Ik had liever gewonnen van Willem II natuurlijk. Dan moet je in de volgende ronde tegen AZ/Feyenoord of (waarschijnlijk) Ajax.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
jammer, er had wel meer ingezeten. maar zelf niet veel gecreëerd en Willem II maakte alle kansen af...
Baal d'r wel van dat hij die jonge spelers gewoon geen kans geeft. Maar zon Laukart voegt ook niets toe.quote:Op woensdag 23 januari 2019 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
jammer, er had wel meer ingezeten. maar zelf niet veel gecreëerd en Willem II maakte alle kansen af...
Waar ik persoonlijk een stuk gelukkiger van zou worden is als je bij ons eens wat lopende combinaties zou zien. Het is steeds de bal naar Espinosa, Aitor of Zekhnini brengen en die moeten maar wat verzinnen. Als het al zover komt, want net zo vaak wordt hij gewoon blind van achteren naar voren geramd.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had liever gewonnen van Willem II natuurlijk. Dan moet je in de volgende ronde tegen AZ/Feyenoord of (waarschijnlijk) Ajax.
Als je die dan verliest, is het nooit een schande. Maar stel, dat je die miraculeus wint. Dan sta je gewoon in de finale.
Maar goed, ik vind het prima dat ze deze wedstrijd verliezen. Ze hebben nu een aantal op rij gewonnen, nu weer 1 verloren. Als ze dan in de competitie doorgaan met winnen dan ben ik daar veel gelukkiger mee dan een halve finale plaats in een (voor ons) nutteloze extra competitie.
Maar dat is toch al een jaar of 4-5 ons probleem. Het "mooie" voetbal wat er ooit was is weg.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:14 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk een stuk gelukkiger van zou worden is als je bij ons eens wat lopende combinaties zou zien. Het is steeds de bal naar Espinosa, Aitor of Zekhnini brengen en die moeten maar wat verzinnen. Als het al zover komt, want net zo vaak wordt hij gewoon blind van achteren naar voren geramd.
Ik vind dat flauwekul. Ik zie clubs in de Jupiler met een stuk minder materiaal dan ons er een veel betere spelopvatting op nahouden. Veel beter ingespeeld zijn. Veel beter combinatie-voetbal spelen. Als je dat als trainer met een middenveld Brama-Smith-Espinosa al niet lukt dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar dat is toch al een jaar of 4-5 ons probleem. Het "mooie" voetbal wat er ooit was is weg.
De spelers die het mooi maken en de combinatie met 1 of 2 controleurs is er gewoon niet meer. Daar is ook geen geld voor.
We moeten nu hopen op dit jaar of volgend jaar kampioen worden. Dan hebben we nog een mooi feest in Enschede. En daarna is het middenmoot voetbal, zoals het ooit was.
Dan mag je geluk hebben om af en toe voor plaats 6-9 te spelen en playoffs te halen. Maar meer zal er de komende jaren niet in zitten tenzij er een man met een zak geld komt.
De Nederlandse competitie is compleet verneukt. Er is maar 1 team met echt geld, dat is Ajax. Daarna zijn er nog wat grote clubs qua budget zoals PSV Feyenoord (beide met zo'n 70 miljoen) AZ en Vitesse (rond de 25 miljoen). Maar die kunnen al niet tippen aan het inkomen van Ajax. Ik verwacht dus ook de komende 10 seizoenen minimaal 5 kampioenschappen voor Ajax, en dat betekend dat het verschil uiteindelijk steeds groter wordt. Ajax heeft net 70 miljoen gecashed.
Ik snap wat je bedoeld. Maar een speler kan best kwaliteit hebben, betekend niet dat het samenspel met 2 andere spelers die bepaalde kwaliteiten hebben goed is.quote:Op donderdag 24 januari 2019 11:25 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik vind dat flauwekul. Ik zie clubs in de Jupiler met een stuk minder materiaal dan ons er een veel betere spelopvatting op nahouden. Veel beter ingespeeld zijn. Veel beter combinatie-voetbal spelen. Als je dat als trainer met een middenveld Brama-Smith-Espinosa al niet lukt dan ben je gewoon ongeschikt voor je vak.
Je kunt niet altijd alles alleen maar afschuiven op het feit dat we twee kutspitsen hebben. Er loopt verder genoeg materiaal om wel combinatie-voetbal mee te spelen. Maar waar vrijwel elke selectie zich simpel door onze eerste twee lijnen voetbalt lukt het ons vaak niet eens om de bal fatsoenlijk bij het middenveld te krijgen.
Geblesseerd of gepasseerd?quote:
Een geluk bij een ongeluk dus, maar je zult zien dat V.d. Heyden in de basis startquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geblesseerd, viel woensdag uit en heeft nog last van de enkel.
Twente MOET vanavond winnen. Vol er op klappen zoals tegen NEC.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 21:52 schreef trein2000 het volgende:
Den bosch verloren, morgen om de koppositie
Dit. Als ze het vanavond niet doen danquote:Op zaterdag 26 januari 2019 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente MOET vanavond winnen. Vol er op klappen zoals tegen NEC.
4e velddoelpunt, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |