Ik ben bezig met de continentale ploegen uitspitten (lol)quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb een shortlist van dertien namen
Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik doe het op gevoel, dat werkte prima met mn eerste 6 renners.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de continentale ploegen uitspitten (lol)
klopt Eurosport 1 uk zend wel de middag sessie uit. Doordeweeks zend Eurosport 1 NL nagenoeg alles uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 13:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dit gewoon te maken heeft met andere sporten die de voorkeur krijgen op 1.
Eurosport NL en UK zijn wat dat betreft gescheiden en Quest is in Nederland niet rullevant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:54 schreef wimderon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Als dit RTL niet motiveert om Lakeside binnen te halen, wat dan wel?twitter:HuijsmansNicole twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 15:16:56@rtl7darts waarom kunnen wij geen darten kijken kut zender jullie hoor bah reageer retweet
twitter:HuijsmansNicole twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 13:55:31#FishOMania is some ware a live stream ?kan ik het ergens live kijken i dont have skysport reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]twitter:HuijsmansNicole twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 13:55:31#FishOMania is some ware a live stream ?kan ik het ergens live kijken i dont have skysport reageer retweet
Als het verval de komende 5 jaar doorzet wel ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:15 schreef wimderon het volgende:
Derk is een future world champion volgens McGeeney.
Wat is jouw mening over het kapsel van Suzuki?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:22 schreef wimderon het volgende:
Chris Mesen is een goede pundit, maar ik kan niet echt tegen zijn gelikte articulatie. Maar nu hij naast Pol staat valt het opeens reuze mee.
FPCL?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
De worp van Heydon is wel rustgevend tijdens het maken van je FPCL-lijstjes.
Het is kennelijk in in haar entourage.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het kapsel van Suzuki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |