Meld je aan voor first dates.quote:Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef eenzaam122 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik hou van vrouwen en ik wil heel graag een vriendin, maar nog steeds wil het maar niet lukken, ik zit ook op de Tinder app maar daar heb ik ook geen succes. dus ik maak gewoon contact met vrouwen.
Nu vind ik íemand heeeel leuk , we hebben contact via Facebook en Whatsapp we kennen elkaar ook in het echt , ze is heel aardig en lief tegen mij, maar meer dan dit wil ze niet😑
ik weet niet meer wat ik moet doen, ik voel mij vaak zo eenzaam en zo lelijk als de nacht😪
Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad.
Alvast bedankt!!
Ik begrijp het wel wat je bedoelt. Herkenbaar bij mij. Maar ik heb het geaccepteerd en ben er niet meer zo mee bezig. Wie weet kom ik nog iemand tegen maar zo niet dan is het maar zo.quote:Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef eenzaam122 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik hou van vrouwen en ik wil heel graag een vriendin, maar nog steeds wil het maar niet lukken, ik zit ook op de Tinder app maar daar heb ik ook geen succes. dus ik maak gewoon contact met vrouwen.
Nu vind ik íemand heeeel leuk , we hebben contact via Facebook en Whatsapp we kennen elkaar ook in het echt , ze is heel aardig en lief tegen mij, maar meer dan dit wil ze niet😑
ik weet niet meer wat ik moet doen, ik voel mij vaak zo eenzaam en zo lelijk als de nacht😪
Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad.
Alvast bedankt!!
Je geeft je eigen antwoord alquote:Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef eenzaam122 het volgende:
Bedankt iedereen.
Nee ik ben geen kluizenaar, ik ga gewoon naar de stad hoor ,ja dus ik probeer het ook op de straat.
ik ben geen monsters,maar misshien gewoon lelijk,vrouwen geven me ook geen kans.
Mijn vrienden en iedereen die ik ken zijn niet single ik ben de enige.😪😪😪😥
zelf die ene vrouw die ik zo leuk vind waar ik verliefd op ben, wil geen relatie met mij.
ik voel mijn gewoon niet gelukkig en eenzaam, er is niemand die om mij geeft of van mij houdt.
En wat het echte probleem is, dat zeggen ze ook nooit tegen mij.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:19 schreef Newssworld het volgende:
Geen boodschappen doen als je honger hebt.
Dat je tot de incels behoort is natuurlijk prima, maar die vreselijk verzuurde en toxic manier om naar het leven te kijken, daar hoef je anderen natuurlijk niet mee te beïnvloeden. Er zijn al teveel incels.quote:Op maandag 26 november 2018 21:35 schreef matigeuser het volgende:
Ik vrees waarschijnlijk te lelijk. Dat valt in sommige gevallen nog wel te compenseren, maar dan moet je naar de 'extremen'. Bijvoorbeeld extreem rijk of intelligent. Of gespierd of lang. Of beroemd.
Maar blink je nergens in uit, dan word je gewoon keihard afgerekend op je uiterlijk. Het leven is hard en niet eerlijk. Gelukkig kun je als man dus nog je hoop vestigen (en er alles aan doen) om dus een of meerdere van die extremen te gaan bereiken. Doe er je voordeel mee.
Incelgenen kunnen we missen als kiespijn maar dat is een andere discussie.quote:Op maandag 26 november 2018 21:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je tot de incels behoort is natuurlijk prima, maar die vreselijk verzuurde en toxic manier om naar het leven te kijken, daar hoef je anderen natuurlijk niet mee te beïnvloeden. Er zijn al teveel incels.
Of een alleenstaande moeder nemen met 3 kinderenquote:Op maandag 26 november 2018 21:35 schreef matigeuser het volgende:
Ik vrees waarschijnlijk te lelijk. Dat valt in sommige gevallen nog wel te compenseren, maar dan moet je naar de 'extremen'. Bijvoorbeeld extreem rijk of intelligent. Of gespierd of lang. Of beroemd.
Maar blink je nergens in uit, dan word je gewoon keihard afgerekend op je uiterlijk. Het leven is hard en niet eerlijk. Gelukkig kun je als man dus nog je hoop vestigen (en er alles aan doen) om dus een of meerdere van die extremen te gaan bereiken. Doe er je voordeel mee.
Was het maar genetisch, dan was dat probleem binnen één generatie de wereld uit.quote:Op maandag 26 november 2018 21:44 schreef Marsenal het volgende:
Wat neob schrijft is wel waar, incels moeten incels blijven, de genenpoel moeten we daarmee niet willen vervuilen. Spijtig natuurlijk als je in dat schuitje zit, maar such is life.
Denk dat het ook wel genetisch is...die zullen zich nooit voortplanten toch ?quote:Op maandag 26 november 2018 22:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Was het maar genetisch, dan was dat probleem binnen één generatie de wereld uit.
Dat wil toch niet zeggen dat kinderen van anderen nooit de incel gaan uithangen?quote:Op maandag 26 november 2018 22:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel genetisch is...die zullen zich nooit voortplanten toch ?
Wtf is deze shit.quote:Op maandag 26 november 2018 21:35 schreef matigeuser het volgende:
wat voor werk doe je? en verdient het een beetje aardig?quote:Op maandag 26 november 2018 22:21 schreef eenzaam122 het volgende:
Bedankt iedereen voor jullie redacties.
ik ben 32 jaar oud en heb nog nooit een vriendin gehad. en ik ben niet gay.
Natuurlijk ik ben geen Arnold Schwarzenegger, maar ik sport wel 3 a 4 keer per week in de sportschool.
En Natuurlijk ga ik gewoon door met mijn leven, maar als ik elke dag alleen thuis ben voel ik mij erg ongelukkig en eenzaam, vooral als ik Netflix aan het kijken ben etc etc
ik wilde gewoon dat er een vrouw was die echt van mij hield en misschien een relatie met mij wilde.
Die vrouw waar ik op verliefd ben is een collega van mij, zij maak nog steeds contact met mij maar dat wil ik niet meer, ze weet dat ik haar leuk vind , maar ze wil geen relatie met mij.
Ik voel mij gewoon vaak verdrietig, het lijk wel of niemand om mij geeft of van mij houdt.
Ik ben geen incel. Getrouwd met kinderen zelfs.quote:Op maandag 26 november 2018 21:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat je tot de incels behoort is natuurlijk prima, maar die vreselijk verzuurde en toxic manier om naar het leven te kijken, daar hoef je anderen natuurlijk niet mee te beïnvloeden. Er zijn al teveel incels.
Er is een verschil tussen "zelfvertrouwen hebben" en dan hopen dat de vrouwen voor je in de rij staan, en gewoon geen fuck geven en gewoon dingen doen die je leuk vindt. Of er dan een vrouw bij komt kijken of niet boeit dan geen ene sodemieter.quote:Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar nog veel erger dan de 'verzuurde incel' kijk op het leven, vind ik de 'je bent mooi zoals je bent en alles komt goed als je maar zelfvertrouwen hebt' kijk op het leven.
Eens met dat laatste.quote:Op maandag 26 november 2018 22:28 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "zelfvertrouwen hebben" en dan hopen dat de vrouwen voor je in de rij staan, en gewoon geen fuck geven en gewoon dingen doen die je leuk vindt. Of er dan een vrouw bij komt kijken of niet boeit dan geen ene sodemieter.
Incels zijn compleet onaantrekkelijk omdat ze van kilometers afstand al zo'n "Ik moet en ik zal een vrouw vinden anders faal ik in mijn leven"-houding uitstralen.
Je verwart zelfvertrouwen met arrogantie.quote:Op maandag 26 november 2018 22:33 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Eens met dat laatste.
Als je superknap bent dan maakt dat hele zelfvertrouwen geen fuck uit. Dan ben je zelfs 'cute' als je verlegen bent. Een beetje attitude helpt, maar vooral als je knap bent. Een lelijk klein scharminkel met een attitude is alleen maar irritant. Voor zowel vrouwen als mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
Je hebt geen woord gelogen.quote:Op maandag 26 november 2018 22:38 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je verwart zelfvertrouwen met arrogantie.
Het een is iets waar je niet bewust iets voor doet, je doet gewoon je eigen ding en als anderen dat niet leuk vinden is dat hún probleem.
Arrogant zijn is gewoon een toneelstukje volhouden van 'zelfvertrouwen' terwijl je eigenlijk heel onzeker bent, en dat 'zelfvertrouwen' haalt uit de aandacht van anderen. Van die haantjes zijn eigenlijk heel onzeker - zonder de bevestiging van anderen zijn ze niemand. Daarom krijgen ze ook alleen oppervlakkige aandacht.
Een arrogant persoon hoort zichzelf heel graag praten maar iemand die zelfverzekerd is maakt dat geen snars uit. Als je zelfverzekerd bent dan hol je niet achter achievements aan om ergens in 'uit te blinken' en ga je je niet meten aan de prestaties van anderen.
En toch zijn er genoeg spuuglelijke arme tokkies getrouwd, met kinderen. Als uiterlijk, geld en status het belangrijkste waren dan waren die nooit aan de partner gekomen.quote:Op maandag 26 november 2018 23:07 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar ik blijf bij mijn punt dat andere zaken veel zwaarder wegen. En uiterlijk is de belangrijkste van.
Die hebben 9/10x ook een vrouw die net zo 'knap' is. Ik sluit niks uit hoor, maar van die koppels waarvan die één veel knapper is zie je niet zo vaak.quote:Op maandag 26 november 2018 23:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En toch zijn er genoeg spuuglelijke arme tokkies getrouwd, met kinderen. Als uiterlijk, geld en status het belangrijkste waren dan waren die nooit aan de partner gekomen.
Je maakt de drogredenering dat er een universele maatstaf voor 'aantrekkelijk' is en je daar minstens een 6 voor moet halen om voor een partner interessant te zijn.
Dat is dan wel weer zo, als je gewoon een gemiddelde Hollander bent, moet je niet heel gefrustreerd zijn als je alleen maar supermodellen wil daten natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2018 23:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die hebben 9/10x ook een vrouw die net zo 'knap' is. Ik sluit niks uit hoor, maar van die koppels waarvan die één veel knapper is zie je niet zo vaak.
Die enorm oppervlakkige kijk op het leven "vrouwen vallen vooral op uiterlijk, ben je lelijk dan moet je ergens anders in uitblinken en veel trainen" deel je wel met incels.quote:Op maandag 26 november 2018 22:24 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik ben geen incel. Getrouwd met kinderen zelfs.
Wel is het zo dat het niet voor iedereen weggelegd is om zo maar even aan de vrouw te komen. Ik kan er zo een stel opnoemen die ik persoonlijk ken waarbij het heel lastig, zo niet onmogelijk is. En dat ligt inderdaad niet altijd alleen aan het uiterlijk.
Maar nog veel erger dan de 'verzuurde incel' kijk op het leven, vind ik de 'je bent mooi zoals je bent en alles komt goed als je maar zelfvertrouwen hebt' kijk op het leven. Die is namelijk nog veel onrealistischer en overigens net zo fatalistisch. Ofwel, 'ik kan er niks aan doen en het ligt allemaal buiten mijn macht'.
Veel beter is het om realistisch naar het leven te kijken maar wel met het nemen van een stukje eigen verantwoordelijkheid. De situatie is je gegeven, maar daar buitenom kun je heel veel invloed uitoefenen. Dat was dus ook mijn advies. Als je niet heel knap bent dan zul je op andere manieren moeten uitblinken. Daaraan werken is helemaal niet 'incel', maar juist daadkrachtig. Roeien met de riemen die je hebt. Niet drijven met de wind mee.
Ik denk dat je ernaast zit. Het is sociaal geaccepteerd dat mannen op uiterlijk vallen. Vrouwen weten het en dealen hier ook mee. Make-up, mode, allemaal sociaal geaccepteerd. Vrouwen zorgen dat ze er jonger en vruchtbaarder uitzien, omdat ze weten dat mannen hier op vallen.quote:Op maandag 26 november 2018 23:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die enorm oppervlakkige kijk op het leven "vrouwen vallen vooral op uiterlijk, ben je lelijk dan moet je ergens anders in uitblinken en veel trainen" deel je wel met incels.
Die focus op uiterlijk slaat nergens op. Alsof vrouwen vooral daar naar kijken.
No shit Sherlock, maar ik vraag me af of je dat moet ambiëren. Van dat soort aandacht worden arrogante eikels geboren. En de vrouwen die je de aandacht geven zoals jij die beschrijft lijken me ook niet per se hele chille partners.quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit. Het is sociaal geaccepteerd dat mannen op uiterlijk vallen. Vrouwen weten het en dealen hier ook mee. Make-up, mode, allemaal sociaal geaccepteerd. Vrouwen zorgen dat ze er jonger en vruchtbaarder uitzien, omdat ze weten dat mannen hier op vallen.
Andersom wordt ons mannen een andere waarheid voorgehouden. Dat het vooral gaat of we zelfverzekerd zijn, attent, een goede luisteraar, ambitieus, humor hebben, sterk zijn, galant zijn, etc etc etc. Aan alles moeten we voldoen.
Maar de realiteit is veel simpeler. En dat zie je pas als je je hier voor open stelt en naar de levens kijkt van écht knappe mannen of écht lelijke mannen. Daar zit zo'n groot contrast tussen dat je een mooi inkijkje krijgt.
Zijn er ooit vrouwen op jou afgestapt die in je oor fluisterden 'ik wil je pijpen?' Komen er vrouwen op jou af die zich zo'n beetje letterlijk voor je voeten werpen? Kom je weg met arrogant en asociaal gedrag en willen de vrouwen je dan nog steeds?
Ik ken er dus een paar. En zie het regelmatig met eigen ogen. 'Gewoon' uitziende mannen kunnen dan wel met hun pik rondjes staan draaien maar die worden niet opgemerkt als ze naast een van deze gasten staan.
Hoeveel matches heb jij als je Tindert? Die gast die ik ken heeft gewoon elke swipe een match.
En dan de andere kant van het verhaal. Als je een lelijk gezicht hebt of 1.60 bent, dan kun je wel heel erg je best doen in alles, maar het wordt dan gewoon lastig. Dat wil niet zeggen dat deze persoon niet ooit iemand tegen het lijf kan lopen op het juiste moment en dat de vonk overslaat. Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat deze persoon niét dezelfde aandacht krijgt en simpelweg niet dezelfde aantrekking geniet van het vrouwelijk geslacht.
Net doen alsof je een bovengemiddeld uiterlijk moet hebben om aan een partner te komen is wel wat raar. Genoeg 'lelijke' mensen die ook een partner hebben. Het is allemaal niet zo zwart-wit als je doet voorkomen.quote:En dat is toch ook helemaal niet raar? Vrouwen willen, net als mannen, gewoon de goede genen voor het nageslacht. En uiterlijk is daar nou eenmaal de beste indicatie van.
The red pill.quote:Je zult het wel niet afkijken, maar hier is een interessante video. Hij heeft er meerdere die nog dieper op het onderwerp ingaan. Ja een irritante manier van vertellen, maar hij doet een interessant experiment.
Kijk het nou eens gewoon joh. Lekker makkelijk weer om alles in een categorie te kunnen stoppen (incel) om het dan weer direct te kunnen negeren. Vingers in je oren en lalalala roepen doe je toch niet meer na je 6e?quote:
Ik gok dat de video niet meer is dan een uiteenzetting dan jouw standpunt. Ik kan daar verder niet zo heel veel mee.quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:36 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Kijk het nou eens gewoon joh. Lekker makkelijk weer om alles in een categorie te kunnen stoppen (incel) om het dan weer direct te kunnen negeren. Vingers in je oren en lalalala roepen doe je toch niet meer na je 6e?
Het zal best aandacht opleveren, maar waarschijnlijk is het aandacht van het soort vrouw wat je net zo snel weer zal dumpen voor een andere idioot die net een mooiere auto rijdt, of het soort vrouw dat je zonder pardon achter je rug om belazert omdat ze denkt dat ze daarmee weg kan komen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:36 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Kijk het nou eens gewoon joh. Lekker makkelijk weer om alles in een categorie te kunnen stoppen (incel) om het dan weer direct te kunnen negeren. Vingers in je oren en lalalala roepen doe je toch niet meer na je 6e?
Gestopt met lezen.quote:Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef eenzaam122 het volgende:
Hoi allemaal.
Ik hou van vrouwen en ik wil heel graag een vriendin, maar nog steeds wil het maar niet lukken, ik zit ook op de Tinder app
Dat is ten eerste een enorme dooddoener en ten tweede niet waar. Ken genoeg mensen die zwaar depressief zijn maar wel gewoon relaties hebben en geen enkele moeite hebben deze te krijgen.quote:Op maandag 26 november 2018 22:25 schreef MMaRsu het volgende:
Het grootste probleem is je zelfrespect. Je moet van jezelf houden en overtuigd zijn dat je gewoon gelukkig bent met wie je zelf bent. En je gaat geen vrouwen regelen als je dat niet uitstraalt. Dat is punt 1.
Not this shit again.quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit. Het is sociaal geaccepteerd dat mannen op uiterlijk vallen. Vrouwen weten het en dealen hier ook mee. Make-up, mode, allemaal sociaal geaccepteerd. Vrouwen zorgen dat ze er jonger en vruchtbaarder uitzien, omdat ze weten dat mannen hier op vallen.
Andersom wordt ons mannen een andere waarheid voorgehouden. Dat het vooral gaat of we zelfverzekerd zijn, attent, een goede luisteraar, ambitieus, humor hebben, sterk zijn, galant zijn, etc etc etc. Aan alles moeten we voldoen.
Maar de realiteit is veel simpeler. En dat zie je pas als je je hier voor open stelt en naar de levens kijkt van écht knappe mannen of écht lelijke mannen. Daar zit zo'n groot contrast tussen dat je een mooi inkijkje krijgt.
Zijn er ooit vrouwen op jou afgestapt die in je oor fluisterden 'ik wil je pijpen?' Komen er vrouwen op jou af die zich zo'n beetje letterlijk voor je voeten werpen? Kom je weg met arrogant en asociaal gedrag en willen de vrouwen je dan nog steeds?
Ik ken er dus een paar. En zie het regelmatig met eigen ogen. 'Gewoon' uitziende mannen kunnen dan wel met hun pik rondjes staan draaien maar die worden niet opgemerkt als ze naast een van deze gasten staan.
Hoeveel matches heb jij als je Tindert? Die gast die ik ken heeft gewoon elke swipe een match.
En dan de andere kant van het verhaal. Als je een lelijk gezicht hebt of 1.60 bent, dan kun je wel heel erg je best doen in alles, maar het wordt dan gewoon lastig. Dat wil niet zeggen dat deze persoon niet ooit iemand tegen het lijf kan lopen op het juiste moment en dat de vonk overslaat. Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat deze persoon niét dezelfde aandacht krijgt en simpelweg niet dezelfde aantrekking geniet van het vrouwelijk geslacht.
En dat is toch ook helemaal niet raar? Vrouwen willen, net als mannen, gewoon de goede genen voor het nageslacht. En uiterlijk is daar nou eenmaal de beste indicatie van.
Je zult het wel niet afkijken, maar hier is een interessante video. Hij heeft er meerdere die nog dieper op het onderwerp ingaan. Ja een irritante manier van vertellen, maar hij doet een interessant experiment.
Je kunt niet ontkennen dat er geen kern van waarheid in zit. Je kunt dit zo op tinder testen met twee accounts.quote:
En zijn ze dan gelukkig? Nope.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is ten eerste een enorme dooddoener en ten tweede niet waar. Ken genoeg mensen die zwaar depressief zijn maar wel gewoon relaties hebben en geen enkele moeite hebben deze te krijgen.
Lastig, dubbele ontkenningen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er geen kern van waarheid in zit. Je kunt dit zo op tinder testen met twee accounts.
Mannen doen het ook overigens, albeit in een wat mindere mate omdat de man wat minder kritisch is op cumcontainers.
Nog altijd gelukkiger dan zonder relatie.quote:Op dinsdag 27 november 2018 09:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En zijn ze dan gelukkig? Nope.
Je moet eerst tevreden zijn met wie je bent, en of daar nou een vrouw bij komt kijken of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |