abonnement Unibet Coolblue
pi_183556930
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ja ook dat, vond hem heel moedig dat hij daar zat maar blijkbaar kan je overal aankomen als je dat maar erg genoeg wil..
Die dealers zijn ook niet gek, die contacten gewoon weer de exverslaafden zodra ze afgekickt en wel weer thuis zitten. Het werkt twee kanten op. Vandaar dat ik een verhuizing ver weg van de plek des onheils aankaartte.
pi_183557001
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:20 schreef Leandra het volgende:
Maar op een of andere manier heb ik dat (de terugval) in de uitzending van maandag gemist...
Of was hij degene die reed naar de AH en toen naar de Action moest?

Misschien toch half in slaap gevallen :@
Nee, dat was een andere. Kevin was die kerel met petje waarmee Tygo in de tuin zat.
pi_183557023
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die dealers zijn ook niet gek, die contacten gewoon weer de exverslaafden zodra ze afgekickt en wel weer thuis zitten. Het werkt twee kanten op. Vandaar dat ik een verhuizing ver weg van de plek des onheils aankaartte.
En dan nog 2 jaar sociaal detoxen denk ik. Geen contacten uitgaan. Werken, eten, GTST kijken, slapen. Anders trek je in je nieuwe omgeving in no time weer naar de verkeerde mensen trekt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 5 december 2018 @ 20:58:11 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183557046
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:56 schreef bigE het volgende:

[..]

Nee, dat was een andere. Kevin was die kerel met petje waarmee Tygo in de tuin zat.
Ja, dat weet ik, bij die picknicktafel, maar ik begon me even af te vragen of die autoknul die eerst bij Juanita thuis was misschien ook die Kevin was.... ik dacht al van niet, maar ik heb het voorproefje voor volgende week dan ook gemist, dus ik heb hem niet waus bij zijn moeder op de bank zien zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183557068
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En dan nog 2 jaar sociaal detoxen denk ik. Geen contacten uitgaan. Werken, eten, GTST kijken, slapen. Anders trek je in je nieuwe omgeving in no time weer naar de verkeerde mensen trekt.
Klopt ja. Je moet héél sterk in je schoenen staan en ijzeren discipline hebben, anders ben en blijf je de Sjaak.
pi_183557082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk wel dat als mensen eenmaal gebruikers (of dealers) zijn dat ze dan op een of andere manier andere gebruikers er zo uit pikken.
Als moeder van herken ik ze ook al van meters afstand. Je ziet het, voelt het, je intuitie weet gewoon dat iemand gebruikt. Maakt niet uit wat.
pi_183557114
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Als moeder van herken ik ze ook al van meters afstand. Je ziet het, voelt het, je intuitie weet gewoon dat iemand gebruikt. Maakt niet uit wat.
Hoe is jouw zoon afgekickt en heeft dat zo weten te blijven?
  woensdag 5 december 2018 @ 21:02:27 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183557156
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Als moeder van herken ik ze ook al van meters afstand. Je ziet het, voelt het, je intuitie weet gewoon dat iemand gebruikt. Maakt niet uit wat.
Ik ging er al vanuit dat jij ze er idd ook zo uit zou pikken.
En als je mij ziet zwalken (spierprobleempje) dan maak je waarschijnlijk ook niet de denkfout dat ik dronken ben ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 december 2018 @ 21:03:33 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183557185
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:59 schreef praadje het volgende:

[..]

Als moeder van herken ik ze ook al van meters afstand. Je ziet het, voelt het, je intuitie weet gewoon dat iemand gebruikt. Maakt niet uit wat.
Als ik ooit twijfel over mijn kind kom ik even met hem bij je langs ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183557206
Net teruggekeken, werd er erg ongemakkelijk van. Dit lijkt erg veel op de meth problematiek in de VS
pi_183557515
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat me opvalt, het zijn volgens mij geen domme mensen in die serie. In de eerste afleveringen een stel studenten die los gaan en Juanita is volgens mij best een slimme meid die alleen hele foute keuzes heeft gemaakt. Kevin die te zien was in dat safe house idem.

Het lijkt erop dat drugsverslaving zich niet vastpint op een bepaald niveau.
Nou, ik weet niet welk programma jij hebt gekeken, maar echt heldere lichten vond ik het niet.
pi_183557682
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Werken, eten, GTST kijken, slapen.
Nee, dan heb je een lekker leven. -O-
pi_183557753
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:04 schreef pvdplanet het volgende:
Dit lijkt erg veel op de meth problematiek in de VS
Mja...
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 18:38 schreef Techno het volgende:
Zelfde met programma's als Drugs Inc e.d. op National Geographic.
Het wordt allemaal wel erg aangedikt en opgeklopt, want tja, dat verkoopt nu eenmaal beter.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 21:27:31 ]
pi_183557766
quote:
10s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, dan heb je een lekker leven. -O-
Verslaafd zijn is een beter leven denk je?
pi_183557927
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Verslaafd zijn is een beter leven denk je?
Zeg ik dat dan?
pi_183558611
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoe is jouw zoon afgekickt en heeft dat zo weten te blijven?
Hij heeft eerst alles gebruikt en is 10 jaar blijven hangen in het basen. Begonnen na de dood van zijn vader die zijn held was. Maar wilde daar nooit over praten, met niemand. Een keer of 10 opgenomen geweest maar iedere keer ging dat goed totdat het gemis weer toesloeg. Rouwverwerking wilde hij niet aan. Dan ging hij ervan door. Tot er ineens een hulpverlener was in een kliniek die op de een of andere manier de juiste snaar raakte. Met muziek. Zoon heeft een rap geschreven en hij heeft de muziek eronder gezet. Een rap over het gemis van zijn vader. Toen ging het stukje bij beetje steeds meer rommelen bij hem. Is met die man naar het strooiveld geweest en heeft daar voor het eerst zo ontzettend hard geschreeuwd en gehuild dat het door merg en been ging. Een man/jongen van 26 die zijn hart eruit gegild heeft.

Toen was hij klaar voor de rouwverwerking, leerde een leuke dame kennen en heeft nu een prachtige dochter van 3. Nu zie ik pas echt geluk in zijn ogen. Ik ben nooit boos op hem geweest, ik vond het zo erg voor hem want hij wilde ook helemaal niet zo leven. Ook ik ben bestolen en bedrogen, heb hem vaak op straat moeten zetten maar heb hem nooit laten vallen.

Een ding wat ik na 1x nooit meer gedaan heb is hem opzoeken in de daklozenopvang als hij daar weer een tijdje zat. De schat zwaaide me altijd helemaal uit tot hij de auto niet meer zag en mijn hart brak. Je rijdt naar huis en je laat je kind op straat achter. Ik heb de hele rit van een uur zitten janken van ellende.

Vaak liet hij zijn spullen achter als hij weer eens de kliniek uitging. Die haalde ik dan altijd op. Schrijnend want daar zaten brieven tussen aan zijn vader alsof hij nog leefde. Ik heb ze bewaard, voor later..

Korte versie. Hij vond de juiste hulpverlener en was er blijkbaar aan toe.
pi_183558625
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ging er al vanuit dat jij ze er idd ook zo uit zou pikken.
En als je mij ziet zwalken (spierprobleempje) dan maak je waarschijnlijk ook niet de denkfout dat ik dronken ben ;)
Klopt want ik zit ook nog eens in de zorg dus dat verschil herken ik wel.
pi_183558639
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik ooit twijfel over mijn kind kom ik even met hem bij je langs ;)
Met plezier maar hopelijk niet nodig. :*
  woensdag 5 december 2018 @ 22:18:42 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183558714
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:14 schreef praadje het volgende:

[..]

Met plezier maar hopelijk niet nodig. :*
Nee, ik hoop het ook niet, maar dat er één goed gelukt is is geen garantie dat de ander ook goed lukt hè ;)
Het leven is vol valkuilen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183558720
Mijn zoon heeft er trouwens nooit als een junk uitgezien. Ik zorgde voor nette kleren of we gingen samen shoppen, nam hem mee naar de tandarts enz. Er is een tijd geweest dat hij genoten heeft van het nachtelijke straatleven. Dan leef ik pas op ma. Maar ook tijden dat hij niet meer kon lopen omdat hij nachtenlang dwaalde op zoek naar nog meer coke.

Sorry voor het lange verhaal maar dit is het verhaal van een verslaafde en zo zal het andere ook vergaan (zijn). De meeste jongens/meiden hadden geen netwerk meer. Ik ben hem ieder weekend op blijven zoeken. En ohh, wat ben ik ook vaak in zijn leugens getrapt.
pi_183558739
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ik hoop het ook niet, maar dat er één goed gelukt is is geen garantie dat de ander ook goed lukt hè ;)
Het leven is vol valkuilen.
Klopt, mijn jongste was echt een modelkind. Nu zijn ze dat gelukkig beiden al heeft oudste er toch een soort van paranoia aan overgehouden.
  woensdag 5 december 2018 @ 22:21:32 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183558748
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:13 schreef praadje het volgende:

[..]

Klopt want ik zit ook nog eens in de zorg dus dat verschil herken ik wel.
Ja, ik was pas op vakantie en voor de terugreis bij de gate was er geen zitplaats meer (bij de eerste gate wel, maar toen werd de gate gewijzigd) maar er zaten twee dames waarvan er één zag dat ik wat moeite had, en die snapte dus ook wel dat ik niet nog een half uur (of god weet hoelang het zou duren voor we konden gaan boarden) kon blijven staan, zij zat ook in de zorg.
Grappig genoeg woonden ze ook nog een dorp verderop van mijn vorige woonplaats :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 december 2018 @ 22:23:57 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183558783
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:18 schreef praadje het volgende:
Mijn zoon heeft er trouwens nooit als een junk uitgezien. Ik zorgde voor nette kleren of we gingen samen shoppen, nam hem mee naar de tandarts enz. Er is een tijd geweest dat hij genoten heeft van het nachtelijke straatleven. Dan leef ik pas op ma. Maar ook tijden dat hij niet meer kon lopen omdat hij nachtenlang dwaalde op zoek naar nog meer coke.

Sorry voor het lange verhaal maar dit is het verhaal van een verslaafde en zo zal het andere ook vergaan (zijn). De meeste jongens/meiden hadden geen netwerk meer. Ik ben hem ieder weekend op blijven zoeken. En ohh, wat ben ik ook vaak in zijn leugens getrapt.
Wat moet dat vreselijk ontluisterend zijn als moeder, en willen helpen maar een kind dat zich niet wil laten helpen, keer op keer weer.....
Zo'n respect dat je dat hebt doorstaan en dat het uiteindelijk toch goed is gekomen, maar wat een hel moet dat zijn om doorheen te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183558957
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat moet dat vreselijk ontluisterend zijn als moeder, en willen helpen maar een kind dat zich niet wil laten helpen, keer op keer weer.....
Zo'n respect dat je dat hebt doorstaan en dat het uiteindelijk toch goed is gekomen, maar wat een hel moet dat zijn om doorheen te gaan.
Ja het heeft echt heel veel tranen gekost, heel veel energie en heel veel slapeloze nachten. Als de telefoon rinkelde was je bang dat ze hem dood gevonden hadden of dat hij een ander wat had aangedaan. Ik ben zo blij dat die tijd achter de rug is maar soms grijpt het me nog wel even naar de keel.

Fijn dat die dames je niet gelijk veroordeelden en begrip toonden.
  woensdag 5 december 2018 @ 22:35:14 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183558972
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 22:34 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja het heeft echt heel veel tranen gekost, heel veel energie en heel veel slapeloze nachten. Als de telefoon rinkelde was je bang dat ze hem dood gevonden hadden of dat hij een ander wat had aangedaan. Ik ben zo blij dat die tijd achter de rug is maar soms grijpt het me nog wel even naar de keel.

Fijn dat die dames je niet gelijk veroordeelden en begrip toonden.
Ja, dat moet vreselijk zijn, in feite draai je permanent wachtdienst omdat je nooit weet of het wel goed gaat met je kind :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')