En naar linksbuiten toe verhuisdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:13 schreef Mansjester het volgende:
Inmiddels drie maanden niet gescoord in de competitie. Wat een topper
Steekt het nog steeds ja?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:13 schreef Mansjester het volgende:
Inmiddels drie maanden niet gescoord in de competitie. Wat een topper
Ronaldo staat ook linksbuiten en is topscoorder van Italië.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
En naar linksbuiten toe verhuisd
Mag ie wel opschieten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:27 schreef manny het volgende:
Vanavond mooie gelegenheid weer wat te laten zien.
Zeker. teleurstellend gisteren.quote:
Tegen goede tegenstanders ga je zelf ook beter voetballen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Schijnt dat het team waar ze tegen speelden best aardig is.
Ohjah. Deze regel die ten alle tijde geldt was ik even vergetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegen goede tegenstanders ga je zelf ook beter voetballen.
En in een slechter team excelleer je gemakkelijker of zo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Tegen goede tegenstanders ga je zelf ook beter voetballen.
Daarom heb ik je even helpen herinneren.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ohjah. Deze regel die ten alle tijde geldt was ik even vergeten
Fransen :’)quote:Op woensdag 20 februari 2019 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
Franse media vernietigend over onzichtbare Memphis tegen Barça
Memphis Depay heeft dinsdagavond bepaald geen goede indruk gemaakt bij Olympique Lyon in de Champions League-wedstrijd tegen Barcelona (0-0). De 25-jarige aanvaller is al een tijdje in mindere vorm en was in de achtste finale in Lyon onzichtbaar. Dat viel ook op bij Franse media; hij kreeg van zowel L'Equipe als France Football een 3 als rapportcijfer.
Misschien moet hij weer even met God praten...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |