Oei!quote:Op maandag 3 december 2018 21:26 schreef Snowsquall het volgende:
Geen oplossing en voor lul voor heel NL
Of zelf een relatie aan te gaan en elke nacht stevig van bil gaan.quote:Op maandag 3 december 2018 21:24 schreef F1gamer het volgende:
De buurman moet gewoon oordoppen aanschaffen
quote:Op maandag 3 december 2018 21:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Poolse schoonzus gehad. Altijd ruzie met zwager maar neuken en koken kon ze geweldig zei hij altijd na de zoveelste ruzie.
quote:Op maandag 3 december 2018 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij de meeste oostblok dames wel.
Wat oor reactie had hij in godesnaam verwacht toen hij die foto opstuurde van dat z'n buurman naakt op bed lag?quote:Op dinsdag 4 december 2018 01:21 schreef MisterLastName het volgende:
Fantastische aflevering dit
Wat een gek dat 'ie foto's gaat maken zegCompleet van het padje af die man.
Oh nee, mijn buren kijken TV en hebben seks, snel laat ik foto's en filmpjes gaan maken___!
Trouwens van Eck...... Doet me denken aan die vrouw van Peter Jan Rens
Dat kunnen wij vast een stuk beter toch?quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:35 schreef Chia het volgende:
Die seksgeluiden tijdens het locatie bezoek_!
quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:35 schreef Chia het volgende:
Die seksgeluiden tijdens het locatie bezoek_!
quote:Op dinsdag 4 december 2018 20:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat kunnen wij vast een stuk beter toch?
Gewoon aan Victor over laten, zulke dingen. Daar is hij voor.quote:
Ja echt ookquote:Op dinsdag 4 december 2018 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat oor reactie had hij in godesnaam verwacht toen hij die foto opstuurde van dat z'n buurman naakt op bed lag?"Oh hemeltje, wat erg zeg dat u die weerspiegeling zo kunt zien als u op uw balkon gaat staan, op de afscheiding met het balkon van uw buren! Nee dit kan inderdaad echt niet!"
Misschien geilt hij wel op z'n buurman, weten wij veel.quote:Op dinsdag 4 december 2018 13:55 schreef ToT het volgende:
Wat oor reactie had hij in godesnaam verwacht toen hij die foto opstuurde van dat z'n buurman naakt op bed lag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |