Wat leuk!quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 27 november 2018 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat filmpje. Zelfs Narcissus moet voor GJ buigen
![]()
Zou hij om zichzelf hebben zitten huilen tijdens het monteren?
Dat was het reisje wel waardquote:
Potver, straks moet Billy ook weer verhuizen.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:10 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Op social media melden dat ze ongesteld is. Indirect laten weten dat haar wippertje van ongeveer 2 weken geleden geen vader wordt? Misschien moet ze eens met Gert-Jan aan de slag.quote:
Inderdaad 'goeiemoruguh' het gevolg als je vroegtijdig jezelf al volspuit met botox...quote:
De bv. is dus gewoon geflest.quote:Op vrijdag 30 november 2018 02:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Juist Gina! Gewoon minder karren!quote:
Sportschool. Twee woorden. Is ook, Tosti.quote:Op vrijdag 30 november 2018 02:53 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Utopia 2 Jessie?quote:Op vrijdag 30 november 2018 02:59 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Haar grootste fan!quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lieve Utopia 2 Jessie?
Romy spoort ook niet
hahahaquote:
haha hij denkt ook dat hij de enige is met kruidenbitterquote:Op vrijdag 30 november 2018 02:38 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2018 10:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lieve Utopia 2 Jessie?
Romy spoort ook niet
[..]
Lieve Utopia 2 Jessie?
Romy spoort ook niet
quote:
[..]
Lieve Utopia 2 Jessie?
Romy spoort ook niet
quote:
neequote:
Dit meen je niet?quote:Op zaterdag 1 december 2018 14:03 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is bezig met z'n kissies, hij heeft er nu één klaar. Z'n zoon heeft ook geholpen. Hij hoopt iedereen gauw te zien en we gaan er een leuke dag van maken.
Echt een bizar sloom filmpje, hij lijkt wel bezopen en/of stoned ofzo.
Maar ook die kistjes maken.Is toch echt lachwekkend?quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien is ie van zichzelf gewoon traag, kan ook
voor te verkeupen op de miet en grietquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ook die kistjes maken.Is toch echt lachwekkend?
Wat zou hij er mee gaan doen? Van huis verzenden ofzo?quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ook die kistjes maken.Is toch echt lachwekkend?
Hij gaat ze verkopen op de meet en greetquote:Op zaterdag 1 december 2018 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat zou hij er mee gaan doen? Van huis verzenden ofzo?
Die markt lijkt me best snel uitgeput.
Eindelijk zijn roeping gevondenquote:
Die hele mini mini tweede van links, is dat onze Batsy?quote:
De vierde.quote:Op zaterdag 1 december 2018 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hele mini mini tweede van links, is dat onze Batsy?
Ik zie het nu ookquote:
Waar Kelly uit BB echt gewoon een vrouw is, is Noah echt een man, was al bij binnenkomst op het Utopia terrein hoe hij er aan kwam lopenquote:
Die wenkbrauwen, die vallen meer op dan de ogenquote:
Gewoon die bockworst-Johnny voor kissies bellen Ramonaquote:
En kerstballen en andere zooi en met een beetje mazzel jat ze veel afbeeldingen gewoon van internet en koopt de spullen kant en klaar bij de action. Tja sommige schuimpjes blijven erin trappen ben ik bang voorquote:
Ze stuurt haar wederhelft ook al op schooierpadquote:Op zondag 2 december 2018 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon die bockworst-Johnny voor kissies bellen RamonaAlhoewel die er geloof ik alsnog rijk mee wil worden en dus niet gratis genoeg zal zijn voor je.
Nu moet je de kunst van Ramona niet afkraken héquote:
Goudquote:Op zondag 2 december 2018 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Laatste plaatje. Die koppen van het publiek![]()
quote:Op zondag 2 december 2018 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste plaatje. Die koppen van het publiek![]()
ja maar niemand die op het lumineuze idee komt om kerstballen in een mandje te stoppen hequote:Op zondag 2 december 2018 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En kerstballen en andere zooi en met een beetje mazzel jat ze veel afbeeldingen gewoon van internet en koopt de spullen kant en klaar bij de action. Tja sommige schuimpjes blijven erin trappen ben ik bang voor![]()
[..]
Ze stuurt haar wederhelft ook al op schooierpad![]()
[ afbeelding ]
mot ze nou weer fruitkistenquote:
quote:Op maandag 3 december 2018 05:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar niemand die op het lumineuze idee komt om kerstballen in een mandje te stoppen hedo not mess met de crea ideeën van moontje.
Wel triest dat ze via soc.med. met haar hubby moet communiceren
Jaja, Moontje stopt nooit met vragen, die verzint elke keer wel weer watquote:
Lekker druk. Echt Utopiaans.quote:
Morgenquote:
Bossen kappenquote:
Ziet er niet uit die stierennekquote:Op dinsdag 4 december 2018 00:38 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/monique.desar
Die poncho maakt haar nog meer gedrongen. Ze is al klein en op deze manier helemaal een propje. Duidelijk niet geschikt voor fotomodelquote:
Las ook dat iemand anders ook al zei, zij is er gewoon te klein voor. Die andere modellen zijn veel langer, komt het ook anders over. Sowieso vond ik haar ook altijd stijf lopen,alsof haar spieren te kort zijn.. .voetballer op hakken 😁. En ik zag net op fb bij nieuwe fotos dat alle modellen bij die show nog een ronde met fleurige kleding hebben gelopen, alleen geen Beau daarbij te zien. Ben aan het werk(even stiekem aan het kijken tijdens wat eten haha) Voor de liefhebber, No Beau dus 😜quote:
Ben ik de enige die vind dat het net lijkt of hij een luierbroekje aan heeftquote:
ik vind het maar een lomp dingquote:
#teamSaarquote:Op woensdag 5 december 2018 05:23 schreef TillyB het volgende:
Man man manquote:
quote:
Whehe, Het is altijd goed. Als ze wint krijgen we nog een mooie Batsy finale en als ze verliest hoop ik op veel bloedquote:
ergens denk ik dat Saar verliest van de Batsquote:Op woensdag 5 december 2018 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Whehe, Het is altijd goed. Als ze wint krijgen we nog een mooie Batsy finale en als ze verliest hoop ik op veel bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |