MTU = Maximum Transfer Units.. heel simpel uitgelegd stuur je genoeg internetpakketjes naar de server om online te zijn maar niet genoeg om zichtbaar online te zijn, dus je hebt een privelobby.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Wat doen die instelling precies dan?
Als je een surround systeem in huis hebt dan zeker liever dat.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:25 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Welke instelling voor audio raden jullie aan in het geval van een Gold 7.1: headphones of toch surround speakers?
Auto aimen?quote:Op woensdag 28 november 2018 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kan je goed worden tegen mensen die autoaimen?
Gelijk heb je, online gaat dit amper tot niet werken.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Hoe zien jullie dead eye voor jullie in de multiplayer dan?Lijkt me niet meer dan logisch dat dat niet gaat werken.
Daar heb je de juiste ability cards voor nodig.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Auto aimen?
Zelfs dead eye lijkt helemaal niet te werken in RDR2 online.
Het beeld wordt rood, zoals gewoonlijk, maar de tijd vertraagd niet en je kan de targets ook niet painten.
Het lijkt erop alsof de dead eye stat helemaal geen nut meer heeft (zelfs niet tijdens het jagen).
Je kan gewoon met lockon spelen in multiplayer, dus ipv free aim ( wat ik altijd als eerste op standaard instel ). Ik heb het nu voor online ook maar naar lockon gezet want anders ben je gewoon binnen 1 of 2 shots dood, voordat je uberhaupt maar kan richten zeg maar. Je kan van vet veraf op andere spelers je aim locken.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:36 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Auto aimen?
Zelfs dead eye lijkt helemaal niet te werken in RDR2 online.
Het beeld wordt rood, zoals gewoonlijk, maar de tijd vertraagd niet en je kan de targets ook niet painten.
Het lijkt erop alsof de dead eye stat helemaal geen nut meer heeft (zelfs niet tijdens het jagen).
quote:Op woensdag 28 november 2018 22:39 schreef Gezicht het volgende:
Hoe zien jullie dead eye voor jullie in de multiplayer dan?Lijkt me niet meer dan logisch dat dat niet gaat werken.
Dit lijkt mij logischer, gewoon realtime maar je kunt enemies wel taggen tijdens deadeye.quote:
Level 14..quote:Op woensdag 28 november 2018 18:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan mag je wel ff grinden voor die vishengel toch? Bij welk lvl unlock je die?
Ik ga er zo mee aan de slag, al ben ik gematigd benieuwd
Dan mag ik hopen dat het match making systeem heel erg goed werkt.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
...
Ik zal het zo zeggen, met auto aim is het een clusterfuck om uberhaupt maar iets van team deathmatch of een competitieve mode te spelen imo, en met free aim zal je meer je tijd moeten nemen met schieten enz.
Ik heb het nog niet ervaren, maar dat een surround systeem super is geloof ik zeker! Even kijken hoeveel dat mag kosten..quote:Op woensdag 28 november 2018 22:28 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Als je een surround systeem in huis hebt dan zeker liever dat.
Koptelefoons gebruik je pas wanneer je mede bewoners (vrouw, kindjes, whatever) niet wilt lastig vallen.
Die foto als de trein over Uncle en de dames in die wagen heen dendertquote:
Nee hoor, die zit op je paard.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ben sinds het eerste potje mijn hoed kwijt
Online inderdaad.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit op je paard.
Oh wacht, bedoel je online?
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:06 schreef rival het volgende:
Waar ik ook wel om moest lachen. De aller eerste missie speel je met 3 anderen. Zag in de cutscenes allemaal gelikte cowboys voorbij komen. Ook op een ander forum zie ik echt veel knappe koppen en goed uitziende cowboys.
En dan lopen wij door het beeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |