Het gebeurt niet vaak dat ik een hele dag weg ben. Dus zolang ik niet in een ziekenhuis beland, ontvoerd wordt, dood ga of een miljoen op mijn bankrekening gestort krijg, acht ik de kans vrij groot dat ik er gewoon ben.quote:
allebeiquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke kerk? Rooms katholiek of protestants?
katholiek. Het rijke Roomse leven trekt mij welquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke kerk? Rooms katholiek of protestants?
Echt hè, die Etto geeft ook nooit wat aan de armenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
katholiek. Het rijke Roomse leven trekt mij wel
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak dat ik een hele dag weg ben. Dus zolang ik niet in een ziekenhuis beland, ontvoerd wordt, dood ga of een miljoen op mijn bankrekening gestort krijg, acht ik de kans vrij groot dat ik er gewoon ben.
Kan je toch ook overmorgen doenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet de hele dag vloeistoffen bij elkaar gooien
zou ook liever een oud boek kopen dan zo'n stinkende dakloze een helpende hand biedenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, die Etto geeft ook nooit wat aan de armen
Zal mijn best doen om in dit tijdvak even langs te komen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik ben morgen gewoon beschikbaar vanaf 9 tot 5
Klasse en dat kan het topic van Hans morgen ook open blijvenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn best doen om in dit tijdvak even langs te komen.
je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Tevens waarom begon Ajax al om 7 uur. Heb eerste helft nu gemist.
Ja, kut tijdstipquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Werk tot 5, daarna collecte lopen voor Leger des Heils.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor?
Wat is iedereen in ene druk
Mis je weinig aanquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Werken tot 2 uur en daarna de sportschool in.quote:Op dinsdag 27 november 2018 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor?
Wat is iedereen in ene druk
Uiteraardquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse en dat kan het topic van Hans morgen ook open blijven
Heb het idee dat ik weer naar NAC - Ajax zit te kijkenquote:Op dinsdag 27 november 2018 19:44 schreef Flippiee het volgende:
Daarom kijk ik niet naar ajaxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |