had ik hem nog wel weer een keer in de box gelegd; maar hij werd weer binnen 5 minuten wakker en meteen weer de hik ;( Geen zin in herhaling/'gevecht' zoals gisteren; blijkbaar is mama gewoon het fijnst en daar geef ik maar lekker aan toe O+ Hij ligt nu zo heerlijk en ik kan in ieder geval een wasje draaien en vaatwasser aanzetten.

Over intimiteit: Zodra we de 6 weken aantikten. Maar hechting/litteken is nog heel gevoelig dus heeeeeeeeeeeeel voorzichtig dan maar.. Steeds beetje meer aan wennen; dan kan het straks weer wat 'ruwer' :+ Maar het moet voor beide gewoon goed voelen idd en als beiden er klaar voor zijn. Ik ben wellicht geen goed voorbeeld want ook in m'n zwangerschap bleven we best seksueel actief tot zowat de laatste week :P En ik kan me voorstellen met een naar verleden dat dit wel een stuk heftiger is allemaal en niet zo evident.... :*
Ja hier ook een instant-habbahabba gevoel als ik papa met baby bezig zie.. :9~ :+

Oh sinterklaas vind ik echt heerlijk. Wij zijn naar de intocht hier in het dorp wezen kijken :D Hij kreeg er natuurlijk niks van mee want lag lekker te tukken in de kinderwagen; maar hoe heerlijk. Zelfs van een klant een pietenmuts en pietencape gekregen met zijn naam er op (veeeeeel te groot maar hoe schattig!). Hier dus zaterdag met schoonfamilie vieren en we moesten onze cadeaus inpakken en bij oma afleveren en daar moest een cadeau voor Tijn natuurlijk ook gewoon bij. We kregen zelfs van oma een 'officiële' brief van piet (tekening van Piet er op); met 'Ik ga zaterdag bij opa en oma kadoos bezorgen. Kom je ook Tijn?' :D *;

Auch pkm; kusje op je vinger ;(
pi_183436655
Dat met dat spiegeltje zo neerzetten was vast een gelukje hoor, maar hij liet hem wel zo staan om vervolgens zichzelf diep in de ogen te kijken :D

Over het pakje, waar ik hem heb besteld daar issie dus niet meer, maar ik heb wel een andere gevonden. En op de foto's en aan de comments te zien is dat wel echt precies dezelfde. Ze hebben daar ook nog de andere (ook hele leuke!) versie, die ga ik zelf ook nog even bestellen :9 Ik ga nu het linkje naar iedereen doorsturen ;)

Oh en Jip heeft de 3 maanden versie aan met zijn ongeveer 8 kilo en ik denk 65 centimeter.
  donderdag 29 november 2018 @ 12:19:25 #97
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183436673
quote:
3s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:

SC ik las pas dat je ook het koala shirtje ging bestellen, ik kijk uit naar een foto! :)

Uitverkocht }:|
Heb nu de blauwe met tijgers besteld :P
pi_183436736
Ouch, Pkm. Dat doet zeer, lijkt me. Kan banaan niet bij dat lampje? Sowieso, vervangen door LED!

Wij zijn ook vrij vroeg op stap gegaan met O. Ik denk dat we met 2 weken al bij de dierentuin waren. Ik vond het met zo’n inimini baby die toch de hele tijd slaapt veel makkelijker dan met een wat grotere baby. Met 12 weken zijn we naar familie en vrienden in Zuid-Duitsland gereden. Dat was achteraf voor mij wat teveel, 4 adressen in 2 weken, en 8 uur rijden....O vond de auto niet zo leuk, maar voor de rest was het met hem ook simpel.
pi_183436841
Prachtig trouwens Helsinki! O+

En seks :9 Het is nog steeds wel gevoelig, maar wel al een heel stuk minder dan na die eerste 6 weken (gelukkig ook maar haha). Ik heb niet echt iets te klagen over de frequentie ervan, soms is een van ons wel eens te moe, maar het gebeurt nog steeds heel regelmatig :+

En mini, zwemdiploma awesome! Wat een leuke babydreumes heb je toch :D

Oh en ik gun ook iedereen zijn/haar goede nachten, ik heb er zelf ook van genoten toen ik nog verlof had :D Alleen die trollbaby van mij vond het een goed idee om tijdens mijn werkende leven alles om te gooien }:| Maar ik denk altijd maar zo, ooooooooooit komt er een nacht dat ik weer door slaap. En voor nu is het gewoon zoals het is :)
pi_183436861
Gunther O+

Mooie oorbellen Helsinki O+, en jouw haar _O_ Ik pas momenteel perfect in de Andrelon dof haar reclame :')

Wolken dat is ook wel schrikken van de ambulance! ;(

Jammer dat jullie het nu zonder cadeautjes vieren PKM! Wij zijn uitgenodigd door mijn oom en tante (ze hebben zelf 12 kleinkinderen tussen de 1-7 jaar), daar komt een sinterklaas en wij mogen dus ook komen met Casper als we zin hebben. Dus maar een paar kleine cadeautjes gekocht, ik heb er wel zin in :). En jouw vinger, dat doet wel pijn :{ En waarom Casper krijst, geen idee. Beentjes optillen hielp hier niet, eergisteren hielp alleen een zetpil, afgelopen nacht was de fles weer genoeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 29-11-2018 13:02:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')