Vooral even je Lets opschroeven danquote:Op woensdag 10 juli 2019 01:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Vanaf het observatie deck op de 17e verdieping van het Academy of Sciences in Riga heb je wel een mooi uitzicht over de oude stad en de rest van de stad. Kost een paar euro, of je moet proberen om er niet als een toerist uit te zien, dan kan je wellicht meesluipen met alle anderen die daar in en uit lopen. Maar ach, voor die paar euro..
De lift gaat tot de 15e etage, de rest moet je lopen.
Beetje achtergrondinformatie: dat gebouw is in de Sovjettijd gebouwd, als geschenk van het Letse volk. Lees: de overheid houdt een deel van het loon in en betaalt daarmee het geschenk van het volk aan de overheid. Wat lief
Maar goed, het uitzicht is tof.

Klopt, ik heb dan ook braaf betaald. Bij mij zat er een dame, van de oude russische Sovjet stempel.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:20 schreef Redefine het volgende:
Vooral even je Lets opschroeven danDe man die daar achter de kassa zat, lijkt daar al te zitten sinds de opening
![]()
Het is in Riga wel de beste aanrader om de stad van boven te zien. Vooral omdat je er zo lang mag blijven als je wilt, er veel ruimte is en niet heel druk.

Herkenbaar. Ik ben er vier dagen geweest in het verleden. Kon m'n draai niet vinden maar zag wel 'potentie'. Het was ook niet het allerbeste weer en zo. Maar ik denk dat ik veel gemist heb toentertijd. Nodig eens een keer heenquote:Op zaterdag 1 december 2018 11:26 schreef Redefine het volgende:
Ik vond Riga juist een erg toffe en mooie stad. Tallinn vond ik wel leuker. Maar alle drie de Baltische hoofdsteden zijn heel mooi.

Toen ik er was waren er iets van acht mensen totaal. Nog steeds ruim zat. Ik was er net voordat de zon onderging, dus heb de stad gezien bij licht en donker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook braaf betaald. Bij mij zat er een dame, van de oude russische Sovjet stempel.
En dat laatste deel ben ik ook met je eens. Toen ik er was, stonden er 2 anderen. Ruimte zat en een mooi uitzicht.

Weer is ook wel heel erg bepalend hoe je een stad ervaart. Slecht weer heeft mijn ervaring met Helsinki bijvoorbeeld ook flink beïnvloed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik ben er vier dagen geweest in het verleden. Kon m'n draai niet vinden maar zag wel 'potentie'. Het was ook niet het allerbeste weer en zo. Maar ik denk dat ik veel gemist heb toentertijd. Nodig eens een keer heen!

Heb gewoon de verkeerde gequote zie ik nuquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weer is ook wel heel erg bepalend hoe je een stad ervaart. Slecht weer heeft mijn ervaring met Helsinki bijvoorbeeld ook flink beïnvloed.

Herkenbaar zou inderdaad bij de andere reactie hebben gepastquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb gewoon de verkeerde gequote zie ik nu! Maar fair enough
!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |