Ik kan gewoon naar Utrecht komen hoor! No worriesquote:Op zaterdag 1 december 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja leuk! Laat maar weten wanneer je kan. Als het in Rotterdam moet zijn of ergens buiten Utrecht, dan moet ik wel een paar dagen/week van tevoren weten.
Volgens mij kan je 1 2 of 3+. Maar weet niet zeker.quote:Op zaterdag 1 december 2018 16:49 schreef Faxie het volgende:
Momenteel 3. Tijdje terug besloten niks meer te verwijderen voor een poos, en toen kwam ik uiteindelijk op 8, een record![]()
Maar Tinder doet vreemd vind ik... elke keer als er likes komen als ik in een stad geweest ben, komen die in setjes van 3. Nooit 2 of 4 of wat dan ook, nee altijd 3. Momenteel staat hij ook op 3, maar ik krijg ze niet te zien
Vaak zat 99+ gezien bij vrouwen. Binnen een uur al.quote:Op zondag 2 december 2018 18:37 schreef Jardis het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 1 2 of 3+. Maar weet niet zeker.
Dat is wel heel veel. je kunt maar 50 likes per dag krijgen. Dus jij hebt die misschien gegeven en dan meer dan de helft kreeg jou er ook voor en heeft jou ook geliked. Statistisch gezien erg veel 'geluk', ook al ben je een model.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef LlucMajor het volgende:
N.a.v. dit topic gisteravond tinder weer even op mijn telefoon gehad en dat ging echt best hard. Ca. 30 matches in een uur tijd ofzo.
Nu is het een stuk rustiger geworden.
Vraag me hierdoor wel af hoe dit werkt. In het eerste uur veel matches, daarna ineens niet meer. Je zou bijna denken dat ze gewoon een aantal neoprofielen hebben gemaakt om tijdens je tinder-begin op je te gooien zodat je denkt ''goh dit is leuk'', al zien ze er wel echt uit en zijn ze vaak ook te traceren op FB op basis van hun studie / baan etc.
Ik had een maand geleden tinder gold gekocht voor een maand, dus vandaar.quote:Op zondag 2 december 2018 18:40 schreef Jardis het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel. je kunt maar 50 likes per dag krijgen. Dus jij hebt die misschien gegeven en dan meer dan de helft kreeg jou er ook voor en heeft jou ook geliked. Statistisch gezien erg veel 'geluk', ook al ben je een model.
Maar ik heb wel het idee dat ze echt zijn. Mijn eerste match heb ik het tel nr. van gekregen, wat meer matchte met dat account (foto's etc).. Dus in die zin.
Tja, in de kroeg kan je de domste dingen zeggen, zoals 'waar ga je naartoe?' als ze langsloopt. En dezelfde avond zit je bij d'r thuis of heb je op z'n minst haar nummer als er ook maar enige aantrekkingskracht is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:
[..]
Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Jij bent niet de enige die met haar in gesprek is. De leukste(n) mag (mogen) op date met haar. Daar behoor jij dan niet toe in haar ogen.quote:Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Vrijdag een leuke meid gematch. Gaf haar een superleuke. Na een uur heb ik haar begroet. Ze gaf volgende dag reactie terug en wat volgde was een leuk gesprek. Maar toen gaf ze geen antwoord meer. En zo gaat het nou altijd, om moe van te worden. Voor een man is het geven geven geven geven, en dan moet je hopen op dat enige stukje geluk wat ik nooit krijg
Met mij heeft ze wel een leuk gesprekquote:Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Vrijdag een leuke meid gematch. Gaf haar een superleuke. Na een uur heb ik haar begroet. Ze gaf volgende dag reactie terug en wat volgde was een leuk gesprek. Maar toen gaf ze geen antwoord meer. En zo gaat het nou altijd, om moe van te worden. Voor een man is het geven geven geven geven, en dan moet je hopen op dat enige stukje geluk wat ik nooit krijg
Wat maakt haar dan zo leuk, vraag ik me dan af? Zo leuk zal ze wel niet geweest zijn als je the time of day niet eens guntquote:Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Tja allemaal leuk en aardig, maar zo houden we als mannen natuurlijk het probleem wel in stand.quote:Op zondag 2 december 2018 22:23 schreef Jardis het volgende:
Haha, jullie hebben helemaal gelijk hoor.
Toch vind ik het een interessant 'psychologisch' spelletje.
Waarom reageert bijvoorbeeld een vrouw niet op 'hoi', maar wel op 'Hey Rianne, hoe vertel jij aan je vrienden als je je man vindt via Tinder?'.
- Naam noemen is goed
- Een vraag stellen is goed.
Ik zeg maarzo wat hoor. Maar ik vind het wel leuk/interessant om mensen soms wat te laten doen zonder dat ze het zelf door hebben.
Zelfde als, wil je elke avond pizza eten of nooit meer. Je moet kiezen.
- Pizza is een leuk onder werp
- Je zet iemand aan het denken over een niet aller daagse vraag
- Je zegt 'je moet kiezen'. Een mens is eerder geneigd daarop te reageren.
'hoi, we zijn een match' is ook niet echt zo heel erg bijzonder. Een fatsoenlijk mens kan zelf ook wel een vraag stellen. Maar als jij 100x 'hoi' leest en 3x iets leuks. Dan is de kans gewoon groter dat ze reageren op die 3x.
Ik ben overigens een onervaren hork hoor. Verdiep me er net in, en vind het wel een leuk 'spelletje'.
Trouwens ook wel leuk als je met een half bekende (crush) een gesprek wil starten, waarvan het gesprek al 3 maanden dood is. Je kan dan ineens vragen, jij hebt toch verstand van computers, weet jij wat dit probleem is?
Diegene zal amper doorhebben dat je dit bedoelt om het gesprek te starten en je bent ineens in contact. Tenminste, dat is de theorie.
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..quote:Op maandag 3 december 2018 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Mja maar als morgen alle mannen gewoon Hoi zeggen dan kiezen de vrouwen enkel nog op uiterlijk. Terwijl je je nou nog kan onderscheiden als man met een leuke tekst.
Zou bij jullie ook zo zijn: die met het leukste kopje wint, maar misschien is dat iets minder mooie meisje wel net perfect voor jou. Maar daar kom je dan niet achter...
On topic: 0 matches. Zit niet op Tinder en heb er nooit opgezeten
QFTquote:Op maandag 3 december 2018 23:17 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..
Maar soms gaat het bij vrouwen wel al vrij snel te ver. Al die profielen op tinder bijvoorbeeld ook met ''eisen''.
Jij : > 1,85, niet zus, wel zo, en je moet dit en dat. En als je zus of zo doet ga je naar links. Vervolgens kijk je naar madammeke zelf, en dan is het niets bijzonders.
Het is ook een ongelijk speelveld waarop mannen en vrouwen zitten. Ten minste : wel online, want vaak na de eerste ontmoeting kunnen de rollen compleet omdraaien, als je ook in real life een leuke vent blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:20 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, maar ze kan kiezen. En zelfs middelmatige dames krijgen veel likes. De waarheid komt echter wel naar voren als ze op een daadwerkelijke dat gaan... of niet natuurlijk, but who cares.
Het probleem met een app als tinder is dat als je heel veel likes krijgt, iedereen inwisselbaar is. Vrouwen richten zich vooral op 1 persoon. Veel mannen spreiden hun kansen over meerdere vrouwen, ook om deze reden en de vaak seks gerelateerde doeleinden. Vrouwen doen dat vaak niet, met een voorraadje mannen chatten.
Andersom hetzelfde verhaal bij mannen heb ik gezien op datingsite:quote:Op maandag 3 december 2018 23:17 schreef LlucMajor het volgende:
[..]
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..
Maar soms gaat het bij vrouwen wel al vrij snel te ver. Al die profielen op tinder bijvoorbeeld ook met ''eisen''.
Jij : > 1,85, niet zus, wel zo, en je moet dit en dat. En als je zus of zo doet ga je naar links. Vervolgens kijk je naar madammeke zelf, en dan is het niets bijzonders.
. Eerste instantie natuurlijk uiterlijk :pquote:Op maandag 3 december 2018 22:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wat maakt haar dan zo leuk, vraag ik me dan af? Zo leuk zal ze wel niet geweest zijn als je the time of day niet eens gunt![]()
Misschien toch eens andere dames selecteren
Dit is hun truck idd. Je krijgt er nog wel. Alleen ineens veel minder.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef LlucMajor het volgende:
N.a.v. dit topic gisteravond tinder weer even op mijn telefoon gehad en dat ging echt best hard. Ca. 30 matches in een uur tijd ofzo.
Nu is het een stuk rustiger geworden.
Vraag me hierdoor wel af hoe dit werkt. In het eerste uur veel matches, daarna ineens niet meer. Je zou bijna denken dat ze gewoon een aantal neoprofielen hebben gemaakt om tijdens je tinder-begin op je te gooien zodat je denkt ''goh dit is leuk'', al zien ze er wel echt uit en zijn ze vaak ook te traceren op FB op basis van hun studie / baan etc.
Preciesquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:24 schreef Ciclon het volgende:
[..]
. Eerste instantie natuurlijk uiterlijk :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |