Haha ik vond/vind dat ook zo stom, krijg die vraag inmiddels niet meer maar in eerste jaar nog wel.quote:Op woensdag 28 november 2018 13:04 schreef CassElliot het volgende:
Nou, ik vind de naam zelf gewoon wel mooi, ook zonder betekenis. Wij hebben er ook niet bij stil gestaan. Hij werd geboren en hij heette gewoon zo. Dus dan gewoon maar dealen met de lege blikken. Ik snap ook niet zo goed waarom het iets moet betekenen (maar ik vind het dan ook weer irritant om dat uit te leggen haha)
quote:Op donderdag 29 november 2018 21:34 schreef Kyara het volgende:
Mijn zoon wil later zijn kindje Kyara noemen. Ik vraag me toch af of ie niet stiekem op Fok zit met zijn tablet![]()
Gheghequote:Op donderdag 29 november 2018 21:34 schreef Kyara het volgende:
Mijn zoon wil later zijn kindje Kyara noemen. Ik vraag me toch af of ie niet stiekem op Fok zit met zijn tablet![]()
Mooi, Jah'Lysaquote:Op maandag 10 december 2018 09:34 schreef Vlindur het volgende:
Een Powermommy zoekt een meisjesnaam. Zomaar een greep![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog gereageerd. Ik was één van de enige met normale namenquote:Op maandag 10 december 2018 09:34 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Het is heerlijk. Ik reageer ook soms moet ik eerlijk bekennen, maar dan wel op de wat serieuzere zaken die daar best schaars zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 11:49 schreef Schanu het volgende:
Is dat wat, die pagina? Ik krijg zin om mij ook aan te melden namelijk, maar dan ter vermaak
Twilight.quote:Op maandag 10 december 2018 11:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog gereageerd. Ik was één van de enige met normale namen
Ik zie trouwens ook steeds de naam Renesmee daar voorbij komen. Ik snap echt niks van die naam.
Haha, ik ben nieuwsgierig, ga meteen even kijkenquote:Op maandag 10 december 2018 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Ik reageer ook soms moet ik eerlijk bekennen, maar dan wel op de wat serieuzere zaken die daar best schaars zijn.
Kan dat ook nogquote:Op maandag 10 december 2018 11:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ben geblokkeerd op die pagina. 😂 Blijkbaar werd mijn mening niet gewaardeerd.
Degene met de meeste leden denk ikquote:Op maandag 10 december 2018 11:54 schreef Schanu het volgende:
[..]
Kan dat ook nog![]()
![]()
Maar als ik zoek op Powermommy's dan zie ik meerdere groepen (wat best zorgwekkend is, maar dat terzijde), welke is het exact?
Dan heb ik goed gegokt, ik heb mijn aanvraag tot toetreding al toegestuurd. Dit komt toch niet openbaar op mijn facebook? Weg reputatiequote:Op maandag 10 december 2018 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Degene met de meeste leden denk ik
Aha. Maar hoe spreek je die naam uit dan? Gewoon Ren esmee? Zoals het er staat dus?quote:
Wel op die van onsquote:Op maandag 10 december 2018 09:39 schreef Logician2.0 het volgende:
Carlijn staat nog helemaal niet op het lijstje zie ik
Ik heb echt spontaan medelijden met deze kinderen.quote:Op maandag 10 december 2018 09:34 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |