Na een uur of vier online gespeeld te hebben moet ik eerlijk gezegd bekennen dat de online versie mij eigenlijk wel bevalt.
Er zit in iedergeval veel potentie in om het een mooi onderdeel van de game te maken.
Een van de grootste plus punten vind, ik persoonlijk, dat er daadwerlijk een verhaal in zit.
Je krijgt daardoor toch de connectie met dat heerlijke single player gevoel; je wordt niet zomaar gedropt in het multi player gedeelte,
Je begint weer helemaal van voren af aan, je karakter moet helemaal opnieuw opgebouwd worden en er zijn van begin af NPC's die je de juiste kant op wijzen.
Mijn grootste gripe is dat het helemaal niet soepel werkt.
De vertraging tussen het kiezen voor een actie (een wagon met waardevolle goederen transporteren bijvoorbeeld) en het uitvoeren daarvan; vloeit niet in elkaar over.
Nadat ik de missie had geaccepteerd gebeurede er NIETS... ben gaan rondkijken waar die wagon staat en zie... NIETS... heb nog rond gelopen, op de map gekeken voor reference points, maar nog steeds niets.
Uit frustratie ben ik maar weg gereden, naar mijn kamp gegaan, ondertussen zie ik nog steeds niets op de map m.b.t. waypoints of mission area's... helemaal niets.
Heb toen maar wat gejaagd (had voedsel nodig) en ging weer verder... kompleet blind m.b.t. wat ik vervolgens moet doen.
En ineens wordt het spel afgekapt; load screen met daarna .... aha!
Ineens en uit het niets begint de missie eindelijk, zeker 20 minuten nadat die had moeten starten.
Daarna kwamen ineens nieuwe lokaties op de map vrij.
De volgende missie had te maken met bepaalde personen die je moet afknallen.
Een daarvan heb ik gevonden en gedood... de anderen heb ik niet gezien terwijl ik wel hun hide outs gevonden heb.
Heen-en-weer rijden als een malle, tussen de waypoints, en ik zie niemand terwijl de klok aftelt.
Toen de teller op ca. 3 minuten stond, en ik de quest eigenlijk al opgegeven had, zie ik ineens dat de missie voltooid is.
Ehr... ok.... maar ik heb amper wat gedaan?!?!
En zo zijn ei nog vele kleine en grote irritaties die het spel behoorlijk in de weg zitten.
Dit is IMO een erg vroege beta die nog veel werk nodig heeft eer het men als een volwaardig onderdeel van de game mag beschouwen.
Ik voorzie nog veel overwerk en lange dagen voor de devs van R*
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Gonzo op 29-11-2018 00:05:04 ]
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism