Jezus, nee, dat zou ik inderdaad niet doen. Ik ben met de oudste naar mijn ouders gegaan toen hij 12 dagen oud was, maar echt alleen omdat mijn BFF ging trouwen (in dezelfde stad als mijn ouders) en ik getuige was. Ik was er maar een uurtje, met een uur reistijd, en vond dat al behoorlijk heftig. Voor een Sinterklaasfeest zou ik dat echt niet doen.quote:Op donderdag 29 november 2018 09:32 schreef Tink89 het volgende:
En mijn moeder denkt dat we zondag met onze dan 12 dagen oude baby 3 uur in de auto gaan zitten voor een sinterklaasfeestje. Ik denk van niet...

Ze hebben nu ook weer nieuwe tassen waaronder een rolkoffertje
 Ze hebben nu ook weer nieuwe tassen waaronder een rolkoffertje   .
  .  .  Ik was nog geneigd hem in zijn been te knijpen om hem te laten huilen maar toch maar niet gedaan..... Maar goed, misschien toch een infectie aan de bovenste luchtwegen maar niks ernstigs.
  .  Ik was nog geneigd hem in zijn been te knijpen om hem te laten huilen maar toch maar niet gedaan..... Maar goed, misschien toch een infectie aan de bovenste luchtwegen maar niks ernstigs.  .
  .  . Wat een ongelofelijke hork. Ik zou ook gaan voor een second opinion.
  . Wat een ongelofelijke hork. Ik zou ook gaan voor een second opinion.  ) en ik had gehoopt dat we de terugreis nog wel zouden redden voordat er weer gevoed moest worden. We hebben een kwartier op een parkeerterrein langs de snelweg gestaan omdat meneer echt moest.
  ) en ik had gehoopt dat we de terugreis nog wel zouden redden voordat er weer gevoed moest worden. We hebben een kwartier op een parkeerterrein langs de snelweg gestaan omdat meneer echt moest.

) en ging verder eigenlijk heel goed. En we konden mooi even langs mijn oma en opa (die 86 en 89 zijn en aangezien we niet elke maand in België zijn; is het altijd mooi om ze nog even te bezoeken en dat ze hun kleinste achterkleinkind nog even konden zien
 ) en ging verder eigenlijk heel goed. En we konden mooi even langs mijn oma en opa (die 86 en 89 zijn en aangezien we niet elke maand in België zijn; is het altijd mooi om ze nog even te bezoeken en dat ze hun kleinste achterkleinkind nog even konden zien  )
 )

Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal in combinatie met je werk?
 Hoe gaat het met jou? Lukt het allemaal in combinatie met je werk? 

Het komt dus echt bij veel stellen voor dat dat soort intimiteit bijna afwezig is, maar wij zoeken het contact vooral in het knuffelen, zoenen en praten met elkaar. Sterkte
 Het komt dus echt bij veel stellen voor dat dat soort intimiteit bijna afwezig is, maar wij zoeken het contact vooral in het knuffelen, zoenen en praten met elkaar. Sterkte  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone

quote:Op donderdag 29 november 2018 11:02 schreef minilot het volgende:
Hebbes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk
Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan zwemmen met M. En is er nu een vervolg op dit diploma? Guppie 2?

Jup en dan geloof ik Puppy 1 en 2 en dan recht op verkort traject A-diploma ofzo. Details weet ik niet, zwemmen is afdeling Pappaquote:Op donderdag 29 november 2018 11:05 schreef Peacefulll het volgende:
[..]Wat leuk
Oh ik kan niet wachten tot ik kan gaan zwemmen met M. En is er nu een vervolg op dit diploma? Guppie 2?

quote:Op donderdag 29 november 2018 11:02 schreef minilot het volgende:
Hebbes!Mnoh hoe tof is dat ! Oh ik moet ook gaan informeren om te zwemmen; dit is toch te leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt ? Nouja omdat het in mijn hoofd zit dat hij nu nog zo weinig meekrijgt. Ik doe wel al 'voorlezen' uit zijn ritselboekje met felle kleuren en plaatjes opquote:Op donderdag 29 november 2018 11:05 schreef minilot het volgende:
PKM, die boekenstash!
Priemgirl, waarom wachten? Wij lezen al voor vanaf de kraamweekMaar ik vind lezen sowieso heel erg leuk; misschien gewoon mee beginnen idd. Ik doe wel voor hem zingen (ok veelal met radio mee maar hij vindt het ontzettend fascinerend en volgt me dan enorm. Wellicht dat hij mij verzoekt om te stoppen als hij eenmaal kan praten; maar gelukkig duurt dat nog heeeeeeeeeeel lang
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7

Graag ook mijn kant op!quote:Op donderdag 29 november 2018 09:03 schreef Aure het volgende:
Van alikan straks de link wel even dmen. Het is niet perse goedkoop voor alibegrippen, maar wel goede kwaliteit. Redelijk dik stofje en superzacht

. Stom wat er soms onder invloed van die hormonen gebeurt.
. Stom wat er soms onder invloed van die hormonen gebeurt.  voor jou. Kan me heel goed voorstellen dat je met alles wat er speelt niet veel energie overhoudt. Heel veel sterkte!
 voor jou. Kan me heel goed voorstellen dat je met alles wat er speelt niet veel energie overhoudt. Heel veel sterkte!  .
.   .
.  . Valt best vies tegen allemaal. En ik vind m'n lief behoorlijk aantrekkelijk, ook in deze nieuwe rol als papa. Dus ja, ik heb het erg zwaar
. Valt best vies tegen allemaal. En ik vind m'n lief behoorlijk aantrekkelijk, ook in deze nieuwe rol als papa. Dus ja, ik heb het erg zwaar  .
.  voor iedereen die een slechte nacht heeft gehad. I. kreeg gisteravond 23:30 zijn laatste voeding en kwam vanmorgen 06:40 weer. Tot zover niets te klagen wat de nachten betreft. En overdag neem ik hem toch maar vaker bij me en dat werkt ook. Ik zit nu bijvoorbeeld op de bank met baby op de buik
 voor iedereen die een slechte nacht heeft gehad. I. kreeg gisteravond 23:30 zijn laatste voeding en kwam vanmorgen 06:40 weer. Tot zover niets te klagen wat de nachten betreft. En overdag neem ik hem toch maar vaker bij me en dat werkt ook. Ik zit nu bijvoorbeeld op de bank met baby op de buik  . Blijft m'n lievelings.
. Blijft m'n lievelings.  ! Ik wilde het zwemmen gisteren bespreken met L.maar vergat het weer. Straks maar eens doen.
! Ik wilde het zwemmen gisteren bespreken met L.maar vergat het weer. Straks maar eens doen.  .
. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik wil voor mijn verjaardag zo'n moedermelkketting bestellen. Hoe langer ik er over nadenk, des te meer emotionele waarde het voor mij krijgt.
 Ik wil voor mijn verjaardag zo'n moedermelkketting bestellen. Hoe langer ik er over nadenk, des te meer emotionele waarde het voor mij krijgt.  )
)  

Echt hč?!quote:Op donderdag 29 november 2018 11:35 schreef Helsinki het volgende:
En ik vind m'n lief behoorlijk aantrekkelijk, ook in deze nieuwe rol als papa.
 Da's hier ook zo. Ik vond 'm natuurlijk altijd wel leuk, maar zo in vaderrol:
 Da's hier ook zo. Ik vond 'm natuurlijk altijd wel leuk, maar zo in vaderrol:   

Het zijn niet allemaal mijlpalen om naar uit te kijken.
 Het zijn niet allemaal mijlpalen om naar uit te kijken.  Vervelend dat Bikkel zich zo beroerd voelt.
 Vervelend dat Bikkel zich zo beroerd voelt.  
  Hoe voel jij je nu?
 Hoe voel jij je nu?  Ik zei al tegen mijn man dat ik graag meer kindjes wil. Ik werd zelfs helemaal blij van de gedachte aan surprises helpen maken later (dat zal tegen die tijd vast anders zijn).
 Ik zei al tegen mijn man dat ik graag meer kindjes wil. Ik werd zelfs helemaal blij van de gedachte aan surprises helpen maken later (dat zal tegen die tijd vast anders zijn). 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Priem geenvoor je goeie nacht nodig hoor, ik gun die aan jullie allemaal.

Jagar dat zijn geen fijne tijden.
Aure wat knap dat hij het spiegeltje al zelf zo neerzet.
Lastig Fleur, dat krijsen. Banaan doet het ook, bij hem is het last van zijn buik. Soms leg ik zijn beentjes omhoog en valt hij gelijk weer in slaap. Heb jij al een idee waarom Casper het doet?
OITvoor je spoiler
SC ik las pas dat je ook het koala shirtje ging bestellen, ik kijk uit naar een foto!
Ellie op Banaan zijn verlanglijstje heb ik staan een Little Dutch autobaan, trekfiguur, Smartmax my first animal train, See my first kleuren met water, zoiets. Hij is ook heel blij met Tomy speeleieren en octopussen voor in bad en van New Classic Toys een puzzel met tandwielen.
Mooie oorbellen Helsinki.
Vanochtend brandde ik wel heel lullig mijn vinger. We hebben onder de keukenkastjes een lampje zitten die heel heet wordt en een knop van hetzelfde formaat om hem uit te zetten. Ik drukte in plaats van op de knop, op de lamp en zag een klein rookwolkje wat mijn verbrande huid was. :’) Gelukkig heeft mijn man een thuiswerkdag, die kon Banaan even overnemen terwijl ik mijn hand koelde.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.

Hey!quote:Op donderdag 29 november 2018 11:35 schreef Helsinki het volgende:
Otto! Ik wilde het zwemmen gisteren bespreken met L.maar vergat het weer. Straks maar eens doen.

Ja hier ook een baby op buik in de draagdoek en slaapt nu al ruim een uur. Vanmorgen had ik hem nog wel weer een keer in de box gelegd; maar hij werd weer binnen 5 minuten wakker en meteen weer de hik
 Ja hier ook een baby op buik in de draagdoek en slaapt nu al ruim een uur. Vanmorgen had ik hem nog wel weer een keer in de box gelegd; maar hij werd weer binnen 5 minuten wakker en meteen weer de hik  Geen zin in herhaling/'gevecht' zoals gisteren; blijkbaar is mama gewoon het fijnst en daar geef ik maar lekker aan toe
 Geen zin in herhaling/'gevecht' zoals gisteren; blijkbaar is mama gewoon het fijnst en daar geef ik maar lekker aan toe  Hij ligt nu zo heerlijk en ik kan in ieder geval een wasje draaien en vaatwasser aanzetten.
 Hij ligt nu zo heerlijk en ik kan in ieder geval een wasje draaien en vaatwasser aanzetten. Maar het moet voor beide gewoon goed voelen idd en als beiden er klaar voor zijn. Ik ben wellicht geen goed voorbeeld want ook in m'n zwangerschap bleven we best seksueel actief tot zowat de laatste week
 Maar het moet voor beide gewoon goed voelen idd en als beiden er klaar voor zijn. Ik ben wellicht geen goed voorbeeld want ook in m'n zwangerschap bleven we best seksueel actief tot zowat de laatste week   En ik kan me voorstellen met een naar verleden dat dit wel een stuk heftiger is allemaal en niet zo evident....
 En ik kan me voorstellen met een naar verleden dat dit wel een stuk heftiger is allemaal en niet zo evident.... 

Hij kreeg er natuurlijk niks van mee want lag lekker te tukken in de kinderwagen; maar hoe heerlijk. Zelfs van een klant een pietenmuts en pietencape gekregen met zijn naam er op (veeeeeel te groot maar hoe schattig!). Hier dus zaterdag met schoonfamilie vieren en we moesten onze cadeaus inpakken en bij oma afleveren en daar moest een cadeau voor Tijn natuurlijk ook gewoon bij. We kregen zelfs van oma een 'officiële' brief van piet (tekening van Piet er op); met 'Ik ga zaterdag bij opa en oma kadoos bezorgen. Kom je ook Tijn?'
 Hij kreeg er natuurlijk niks van mee want lag lekker te tukken in de kinderwagen; maar hoe heerlijk. Zelfs van een klant een pietenmuts en pietencape gekregen met zijn naam er op (veeeeeel te groot maar hoe schattig!). Hier dus zaterdag met schoonfamilie vieren en we moesten onze cadeaus inpakken en bij oma afleveren en daar moest een cadeau voor Tijn natuurlijk ook gewoon bij. We kregen zelfs van oma een 'officiële' brief van piet (tekening van Piet er op); met 'Ik ga zaterdag bij opa en oma kadoos bezorgen. Kom je ook Tijn?'  

Ik ga nu het linkje naar iedereen doorsturen
  Ik ga nu het linkje naar iedereen doorsturen 

Uitverkochtquote:Op donderdag 29 november 2018 12:01 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
SC ik las pas dat je ook het koala shirtje ging bestellen, ik kijk uit naar een foto!

Het is nog steeds wel gevoelig, maar wel al een heel stuk minder dan na die eerste 6 weken (gelukkig ook maar haha). Ik heb niet echt iets te klagen over de frequentie ervan, soms is een van ons wel eens te moe, maar het gebeurt nog steeds heel regelmatig
 Het is nog steeds wel gevoelig, maar wel al een heel stuk minder dan na die eerste 6 weken (gelukkig ook maar haha). Ik heb niet echt iets te klagen over de frequentie ervan, soms is een van ons wel eens te moe, maar het gebeurt nog steeds heel regelmatig   

Alleen die trollbaby van mij vond het een goed idee om tijdens mijn werkende leven alles om te gooien
 Alleen die trollbaby van mij vond het een goed idee om tijdens mijn werkende leven alles om te gooien   Maar ik denk altijd maar zo, ooooooooooit komt er een nacht dat ik weer door slaap. En voor nu is het gewoon zoals het is
  Maar ik denk altijd maar zo, ooooooooooit komt er een nacht dat ik weer door slaap. En voor nu is het gewoon zoals het is   

, en jouw haar
, en jouw haar   Ik pas momenteel perfect in de Andrelon dof haar reclame
 Ik pas momenteel perfect in de Andrelon dof haar reclame   

. En jouw vinger, dat doet wel pijn
. En jouw vinger, dat doet wel pijn   En waarom Casper krijst, geen idee. Beentjes optillen hielp hier niet, eergisteren hielp alleen een zetpil, afgelopen nacht was de fles weer genoeg.
 En waarom Casper krijst, geen idee. Beentjes optillen hielp hier niet, eergisteren hielp alleen een zetpil, afgelopen nacht was de fles weer genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |