abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183477459
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja leuk! Laat maar weten wanneer je kan. Als het in Rotterdam moet zijn of ergens buiten Utrecht, dan moet ik wel een paar dagen/week van tevoren weten.
Ik kan gewoon naar Utrecht komen hoor! No worries :P
-
  zaterdag 1 december 2018 @ 15:39:37 #277
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_183477539
Heb het zelf even een week geprobeerd dat Tinder ik hat wel 5 die mij geliked hadden maar het was niet van twee kanten , en ik vond er zelf weinig aan , niet mijn types wat betreft vrouwen betreft dus ben er maar weer er af gegaan
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_183478509
Momenteel 3. Tijdje terug besloten niks meer te verwijderen voor een poos, en toen kwam ik uiteindelijk op 8, een record :')

Maar Tinder doet vreemd vind ik... elke keer als er likes komen als ik in een stad geweest ben, komen die in setjes van 3. Nooit 2 of 4 of wat dan ook, nee altijd 3. Momenteel staat hij ook op 3, maar ik krijg ze niet te zien :')
pi_183499410
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 16:49 schreef Faxie het volgende:
Momenteel 3. Tijdje terug besloten niks meer te verwijderen voor een poos, en toen kwam ik uiteindelijk op 8, een record :')

Maar Tinder doet vreemd vind ik... elke keer als er likes komen als ik in een stad geweest ben, komen die in setjes van 3. Nooit 2 of 4 of wat dan ook, nee altijd 3. Momenteel staat hij ook op 3, maar ik krijg ze niet te zien :')
Volgens mij kan je 1 2 of 3+. Maar weet niet zeker.
pi_183499468
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:37 schreef Jardis het volgende:

[..]

Volgens mij kan je 1 2 of 3+. Maar weet niet zeker.
Vaak zat 99+ gezien bij vrouwen. Binnen een uur al.
pi_183499473
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef LlucMajor het volgende:
N.a.v. dit topic gisteravond tinder weer even op mijn telefoon gehad en dat ging echt best hard. Ca. 30 matches in een uur tijd ofzo.

Nu is het een stuk rustiger geworden.

Vraag me hierdoor wel af hoe dit werkt. In het eerste uur veel matches, daarna ineens niet meer. Je zou bijna denken dat ze gewoon een aantal neoprofielen hebben gemaakt om tijdens je tinder-begin op je te gooien zodat je denkt ''goh dit is leuk'', al zien ze er wel echt uit en zijn ze vaak ook te traceren op FB op basis van hun studie / baan etc.
Dat is wel heel veel. je kunt maar 50 likes per dag krijgen. Dus jij hebt die misschien gegeven en dan meer dan de helft kreeg jou er ook voor en heeft jou ook geliked. Statistisch gezien erg veel 'geluk', ook al ben je een model.

Maar ik heb wel het idee dat ze echt zijn. Mijn eerste match heb ik het tel nr. van gekregen, wat meer matchte met dat account (foto's etc).. Dus in die zin.
pi_183499777
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 18:40 schreef Jardis het volgende:

[..]

Dat is wel heel veel. je kunt maar 50 likes per dag krijgen. Dus jij hebt die misschien gegeven en dan meer dan de helft kreeg jou er ook voor en heeft jou ook geliked. Statistisch gezien erg veel 'geluk', ook al ben je een model.

Maar ik heb wel het idee dat ze echt zijn. Mijn eerste match heb ik het tel nr. van gekregen, wat meer matchte met dat account (foto's etc).. Dus in die zin.
Ik had een maand geleden tinder gold gekocht voor een maand, dus vandaar.

Ben ook niet gaan swipen, maar heb de app er op gezet, telefoon weggelegd en een uur later weer gekeken. Toen dus enkele tientallen likes, geen matches dus, mijn fout.

Zat ook van alles en nog wat tussen hoor ; leuke dames, maar ook minder leuke. Maargoed alsnog heb je er vrij weinig aan, de hoofdmoot zegt niets terug, en van de dames die wel iets terugzeggen is 75% na een paar zinnen heen- en weer ook uitgelogd.

En heel creatief / gek gaan lopen doen in de hoop eens iets anders te zeggen dan al die anderen is gewoon niet mijn ding, zo zit ik niet in elkaar en ga ik me dus ook niet gedragen. Maar heb idd wel het idee dat de meesten echt zijn.
pi_183501772
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:05 schreef Feddd het volgende:

[..]

Vergelijk het met hoe het er in de kroeg aan toe gaat. Dan zijn er ook maar heel weinig vrouwen die daar het initiatief nemen. Precies het zelfde met tinder en andere datingsites/apps
Tja, in de kroeg kan je de domste dingen zeggen, zoals 'waar ga je naartoe?' als ze langsloopt. En dezelfde avond zit je bij d'r thuis of heb je op z'n minst haar nummer als er ook maar enige aantrekkingskracht is.

In de kroeg doen vrouwen nog best wel moeite, om het gesprek aan de gang te houden bijv. Of om vooral niet weg te lopen. Hele tijd bij je in de buurt blijven staan dansen etc. Reageren op alles wat je zegt enz.

Tinder is gewoon een hindernisbaan :{ Ik ga helaas zelden meer uit dus af en toe installeer ik Tinder weer eens. Vrouwen doen echt 0,00001 moeite daar. Je hoeft maar 1 dingetje verkeerd te zeggen of ze unmatchen. Totaal onrealistisch. Zelfs sarcasme of zelfspot snappen ze vaak niet, of ze houden er niet van, kan ook.

Ik geloof best dat het voor sommige heel goed uitpakt, die het inderdaad aanpakken zoals het hoort. Goede foto's, prikkelende tekst, goed chatten etc.
pi_183505362
Haha, jullie hebben helemaal gelijk hoor.
Toch vind ik het een interessant 'psychologisch' spelletje.

Waarom reageert bijvoorbeeld een vrouw niet op 'hoi', maar wel op 'Hey Rianne, hoe vertel jij aan je vrienden als je je man vindt via Tinder?'.
- Naam noemen is goed
- Een vraag stellen is goed.

Ik zeg maarzo wat hoor. Maar ik vind het wel leuk/interessant om mensen soms wat te laten doen zonder dat ze het zelf door hebben.

Zelfde als, wil je elke avond pizza eten of nooit meer. Je moet kiezen.
- Pizza is een leuk onder werp
- Je zet iemand aan het denken over een niet aller daagse vraag
- Je zegt 'je moet kiezen'. Een mens is eerder geneigd daarop te reageren.

'hoi, we zijn een match' is ook niet echt zo heel erg bijzonder. Een fatsoenlijk mens kan zelf ook wel een vraag stellen. Maar als jij 100x 'hoi' leest en 3x iets leuks. Dan is de kans gewoon groter dat ze reageren op die 3x.

Ik ben overigens een onervaren hork hoor. Verdiep me er net in, en vind het wel een leuk 'spelletje'.

Trouwens ook wel leuk als je met een half bekende (crush) een gesprek wil starten, waarvan het gesprek al 3 maanden dood is. Je kan dan ineens vragen, jij hebt toch verstand van computers, weet jij wat dit probleem is?

Diegene zal amper doorhebben dat je dit bedoelt om het gesprek te starten en je bent ineens in contact. Tenminste, dat is de theorie :).
  maandag 3 december 2018 @ 19:23:30 #285
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183519378
Vrijdag een leuke meid gematch. Gaf haar een superleuke. Na een uur heb ik haar begroet. Ze gaf volgende dag reactie terug en wat volgde was een leuk gesprek. Maar toen gaf ze geen antwoord meer. En zo gaat het nou altijd, om moe van te worden. Voor een man is het geven geven geven geven, en dan moet je hopen op dat enige stukje geluk wat ik nooit krijg
pi_183520509
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 19:23 schreef Ciclon het volgende:
Vrijdag een leuke meid gematch. Gaf haar een superleuke. Na een uur heb ik haar begroet. Ze gaf volgende dag reactie terug en wat volgde was een leuk gesprek. Maar toen gaf ze geen antwoord meer. En zo gaat het nou altijd, om moe van te worden. Voor een man is het geven geven geven geven, en dan moet je hopen op dat enige stukje geluk wat ik nooit krijg
Jij bent niet de enige die met haar in gesprek is. De leukste(n) mag (mogen) op date met haar. Daar behoor jij dan niet toe in haar ogen.

Maar ze heeft jou wel de kans gegeven om jezelf te presenteren. Dus waarom klagen? Het merendeel swiped jou gewoon naar links en willen jou dus niet eens een kans geven.
pi_183523597
quote:
Met mij heeft ze wel een leuk gesprek ;)
pi_183523688
quote:
Wat maakt haar dan zo leuk, vraag ik me dan af? Zo leuk zal ze wel niet geweest zijn als je the time of day niet eens gunt ;)

Misschien toch eens andere dames selecteren ;)
-
pi_183524109
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:23 schreef Jardis het volgende:
Haha, jullie hebben helemaal gelijk hoor.
Toch vind ik het een interessant 'psychologisch' spelletje.

Waarom reageert bijvoorbeeld een vrouw niet op 'hoi', maar wel op 'Hey Rianne, hoe vertel jij aan je vrienden als je je man vindt via Tinder?'.
- Naam noemen is goed
- Een vraag stellen is goed.

Ik zeg maarzo wat hoor. Maar ik vind het wel leuk/interessant om mensen soms wat te laten doen zonder dat ze het zelf door hebben.

Zelfde als, wil je elke avond pizza eten of nooit meer. Je moet kiezen.
- Pizza is een leuk onder werp
- Je zet iemand aan het denken over een niet aller daagse vraag
- Je zegt 'je moet kiezen'. Een mens is eerder geneigd daarop te reageren.

'hoi, we zijn een match' is ook niet echt zo heel erg bijzonder. Een fatsoenlijk mens kan zelf ook wel een vraag stellen. Maar als jij 100x 'hoi' leest en 3x iets leuks. Dan is de kans gewoon groter dat ze reageren op die 3x.

Ik ben overigens een onervaren hork hoor. Verdiep me er net in, en vind het wel een leuk 'spelletje'.

Trouwens ook wel leuk als je met een half bekende (crush) een gesprek wil starten, waarvan het gesprek al 3 maanden dood is. Je kan dan ineens vragen, jij hebt toch verstand van computers, weet jij wat dit probleem is?

Diegene zal amper doorhebben dat je dit bedoelt om het gesprek te starten en je bent ineens in contact. Tenminste, dat is de theorie :).
Tja allemaal leuk en aardig, maar zo houden we als mannen natuurlijk het probleem wel in stand.

Prima om een beetje je best te doen, maar het zit echt niet in mij om, of het nu op tinder is of niet, op de toppen van mijn tenen te gaan lopen al smekend / hopend dat de vrouw iets meer dan 0,01% moeite doet om het gesprek op gang te houden.

Kom op zeg, een beetje meer ''graag of niet'' gedrag onder mannen kan écht geen kwaad. Ik sta er zelf echt zo in : volgens mij ben ik best een aantrekkelijke gast, heb genoeg geld, mooi huis, een goede baan, prima formaat lul, en als ik om iemand geef doe ik er alles voor, rijke ouders (dus goede erfenis), gezonde en leuke familie. Niet om tof te doen ofzo, maar ik denk wel echt : als zo'n chick die zelf enorm gemiddeld is en is opgegroeid in een vinex in Almere ook nog eens een beetje tof/afstandelijk/onbereikbaar gaat lopen doen, flikker dan maar lekker op.

Helaas is dat zeldzaam onder mannen. Dat zie ik bij date shows op TV, maar ook onder vrienden : mannen maken zich zo fucking snel ondergeschikt aan vrouwen, dat is echt niet gezond.
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 23:13:01 #290
441859 crew  Lenny77
pi_183524723
Mja maar als morgen alle mannen gewoon Hoi zeggen dan kiezen de vrouwen enkel nog op uiterlijk. Terwijl je je nou nog kan onderscheiden als man met een leuke tekst.
Zou bij jullie ook zo zijn: die met het leukste kopje wint, maar misschien is dat iets minder mooie meisje wel net perfect voor jou. Maar daar kom je dan niet achter...

On topic: 0 matches. Zit niet op Tinder en heb er nooit opgezeten :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183524796
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Mja maar als morgen alle mannen gewoon Hoi zeggen dan kiezen de vrouwen enkel nog op uiterlijk. Terwijl je je nou nog kan onderscheiden als man met een leuke tekst.
Zou bij jullie ook zo zijn: die met het leukste kopje wint, maar misschien is dat iets minder mooie meisje wel net perfect voor jou. Maar daar kom je dan niet achter...

On topic: 0 matches. Zit niet op Tinder en heb er nooit opgezeten :D
Dat gaat ook wel weer een beetje ver, je best doen is op zich niet erg..

Maar soms gaat het bij vrouwen wel al vrij snel te ver. Al die profielen op tinder bijvoorbeeld ook met ''eisen''.

Jij : > 1,85, niet zus, wel zo, en je moet dit en dat. En als je zus of zo doet ga je naar links. Vervolgens kijk je naar madammeke zelf, en dan is het niets bijzonders.
  maandag 3 december 2018 @ 23:52:17 #292
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183525414
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 23:17 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Maar soms gaat het bij vrouwen wel al vrij snel te ver. Al die profielen op tinder bijvoorbeeld ook met ''eisen''.

Jij : > 1,85, niet zus, wel zo, en je moet dit en dat. En als je zus of zo doet ga je naar links. Vervolgens kijk je naar madammeke zelf, en dan is het niets bijzonders.
QFT
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183527047
Tja, maar ze kan kiezen. En zelfs middelmatige dames krijgen veel likes. De waarheid komt echter wel naar voren als ze op een daadwerkelijke dat gaan... of niet natuurlijk, but who cares.

Het probleem met een app als tinder is dat als je heel veel likes krijgt, iedereen inwisselbaar is. Vrouwen richten zich vooral op 1 persoon. Veel mannen spreiden hun kansen over meerdere vrouwen, ook om deze reden en de vaak seks gerelateerde doeleinden. Vrouwen doen dat vaak niet, met een voorraadje mannen chatten.
pi_183527183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 07:20 schreef Cockwhale het volgende:
Tja, maar ze kan kiezen. En zelfs middelmatige dames krijgen veel likes. De waarheid komt echter wel naar voren als ze op een daadwerkelijke dat gaan... of niet natuurlijk, but who cares.

Het probleem met een app als tinder is dat als je heel veel likes krijgt, iedereen inwisselbaar is. Vrouwen richten zich vooral op 1 persoon. Veel mannen spreiden hun kansen over meerdere vrouwen, ook om deze reden en de vaak seks gerelateerde doeleinden. Vrouwen doen dat vaak niet, met een voorraadje mannen chatten.
Het is ook een ongelijk speelveld waarop mannen en vrouwen zitten. Ten minste : wel online, want vaak na de eerste ontmoeting kunnen de rollen compleet omdraaien, als je ook in real life een leuke vent blijkt te zijn.

Toch valt mij ook op dat mannen vrouwen wel erg veel macht geven. Gisteren zat ik ook weer even first dates te kijken, was er ook weer zo'n vreselijk slechte date waarbij de ongemakkelijkheid er af spatte. Maar ja hoor, de man op het einde : ''Ik zou je nog wel graag een keer willen zien''.

Wat dat betreft zijn veel mannen gewoon wanhopig en die gaan bijna over tot smeken bij een vrouw. Kan me voorstellen dat dergelijke types ook op tinder breed vertegenwoordigd zijn, dan gaat zelfs miss piggy zich een queen voelen, en dat is funest. Zelf zal ik in ieder geval niet gauw een vrouw gaan smeken om een date.
pi_183527284
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 23:17 schreef LlucMajor het volgende:

[..]

Andersom hetzelfde verhaal bij mannen heb ik gezien op datingsite:

- sportief
- extravert
- bankhangen
- geen rimpels

Ze geven ook letterlijk aan dat je als vrouw ze moet overtuigen waarom jij het bent. Dan kijk ik verder of naar een foto, om bij te komen wie zoiets nou doet. Dan denk je ook ahummmm.
  dinsdag 4 december 2018 @ 13:24:23 #296
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183530993
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 22:16 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wat maakt haar dan zo leuk, vraag ik me dan af? Zo leuk zal ze wel niet geweest zijn als je the time of day niet eens gunt ;)

Misschien toch eens andere dames selecteren ;)
. Eerste instantie natuurlijk uiterlijk :p
pi_183531074
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:24 schreef LlucMajor het volgende:
N.a.v. dit topic gisteravond tinder weer even op mijn telefoon gehad en dat ging echt best hard. Ca. 30 matches in een uur tijd ofzo.

Nu is het een stuk rustiger geworden.

Vraag me hierdoor wel af hoe dit werkt. In het eerste uur veel matches, daarna ineens niet meer. Je zou bijna denken dat ze gewoon een aantal neoprofielen hebben gemaakt om tijdens je tinder-begin op je te gooien zodat je denkt ''goh dit is leuk'', al zien ze er wel echt uit en zijn ze vaak ook te traceren op FB op basis van hun studie / baan etc.
Dit is hun truck idd. Je krijgt er nog wel. Alleen ineens veel minder.
Ik wil het haast zelf weer proberen. Maar weet nu alweer hoe het zal gaan. Haha
Do what you love, love what you do!
pi_183531080
99+ :7
compact en kleverig.
pi_183531270
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 13:24 schreef Ciclon het volgende:

[..]

. Eerste instantie natuurlijk uiterlijk :p
Precies ;)
-