SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:54 schreef wimderon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:27 schreef MC-Morgan het volgende:
Als dit RTL niet motiveert om Lakeside binnen te halen, wat dan wel?twitter:HuijsmansNicole twitterde op zaterdag 05-01-2019 om 15:16:56@rtl7darts waarom kunnen wij geen darten kijken kut zender jullie hoor bah reageer retweet
twitter:HuijsmansNicole twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 13:55:31#FishOMania is some ware a live stream ?kan ik het ergens live kijken i dont have skysport reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]twitter:HuijsmansNicole twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 13:55:31#FishOMania is some ware a live stream ?kan ik het ergens live kijken i dont have skysport reageer retweet
Als het verval de komende 5 jaar doorzet wel ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:15 schreef wimderon het volgende:
Derk is een future world champion volgens McGeeney.
Wat is jouw mening over het kapsel van Suzuki?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:22 schreef wimderon het volgende:
Chris Mesen is een goede pundit, maar ik kan niet echt tegen zijn gelikte articulatie. Maar nu hij naast Pol staat valt het opeens reuze mee.
FPCL?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
De worp van Heydon is wel rustgevend tijdens het maken van je FPCL-lijstjes.
Het is kennelijk in in haar entourage.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het kapsel van Suzuki?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |