abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183419776
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Wat een rare manier van denken houdt jij erop na. Het zit er niet in maar je mag niet klagen want het is een beta? Lol
Betekenis Beta: "Een bčtaversie is in ontwikkeling zijnde software die nog niet stabiel genoeg is om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel is."

Klagen om iets waarvan nog niemand weet of het wel of niet er in gaat zitten is gewoon kansloos. GTA Online is enorm populair, dus ik ga er van uit dat Rockstar dat nu weer voor elkaar krijgt. Liever dat Rockstar open is over het feit dat het een beta is die met begrenzingen en mankementen kan komen, dan dat ze een half product leveren. Als ze het nu zoals GTA Online hadden gereleased dan waren de reacties, terecht, nog kritischer geweest. Toen hebben ze namelijk een slecht product geleverd op de launch van online.
pi_183419905
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Betekenis Beta: "Een bčtaversie is in ontwikkeling zijnde software die nog niet stabiel genoeg is om in productie genomen te worden, maar wel al (deels) functioneel is."

Klagen om iets waarvan nog niemand weet of het wel of niet er in gaat zitten is gewoon kansloos. GTA Online is enorm populair, dus ik ga er van uit dat Rockstar dat nu weer voor elkaar krijgt. Liever dat Rockstar open is over het feit dat het een beta is die met begrenzingen en mankementen kan komen, dan dat ze een half product leveren. Als ze het nu zoals GTA Online hadden gereleased dan waren de reacties, terecht, nog kritischer geweest. Toen hebben ze namelijk een slecht product geleverd op de launch van online.
De essentie van een beta is juist om kenbaar te maken waar de onvrede ligt zodat de ontwikkelaars daarmee aan de slag kunnen. Figuren zoals jij die alles maar proberen weg te wuiven en kritiek als kansloos bestempepen dragen daar niks aan bij. Dát er geen private lobbies of free aim mogelijkheden zijn ís matig. Dat zijn weliswaar meningen maar gebasseerd op een constatering voortkomende uit een feit. Niks kansloos aan.
yo the situation will prevent the evacuation of the penetration in the nation - Mike the Situation 2009
pi_183420083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat er een hoop gejank is om niks. Maar er zijn ook daadwerkelijk terechte klachten. Als wij die niet doorgeven aan Rockstar denken ze dat er geen klachten zijn, komt straks de echte versie er exact hetzelfde uit. Daarom moeten we feedback geven.

Rockstar vraagt zelf zelfs om feedback over dingen waar je problemen mee hebt.
  woensdag 28 november 2018 @ 15:48:35 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183420679
Nee maar je mag niet klagen als je het zelf niet hebt gespeeld hier op fok
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183420754
Maar MMaRsu, jij had toch helemaal geen Playstation 4?
Flesje bier
  woensdag 28 november 2018 @ 15:55:38 #56
472597 Goudenvis
#FreeVogeltjesdans
pi_183420793
Mawh wat een deceptie -O- controls werken totaal niet voor het snellere online en ik ga ook niet uren grinden voor een paard.
pi_183420850
De game net uitgespeeld :D

Een van de beste singeplayer games ooit _O_

Wel benieuwd naar online al ben ik niet zo gehyped als een hoop anderen. Vond GTAO ook maar mwah.
ż
pi_183420971
Wtf man, waarom kan je alleen van die lellekerds maken? :')

Edit: en we zijn weer een mute...

[ Bericht 12% gewijzigd door Mike-The-Situation op 28-11-2018 16:19:58 ]
yo the situation will prevent the evacuation of the penetration in the nation - Mike the Situation 2009
pi_183421237
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:

Edit: en we zijn weer een mute...
Ik ben echt een freak in het spel :')
pi_183421280
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Ik ben echt een freak in het spel :')
Ik zie eruit als een of andere junk, en dat was een poging om er normaal uit te zien. :')
pi_183421804
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ben blij dat ik nog niet klaar ben met de SP, kijk wel naar online als het allemaal wat beter is.
Ik heb RDR1 online misschien twee keer gespeeld. In een goed werkende posse rondgaan is wel tof. Maar in je uppie het opnemen tegen andere posses meh.

Rdr2 online nog niet naar omgekeken. Ik ga nog veel te veel uren stoppen in de singleplayer content om mij daar nu druk om te gaan maken. Daarbij heb ik niet eens PS+ dus go figure :+ Als ik nu RDR2 cheap voor mijn recentelijk gekochte xbox one X kan vinden though... Want dan kan ik nog anderhalve maand gold gebruiken voor iets nuttigs :P
mag het weten
pi_183421853
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:59 schreef Sjemmert het volgende:
Wel benieuwd naar online al ben ik niet zo gehyped als een hoop anderen. Vond GTAO ook maar mwah.
Zo denk ik er ook over. GTA online was leuk om anderen te trollen. Maar dat grinden voor een auto/wapens/huizen gaat mij te ver. Er zijn veel te veel goede games om zo veel tijd te investeren.
  woensdag 28 november 2018 @ 17:17:32 #63
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183422205
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:52 schreef Gezicht het volgende:
Maar MMaRsu, jij had toch helemaal geen Playstation 4?
ik speel idd op de xboner
  woensdag 28 november 2018 @ 17:19:19 #64
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_183422232
Is deze online net zo kut als die van GTA toen die net uit was ja?
Evil is a make-believe concept we’ve invented to deal with the complexities of fellow humans holding values and beliefs and perspectives different than our own.
Humans are kind.
- Jay Austin
:B
pi_183422494
Ik denk dat mijn vrienden ons hier echt wel een tijd mee gaan vermaken.

Alleen al jagen, spullen verkopen en je kamp oppimpen..

Ja het zal allemaal wel lang duren, maar ik vind het jagen en vissen sowieso al helemaal tof in de SP
Hell To The Liars
pi_183423686
Zijn er hier meer die bij stem van Sadie Adler (AlexMcKenna) dachten aan de actrice die Daisy Domergue (Jennifer Jason Leigh) speelde in The Hateful Eight.

Ik heb het net pas opgezocht, maar heb echt sinds dat Sadie in het spel kwam gedacht dat het 1 en dezelfde persoon was :D
  Redactie Frontpage woensdag 28 november 2018 @ 18:44:45 #67
407027 crew  LTVDK
Gelukszoeker
pi_183423811
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:38 schreef Meike26 het volgende:
Zijn er hier meer die bij stem van Sadie Adler (AlexMcKenna) dachten aan de actrice die Daisy Domergue (Jennifer Jason Leigh) speelde in The Hateful Eight.

Ik heb het net pas opgezocht, maar heb echt sinds dat Sadie in het spel kwam gedacht dat het 1 en dezelfde persoon was :D
Ik vind dat er sowieso wel een aantal Tarantino referenties (bewust of onbewust laat ik even in het midden) in zitten. Sowieso al het begin van het spel, en ook op de plantages zitten een hele rits Django Unchained dingen in :P.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 28 november 2018 @ 18:50:35 #68
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183423936
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:32 schreef Droopie het volgende:
Ik denk dat mijn vrienden ons hier echt wel een tijd mee gaan vermaken.

Alleen al jagen, spullen verkopen en je kamp oppimpen..

Ja het zal allemaal wel lang duren, maar ik vind het jagen en vissen sowieso al helemaal tof in de SP
Dan mag je wel ff grinden voor die vishengel toch? Bij welk lvl unlock je die?

Ik ga er zo mee aan de slag, al ben ik gematigd benieuwd
  woensdag 28 november 2018 @ 18:52:46 #69
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_183423991
Je “kamp” pimpen vond ik toch tamelijk tam. Hoogstens een schedeltje ergens aan hangen of een ander kleedje, dat was het wel :@

Maar wel een tof spel hoor!
Ben benieuwd hoe de beta gaat.

Zelf bijv ook de BFV beta gespeeld en die was super suf, en nu prijst iedereen dat spel de hemel in en zou het niet vergelijkbaar met de beta moeten zijn. :')
Keep that perfect beat boy.
  Eindredactie Games woensdag 28 november 2018 @ 18:54:40 #70
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_183424030
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:52 schreef RickoKun het volgende:
Je “kamp” pimpen vond ik toch tamelijk tam. Hoogstens een schedeltje ergens aan hangen of een ander kleedje, dat was het wel :@

Maar wel een tof spel hoor!
Ben benieuwd hoe de beta gaat.

Zelf bijv ook de BFV beta gespeeld en die was super suf, en nu prijst iedereen dat spel de hemel in en zou het niet vergelijkbaar met de beta moeten zijn. :')
Best wel vergelijkbaar :P
Maar ik vond de bčta ook tof :@
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 28 november 2018 @ 18:58:36 #71
159199 RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
pi_183424101
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:54 schreef 2dope het volgende:

[..]

Best wel vergelijkbaar :P
Maar ik vond de bčta ook tof :@
Compleet andere type games, maar zou dezelfde uitwerking kunnen hebben.

Al heb ik er een hard hoofd in.
Keep that perfect beat boy.
pi_183424374
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:06 schreef Mike-The-Situation het volgende:

Ik heb toch nog wel een redelijke indianennegerescowboy weten te maken.
Gewoon Kahba man.
pi_183424452
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:09 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Ik heb toch nog wel een redelijke indianennegerescowboy weten te maken.
Kwam er net ook zo 1 tegen, zag er idd beter uit dan die aso kop van mij :D De co-op missies zijn wel vaag btw, moest een paar paarden stelen en afleveren maar ondanks co-op was het allemaal wel individueel. Zal met vrienden wel anders zijn uiteraard maar op deze manier voegde het niet zoveel toe.
pi_183424568
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik vind dat er sowieso wel een aantal Tarantino referenties (bewust of onbewust laat ik even in het midden) in zitten. Sowieso al het begin van het spel, en ook op de plantages zitten een hele rits Django Unchained dingen in :P.
Heb je nou al PS+?
Gewoon Kahba man.
pi_183424650
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:13 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Kwam er net ook zo 1 tegen, zag er idd beter uit dan die aso kop van mij :D De co-op missies zijn wel vaag btw, moest een paar paarden stelen en afleveren maar ondanks co-op was het allemaal wel individueel. Zal met vrienden wel anders zijn uiteraard maar op deze manier voegde het niet zoveel toe.
Ik geloof dat ik nu bij de eerste missie ben, 1-4 players, ik heb nog niet zoveel gedaan online, zal nog wel de tutorial zijn. Al zag ik wel iets staan over matchmaking.
Gewoon Kahba man.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')