https://www.538.nl/evers-(...)e-plaats-in-de-groepquote:Op woensdag 28 november 2018 18:23 schreef Evertjan het volgende:
leuk interview vanmorgen bij Evers Staat Op met Erik ten Hag
Ik denk niet dat er iemand is die hoopt op een terugkeer van Veltman in de basis.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat je Blind en Schöne daar één op één kan omwisselen en dat het geen invloed heeft op het spelverloop, behalve dat je een goede trapper er bij hebt.
Ik ben ook niet stuk van Wöber, maar het is niet alsof ik uitkijk naar Veltman zijn terugkeer ofzo.
Hoe het ook zij, ik verwacht dat in de tweede seizoenshelft de opstelling er zo uit komt te zien ja. In elk geval lijkt het me niet waarschijnlijk dat Schöne die basisplaats blijft houden. Maar goed, dat denk ik al vier seizoenen achtereen ofzo. En elke keer, aan het eind van een seizoen, ben ik achteraf dolblij met de beslissende momenten van schöne.
lachen manquote:Op woensdag 28 november 2018 19:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk loot Ajax Juve. Kan ik trollen op de tribune.
Frank de Boer en Veltman z’n moeder, dat zijn er toch alweer twee.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die hoopt op een terugkeer van Veltman in de basis.
Hahahahaha, ja, Juventus moet je niet tegenkomen in de volgende ronde. Sow. Ik heb ook een paar keer tegen Juventus gespeeld, in Italië. Ik moest de hele wedstrijd achter Zambrotta aanlopen, echt een beest man. Hahahahaha, ja, ging niet helemaal goed. Hahahahaha, ik had geen benen meer over na de wedstrijd. Echt geen bal geraakt. Sow. Hey, maar wat denk je? Is Schalke te verslaan? Is wel te verslaan toch? Gaat niet helemaal goed in de Bundesliga, toch? Met die jonge trainer, hoe heet die ook alweer? Ja, Tedesco. Hahahahahaha, ja, als je die langs de kant ziet dribbelen denk je dat die homo is. Hahahahaha. Hey, maar die Kristensen, die is ook homo toch? Ja hè? Die heeft de blokfluit weleens andersom bespeeld, denk je niet? Hahahahahahaha. Dit knippen we eruit, hihihihi. Hahahahaha, een rugtoerist. Nou ja, hopen op Schalke dan maar voor Ajax man. Rij ik er wel naartoe. Is niet zo ver van Apeldoorn. Kom ik kijken. Zonder vrouwtje, hahahaha. Nee, die gaat niet mee. Hahahahaha.quote:Op woensdag 28 november 2018 19:23 schreef LordVoldermort het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon inderdaad de opstelling tot neres ineens moest gaan banken. Zoals jij het zegt zou ik het ook graag zienquote:Op woensdag 28 november 2018 16:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schöne mag van mij prima in de basis in de Eredivisie of tegen AEK maar tegen een Europese topclub heb je weinig aan hem behalve zijn vrije trap. Dan vind ik die ene kwaliteit inderdaad te weinig om hem op te stellen. Al valt Van de Beek Europees ook zwaar tegen.
Ik wil weleens Nico - Wöber - Mathijs - Mazra zien en dan Blind, Ziyech en Frenkie op het middenveld en Tadic, Dolberg en Neres voorin zien tijdens CL wedstrijden tegen betere tegenstanders.
Andygodquote:Op woensdag 28 november 2018 19:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, Juventus moet je niet tegenkomen in de volgende ronde. Sow. Ik heb ook een paar keer tegen Juventus gespeeld, in Italië. Ik moest de hele wedstrijd achter Zambrotta aanlopen, echt een beest man. Hahahahaha, ja, ging niet helemaal goed. Hahahahaha, ik had geen benen meer over na de wedstrijd. Echt geen bal geraakt. Sow. Hey, maar wat denk je? Is Schalke te verslaan? Is wel te verslaan toch? Gaat niet helemaal goed in de Bundesliga, toch? Met die jonge trainer, hoe heet die ook alweer? Ja, Tedesco. Hahahahahaha, ja, als je die langs de kant ziet dribbelen denk je dat die homo is. Hahahahaha. Hey, maar die Kristensen, die is ook homo toch? Ja hè? Die heeft de blokfluit weleens andersom bespeeld, denk je niet? Hahahahahahaha. Dit knippen we eruit, hihihihi. Hahahahaha, een rugtoerist. Nou ja, hopen op Schalke dan maar voor Ajax man. Rij ik er wel naartoe. Is niet zo ver van Apeldoorn. Kom ik kijken. Zonder vrouwtje, hahahaha. Nee, die gaat niet mee. Hahahahaha.
Moet je maar geen vuurwerk meenemen als uitsupporter nota bene.quote:Op woensdag 28 november 2018 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
We krijgen hoe dan ook die voorwaardelijke straf. UEFA heeft geconstateerd dat niet alleen vuurwerk werd teruggegooid naar die Grieken maar ook zelf afgestoken werd in het uitvak.
Hoe krom het ook is, die volgende uitwedstrijd is denk ik zonder fans.
Ja heel dom.quote:Op woensdag 28 november 2018 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je maar geen vuurwerk meenemen als uitsupporter nota bene.
Andyquote:Op woensdag 28 november 2018 19:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, Juventus moet je niet tegenkomen in de volgende ronde. Sow. Ik heb ook een paar keer tegen Juventus gespeeld, in Italië. Ik moest de hele wedstrijd achter Zambrotta aanlopen, echt een beest man. Hahahahaha, ja, ging niet helemaal goed. Hahahahaha, ik had geen benen meer over na de wedstrijd. Echt geen bal geraakt. Sow. Hey, maar wat denk je? Is Schalke te verslaan? Is wel te verslaan toch? Gaat niet helemaal goed in de Bundesliga, toch? Met die jonge trainer, hoe heet die ook alweer? Ja, Tedesco. Hahahahahaha, ja, als je die langs de kant ziet dribbelen denk je dat die homo is. Hahahahaha. Hey, maar die Kristensen, die is ook homo toch? Ja hè? Die heeft de blokfluit weleens andersom bespeeld, denk je niet? Hahahahahahaha. Dit knippen we eruit, hihihihi. Hahahahaha, een rugtoerist. Nou ja, hopen op Schalke dan maar voor Ajax man. Rij ik er wel naartoe. Is niet zo ver van Apeldoorn. Kom ik kijken. Zonder vrouwtje, hahahaha. Nee, die gaat niet mee. Hahahahaha.
quote:Op woensdag 28 november 2018 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
We krijgen hoe dan ook die voorwaardelijke straf. UEFA heeft geconstateerd dat niet alleen vuurwerk werd teruggegooid naar die Grieken maar ook zelf afgestoken werd in het uitvak.
Hoe krom het ook is, die volgende uitwedstrijd is denk ik zonder fans.
Even afwachten of dat echt zo is. Maar een schorsing dreigt, dat is zeker.quote:Op woensdag 28 november 2018 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je maar geen vuurwerk meenemen als uitsupporter nota bene.
hopelijk krijg je dan een molotov tegen je knarquote:Op woensdag 28 november 2018 19:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een dag hequote:Op woensdag 28 november 2018 19:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
Manke poot, andere waren er erger aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |