abonnement Unibet Coolblue
pi_183390276
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
  maandag 26 november 2018 @ 21:38:52 #2
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183390438
Morgen date om 13:00.
Dit is mijn allereerste echte date.. ik ben echt zenuwachtig.

Maar wat raden jullie mij aan? Er heel mooi uitzien of juist er normaal uitzien?
Ik wil namelijk graag aan de ene kant dat mijn toekomstige partner mij ook zonder make up en uitgedoste kledij aantrekkelijk vind. Maar aan de andere kant kan ik wel meteen goede indruk maken. Dus weten jullie wat het handigst is daarin?

Mijn moeder gaat het wel minder vinden als het echt iets wordt en ik zo snel al iemand anders heb. Maar om daarom nee te zeggen tegen mannen waar ik de kriebels van krijg..

[ Bericht 0% gewijzigd door -Phineas- op 26-11-2018 21:44:27 ]
pi_183390471
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2018 21:38 schreef -Phineas- het volgende:
Morgen date om 13:00.
Dit is mijn allereerste echte date.. ik ben echt zenuwachtig.

Maar wat raden jullie mij aan? Er heel mooi uitzien of juist er normaal uitzien?
Ik wil namelijk graag aan de ene kant dat mijn partner mij ook zonder make up en uitgedoste kledij aantrekkelijk vind. Maar aan de andere kant kan ik wel meteen goede indruk maken. Dus weten jullie wat het handigst is daarin?

Mijn moeder gaat het wel minder vinden als het echt iets wordt en ik zo snel al iemand anders heb. Maar om daarom nee te zeggen tegen mannen waar ik de kriebels van krijg..
Kun je niet iets tussenin doen? :P

Ik ben altijd gewoon als mijzelf gegaan. Draag geen make up en jurkjes en zo dus op dates ook niet.
  maandag 26 november 2018 @ 21:58:03 #4
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183391026
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kun je niet iets tussenin doen? :P

Ik ben altijd gewoon als mijzelf gegaan. Draag geen make up en jurkjes en zo dus op dates ook niet.
Ik ook niet..

Voor mij is make-up en mooie kleding aan al bijzonder denk ik. Laatste doe ik wel mijn best nog voor. Maar make-up doe ik pas de laatste tijd.. maar toch niet iedere dag. Want dat is niet goed voor mijn gezicht. Nou ja.
pi_183391155
Voor het eerst sinds lange tijd ook weer eens wat aan daten gedaan, ben naar een speeddate event geweest. Spannend, ook wel een leuke avond gehad. Ben benieuwd of ik matches heb, ik hoor het morgen.
pi_183391224
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:01 schreef Daboman het volgende:
Voor het eerst sinds lange tijd ook weer eens wat aan daten gedaan, ben naar een speeddate event geweest. Spannend, ook wel een leuke avond gehad. Ben benieuwd of ik matches heb, ik hoor het morgen.
Is speeddaten een beetje leuk? Nog nooit gedaan, lijkt me wel interessant!
pi_183391268
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:26 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Same. Op de eerste date eerst wezen wandelen, vervolgens uit eten geweest en daarna voor een drankje bij haar uitgenodigd.

Na een kwartier denk ik (naïef) een hond te horen in de kamer ernaast. Bleek haar zoon te zijn. Op dat moment dacht ik alleen, wtf heb je dat niet verteld. Achteraf denk ik, heeft dat kind daar uren lang alleen gezeten? Of is er tussendoor een babysitter weggestuurd? Ik zal er gelukkig nooit achterkomen.
Bizar is dat he :')
pi_183391324
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

Is speeddaten een beetje leuk? Nog nooit gedaan, lijkt me wel interessant!
Ik vond het best leuk. De tijd om elkaar te leren kennen is alleen wel kort, had meerdere malen dat ik eigenlijk verder wilde praten maar toen moest ik al plaatsnemen aan de volgende tafel. Dat waren dan voor mij voor de hand liggende matches.

Als er een match is wordt er contact-info uitgewisseld. Dan kun je er voor kiezen om een vervolgdate te doen of het erbij te laten.

Als je er zonder te hoge verwachtingen ingaat kun je er ook nieuwe vrienden op na houden. Of je ontmoet iemand die in dezelfde hoek werkt als jij. Je moet er in ieder geval niet heen gaan om te "scoren", dan zet je jezelf klaar voor een teleurstelling.
pi_183391330
Ik ben vorige week op date gegaan met iemand die ik gewoon in het echte leven heb ontmoet. Ik moet zeggen dat ik dat wel echt veel leuker vind dan tinderdaten. Misschien omdat je al beter weet wat je te wachten staat, haha!
pi_183391361
Ik post hier niet zo veel, lees af en toe wel mee, dus vergeef me mijn nieuwsgierigheid:
Yasmin, was jouw date niet verplaatst naar vanavond?
pi_183391384
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:08 schreef Amy1990 het volgende:
Ik post hier niet zo veel, lees af en toe wel mee, dus vergeef me mijn nieuwsgierigheid:
Yasmin, was jouw date niet verplaatst naar vanavond?
Nou ben nog steeds online dus ...
  maandag 26 november 2018 @ 22:10:21 #12
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183391408
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:58 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik ook niet..

Voor mij is make-up en mooie kleding aan al bijzonder denk ik. Laatste doe ik wel mijn best nog voor. Maar make-up doe ik pas de laatste tijd.. maar toch niet iedere dag. Want dat is niet goed voor mijn gezicht. Nou ja.
Beste doen waar je je prettig mee voelt dan in allerlei bochten wringen. Uiteindelijk moet er gewoon ook zonder zulke dingen een klik zijn. :)
pi_183391468
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ben nog steeds online dus ...
Had voor je gehoopt dat het door zou gaan!
  maandag 26 november 2018 @ 22:14:07 #14
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183391509
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ben nog steeds online dus ...
Nog geen date met ludo geregeld?
pi_183391510
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:12 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Had voor je gehoopt dat het door zou gaan!
ik ook.
pi_183391521
quote:
12s.gif Op maandag 26 november 2018 22:14 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nog geen date met ludo geregeld?
Liever niet.
  maandag 26 november 2018 @ 22:20:11 #17
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183391671
quote:
6s.gif Op maandag 26 november 2018 22:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Beste doen waar je je prettig mee voelt dan in allerlei bochten wringen. Uiteindelijk moet er gewoon ook zonder zulke dingen een klik zijn. :)
Dat is waar. Ik ga dan inderdaad een tussenweg zoeken, ik wil mij wel zelfverzekerd voelen.

Ik ben echt zenuwachtig. Voor beide.. straks word ik echt verliefd, maar straks wordt het helemaal niks. Maar dan moet ik mij niet stom gaan voelen als het niks wordt. Ik hoop dat dat niet gebeurt. Ik vind hem wel aantrekkelijk. Hij heeft precies het uiterlijk en uitstraling waar ik een zwak voor heb. En zijn manier van praten tot zover in de app ook.
pi_183391693
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:58 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik ook niet..

Voor mij is make-up en mooie kleding aan al bijzonder denk ik. Laatste doe ik wel mijn best nog voor. Maar make-up doe ik pas de laatste tijd.. maar toch niet iedere dag. Want dat is niet goed voor mijn gezicht. Nou ja.
Zou wel even je best doen.
Ik waardeer dat altijd wel. Vind het toch jammer als ik op een date kom en zij geen moeite heeft gedaan om er even wat beter uit te zien dan normaal.
pi_183391750
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:20 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Zou wel even je best doen.
Ik waardeer dat altijd wel. Vind het toch jammer als ik op een date kom en zij geen moeite heeft gedaan om er even wat beter uit te zien dan normaal.
Wat trek jij aan dan op een date?
pi_183391842
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat trek jij aan dan op een date?
Ik trek niets speciaals aan want mijn klederdracht is altijd netjes en goed als ik verder dan de supermarkt moet op een dag.
Vind het bij een dame wel leuk als ze stijlvoller gekleed is dan op een normale dag (tenzij ze dat altijd is natuurlijk).
pi_183391855
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:27 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Ik trek niets speciaals aan want mijn klederdracht is altijd netjes en goed als ik verder dan de supermarkt moet op een dag.
Vind het bij een dame wel leuk als ze stijlvoller gekleed is dan op een normale dag (tenzij ze dat altijd is natuurlijk).
Bedoel je jurkje en hakken?
pi_183391877
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel je jurkje en hakken?
Hakken hoeven echt niet hoor :P Maar een wat netter aangeklede dame kan ik zeker waarderen.
pi_183391906
Overigens bedoel je hakken als in stiletto's? Of gewoon een schoen met een hakje?
pi_183391915
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:29 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Hakken hoeven echt niet hoor :P Maar een wat netter aangeklede dame kan ik zeker waarderen.
Oh hmm ja ik kom gewoon sneakers, spijkerbroek en truitje :p En dan maar hopen op een good hair day :P
pi_183391923
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:30 schreef wielrennerdt het volgende:
Overigens bedoel je hakken als in stiletto's? Of gewoon een schoen met een hakje?
Ja met hakken denk ik wel aan stilettos ja
pi_183391950
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh hmm ja ik kom gewoon sneakers, spijkerbroek en truitje :p En dan maar hopen op een good hair day :P
Is ook prima toch? Ik denk dat ik een goede stijl ook meer waardeer dan andere jongens. Helaas weinig dames met eenzelfde smaak als ik in mijn leeftijdscategorie.
pi_183392053
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:32 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Is ook prima toch? Ik denk dat ik een goede stijl ook meer waardeer dan andere jongens. Helaas weinig dames met eenzelfde smaak als ik in mijn leeftijdscategorie.
Als je dat soort dingen soms aan hebt kun je het wel aan voor een date. In mijn geval zou het erg ongemakkelijk worden als ik een jurkje en hakken aankom :p
pi_183392138
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als je dat soort dingen soms aan hebt kun je het wel aan voor een date. In mijn geval zou het erg ongemakkelijk worden als ik een jurkje en hakken aankom :p
Doe loafers aan ipv sneakers. Ziet er al 10x stijlvoller uit en is nog steeds lowkey.
  maandag 26 november 2018 @ 22:42:53 #29
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183392192
En moet ik alvast wat persoonlijke dingen zeggen tijdens de date. Zoals dat ik autisme heb en ptst. Of is dat raar om meteen te zeggen of juist goed. Want dan weet je ook weer gelijk van “accepteert hij het of niet”
pi_183392204
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:40 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

Doe loafers aan ipv sneakers. Ziet er al 10x stijlvoller uit en is nog steeds lowkey.
Oeh das zo niet mijn ding :D

Stel dat een date mij niet leuk vindt vanwege mijn kledingstijl kan ik daar echt niet mee zitten. Overigens date ik ook niet met mannen die een zeer nette kledingstyle hebben.
pi_183392217
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:42 schreef -Phineas- het volgende:
En moet ik alvast wat persoonlijke dingen zeggen tijdens de date. Zoals dat ik autisme heb en ptst. Of is dat raar om meteen te zeggen of juist goed. Want dan weet je ook weer gelijk van “accepteert hij het of niet”
Kun je niet eerst morgen kijken of er uberhaubt een klik is? Kijken hoe het gesprek verloopt?
  maandag 26 november 2018 @ 22:45:04 #32
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183392260
Het gaat wel stukken beter met mij. Dus ik heb het idee dat het met beide klachten wel goedkomt :)
  maandag 26 november 2018 @ 22:45:30 #33
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183392274
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kun je niet eerst morgen kijken of er uberhaubt een klik is? Kijken hoe het gesprek verloopt?
Nee dat is zo inderdaad.
pi_183392294
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:45 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Nee dat is zo inderdaad.
Of heb je nu al in je hoofd hoe het gesprek ongeveer gaat lopen?
pi_183392363
Ik denk als je van te voren al zegt dat je autisme hebt dan zijn beeld de rest van de date gekleurd zal zijn. Kan ook zijn dat hij het niet eens doorheeft?
  maandag 26 november 2018 @ 22:49:24 #36
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183392376
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Of heb je nu al in je hoofd hoe het gesprek ongeveer gaat lopen?
Ik fantaseer/ denk er wel over na.
pi_183392389
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:49 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik fantaseer/ denk er wel over na.
Ja maar niet als een soort van script ofzo?
  maandag 26 november 2018 @ 22:54:58 #38
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183392486
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar niet als een soort van script ofzo?
Nee gelukkig niet. Je hebt wel mensenkennis trouwens want ik ben idd wel erg geneigd om dat te doen! Hihi :P Vroeger zoooo vaak last van gehad. Niet normaal. Echt iedereen in mijn omgeving waarmee ik vaak was zei ook “Phiennn! Je praat weer tegen jezelf” en mijn zusje kwam erachter dat ik dus gesprekken aan het bedenken was _O- En toen schaamde ik mij dood.

Maar nu heb ik dat wel onder controle en kan ik mijzelf erop betrappen.
pi_183392513
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Je hebt wel mensenkennis trouwens want ik ben idd wel erg geneigd om dat te doen! Hihi :P Vroeger zoooo vaak last van gehad. Niet normaal. Echt iedereen in mijn omgeving waarmee ik vaak was zei ook “Phiennn! Je praat weer tegen jezelf” en mijn zusje kwam erachter dat ik dus gesprekken aan het bedenken was _O- En toen schaamde ik mij dood.

Maar nu heb ik dat wel onder controle en kan ik mijzelf erop betrappen.
Ik zou niks zeggen over je autisme. Gewoon de date in. Jezelf zijn, niet jezelf anders proberen te gedragen omdat je denkt dat iets hoort en dan hopen op een klik. Echt onwijs grote kans dat hij helemaal niks doorheeft.
  maandag 26 november 2018 @ 22:59:41 #40
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183392579
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2018 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik zou niks zeggen over je autisme. Gewoon de date in. Jezelf zijn, niet jezelf anders proberen te gedragen omdat je denkt dat iets hoort en dan hopen op een klik. Echt onwijs grote kans dat hij helemaal niks doorheeft.
Dankjewel :) Dit klinkt ook voor mijn gevoel het beste.

Denk idd echt dat hij het niet door gaat krijgen.
pi_183392620
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:59 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Dankjewel :) Dit klinkt ook voor mijn gevoel het beste.

Denk idd echt dat hij het niet door gaat krijgen.
Komt goed :)

Hoop dat je kan slapen vannacht :P
pi_183392654
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:54 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet. Je hebt wel mensenkennis trouwens want ik ben idd wel erg geneigd om dat te doen! Hihi :P Vroeger zoooo vaak last van gehad. Niet normaal. Echt iedereen in mijn omgeving waarmee ik vaak was zei ook “Phiennn! Je praat weer tegen jezelf” en mijn zusje kwam erachter dat ik dus gesprekken aan het bedenken was _O- En toen schaamde ik mij dood.

Maar nu heb ik dat wel onder controle en kan ik mijzelf erop betrappen.
Is dat zo raar? Ik bedenk en voer ook hele conversaties met mensen die er niet daadwerkelijk zijn op dat moment. Gedeeltelijk ter voorbereiding op een echt gesprek :') vooral onder de douche en in de auto!

En ik zou die dingen niet direct vertellen, misschien op een latere date!
pi_183392685
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:02 schreef Halimede het volgende:

[..]

Is dat zo raar? Ik bedenk en voer ook hele conversaties met mensen die er niet daadwerkelijk zijn op dat moment. Gedeeltelijk ter voorbereiding op een echt gesprek :') vooral onder de douche en in de auto!

En ik zou die dingen niet direct vertellen, misschien op een latere date!
Nee is niet raar. Doe ik ook.

Maar niet dat je op de date zelf een voorgestudeert stukje gaat afspelen :p
pi_183392696
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:02 schreef Halimede het volgende:

[..]

Is dat zo raar? Ik bedenk en voer ook hele conversaties met mensen die er niet daadwerkelijk zijn op dat moment. Gedeeltelijk ter voorbereiding op een echt gesprek :') vooral onder de douche en in de auto!

En ik zou die dingen niet direct vertellen, misschien op een latere date!
Dat doet iedereen toch wel?

Niet dat het altijd zo loopt als je in je hoofd hebt natuurlijk...
Bij mij althans bijna nooit :')
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183392787
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:04 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat doet iedereen toch wel?

Niet dat het altijd zo loopt als je in je hoofd hebt natuurlijk...
Bij mij althans bijna nooit :')
Dat zou wel fijn zijn... dan was ik ook al oscar winnaar geweest :D
pi_183392829
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:04 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Dat doet iedereen toch wel?

Niet dat het altijd zo loopt als je in je hoofd hebt natuurlijk...
Bij mij althans bijna nooit :')
Nou, niet iedereen hoor. Lijkt mij ook heel vermoeiend. Heb je alles netjes ingestudeerd, houdt die ander zich totaal niet aan het script. ;)
pi_183392848
quote:
11s.gif Op maandag 26 november 2018 21:38 schreef -Phineas- het volgende:
Morgen date om 13:00.
Dit is mijn allereerste echte date.. ik ben echt zenuwachtig.

Maar wat raden jullie mij aan? Er heel mooi uitzien of juist er normaal uitzien?
Ik wil namelijk graag aan de ene kant dat mijn toekomstige partner mij ook zonder make up en uitgedoste kledij aantrekkelijk vind. Maar aan de andere kant kan ik wel meteen goede indruk maken. Dus weten jullie wat het handigst is daarin?

Mijn moeder gaat het wel minder vinden als het echt iets wordt en ik zo snel al iemand anders heb. Maar om daarom nee te zeggen tegen mannen waar ik de kriebels van krijg..
Ik zou voor normaal gaan, met een vleugje extra als je je een beetje onzeker voelt! Dus nog wel zoals je eigenlijk echt bent :Y veel plezier morgen, het gaat vast heel leuk worden! :D
pi_183392885
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 22:59 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Dankjewel :) Dit klinkt ook voor mijn gevoel het beste.

Denk idd echt dat hij het niet door gaat krijgen.
Ik zou sowieso het plakplaatje weglaten tenzij het niet anders kan. Hooguit kun je bepaalde gevolgen benoemen als dat je niet zo van verrassingen houdt (als dat bij jou ook zo is) bijvoorbeeld.
pi_183392919
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:11 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik zou voor normaal gaan, met een vleugje extra als je je een beetje onzeker voelt! Dus nog wel zoals je eigenlijk echt bent :Y veel plezier morgen, het gaat vast heel leuk worden! :D
Ik zou sowieso kiezen voor opdoffen. Het is een date, geen casual ontmoeting. Wel bij jezelf blijven, maar niets mis met een beetje je best doen.
pi_183392995
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou sowieso kiezen voor opdoffen. Het is een date, geen casual ontmoeting. Wel bij jezelf blijven, maar niets mis met een beetje je best doen.
Ik had gister een date waar ik zonder make-up, met bril en nog half nat haar kwam opdagen.
Het maakt mannen niet zo heel veel uit _O-
pi_183393028
quote:
16s.gif Op maandag 26 november 2018 23:17 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik had gister een date waar ik zonder make-up, met bril en nog half nat haar kwam opdagen.
Het maakt mannen niet zo heel veel uit _O-
Mij wel. En ik weet zeker dat ik een man ben.

Nee, als je bij het begin van de relatie al je best niet doet voor elkaar, vergeet het dan maar.
pi_183393066
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mij wel. En ik weet zeker dat ik een man ben.

Nee, als je bij het begin van de relatie al je best niet doet voor elkaar, vergeet het dan maar.
Ja maar jij moet ook gewoon altijd eventjes moeilijk doen. Ik heb er nog nooit klachten over gehad :)
pi_183393154
quote:
16s.gif Op maandag 26 november 2018 23:21 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja maar jij moet ook gewoon altijd eventjes moeilijk doen. Ik heb er nog nooit klachten over gehad :)
Ik zou ook geen klacht indienen. Ik zou zeggen dat er geen klik is.

Verder: gewoon een andere mening. Chill.
pi_183393259
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zou ook geen klacht indienen. Ik zou zeggen dat er geen klik is.

Verder: gewoon een andere mening. Chill.
Dat overkomt mij zelden, maar waarschijnlijk ben jij dan ook een type waar ik niet zomaar mee zou daten ;)
pi_183393303
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:32 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat overkomt mij zelden, maar waarschijnlijk ben jij dan ook een type waar ik niet zomaar mee zou daten ;)
Ik durf zo aan dat wij geen match zijn nee. :)
pi_183393562
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik denk als je van te voren al zegt dat je autisme hebt dan zijn beeld de rest van de date gekleurd zal zijn. Kan ook zijn dat hij het niet eens doorheeft?
Gewoon helemaal niks zeggen lijkt mij het beste, want inderdaad wat jij zegt, het zou goed kunnen dat dat dan al meteen dingen verkleurd..
Als je lief bent en het klikt maakt het weinig uit of je PTSS hebt, ADHD, ADD, Autisme PDD-NOS of Borderliner. Al is dat laatste misschien meteen wel het extreemst
pi_183393728
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, niet iedereen hoor. Lijkt mij ook heel vermoeiend. Heb je alles netjes ingestudeerd, houdt die ander zich totaal niet aan het script. ;)
Nee, niet ingestudeerd... je hebt me gezien. Ik ben verre van ingestudeerd.
Maar soms gaan mogelijke gespreksonderwerpen/scenario’s etc toch wel door je hoofd?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183394847
quote:
16s.gif Op maandag 26 november 2018 23:17 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik had gister een date waar ik zonder make-up, met bril en nog half nat haar kwam opdagen.
Het maakt mannen niet zo heel veel uit _O-
Reken maar dat het écht wel uitmaakt.

Dus je was gewoon te laat (met je planning) ;).

Woensdag en zondag een date met 2 verschillende dames :D
pi_183395017
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 23:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mij wel. En ik weet zeker dat ik een man ben.

Nee, als je bij het begin van de relatie al je best niet doet voor elkaar, vergeet het dan maar.
Daar zeg je wel wat ja. Je best doen :P Maar goed het moet ook oprecht zijn.
pi_183395022
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 23:50 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Gewoon helemaal niks zeggen lijkt mij het beste, want inderdaad wat jij zegt, het zou goed kunnen dat dat dan al meteen dingen verkleurd..
Als je lief bent en het klikt maakt het weinig uit of je PTSS hebt, ADHD, ADD, Autisme PDD-NOS of Borderliner. Al is dat laatste misschien meteen wel het extreemst
En volgens mij zijn er genoeg verhalen bekend van stellen die al jaren bij elkaar zijn en na wordt pas bekend dat de partner een vorm van autisme heeft ofzo.

Als een date dat tegen mij zou zeggen in het begin van de date zou dat zeker effect hebben. Zou er veel ook over vragen :P
pi_183395023
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 05:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Reken maar dat het écht wel uitmaakt.

Dus je was gewoon te laat (met je planning) ;).

Woensdag en zondag een date met 2 verschillende dames :D
Leuk! Wat gaan jullie doen?
  dinsdag 27 november 2018 @ 06:37:24 #62
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183395047
Ik ben echt zenuwachtiger dan ik dacht. Maar als het mis gaat zie ik hem nooit meer terug. :) Maar heb het begin dat ik in het begin geforceerd vrolijk moet zijn.Fake it until you make it.
pi_183395075
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:37 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ben echt zenuwachtiger dan ik dacht. Maar als het mis gaat zie ik hem nooit meer terug. :) Maar heb het begin dat ik in het begin geforceerd vrolijk moet zijn.Fake it until you make it.
Neeeee niet doen!!!! De je in de chat ook niet toch?
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:17:07 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183395205
Nouja, als je standaard een gezicht hebt dat op grafstemming staat of wat negatief bent standaard, kan je idd best wel iets meer lachen.
Zorg er alleen wel voor dat je je bv niet voordoet als een uber vrolijk huppelkutje, als je dat totaal niet bent.
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:27:17 #65
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183395249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:17 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, als je standaard een gezicht hebt dat op grafstemming staat of wat negatief bent standaard, kan je idd best wel iets meer lachen.
Zorg er alleen wel voor dat je je bv niet voordoet als een uber vrolijk huppelkutje, als je dat totaal niet bent.
Mijn gezicht is in neutrale houding dus inderdaad negatief/ alsof ik verdrietig ben.
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:29:37 #66
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183395258
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Neeeee niet doen!!!! De je in de chat ook niet toch?
Nouja jawel. Maar niet al te fake idd. Ik forceer ook weer niet zó erg in mijn vrolijkheid, want ik wil dan wel het beste van de dag maken. Dat heb ik met iedereen wel die ik afspreek.
pi_183395267
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 00:00 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Nee, niet ingestudeerd... je hebt me gezien. Ik ben verre van ingestudeerd.
Maar soms gaan mogelijke gespreksonderwerpen/scenario’s etc toch wel door je hoofd?
Eigenlijk niet. Ben ik veel te chaotisch voor, te impulsief. ;)
pi_183395275
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:37 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ben echt zenuwachtiger dan ik dacht. Maar als het mis gaat zie ik hem nooit meer terug. :) Maar heb het begin dat ik in het begin geforceerd vrolijk moet zijn.Fake it until you make it.
Nee joh, lekker jezelf zijn.
pi_183396446
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 05:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Reken maar dat het écht wel uitmaakt.

Dus je was gewoon te laat (met je planning) ;).

Woensdag en zondag een date met 2 verschillende dames :D
Nee hoor, ik had alleen geen föhn ter beschikking en te droge ogen voor lenzen.
Anders ben ik ook gewoon veel te intimiderend :D
pi_183396580
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 05:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Woensdag en zondag een date met 2 verschillende dames :D
Wow :D

Wat een baas _O_ _O_ _O_
pi_183397272
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:09 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Wow :D

Wat een baas _O_ _O_ _O_
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183397298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 06:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En volgens mij zijn er genoeg verhalen bekend van stellen die al jaren bij elkaar zijn en na wordt pas bekend dat de partner een vorm van autisme heeft ofzo.

Als een date dat tegen mij zou zeggen in het begin van de date zou dat zeker effect hebben. Zou er veel ook over vragen :P
Ja, dat zou inderdaad zeker effect hebben :')
Lijkt mij niet bevorderlijk eigenlijk, je stapt er al in met een bepaalde kleur
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:24:02 #73
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183397637
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:03 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, dat zou inderdaad zeker effect hebben :')
Lijkt mij niet bevorderlijk eigenlijk, je stapt er al in met een bepaalde kleur
Linksom of rechtsom heb je dat natuurlijk ook als je het achteraf pas zou vertellen. Eigenlijk is er nooit een goed moment voor zoiets.
pi_183397667
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom heb je dat natuurlijk ook als je het achteraf pas zou vertellen. Eigenlijk is er nooit een goed moment voor zoiets.
Nee maar dan heb je op de eerste date eventueel wel een leuke goede indruk gemaakt toch?
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:27:35 #75
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183397708
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar dan heb je op de eerste date eventueel wel een leuke goede indruk gemaakt toch?
Maar weegt dat op tegen het niet eerlijk zijn.
pi_183397713
Is allemaal lastig idd. Wat vertel je wel en wat niet en wanneer vertel je dan wat etc blabla :P
pi_183397755
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:27 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar weegt dat op tegen het niet eerlijk zijn.
Nou ja eerste date is verkennend toch. En waarom moet de date perse weten dat iemand autistisch is?

Je vertelt denk ik ook niet op de eerste date dat je een onwijs ongeduldig persoon bent of iets dergelijks.Of snel uit je slof schiet.

Bedoel dat overigens niet als een vergelijking met autisme. Maar dat heb je in zoveel verschillende vormen en als je dan verteld oh ja ik ben autistisch dan gaat de date waarschijnlijk allemaal al dingen van te voren bedenken. Denk ik.
pi_183397918
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja eerste date is verkennend toch. En waarom moet de date perse weten dat iemand autistisch is?

Je vertelt denk ik ook niet op de eerste date dat je een onwijs ongeduldig persoon bent of iets dergelijks.Of snel uit je slof schiet.

Bedoel dat overigens niet als een vergelijking met autisme. Maar dat heb je in zoveel verschillende vormen en als je dan verteld oh ja ik ben autistisch dan gaat de date waarschijnlijk allemaal al dingen van te voren bedenken. Denk ik.
Ik zou er ook lekker mee wachten. Als die het wel merkt, prima, als die het niet merkt kan je het altijd op een 2e of 3e date nog aankaarten (mocht die er komen).
pi_183398026
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:24 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom heb je dat natuurlijk ook als je het achteraf pas zou vertellen. Eigenlijk is er nooit een goed moment voor zoiets.
Er is nooit een goed moment voor zoiets, maar liever dat er gaande weg de dates wat verteld word, dan dat zoiets al open en bloot voor/tijdens/na de eerste date verteld word. Dan ben je eigenlijk zelf al bezig met het inkleuren van jouw plaatje, en het is nou eenmaal een feit dat er een stigma hangt over bepaalde mentale zaken.

Vroeger was een kind gewoon druk, tegenwoordig heeft 'ie autisme en is'ie extrovert.
Kwam iemand lastig uit z'n woorden en stotterde 'ie, dan heeft 'ie tegenwoordig autisme en is'ie introvert.
Ben je enthousiast? Dan heb je vast ADHD en ben je dus óók nog eens autistisch en weet ik veel wat :') Want er word wel zó in hokjes gedacht helaas.

Als je op een eerste date of tijdens app gesprekken niks zegt heeft dat niks te maken met eerlijk zijn of niet, heeft puur te maken met dat je niet wil dat een date anders verloopt i.v.m een bepaald beeld wat er dan al over jou is.
pi_183398081
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja eerste date is verkennend toch. En waarom moet de date perse weten dat iemand autistisch is?

Je vertelt denk ik ook niet op de eerste date dat je een onwijs ongeduldig persoon bent of iets dergelijks.Of snel uit je slof schiet.
Zijn allemaal dingen waar diegene zelf achter moet komen.
Als iemand aan je vraagt of je werk hebt en je bent werkeloos en hebt een uitkering dan is dat ook iets waar een bepaald stigma op zit, maar dat kan 50000000 oorzaken hebben en dan vragen mensen vaak wel door, terwijl als jij zegt van hey, ik heb autisme ( :D ) dan denken ze niet zo ver dan denken ze "oh, hij/zij is anders... Nu moet ik voorzichtig doen :') "
pi_183398108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Zijn allemaal dingen waar diegene zelf achter moet komen.
Als iemand aan je vraagt of je werk hebt en je bent werkeloos en hebt een uitkering dan is dat ook iets waar een bepaald stigma op zit, maar dat kan 50000000 oorzaken hebben en dan vragen mensen vaak wel door, terwijl als jij zegt van hey, ik heb autisme ( :D ) dan denken ze niet zo ver dan denken ze "oh, hij/zij is anders... Nu moet ik voorzichtig doen :') "
Grote kans idd dat voor veel mensen het daarbij afgelopen is. Dus niet vertellen :Y
pi_183398121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Grote kans idd dat voor veel mensen het daarbij afgelopen is. Dus niet vertellen :Y
Ergens eigenlijk ook triest dat de meeste mensen zo in elkaar steken ;( Oh degene waarmee ik date is anders, dat wil ik niet, daag :W
pi_183398141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:46 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Zijn allemaal dingen waar diegene zelf achter moet komen.
Als iemand aan je vraagt of je werk hebt en je bent werkeloos en hebt een uitkering dan is dat ook iets waar een bepaald stigma op zit, maar dat kan 50000000 oorzaken hebben en dan vragen mensen vaak wel door, terwijl als jij zegt van hey, ik heb autisme ( :D ) dan denken ze niet zo ver dan denken ze "oh, hij/zij is anders... Nu moet ik voorzichtig doen :') "
Inderdaad! Gewoon eerst kijken hoe de date gaat, misschien bewaren voor de 2e of 3e date. Of je moet echt dingetjes hebben waar hij heel erg rekening mee moet houden, maar dat valt geloof ik best wel mee?
pi_183398155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:48 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ergens eigenlijk ook triest dat de meeste mensen zo in elkaar steken ;( Oh degene waarmee ik date is anders, dat wil ik niet, daag :W
Nou ja onwetendheid denk ik. Ik zelf zou niet alles daten hoor. Borderliners niet en schizofrenen ook niet.
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:50:12 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183398162
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:48 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ergens eigenlijk ook triest dat de meeste mensen zo in elkaar steken ;( Oh degene waarmee ik date is anders, dat wil ik niet, daag :W
Iedereeen vindt zichzelf zowat een special snowflake, dus iedereen is al anders (vinden ze zelf vooral)
pi_183398203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja onwetendheid denk ik. Ik zelf zou niet alles daten hoor. Borderliners niet en schizofrenen ook niet.
Oh, ik trek ook de grens bij borderliners hoor, door ervaringen in het verleden.. Maar als iemand autistisch is of andere "stoornissen" heeft, dan maakt me dat echt niet uit, gaat er om hoe iemand in persoon overkomt en als persoon is, en dat moet je niet laten leiden door al te gaan strooien met wat je wel/niet hebt.
pi_183398223
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja onwetendheid denk ik. Ik zelf zou niet alles daten hoor. Borderliners niet en schizofrenen ook niet.
narcisten/sociopaten/psychopaten, maar die zullen dat ook niet op de eerste date zeggen :')
pi_183398236
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iedereeen vindt zichzelf zowat een special snowflake, dus iedereen is al anders (vinden ze zelf vooral)
Ja is zo, deze generatie wat dat betreft is " :') " Iedereen vind zichzelf zó uniek, terwijl ze zelf niet door hebben hoe erg ze op elkaar lijken.
Beetje net zoals die hele nickolson/bontkraag epidemie van wat is't 10-12 jaar geleden? Al die meiden die niet waren zoals anderen (Volgens hunzelf) maar zich toch allemaal hetzelfde kleden en gedroegen :')
pi_183398249
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:52 schreef Halimede het volgende:

[..]

narcisten/sociopaten/psychopaten, maar die zullen dat ook niet op de eerste date zeggen :')
Oh die ja. Ja lijkt mij vanzelfsprekend :p
pi_183398256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:48 schreef Halimede het volgende:

[..]

Inderdaad! Gewoon eerst kijken hoe de date gaat, misschien bewaren voor de 2e of 3e date. Of je moet echt dingetjes hebben waar hij heel erg rekening mee moet houden, maar dat valt geloof ik best wel mee?
De meeste op FOK! Hebben wel een kleine aanslag op hun kabelboom toch? :')
Nee, maar gewoon kijken hoe het loopt, ga er neutraal in!
pi_183398306
Ze heeft nog een uur. Benieuwd hoe het met de zenuwen is :p
pi_183398315
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

De meeste op FOK! Hebben wel een kleine aanslag op hun kabelboom toch? :')
Nee, maar gewoon kijken hoe het loopt, ga er neutraal in!
Ja niemand is perfect.
pi_183398322
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja niemand is perfect.
Daarom, en daar is helemaal niks mis mee O+
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:57:25 #94
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183398333
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:43 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Er is nooit een goed moment voor zoiets, maar liever dat er gaande weg de dates wat verteld word, dan dat zoiets al open en bloot voor/tijdens/na de eerste date verteld word. Dan ben je eigenlijk zelf al bezig met het inkleuren van jouw plaatje, en het is nou eenmaal een feit dat er een stigma hangt over bepaalde mentale zaken.

Vroeger was een kind gewoon druk, tegenwoordig heeft 'ie autisme en is'ie extrovert.
Kwam iemand lastig uit z'n woorden en stotterde 'ie, dan heeft 'ie tegenwoordig autisme en is'ie introvert.
Ben je enthousiast? Dan heb je vast ADHD en ben je dus óók nog eens autistisch en weet ik veel wat :') Want er word wel zó in hokjes gedacht helaas.

Als je op een eerste date of tijdens app gesprekken niks zegt heeft dat niks te maken met eerlijk zijn of niet, heeft puur te maken met dat je niet wil dat een date anders verloopt i.v.m een bepaald beeld wat er dan al over jou is.
Maar waarom is het dan wél erg als een persoon niet méteen zegt dat hij of zij een kind heeft eigenlijk?
pi_183398338
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:57 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Maar waarom is het dan wél erg als een persoon niet méteen zegt dat hij of zij een kind heeft eigenlijk?
Kinderen zijn veel vervelender.
pi_183398342
Liever een autist dan een kind hoor _O_
pi_183398356
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:57 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Maar waarom is het dan wél erg als een persoon niet méteen zegt dat hij of zij een kind heeft eigenlijk?
Dat beschouw ik als vervelender omdat hoe je het dan ook went of keert ze óók verwacht dat je voor haar kind zorgt + alle ellende die er bij komt kijken..
Want een kind van 6-7 jaar zal echt nog niet begrijpen waarom mama met een vreemde man op de bank zit, en als je vervolgens in een verder stadium met haar en de echte vader komt om de hoek kijken eh...

Gewoon nee.
pi_183398357
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

De meeste op FOK! Hebben wel een kleine aanslag op hun kabelboom toch? :')
Nee, maar gewoon kijken hoe het loopt, ga er neutraal in!
:+ het is ook zo saai perfect normaal te zijn

Ik was in mijn tienerjaren trouwens gediagnosticeerd met asperger, jaren later bleek het gewoon een doorgegeven jeugdtrauma te zijn van mijn vader, blijkbaar kan je je kinderen zulke shit mee geven. Ik voelde me altijd verplicht dit aan mensen te melden met als gevolg dat ze je dan ook anders behandelen. Wat dus nergens voor nodig was, dus wie weet is het eigenlijk ook zoiets voor Phineas!
pi_183398397
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

:+ het is ook zo saai perfect normaal te zijn

Ik was in mijn tienerjaren trouwens gediagnosticeerd met asperger, jaren later bleek het gewoon een doorgegeven jeugdtrauma te zijn van mijn vader, blijkbaar kan je je kinderen zulke shit mee geven. Ik voelde me altijd verplicht dit aan mensen te melden met als gevolg dat ze je dan ook anders behandelen. Wat dus nergens voor nodig was, dus wie weet is het eigenlijk ook zoiets voor Phineas!
Mij is vroeger claustrofobie aangepraat :')
Terwijl ik jaaaaaaaarrreeenn lang op 6m2 heb gezeten en het mij totaal niks boeide én later op 15m2 heb gewoond _O- (En ook nooit problemen met liften enz)

Puur omdat ik als jochie van 5 op een toilet heb opgesloten gezeten durfde ik een hele poos amper naar het toilet bij andere mensen dan mijn ouders, zelfs school was een probleem :')
pi_183398405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Liever een autist dan een kind hoor _O_
Ja retweet!
pi_183398451
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:00 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Mij is vroeger claustrofobie aangepraat :')
Terwijl ik jaaaaaaaarrreeenn lang op 6m2 heb gezeten en het mij totaal niks boeide én later op 15m2 heb gewoond _O- (En ook nooit problemen met liften enz)

Puur omdat ik als jochie van 5 op een toilet heb opgesloten gezeten durfde ik een hele poos amper naar het toilet bij andere mensen dan mijn ouders, zelfs school was een probleem :')
Zoiets is mij ook overkomen! Ik durfde niks meer op slot te doen. Dat werd inderdaad ook meegenomen in mijn diagnose... :N zulke labels zijn gewoon niks over het algemeen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het is ook gewoon makkelijk om te zeggen dat je kind bijvoorbeeld ADHD heeft zodat je m vol kan proppen met ritalin.

Durf je nu weer wel overal naar de wc te gaan? ;)
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:03:53 #102
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183398454
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft nog een uur. Benieuwd hoe het met de zenuwen is :p
Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.

Ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om mij op te doffen omdat ik mij dan wel mooier en zelfverzekerder voel.
pi_183398468
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.

Ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om mij op te doffen omdat ik mij dan wel mooier en zelfverzekerder voel.
Oke :) Wat heb je aan? Hoe gaat het met je zenuwen? Hebben jullie in een cafe ofzo afgesproken?
pi_183398517
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.

Ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om mij op te doffen omdat ik mij dan wel mooier en zelfverzekerder voel.
Goede keuze.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:07:00 #105
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183398522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als vervelender omdat hoe je het dan ook went of keert ze óók verwacht dat je voor haar kind zorgt + alle ellende die er bij komt kijken..
Want een kind van 6-7 jaar zal echt nog niet begrijpen waarom mama met een vreemde man op de bank zit, en als je vervolgens in een verder stadium met haar en de echte vader komt om de hoek kijken eh...

Gewoon nee.
Nou ja dat is wel een vooroordeel. Vriendin van mijn moeder heeft ook een kind en wil ook een man. Maar die wil oprecht niet dat haar vriend gaat bemoeien met de opvoeding met haar kind of voor haar kind gaat zorgen. Ja natuurlijk verwacht ze wel dat die twee gewoon goed kunnen opschieten maar zij heeft dat echt totaal niet.. ze vindt dat juist een afknapper als een man gaat bemoeien met haar en haar kind. Ze voedt het kind trouwens heel erg goed en leuk op :)
pi_183398525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

Zoiets is mij ook overkomen! Ik durfde niks meer op slot te doen. Dat werd inderdaad ook meegenomen in mijn diagnose... :N zulke labels zijn gewoon niks over het algemeen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het is ook gewoon makkelijk om te zeggen dat je kind bijvoorbeeld ADHD heeft zodat je m vol kan proppen met ritalin.

Durf je nu weer wel overal naar de wc te gaan? ;)
Precies :') Jammer dat dit gedaan word.
Vroeger veel ritalin geslikt en had nooit honger hier en was een vrij rustig kind.
Later wilden ze dat ik naar Concerta over ging, toen werd mijn honger gevoel aangewakkerd, was ik een zombie, en werd ik steeds zwaarder en zwaarder :') Uiteindelijk op m'n 13e bekend geworden dat ik tóch geen medicatie meer nodig had, maar toen was't tij al gekeerd _O-

Durf nu overal naar de WC, alleen in benzinestations soms met een kleine aarzeling, maar dat is puur omdat die dingen zo fucking goor zijn vaak :')
pi_183398531
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.

Ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om mij op te doffen omdat ik mij dan wel mooier en zelfverzekerder voel.
Succes!! *O*
pi_183398548
Succes Phineas _O_
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:08:56 #109
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183398562
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke :) Wat heb je aan? Hoe gaat het met je zenuwen? Hebben jullie in een cafe ofzo afgesproken?
Ik heb geen jurk ofzo aangetrokken hoor.

Ik heb alleen make-up opgedaan (daar heb ik echt mijn best voor gedaan) en een beetje nette/ stijlvolle maar wel normale kleding aangetrokken. Wel een beetje normaal, maar wel mooi normaal. :P
pi_183398576
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:08 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ik heb geen jurk ofzo aangetrokken hoor.

Ik heb alleen make-up opgedaan (daar heb ik echt mijn best voor gedaan) en een beetje nette/ stijlvolle maar wel normale kleding aangetrokken. Wel een beetje normaal, maar wel mooi normaal. :P
Cool! Hoop dat het een succes wordt.
pi_183398644
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als vervelender omdat hoe je het dan ook went of keert ze óók verwacht dat je voor haar kind zorgt + alle ellende die er bij komt kijken..
Want een kind van 6-7 jaar zal echt nog niet begrijpen waarom mama met een vreemde man op de bank zit, en als je vervolgens in een verder stadium met haar en de echte vader komt om de hoek kijken eh...

Gewoon nee.
Als jij het belangrijk vindt: zelf vragen.

Waarom jij denkt dat ze dan ook vindt dat jij voor haar kind moet zorgen?
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:15:34 #112
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183398663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke :) Wat heb je aan? Hoe gaat het met je zenuwen? Hebben jullie in een cafe ofzo afgesproken?
Met mijn zenuwen gaat het wel goed. Ik hoop gewoon op een leuke gezellige dag. Als dat is gelukt ben ik al heel blij en was het een leuke ervaring :)
pi_183398681
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:15 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Met mijn zenuwen gaat het wel goed. Ik hoop gewoon op een leuke gezellige dag. Als dat is gelukt ben ik al heel blij en was het een leuke ervaring :)
Wel updaten he straks :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:17:41 #114
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183398694
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel updaten he straks :P
Ja sowieso! :P
pi_183398708
Misschien komt er ooit een fokker die zo gestoord is om zijn/haar eerste date te livestreamen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:20:40 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183398748
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien komt er ooit een fokker die zo gestoord is om zijn/haar eerste date te livestreamen.
Ik verdenk mijn dates altijd van FOK!ster zijn :P
pi_183398760
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als jij het belangrijk vindt: zelf vragen.

Waarom jij denkt dat ze dan ook vindt dat jij voor haar kind moet zorgen?
Omdat het heel vaak wèl het geval is. En nee, dat hoeft niet altijd. Maar ik zit daar niet op te wachten.

Maar kinderen hebben is niet iets wat je lekker voor jezelf houdt als je gaat daten. (vind ik).

Heb het zelf al meerdere malen meegemaakt dat er op het profiel niets te vinden was over kinderen en dan ineens komt de aap uit de mouw.. Wat verberg je dan nog meer?!

En mbt dingen vertellen, mijn fysieke dingetje vertel ik wel (voor de date) omdat het zichtbaar is, gebruik ik ook deels als selectie middel, haken mensen daardoor af, so be it.
pi_183398772
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien komt er ooit een fokker die zo gestoord is om zijn/haar eerste date te livestreamen.
:D goed idee!
pi_183398778
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik verdenk mijn dates altijd van FOK!ster zijn :P
Waarom?
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:24:12 #120
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183398801
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom?
Geen idee.. Ik vraag me het gewoon altijd af..
Wat zal haar username zijn.. :7
pi_183398824
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien komt er ooit een fokker die zo gestoord is om zijn/haar eerste date te livestreamen.
Twitchstream _O-
pi_183398837
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:24 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Geen idee.. Ik vraag me het gewoon altijd af..
Wat zal haar username zijn.. :7
Ze zijn dus altijd een beetje raar? :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:29:17 #123
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183398880
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze zijn dus altijd een beetje raar? :P
_O-
Echt er zijn ook normale mensen FOK!ker.. :Y
pi_183398950
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-
Echt er zijn ook normale mensen FOK!ker.. :Y
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
pi_183398954
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-
Echt er zijn ook normale mensen FOK!ker.. :Y
Zei de user die zolderkamer heet. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:33:30 #126
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183398965
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:32 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Nee braddie.. jij niet.. o|O
pi_183398971
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee braddie.. jij niet.. o|O
Wat is normaal :D Durf inderdaad toe te geven dat ik niet normaal ben, maar maakt mij dit dan anders? :{w

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 12:34:37 ]
pi_183399003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:34 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Wat is normaal :D Durf inderdaad toe te geven dat ik niet normaal ben, maar maakt mij dit dan anders? :{w
Godverdomme, is dit de braadslee? :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:36:30 #129
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:34 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Wat is normaal :D Durf inderdaad toe te geven dat ik niet normaal ben, maar maakt mij dit dan anders? :{w
Ik zou je niet daten nee.. :+
Maargoed ik date ook niet met mannen..
pi_183399038
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Godverdomme, is dit de braadslee? :o
dingdingding :D
pi_183399047
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zou je niet daten nee.. :+
Maargoed ik date ook niet met mannen..
Insgelijks, dan doen we maar een biertje :+
pi_183399065
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:37 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

dingdingding :D
Weet ik meteen weer hoe serieus ik jouw posts hier moet nemen. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:39:58 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183399090
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja eerste date is verkennend toch. En waarom moet de date perse weten dat iemand autistisch is?

Je vertelt denk ik ook niet op de eerste date dat je een onwijs ongeduldig persoon bent of iets dergelijks.Of snel uit je slof schiet.

Bedoel dat overigens niet als een vergelijking met autisme. Maar dat heb je in zoveel verschillende vormen en als je dan verteld oh ja ik ben autistisch dan gaat de date waarschijnlijk allemaal al dingen van te voren bedenken. Denk ik.
Klopt ja, men heeft dan al een bepaald beeld erbij. Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat degene waarmee je date graag weet waar die aan toe is.

Dat kan met vanalles zijn natuurlijk.
pi_183399094
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:38 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Insgelijks, dan doen we maar een biertje :+
Zijn jouw date verhalen niet echt?
pi_183399100
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Weet ik meteen weer hoe serieus ik jouw posts hier moet nemen. _O-
Nog zo'n stigma "Omdat user A iets zegt met een bepaald imago worden posts door user B niet meer serieus genomen"
pi_183399107
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zijn jouw date verhalen niet echt?
Jawel, allemaal!
pi_183399110
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klopt ja, men heeft dan al een bepaald beeld erbij. Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat degene waarmee je date graag weet waar die aan toe is.

Dat kan met vanalles zijn natuurlijk.
Oh ja absoluut. Het beste is als je een trailer zou kunnen zien van je date maar goed dat gaat helaas nog niet.
pi_183399124
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja absoluut. Het beste is als je een trailer zou kunnen zien van je date maar goed dat gaat helaas nog niet.
Een trailer over mijn leven lijkt me wel grappig _O-
Maar ook erg confronterend :')
pi_183399125
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nog zo'n stigma "Omdat user A iets zegt met een bepaald imago worden posts door user B niet meer serieus genomen"
Korreltje zout, zal ik het zo zeggen dan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:41:29 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399128
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Weet ik meteen weer hoe serieus ik jouw posts hier moet nemen. _O-
Hij gedraagt zich prima.. so no problem..
pi_183399150
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Hij gedraagt zich prima.. so no problem..
Ach, je weet hoe dat gaat he.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:44:13 #142
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399190
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja absoluut. Het beste is als je een trailer zou kunnen zien van je date maar goed dat gaat helaas nog niet.
Jawel joh.. je kan een korte video maken/uploaden op Tinder.. :Y *O*
pi_183399202
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jawel joh.. je kan een korte video maken op Tinder.. :Y *O*
Nog zo'n nutteloze feature :')
*insert video die begint met duckface, boobs/jurk laat zien en eindigt met duckface, in minder dan 3 seconden*
pi_183399209
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:44 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Jawel joh.. je kan een korte video maken op Tinder.. :Y *O*
Ja alleen die is al gekleurd :P

Of recencies van dates zou ik ook wel goed vinden.
pi_183399220
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nog zo'n nutteloze feature :')
*insert video die begint met duckface, boobs/jurk laat zien en eindigt met duckface, in minder dan 3 seconden*
Ik heb er ook 1. Denk dat die wel leuk is.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:46:09 #146
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399226
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja alleen die is al gekleurd :P

Of recencies van dates zou ik ook wel goed vinden.
Ja en dan klagen dat ik 88906 vrouwen heb gehad die allemaal een 8 en hoger gaven... :(
pi_183399239
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:46 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja en dan klagen dat ik 88906 vrouwen heb gehad die allemaal een 8 en hoger gaven... :(
Ja dat kan nooit kloppen natuurlijk.
pi_183399244
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nog zo'n nutteloze feature :')
*insert video die begint met duckface, boobs/jurk laat zien en eindigt met duckface, in minder dan 3 seconden*
Of mannen die een filmpje maken terwijl ze over straat lopen :')
pi_183399250
Ik vind filmpjes leuker dan fotos
pi_183399256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja alleen die is al gekleurd :P

Of recencies van dates zou ik ook wel goed vinden.
Recensies van dates _O-
"Zoende als een wasmachine en droeg slippers, zou niet nog eens daten 3/10"
"Was een gentlemen maar stonk naar uit, niet gezoend, toch vervolg 6,4/10"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 12:48:11 ]
pi_183399268
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind filmpjes leuker dan fotos
Ligt aan het soort filmpjes :D
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:48:43 #152
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399272
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat kan nooit kloppen natuurlijk.
Geen idee.. ik heb ze niet geteld.. O-) :P
pi_183399274
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Recensies van dates _O-
"Zoende als een wasmachine en droeg slippers, zou niet nog eens daten 3/10"
"Was een gentlemen maar stonk naar uit, niet gezoend, toch vervolg 6,4/10"
Weet je hoeveel tijd dat zou schelen!

'10 cm kleiner dan tekst in bio'
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:49:29 #154
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399286
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind filmpjes leuker dan fotos
Je houd van het horrorgenre?
pi_183399297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet je hoeveel tijd dat zou schelen!

'10 cm kleiner dan tekst in bio'
"Doel niet op lichaamslengte, 2/10, gr"
pi_183399308
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:49 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je houd van het horrorgenre?
Hmm nee :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:51:09 #157
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399319
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet je hoeveel tijd dat zou schelen!

'10 cm kleiner dan tekst in bio'
_O-

Altijd leuk ja.. of vrouwen met een profielfoto van 10 jaar geleden..

Echt: What was u thinking.. dat je dan niet door de mand valt omdat je zo lief lacht ofzo? 8)7
pi_183399343
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-

Altijd leuk ja.. of vrouwen met een profielfoto van 10 jaar geleden..

Echt: What was u thinking.. dat je dan niet door de mand valt omdat je zo lief lacht ofzo? 8)7
Ik heb trouwens ook fotos van lang geleden maar ben nauwelijks veranderd. Ook wel recente.
pi_183399380
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

_O-

Altijd leuk ja.. of vrouwen met een profielfoto van 10 jaar geleden..

Echt: What was u thinking.. dat je dan niet door de mand valt omdat je zo lief lacht ofzo? 8)7
Had op mijn Tinder (Geen Tinder meer want geen matches :') ) een foto van een jaar oud bij de bedrijfsbus van het bedrijf waar ik toen werkte _O- Aan de ene kant was het een leuke foto, maar het leek ook wel als voorliegen, want bij bedrijfsbus staan op je foto, maar vervolgens al langere tijd werkloos zijn sinds het nemen van die foto :')
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:55:17 #160
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399409
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb trouwens ook fotos van lang geleden maar ben nauwelijks veranderd. Ook wel recente.
Ja dat is geen probleem.. Zolang er ook maar recente op staan..
Zoek je een date.. kun je haar niet vinden omdat ze wel/geen makeup op heeft en opeens een bril draagt.. Maar geen foto te bekennen die daar op lijkt..
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:56:38 #161
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183399429
Dat van een oude foto geldt alleen voor vrouwen.
Mannen zien er juist beter uit als ze ouder worden.
pi_183399430
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb trouwens ook fotos van lang geleden maar ben nauwelijks veranderd. Ook wel recente.
Ik heb ook echt een foto van 6 jaar geleden er bij staan :') maar daar kom ik dan ook eerlijk voor uit
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:56:54 #163
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399437
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Had op mijn Tinder (Geen Tinder meer want geen matches :') ) een foto van een jaar oud bij de bedrijfsbus van het bedrijf waar ik toen werkte _O- Aan de ene kant was het een leuke foto, maar het leek ook wel als voorliegen, want bij bedrijfsbus staan op je foto, maar vervolgens al langere tijd werkloos zijn sinds het nemen van die foto :')
Maar die info staat gewoon in het profiel... tenminste als je het daar invult

Ik heb ook fotos van het podium van de stones waar ik op rond loop.. Maar ik ben niet mick jagger.. :N
pi_183399447
Het is bijna 1 uur :D *O* *O* *O*
pi_183399490
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dat van een oude foto geldt alleen voor vrouwen.
Mannen zien er juist beter uit als ze ouder worden.
Jullie kunnen (over het algemeen) ook een baard laten staan die bijna de helft van je gezicht bedekt.

Aldus mijn broer die zo zijn dubbele kin verbergt
pi_183399573
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja dat is geen probleem.. Zolang er ook maar recente op staan..
Zoek je een date.. kun je haar niet vinden omdat ze wel/geen makeup op heeft en opeens een bril draagt.. Maar geen foto te bekennen die daar op lijkt..
Sommige mensen dragen lenzen én een bril, kortom, niet alleen van foto's uitgaan..
  dinsdag 27 november 2018 @ 13:11:22 #167
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183399693
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sommige mensen dragen lenzen én een bril, kortom, niet alleen van foto's uitgaan..
Ja maar plaats gewoon foto's van hoe je er over het algemeen uitziet dan..
Helemaal op Tinder.. waar je matches zich daarop baseren..

Het is ook een seconde werk om een recente foto te maken.. het is niet dat ze eerst nog ontwikkeld moeten worden.. :{w
pi_183399775
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Jullie kunnen (over het algemeen) ook een baard laten staan die bijna de helft van je gezicht bedekt.

Aldus mijn broer die zo zijn dubbele kin verbergt
Ah please, sommige vrouwen gebruiken bewust verhullende kleding / (oude) foto's en dan kom je vaak ook bedrogen uit. En als je er dan iets van zegt, dan heb je het nog gedaan ook :').

Ieder moet lekker zelf weten wat je wel of niet doet. Maar dit soort "trucjes", ongeacht of de man of vrouw dat doet is gewoon nasty!
pi_183399806
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:56 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar die info staat gewoon in het profiel... tenminste als je het daar invult

Ik heb ook fotos van het podium van de stones waar ik op rond loop.. Maar ik ben niet mick jagger.. :N
Tof, werkte je bij de Stones? O+ Keeeffff _O_ _O_
Maar goed, ik ga niet invullen op Tinder "is werkloos, ontvangt uitkering, date mij" :')
Had een korte samenvatting, iets als:

- KeyboardMaestro, creatief, gek op roadtrips, muzikant in Bromkatten, houd van een babbel.
pi_183399824
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ah please, sommige vrouwen gebruiken bewust verhullende kleding / (oude) foto's en dan kom je vaak ook bedrogen uit. En als je er dan iets van zegt, dan heb je het nog gedaan ook :').

Ieder moet lekker zelf weten wat je wel of niet doet. Maar dit soort "trucjes", ongeacht of de man of vrouw dat doet is gewoon nasty!
Aan je lichaam kan je nog wel wat doen, aan je gezicht wat minder makkelijk :P
Maar goed, ik doe ook niet aan verhullende kleding of oude foto's die niet laten zien hoe ik er daadwerkelijk uit zie. Ik heb zelfs een foto zonder make-up op mijn Tinder staan :Y
pi_183399916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is bijna 1 uur :D *O* *O* *O*
Spannooonnnnddd!!!
pi_183399925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Halimede het volgende:

[..]

Jullie kunnen (over het algemeen) ook een baard laten staan die bijna de helft van je gezicht bedekt.

Aldus mijn broer die zo zijn dubbele kin verbergt
Dan zie je toch alsnog dat iemand zeg maar, wat kilo's te veel heeft? :')
Als ik een baard laat staan zie je ook echt wel aan mijn kop van hey, die gast is dik _O-
pi_183399926
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Spannooonnnnddd!!!
Denk dat de ontmoeting nu wel is geweest. Nu wachten totdat 1 van de 2 naar de wc gaat :p
pi_183399947
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat de ontmoeting nu wel is geweest. Nu wachten totdat 1 van de 2 naar de wc gaat :p
Oh jee Yasmin _O-
Hopen op updates
pi_183399963
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat het heel vaak wèl het geval is. En nee, dat hoeft niet altijd. Maar ik zit daar niet op te wachten.

Maar kinderen hebben is niet iets wat je lekker voor jezelf houdt als je gaat daten. (vind ik).

Heb het zelf al meerdere malen meegemaakt dat er op het profiel niets te vinden was over kinderen en dan ineens komt de aap uit de mouw.. Wat verberg je dan nog meer?!

En mbt dingen vertellen, mijn fysieke dingetje vertel ik wel (voor de date) omdat het zichtbaar is, gebruik ik ook deels als selectie middel, haken mensen daardoor af, so be it.
Is jouw ‘fysieke dingetje’ in jouw profiel terug te vinden? Zoals je het nu zegt niet. En dan moet je kinderen wel melden? Terwijl iemand die mijn kinderen niet wil zien echt totaal niet hoeft te merken dat ik ze heb?
pi_183399972
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dan zie je toch alsnog dat iemand zeg maar, wat kilo's te veel heeft? :')
Als ik een baard laat staan zie je ook echt wel aan mijn kop van hey, die gast is dik _O-
Bij mijn broer werkt het. Zie ook Rhett van Good Mythical Morning, hij heeft geen dubbele kin, maar hij heeft ook niet echt een kin en een hele korte onderkaak. Door zijn baardje lijkt het toch veel indrukwekkender :Y

Ik hou wel van een baardje trouwens :D
pi_183400030
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is jouw ‘fysieke dingetje’ in jouw profiel terug te vinden? Zoals je het nu zegt niet. En dan moet je kinderen wel melden? Terwijl iemand die mijn kinderen niet wil zien echt totaal niet hoeft te merken dat ik ze heb?
Het staat erin én ik vertel het ook nog eens, omdat veel mensen niet zo goed zijn in lezen ;(.

Kinderen kunnen nogal in impact hebben op je manier van daten met iemand anders. (net zoals mijn fysieke dingetje dat kan doen).

Blijkbaar ben jij een van de types die ze in eerste instantie verbergt en dan ineens uit de hoge hoed gaat toveren.. :{ :X

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 13:33:45 ]
pi_183400059
Ook al ben ik even gestopt met Tinder en daten enzo, heb ik vanavond toch (soort van) een date.
Tijdje geleden weer in contact gekomen met een oude scharrel van een aantal jaar geleden, en die stelde laatst voor om weer eens af te spreken, dus nu komt ze vanavond bij mij langs.

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet verwachten, dus we zien wel vanavond.

seks destijds met haar was wel altijd awesome dus als het daar op uitdraait hoor je mij niet klagen O-)
pi_183400064
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat de ontmoeting nu wel is geweest. Nu wachten totdat 1 van de 2 naar de wc gaat :p
A la first dates :D even je moeder/beste vriendin/kat bellen over hoe het gaat
pi_183400109
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:34 schreef Halimede het volgende:

[..]

A la first dates :D even je moeder/beste vriendin/kat bellen over hoe het gaat
Eerst graag een update hier :p
pi_183400116
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Weet je hoeveel tijd dat zou schelen!

'10 cm kleiner dan tekst in bio'
Dat is bij een fokker gemiddeld nog steeds 24 cm.

(Of bedoelde je dat niet :D)
pi_183400118
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eerst graag een update hier :p
:Y ja! maar misschien gaat de date zo goed dat ze er niet eens aan denkt om ons te updaten!
pi_183400122
Ik heb tijdens mijn date met goudtand de update perrongeluk de update naar hem gestuurd :')
pi_183400129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tijdens mijn date met goudtand de update perrongeluk de update naar hem gestuurd :')
_O- _O- _O-
pi_183400131
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tijdens mijn date met goudtand de update perrongeluk de update naar hem gestuurd :')
_O- _O- _O-
pi_183400133
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is bij een fokker gemiddeld nog steeds 24 cm.

(Of bedoelde je dat niet :D)
Nee die bedoelde ik niet :p
pi_183400145
Sowieso.. updates tijdens een date... Doe dat lekker daarna!
pi_183400156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Sowieso.. updates tijdens een date... Doe dat lekker daarna!
Kan toch gewoon als iemand de naar het toilet is.
pi_183400172
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het staat erin én ik vertel het ook nog eens, omdat veel mensen niet zo goed zijn in lezen ;(.

Kinderen kunnen nogal in impact hebben op je manier van daten met iemand anders. (net zoals mijn fysieke dingetje dat kan doen).

Blijkbaar ben jij een van de types die ze in eerste instantie verbergt en dan ineens uit de hoge hoed gaat toveren.. :{ :X
Nee, het wordt eigenlijk altijd gewoon gevraagd. Ik vind alleen jouw denkwijze wat apart.
pi_183400173
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:39 schreef Halimede het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Hij zei niks en ik kwam er pas uren later achter. Zakte door de grond.
pi_183400195
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij zei niks en ik kwam er pas uren later achter. Zakte door de grond.
Wat had je precies naar hem gestuurd dan? :D
pi_183400222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:42 schreef Halimede het volgende:

[..]

Wat had je precies naar hem gestuurd dan? :D
Hij is leuk :o :o :o
pi_183400306
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, het wordt eigenlijk altijd gewoon gevraagd. Ik vind alleen jouw denkwijze wat apart.
Nou, zoals in je bericht hierboven staat, neig je er wel naar dat je het niet uit jezelf zou vertellen, omdat de persoon waar je mee date, geen weet hoeft te hebben van je kinderen.

Maar lets agree to disagree, terug naar daten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 13:51:10 ]
pi_183400335
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij is leuk :o :o :o
Dan is het wel gelijk duidelijk voor hem _O-

Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk de conversaties die ik screenshot naar diegene stuur die ik gescreenshot heb :') zou zo lullig zijn
pi_183400404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dan is het wel gelijk duidelijk voor hem _O-

Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk de conversaties die ik screenshot naar diegene stuur die ik gescreenshot heb :') zou zo lullig zijn
Ja ben ik ook bang voor.


Toen k zag dat k het naar hem had gestuurd zei ik dat ook en vroeg waarom die niks zei. Hij zei dat die dacht ik een grap met hem uithaalde...

Had het ook echt al na een half uur gestuurd bij de eerste kans :p
pi_183400494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tijdens mijn date met goudtand de update perrongeluk de update naar hem gestuurd :')
_O-
Had het ook ooit eens, niet met een date, maar gewoon met een vriendin :') Die was wat vervelend _O- Dus ik dacht dat ik mijn zeikbetoog naar m'n beste maat stuurde, stuurde ik het naar haar toe -O-
Weet niet meer HOE ik het gedaan heb, maar heb mij er uit weten te lullen en uiteindelijk zijn we nog een paar jaar goede vrienden gebleven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 13:56:50 ]
pi_183400535
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dan is het wel gelijk duidelijk voor hem _O-

Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk de conversaties die ik screenshot naar diegene stuur die ik gescreenshot heb :') zou zo lullig zijn
Zou maar gebeuren _O-
Wel een keer wat intiemere dingen gestuurd over en weer naar iemand, en toen het meest intieme gedeelte kwam stuurde ik het niet naar haar, maar naar degene met dezelfde 2 begin letters van de naam :') Ik zweer het je, kon wel door de grond zakken _O- Was gelukkig via Snapchat dus 10 seconden later was't weg, maar toch _O- Kreeg daar direct een betoog van over hoe alle mannen zwijnen waren en ranzig en weet ik veel wat :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 14:00:11 ]
pi_183400601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Zou maar gebeuren _O-
Wel een keer wat intiemere dingen gestuurd over en weer naar iemand, en toen het meest intieme gedeelte kwam stuurde ik het niet naar haar, maar naar degene met dezelfde 2 begin letters van de naam :') Ik zweer het je, kon wel door de grond zakken _O- Was gelukkig via Snapchat dus 10 seconden later was't weg, maar toch _O- Kreeg daar direct een betoog van over hoe alle mannen zwijnen waren en ranzig en weet ik veel wat :')
Nooooooo! :o :o
pi_183400603
Ik heb lang geleden na een date dacht ik aan een vriendin verteld via MSN messenger hoe slecht de date wel niet was.... Totdat ik nog een keer keek. Had ik het dus in zijn venstertje getypt.
pi_183400641
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:01 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nooooooo! :o :o
Jaaa, serieus nog nooit mezelf zo hard geschaamd :@ Maar daarna kon ik wel weer smakelijk lachen nadat haar hele betoog over hoe mannen ranzig waren en zwijnen en weet ik veel wat allemaal voorbij was :')
pi_183400791
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:04 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Jaaa, serieus nog nooit mezelf zo hard geschaamd :@ Maar daarna kon ik wel weer smakelijk lachen nadat haar hele betoog over hoe mannen ranzig waren en zwijnen en weet ik veel wat allemaal voorbij was :')
mannen zijn ook zwijnen :D
pi_183400839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

mannen zijn ook zwijnen :D
Dat valt in mijn geval wel mee :') Maar zal ook niet ontkennen dat mannen geen zwijnen kunnen zijn _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verzorg mijzelf iets minder :@ (Draag eigenlijk nooit spijkerbroeken) maar mijn huis kan je van de grond eten bij wijze van, is allemaal spik en span.
pi_183401036
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Nou, zoals in je bericht hierboven staat, neig je er wel naar dat je het niet uit jezelf zou vertellen, omdat de persoon waar je mee date, geen weet hoeft te hebben van je kinderen.

Dat lees jij erin. Het komt gewoon steeds vanzelf wel ter sprake.
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:35:21 #204
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_183401074
Kansloze stereotypen altijd. Mannen zwijnen :')

Kom maar eens bij mij kijken dan. En bij mijn beste vriendin. Die is al drie maanden gestopt met roken en nog kun je niet op je sokken door de kamer zonder dat ze asgrijs worden.
pi_183401083
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lees jij erin. Het komt gewoon steeds vanzelf wel ter sprake.
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is jouw ‘fysieke dingetje’ in jouw profiel terug te vinden? Zoals je het nu zegt niet. En dan moet je kinderen wel melden? Terwijl iemand die mijn kinderen niet wil zien echt totaal niet hoeft te merken dat ik ze heb?
Zie het drukgedrukte, staat er echt hoor :Y
pi_183401088
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
Kansloze stereotypen altijd. Mannen zwijnen :')

Kom maar eens bij mij kijken dan. En bij mijn beste vriendin. Die is al drie maanden gestopt met roken en nog kun je niet op je sokken door de kamer zonder dat ze asgrijs worden.
Je begrijpt wel dat dat een grapje is he? _O-
pi_183401092
Beetje nutteloos dit hoor. Als je niet met iemand wilt daten met kids is dat een prima vraag om in het eerste contact al te vragen.
pi_183401363
Nou ik heb 1 match naar aanleiding van gister. Het was dan precies iemand die ook bij mij "ja" had ingevuld.
pi_183401368
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:55 schreef Daboman het volgende:
Nou ik heb 1 match naar aanleiding van gister. Het was dan precies iemand die ook bij mij "ja" had ingevuld.
oh leuk :D

En hoe gaat dat dan nu verder?
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:00:37 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183401420
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:55 schreef Daboman het volgende:
Het was dan precies iemand die ook bij mij "ja" had ingevuld.
Dat laatste lijkt me wel, anders is er ook geen match :+
pi_183401429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

oh leuk :D

En hoe gaat dat dan nu verder?
Ik heb contact informatie gekregen en zij ook van mij. Het is verder aan ons wat we daarmee doen.
pi_183401438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:01 schreef Daboman het volgende:

[..]

Ik heb contact informatie gekregen en zij ook van mij. Het is verder aan ons wat we daarmee doen.
Wat zij doet weten we niet :P Wat ga jij doen? :P

Bij hoeveel dates heb je ja ingevuld?
pi_183401454
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zij doet weten we niet :P Wat ga jij doen? :P

Bij hoeveel dates heb je ja ingevuld?
Er waren 5 vrouwen, ik heb bij 3 "ja" ingevuld. Er waren ook 7 mannen.

Ik ga denk ik wel contact zoeken, maar het is ook wel een erg spannende tijd. Ik heb ook gesolliciteerd vanmorgen.
pi_183401457
Heb zojuist een afknapper ontdekt. Iemand die Spaghetti zegt met een hard G.
pi_183401465
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:03 schreef Daboman het volgende:

[..]

Er waren 5 vrouwen, ik heb bij 3 "ja" ingevuld. Er waren ook 7 mannen.

Ik ga denk ik wel contact zoeken, maar het is ook wel een erg spannende tijd. Ik heb ook gesolliciteerd vanmorgen.
Dan maar beter alles tegelijk doen toch :P
pi_183401489
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dan maar beter alles tegelijk doen toch :P
Binnen 24 uur de start van zowel een relatie en een carrière, haha.

Nouja zo'n vaart zal het wel niet lopen. Ik heb het speeddaten trouwens wel ervaren als een goede training voor het gesprek, bij solliciteren gaat het ook om matchen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:06:42 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183401515
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:03 schreef Daboman het volgende:

[..]

Er waren 5 vrouwen, ik heb bij 3 "ja" ingevuld. Er waren ook 7 mannen.

Ik ga denk ik wel contact zoeken, maar het is ook wel een erg spannende tijd. Ik heb ook gesolliciteerd vanmorgen.
Dat was wel een heel klein clubje dan. Zou toch minimaal wel 10/15 van elk geslacht willen
pi_183401539
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb zojuist een afknapper ontdekt. Iemand die Spaghetti zegt met een hard G.
Was het een noorderling?

Ik vind een zachte g trouwens een afknapper. Sorry zuidelijke mannen, het is te aandoenlijk voor mij _O-
pi_183401541
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb zojuist een afknapper ontdekt. Iemand die Spaghetti zegt met een hard G.
Hahaha SpaGGGGhetti :+
pi_183401550
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Halimede het volgende:

[..]

Was het een noorderling?

Ik vind een zachte g trouwens een afknapper. Sorry zuidelijke mannen, het is te aandoenlijk voor mij _O-
Het is bij boer zoekt vrouw dus :P
En zachte g kan ik ook niet zoveel mee nee
pi_183401583
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is bij boer zoekt vrouw dus :P
En zachte g kan ik ook niet zoveel mee nee
Ah vandaar!

Een Facebook kennis is in eens aan het flirten, heb ik binnenkort een harem? ~O>
pi_183401585
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was wel een heel klein clubje dan. Zou toch minimaal wel 10/15 van elk geslacht willen
Het was ook al meerdere malen uitgesteld, uiteindelijk wilden ze het toch laten doorgaan. Ik ben ook al wat ouder; ik ben 33. Het was gericht op 25-35. De vrouwen waren volgens mij trouwens wel allemaal de 30 voorbij.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:11:10 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183401613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:09 schreef Daboman het volgende:

[..]

Het was ook al meerdere malen uitgesteld, uiteindelijk wilden ze het toch laten doorgaan. Ik ben ook al wat ouder; ik ben 33. Het was gericht op 25-35. De vrouwen waren volgens mij trouwens wel allemaal de 30 voorbij.
Gebeurd idd vaker, dat uitstellen. Wel jammer.
Toch zou ik het zonde van het geld vinden als er maar zo weinig zijn.
pi_183401700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Hahaha SpaGGGGhetti :+
Ja verschrikkelijk.
pi_183401727
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja verschrikkelijk.
Ik zou niet weten waarom dat een afknapper is. Gemeenschappelijke interesses is toch veel belangrijker? Dan heb je gespreksvoer.
pi_183401737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:16 schreef Daboman het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom dat een afknapper is. Gemeenschappelijke interesses is toch veel belangrijker? Dan heb je gespreksvoer.
Ja natuurlijk :P

Maar mensen die dat zo zeggen. Zo Hollands :P
pi_183401742
Ik kan een stem een enorme afknapper vinden...
pi_183401757
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kan een stem een enorme afknapper vinden...
Hmm ja begrijp ik wel ja :P Of echt onwijs leuk ook.
pi_183401766
Of een erg accent. Plat Haags ofzo.
pi_183401905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Of een erg accent. Plat Haags ofzo.
Of een super Drents accent :N
pi_183401921
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:26 schreef Halimede het volgende:

[..]

Of een super Drents accent :N
Dat je ondertiteling nodig hebt :D
pi_183401992
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat je ondertiteling nodig hebt :D
Verstaanbaarheid is inderdaad wel handig, maar ik had niet de indruk dat er bij die speeddates op die manier gekeken werd. Het zat hem veel meer in waar kan je het over hebben.
pi_183402007
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:30 schreef Daboman het volgende:

[..]

Verstaanbaarheid is inderdaad wel handig, maar ik had niet de indruk dat er bij die speeddates op die manier gekeken werd. Het zat hem veel meer in waar kan je het over hebben.
Ja maar dit slaat ook niet specifiek op speeddates.
pi_183402235
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik kan een stem een enorme afknapper vinden...
Ja eens wel _O- Als iemand écht heel erg plat praat of praat alsof ze de hele tijd op het randje van janken zitten of zeikerig dan is dat zeker wel een punt van afknappen.
pi_183402696
Duuuuuuuuuuussssssss, ik sta met enige regelmaat bij een benzinepomp, en daar werkt een dame die ik van gezicht herkende maar niet kon plaatsen _O- Blijkt ze familie te zijn van een kennis van mij :')

Heb haar een berichtje gestuurd met iets in de trant van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :') Zó slecht, maar er is in elk geval iets waardoor het minder ongemakkelijk is dan een random pompbediende aanspreken die je helemaal niet kent :') Hier heb ik i.i.g iets mee gemeen lol
pi_183402788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef MisterLastName het volgende:
Duuuuuuuuuuussssssss, ik sta met enige regelmaat bij een benzinepomp, en daar werkt een dame die ik van gezicht herkende maar niet kon plaatsen _O- Blijkt ze familie te zijn van een kennis van mij :')

Heb haar een berichtje gestuurd met iets in de trant van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :') Zó slecht, maar er is in elk geval iets waardoor het minder ongemakkelijk is dan een random pompbediende aanspreken die je helemaal niet kent :') Hier heb ik i.i.g iets mee gemeen lol
Oooh.....benieuwd naar een reactie :)
pi_183402864
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]


[..]

Zie het drukgedrukte, staat er echt hoor :Y
Dat gaat over die ‘verplichting’.
pi_183402866
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oooh.....benieuwd naar een reactie :)
Ja ik ook wel :@
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:24:03 #239
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183403053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef MisterLastName het volgende:
Duuuuuuuuuuussssssss, ik sta met enige regelmaat bij een benzinepomp, en daar werkt een dame die ik van gezicht herkende maar niet kon plaatsen _O- Blijkt ze familie te zijn van een kennis van mij :')

Heb haar een berichtje gestuurd met iets in de trant van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :') Zó slecht, maar er is in elk geval iets waardoor het minder ongemakkelijk is dan een random pompbediende aanspreken die je helemaal niet kent :') Hier heb ik i.i.g iets mee gemeen lol
Oh ik zou juist haar ter plekke daar aanspreken en vragen of ze familie is van die en die... Denk juist dat een berichtje uit het niets hierover nogal raar is en getuigd van ik zoek aandacht maar weet niet hoe en durf eigenlijk niet. Vrouwen voelen dat ook vaak wel aan.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183403067
Ja misschien wel he :') Maar ik vind het ook zo ongemakkelijk om daar over te beginnen in een benzinepomp :') Zeker als het druk is _O-
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:25:12 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183403075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh ik zou juist haar ter plekke daar aanspreken en vragen of ze familie is van die en die... Denk juist dat een berichtje uit het niets hierover nogal raar is en getuigd van ik zoek aandacht maar weet niet hoe en durf eigenlijk niet. Vrouwen voelen dat ook vaak wel aan.
Of ze het aanvoelen adhv een bericht geen idee. Maar ze vermoeden of denken wel van alles :+
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:26:12 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183403100
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:24 schreef MisterLastName het volgende:
Ja misschien wel he :') Maar ik vind het ook zo ongemakkelijk om daar over te beginnen in een benzinepomp :') Zeker als het druk is _O-
Nu krijg je ook iets ongemakkelijk. Weet niet of je haar nr had of via Facebook.
Maar straks als je daar staat ga je je afvragen of ze je bericht gelezen heeft.
En wie begint dan als eerste, jij of zij. Of verachten jullie van elkaar de opening.
Misschien weet ze alsnog niet precies wie jij bent.

Etc etc etc
pi_183403178
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu krijg je ook iets ongemakkelijk. Weet niet of je haar nr had of via Facebook.
Maar straks als je daar staat ga je je afvragen of ze je bericht gelezen heeft.
En wie begint dan als eerste, jij of zij. Of verachten jullie van elkaar de opening.
Misschien weet ze alsnog niet precies wie jij bent.

Etc etc etc
Merk het gauw genoeg, meestal ben ik niet zo'n ongemakkelijke bal gehakt aan de kassa's en kan ik altijd wel een praatje maken en ongemakkelijk ? Zal vast wel loslopen _O-
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:29:17 #244
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_183403180
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nu krijg je ook iets ongemakkelijk. Weet niet of je haar nr had of via Facebook.
Maar straks als je daar staat ga je je afvragen of ze je bericht gelezen heeft.
En wie begint dan als eerste, jij of zij. Of verachten jullie van elkaar de opening.
Misschien weet ze alsnog niet precies wie jij bent.

Etc etc etc
Dit, ja.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_183403236
Of (als het via Facebook is) ze ziet je berichtje niet, ook leuk.
Als je geen vrienden bent komen ze niet tussen de normale berichten te staan toch? Heel irritant.
pi_183403239
Heb je een berichtje gestuurd waarbij je kunt zien of ze het gelezen heeft?
pi_183403293
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb je een berichtje gestuurd waarbij je kunt zien of ze het gelezen heeft?
Gewoon via Facebook, dus dat kan je zien volgens mij :D
pi_183403336
Ik vind het een vreemde actie.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183403353
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:34 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Gewoon via Facebook, dus dat kan je zien volgens mij :D
Volgens mij krijg je ook als je geen vrienden ben toch een melding inderdaad......hoop voor je dat ze reageert!
pi_183403398
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het een vreemde actie.
Meerdere malen gewoon mensen aangesproken via Facebook en vaak leuke gesprekken gehad.
Hell, ik heb ooit eens iemand aangesproken omdat ik wilde weten wat voor camera ze gebruikte _O- Daar heb ik vervolgens 3 maanden lang mee gedate en gedaan :D
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:40:42 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183403460
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het een vreemde actie.
Och op Facebook maakg 't allemaal weinig uit.
Zo eens een gesprek met een Egyptenaar gehad. Hij wou met me trouwen en dat ik die kant op kwam.
Maar hij kon me geen antwoord geven op hoeveel kamelen ik waard was. Daar was mijn harem 't niet mee eens, dus werd het helaas niets :P
pi_183403762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef MisterLastName het volgende:
Duuuuuuuuuuussssssss, ik sta met enige regelmaat bij een benzinepomp, en daar werkt een dame die ik van gezicht herkende maar niet kon plaatsen _O- Blijkt ze familie te zijn van een kennis van mij :')

Heb haar een berichtje gestuurd met iets in de trant van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :') Zó slecht, maar er is in elk geval iets waardoor het minder ongemakkelijk is dan een random pompbediende aanspreken die je helemaal niet kent :') Hier heb ik i.i.g iets mee gemeen lol
Awkward.

Gewoon daar ter plekke aanspreken. Wat een onzin zo.
pi_183403777
Hoe zou de date met Phineas gaan?
pi_183403882
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe zou de date met Phineas gaan?
Geen bericht is goed bericht?
pi_183403885
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Geen bericht is goed bericht?
Dat denk ik ja :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:07:17 #256
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183403889
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoe zou de date met Phineas gaan?
Op en neer.. beetje harder.. beetje zachter...
pi_183403890
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Op en neer.. beetje harder.. beetje zachter...
:{
pi_183403928
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Op en neer.. beetje harder.. beetje zachter...
:9~ :@

Denk toch dat ze iets anders doen?
pi_183403945
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Op en neer.. beetje harder.. beetje zachter...
_O- _O-
pi_183403987
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Och op Facebook maakg 't allemaal weinig uit.
Zo eens een gesprek met een Egyptenaar gehad. Hij wou met me trouwen en dat ik die kant op kwam.
Maar hij kon me geen antwoord geven op hoeveel kamelen ik waard was. Daar was mijn harem 't niet mee eens, dus werd het helaas niets :P
Zo heel vroegen we niet eens toch? B-)
Of was dit een ander?
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:16:25 #261
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183404024
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:9~ :@

Denk toch dat ze iets anders doen?
Aan elkaars oor likken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 november 2018 @ 17:21:34 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183404103
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het een vreemde actie.
Zacht uitgedrukt.
pi_183404126
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:9~ :@

Denk toch dat ze iets anders doen?
Hoop voor haar goed.

Wat betreft bij mij; ik denk dat ik gewoon alles vanuit haar laat komen en mn energie in iets anders ga steken. Als zij wilt prima, maar dan zal zij er moeite voor moeten doen.

Wachten op de volgende match op 6 apps *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 17:25:31 ]
  dinsdag 27 november 2018 @ 17:29:46 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183404217
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:14 schreef DrMarten het volgende:


Zo heel vroegen we niet eens toch? B-)
Of was dit een ander?
Viel best mee ja. Maar hij snapte het allemaal niet zo goed. Helaas.
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:15:51 #265
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405109
Hey ik ben net dus thuis..

En hij vond het de perfecte eerste date.. dat zei hij meerdere malen. Hij ziet er nog mooier uit dan op de foto’s. Maar hij is wat onzeker. Een beetje..

Hij gedraagde zich wel als een echte gentleman. Hij betaalde het drankje vanzelfsprekend/ zomaar zonder te overleggen eerst. Wel aangeboden het terug te betalen en hij zei “wat ben jij romantisch zeg lachend” Dat vond ik wel lief. Maar hij hield ook alle deuren voor mij open en stapte na mij binnen. Ik vond het erg lief.

Maar de gesprekken liepen voor mijn gevoel niet helemaal soepel. Maar er waren dan weer geen ongemakkelijke stiltes. Hij praatte vooral over school en zijn opleiding. Hij heeft er een hele passie over. Hij is ook best wel intelligent en een harde werker.

Maar ik miste toch iets, dat hij bijvoorbeeld meer met mij zou flirten. Hij was heel voorzichtig met mij. Dat vind ik aan de ene kant wel schattig, hij zocht allemaal reden om mij aan te raken en hij bood aan om mij op te tillen. Maar ik had erg het idee alsof ik hem op zijn gemak moest stellen. En ik weet niet. Hij was te onzeker.

Misschien val ik toch meer dan ik wil op wat meer klootzakken die mij de hele tijd pesten en plagen/ mij gek maken :{

En wat ik ook mis.. is een klik op interessegebied. Maar ik weet niet ik hoeverre gedeelde interesses nu echt belangrijk is. Hij is wel iemand die zich gemakkelijk aanpast denk ik.

Maar ik zal hem toch een kans geven. Hij is wel lief, knap en hij denkt wel erg probleemoplossend en dat is ook precies hoe ik denk..

En hij zei dat hij vereerd was dat ik hem koos als eerste date O+ Hij vindt mij dus wel leuk. Maar de verliefdheid en echte klik moet nog bij beide komen.
Maar ik geef het wel een kans denk ik..

Maar ik denk nu toch na of ik niet over hem heen ga walsen.. maar goed.
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:19:42 #266
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405182
Maar mij gevoel zegt als eerst dat het toch geen succes was... Ik had zelf ook meer moeten flirten maar ik durfde niet. Onbewust toch het idee dat een man dat moet doen/ gewend dat een man dat bij mij doet als initiatief.
pi_183405189
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:15 schreef -Phineas- het volgende:
Hey ik ben net dus thuis..

En hij vond het de perfecte eerste date.. dat zei hij meerdere malen. Hij ziet er nog mooier uit dan op de foto’s. Maar hij is wat onzeker. Een beetje..

Hij gedraagde zich wel als een echte gentleman. Hij betaalde het drankje vanzelfsprekend/ zomaar zonder te overleggen eerst. Wel aangeboden het terug te betalen en hij zei “wat ben jij romantisch zeg lachend” Dat vond ik wel lief. Maar hij hield ook alle deuren voor mij open en stapte na mij binnen. Ik vond het erg lief.

Maar de gesprekken liepen voor mijn gevoel niet helemaal soepel. Maar er waren dan weer geen ongemakkelijke stiltes. Hij praatte vooral over school en zijn opleiding. Hij heeft er een hele passie over. Hij is ook best wel intelligent en een harde werker.

Maar ik miste toch iets, dat hij bijvoorbeeld meer met mij zou flirten. Hij was heel voorzichtig met mij. Dat vind ik aan de ene kant wel schattig, hij zocht allemaal reden om mij aan te raken en hij bood aan om mij op te tillen. Maar ik had erg het idee alsof ik hem op zijn gemak moest stellen. En ik weet niet. Hij was te onzeker.

Misschien val ik toch meer dan ik wil op wat meer klootzakken die mij de hele tijd pesten en plagen/ mij gek maken :{

En wat ik ook mis.. is een klik op interessegebied. Maar ik weet niet ik hoeverre gedeelde interesses nu echt belangrijk is. Hij is wel iemand die zich gemakkelijk aanpast denk ik.

Maar ik zal hem toch een kans geven. Hij is wel lief, knap en hij denkt wel erg probleemoplossend en dat is ook precies hoe ik denk..

En hij zei dat hij vereerd was dat ik hem koos als eerste date O+ Hij vindt mij dus wel leuk. Maar de verliefdheid en echte klik moet nog bij beide komen.
Maar ik geef het wel een kans denk ik..

Maar ik denk nu toch na of ik niet over hem heen ga walsen.. maar goed.
Voor hem kan zon date ook wat onwennig zijn toch? Wie weet dat die na verloop van tijd wat losser wordt. Maar blij dat je het leuk hebt gehad! Wat hebben jullie gedaan?
pi_183405195
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:19 schreef -Phineas- het volgende:
Maar mij gevoel zegt toch dat het geen geweldige succes was. Ik had zelf ook meer moeten flirten maar ik durfde niet. Onbewust toch het idee dat een man dat moet doen/ gewend dat een man dat bij mij doet als initiatief.
Verwacht je niet teveel van een eerste date?
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:20:58 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183405207
Misschien moet hij nog wat loskomen? En lukte dat niet geheel op een eerste date?
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:23:01 #270
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Verwacht je niet teveel van een eerste date?
Misschien wel. Misschien vergelijk ik het toch wel met mijn ex. Met mijn ex was het zeg maar -meteen- raak en net magie de eerste ontmoeting.. Maar goed dat is weer ander verhaal.

Misschien is het maar beter dat het nu allemaal langzaam gaat en stapje voor stapje..
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:23:42 #271
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405272
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:20 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moet hij nog wat loskomen? En lukte dat niet geheel op een eerste date?
Ik hoop idd dat hij loskomt. Aan het eind van de dag merkte ik wel dat hij losser was :) Ik hoop dat ik het beste uit hem kan halen.
pi_183405291
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:23 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Misschien wel. Misschien vergelijk ik het toch wel met mijn ex. Met mijn ex was het zeg maar -meteen- raak en net magie de eerste ontmoeting.. Maar goed dat is weer ander verhaal.

Misschien is het maar beter dat het nu allemaal langzaam gaat en stapje voor stapje..
Geef het nog een kans zou ik zeggen!
pi_183405306
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:23 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Misschien wel. Misschien vergelijk ik het toch wel met mijn ex. Met mijn ex was het zeg maar -meteen- raak en net magie de eerste ontmoeting.. Maar goed dat is weer ander verhaal.

Misschien is het maar beter dat het nu allemaal langzaam gaat en stapje voor stapje..
Maar je ex was niet in alles goed voor je, maar dat weet je ook. Geef hem die tijd.
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:26:05 #274
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183405321
Meteen raak, echt zo'n vrouwen dingetje. Dat is leuk bij je eerste echte liefje maar daarna echt totaal niet realistisch.
pi_183405338
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
Meteen raak, echt zo'n vrouwen dingetje. Dat is leuk bij je eerste echte liefje maar daarna echt totaal niet realistisch.
Niet eens. :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:27:22 #276
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405342
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:25 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar je ex was niet in alles goed voor je, maar dat weet je ook.
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik het onbewust misschien toch vergeleek met mijn eerste ontmoeting met mijn ex. Ik zeg helemaal niet dat mijn ex in alles goed was.
pi_183405352
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:27 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik het onbewust misschien toch vergeleek met mijn eerste ontmoeting met mijn ex. Ik zeg helemaal niet dat mijn ex in alles goed was :’)
Denk dat dat menselijk is dat je gaat vergelijken.
pi_183405354
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:15 schreef -Phineas- het volgende:
Hey ik ben net dus thuis..

En hij vond het de perfecte eerste date.. dat zei hij meerdere malen. Hij ziet er nog mooier uit dan op de foto’s. Maar hij is wat onzeker. Een beetje..

Hij gedraagde zich wel als een echte gentleman. Hij betaalde het drankje vanzelfsprekend/ zomaar zonder te overleggen eerst. Wel aangeboden het terug te betalen en hij zei “wat ben jij romantisch zeg lachend” Dat vond ik wel lief. Maar hij hield ook alle deuren voor mij open en stapte na mij binnen. Ik vond het erg lief.

Maar de gesprekken liepen voor mijn gevoel niet helemaal soepel. Maar er waren dan weer geen ongemakkelijke stiltes. Hij praatte vooral over school en zijn opleiding. Hij heeft er een hele passie over. Hij is ook best wel intelligent en een harde werker.

Maar ik miste toch iets, dat hij bijvoorbeeld meer met mij zou flirten. Hij was heel voorzichtig met mij. Dat vind ik aan de ene kant wel schattig, hij zocht allemaal reden om mij aan te raken en hij bood aan om mij op te tillen. Maar ik had erg het idee alsof ik hem op zijn gemak moest stellen. En ik weet niet. Hij was te onzeker.

Misschien val ik toch meer dan ik wil op wat meer klootzakken die mij de hele tijd pesten en plagen/ mij gek maken :{

En wat ik ook mis.. is een klik op interessegebied. Maar ik weet niet ik hoeverre gedeelde interesses nu echt belangrijk is. Hij is wel iemand die zich gemakkelijk aanpast denk ik.

Maar ik zal hem toch een kans geven. Hij is wel lief, knap en hij denkt wel erg probleemoplossend en dat is ook precies hoe ik denk..

En hij zei dat hij vereerd was dat ik hem koos als eerste date O+ Hij vindt mij dus wel leuk. Maar de verliefdheid en echte klik moet nog bij beide komen.
Maar ik geef het wel een kans denk ik..

Maar ik denk nu toch na of ik niet over hem heen ga walsen.. maar goed.
Had de Juf dat idee ook maar... ;(

Wel leuk dat het gezellig was!
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:28:37 #279
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat dat menselijk is dat je gaat vergelijken.
Ja toch? Lijkt me ook.
pi_183405369
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:28 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ja toch? Lijkt me ook.
Is niet raar. Ik geloof dat ik het zelf niet echt doe maar kan mij wel voorstellen dat mensen dat doen.
pi_183405405
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:27 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik het onbewust misschien toch vergeleek met mijn eerste ontmoeting met mijn ex. Ik zeg helemaal niet dat mijn ex in alles goed was.
Praat toch niet zo in de mij vorm :P

Hoi, -phineas- en ik hebben dus 2 jaar een relatie gehad. Maar als vrienden uit elkaar dus no hard feelings :) daar laat ik het bij in het topic

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 18:30:57 ]
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:32:31 #282
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183405447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet eens. :P
In grote lijnen zijn mannen er wel makkelijker in krijg ik het idee.
pi_183405459
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

In grote lijnen zijn mannen er wel makkelijker in krijg ik het idee.
Dat wordt gezegd ja.Ook dat je maar een paar seconden nodig hebt om te kunnen bepalen of je iemand leuk vindt of niet.

Die paar seconden is bij mij wel zo.
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:37:36 #284
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183405544
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Praat toch niet zo in de mij vorm :P

Hoi, -phineas- en ik hebben dus 2 jaar een relatie gehad. Maar als vrienden uit elkaar dus no hard feelings :) daar laat ik het bij in het topic
Ja oké, maar waar zeg ik dan precies dat je altijd goed voor mij was :?
pi_183405553
quote:
Hoe langer een man kijkt naar een vrouw als ze elkaar voor het eerst ontmoeten, des te meer interesse de man heeft.

Kijkt een man slechts 4 seconden, dan is hij waarschijnlijk helemaal niet onder de indruk. Duurt het oogcontact langer dan 8.2 seconden, dan kan hij al verliefd zijn.

Vrouwen bleken anders in elkaar te zitten. Of ze een man nu wel of niet aantrekkelijk vinden, de tijd dat ze naar de mannen kijken blijft hetzelfde. Het onderzoek is gepubliceerd in Archives of Sexual Behavior.

Aantrekkelijk
Voor het onderzoek werd gekeken naar 115 studenten tijdens een gesprek met een acteur of actrice. Na afloop werd ze gevraagd een cijfer te geven voor de aantrekkelijkheid van de gesprekspartner.

De mannen keken de vrouwen die ze aantrekkelijk vonden gemiddeld 8.2 seconden aan. Vonden ze de vrouwen niet aantrekkelijk, dan keken de mannen niet langer dan 4 seconden.

Volgens de onderzoekers kijken de mannen langer om zo in te schatten hoe gezond en vruchtbaar hun eventuele toekomstige partner is.

https://www.nu.nl/wetensc(...)-in-82-seconden.html
Is wel uit 2009
pi_183405556
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:37 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ja oké, maar waar zeg ik dan precies dat je altijd goed voor mij was :?
Dat dacht ik :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 18:45:05 #287
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183405707
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat wordt gezegd ja.Ook dat je maar een paar seconden nodig hebt om te kunnen bepalen of je iemand leuk vindt of niet.

Die paar seconden is bij mij wel zo.
Maar is dat niet meer als je een blind-date zou hebben of iemand 'spontaan' ontmoet.
pi_183405737
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar is dat niet meer als je een blind-date zou hebben of iemand 'spontaan' ontmoet.
Hoezo? Kan toch ook bij een geplande date via internet? Is niet iemand die je al kent nee :P
pi_183405938
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:05 schreef MisterLastName het volgende:
Duuuuuuuuuuussssssss, ik sta met enige regelmaat bij een benzinepomp, en daar werkt een dame die ik van gezicht herkende maar niet kon plaatsen _O- Blijkt ze familie te zijn van een kennis van mij :')

Heb haar een berichtje gestuurd met iets in de trant van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten :') Zó slecht, maar er is in elk geval iets waardoor het minder ongemakkelijk is dan een random pompbediende aanspreken die je helemaal niet kent :') Hier heb ik i.i.g iets mee gemeen lol
Hmmmmmmmmmm ja zou dit wel apart vinden.
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:00:19 #290
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183406055
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 17:23 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hoop voor haar goed.

Wat betreft bij mij; ik denk dat ik gewoon alles vanuit haar laat komen en mn energie in iets anders ga steken. Als zij wilt prima, maar dan zal zij er moeite voor moeten doen.

Wachten op de volgende match op 6 apps *O*
6 apps?😮 Welke gebruik je dan allemaal?
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183406164
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:00 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

6 apps?😮 Welke gebruik je dan allemaal?
Happn, tinder, paiq, badoo, happypancake..

5 dus. En geen een match. :D
pi_183406201
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:15 schreef -Phineas- het volgende:
Hey ik ben net dus thuis..

En hij vond het de perfecte eerste date.. dat zei hij meerdere malen. Hij ziet er nog mooier uit dan op de foto’s. Maar hij is wat onzeker. Een beetje..

Hij gedraagde zich wel als een echte gentleman. Hij betaalde het drankje vanzelfsprekend/ zomaar zonder te overleggen eerst. Wel aangeboden het terug te betalen en hij zei “wat ben jij romantisch zeg lachend” Dat vond ik wel lief. Maar hij hield ook alle deuren voor mij open en stapte na mij binnen. Ik vond het erg lief.

Maar de gesprekken liepen voor mijn gevoel niet helemaal soepel. Maar er waren dan weer geen ongemakkelijke stiltes. Hij praatte vooral over school en zijn opleiding. Hij heeft er een hele passie over. Hij is ook best wel intelligent en een harde werker.

Maar ik miste toch iets, dat hij bijvoorbeeld meer met mij zou flirten. Hij was heel voorzichtig met mij. Dat vind ik aan de ene kant wel schattig, hij zocht allemaal reden om mij aan te raken en hij bood aan om mij op te tillen. Maar ik had erg het idee alsof ik hem op zijn gemak moest stellen. En ik weet niet. Hij was te onzeker.

Misschien val ik toch meer dan ik wil op wat meer klootzakken die mij de hele tijd pesten en plagen/ mij gek maken :{

En wat ik ook mis.. is een klik op interessegebied. Maar ik weet niet ik hoeverre gedeelde interesses nu echt belangrijk is. Hij is wel iemand die zich gemakkelijk aanpast denk ik.

Maar ik zal hem toch een kans geven. Hij is wel lief, knap en hij denkt wel erg probleemoplossend en dat is ook precies hoe ik denk..

En hij zei dat hij vereerd was dat ik hem koos als eerste date O+ Hij vindt mij dus wel leuk. Maar de verliefdheid en echte klik moet nog bij beide komen.
Maar ik geef het wel een kans denk ik..

Maar ik denk nu toch na of ik niet over hem heen ga walsen.. maar goed.
Kortom hij vertoonde vooral aangeleerd gedrag? Geforceerd goed willen zijn en een correcte houding hebben?

Dat associeert men onbewust al snel met bèta's en/of mensen die in de friendzone zitten maar toch nog hoop hebben in je broekje willen. :')

gaat niet werken. /Glazen bol
Het heden is eindig. Het verleden blijft bestaan.
pi_183406328
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:07 schreef DeOvenist het volgende:

[..]

Kortom hij vertoonde vooral aangeleerd gedrag? Geforceerd goed willen zijn en een correcte houding hebben?

Dat associeert men onbewust al snel met bèta's en/of mensen die in de friendzone zitten maar toch nog hoop hebben in je broekje willen. :')

gaat niet werken. /Glazen bol
Want bèta's passen bij niemand?
Elk potje een deksel. Ik zou geen conclusies trekken uit zoiets na een eerste date. Kan maar zo dat die de 2e date veel losser is.
pi_183406399
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Happn, tinder, paiq, badoo, happypancake..

5 dus. En geen een match. :D
0 is wel heel weinig.
Al eens over gedacht om een echt goede foto te laten nemen? Kan echt veel schelen
pi_183406496
Soms als ik hier lees in dit topic denk ik echt dat het een studie is om te kunnen daten.... :) :)
pi_183406503
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:15 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

0 is wel heel weinig.
Al eens over gedacht om een echt goede foto te laten nemen? Kan echt veel schelen
Nee joh, heeft geen haast he.
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:20:47 #297
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183406528
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:05 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Happn, tinder, paiq, badoo, happypancake..

5 dus. En geen een match. :D
Tinder app heeft veel bugs. Verwijder je acc en maak weer een acc aan+ verwijder de app en download weer. Grote kans dat het weer doet en je veel matches hebt.
pi_183406584
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:20 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Tinder app heeft veel bugs. Verwijder je acc en maak weer een acc aan+ verwijder de app en download weer. Grote dat het weer doet en je veel matches hebt.
Da's het algoritme
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:24:04 #299
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183406616
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 18:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Had de Juf dat idee ook maar... ;(

Wel leuk dat het gezellig was!
Huh wat bedoel je met de juf?
pi_183406624
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:24 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Huh wat bedoel je met de juf?
Mijn date van laatst die gunde mij die tweede kans niet ;)
pi_183406642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:24 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Mijn date van laatst die gunde mij die tweede kans niet ;)
Al wel een nieuwe date in de planning??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')