Als het makkelijk te verwijderen is wel...zodra die plamuurmes er aan te pas moet komen voor van die ielepielstukjes die er niet afwillenquote:
Soury rookt het behang eraf, daar heeft ze een speciaal apparaat voor.quote:Op maandag 26 november 2018 19:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het makkelijk te verwijderen is wel...zodra die plamuurmes er aan te pas moet komen voor van die ielepielstukjes die er niet afwillen
Behang natmaken met een spons dan trek je het er even later zo af.quote:Op maandag 26 november 2018 19:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het makkelijk te verwijderen is wel...zodra die plamuurmes er aan te pas moet komen voor van die ielepielstukjes die er niet afwillen
Nee ga er maar aan staanquote:
Beetje spuug.quote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behang natmaken met een spons dan trek je het er even later zo af.
Op gipsplatenquote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meerdere malen gedaan en niet eens voor mijzelf.quote:
Je kunt bij de bouwmarkt van die stoomapparaten huren....maakt het makkelijker maar nog steeds. Ik heb mijn muren glad laten trekken en geverfd. Ook geen gezeik meer als er lekkages zijn dat het loslaat of kringen.quote:Op maandag 26 november 2018 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Schattigquote:Op maandag 26 november 2018 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meerdere malen gedaan en niet eens voor mijzelf.
Wel eens geverfde muren gestoomd. Ik werk in woningbouw woningen waar de muren zwart zijn geschilderd. Op gipsquote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt bij de bouwmarkt van die stoomapparaten huren....maakt het makkelijker maar nog steeds. Ik heb mijn muren glad laten trekken en geverfd. Ook geen gezeik meer als er lekkages zijn dat het loslaat of kringen.
Daar moet je ook niet aan denken. Een zwartgeverfde kamer.quote:Op maandag 26 november 2018 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel eens geverfde muren gestoomd. Ik werk in woningbouw woningen waar de muren zwart zijn geschilderd.
Gaan we discrimineren?quote:Op maandag 26 november 2018 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel eens geverfde muren gestoomd. Ik werk in woningbouw woningen waar de muren zwart zijn geschilderd. Op gips
Het maakt uit want op gips is het een dramaquote:Op maandag 26 november 2018 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet aan denken. Een zwartgeverfde kamer.
Juist niet want zwart mag niet meer.quote:
We hebben nu geluid bij NASA vanuit de control roomquote:Op maandag 26 november 2018 20:03 schreef Recce het volgende:
Nog maar 7500 kilometer boven het oppervlak! Snelheid nu 14.730 km/uur.
[ afbeelding ]
Gips is witquote:
En wat is het geluidquote:Op maandag 26 november 2018 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben nu geluid bij NASA vanuit de control room
Nu nog wat gelul in de reuimte....iets over pinda's.quote:
Ze gaan hem doorzagen zag ik net op de streamquote:Op maandag 26 november 2018 20:03 schreef Recce het volgende:
Nog maar 7500 kilometer boven het oppervlak! Snelheid nu 14.730 km/uur.
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een star trek kleding aanquote:Op maandag 26 november 2018 20:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nu nog wat gelul in de reuimte....iets over pinda's.
Dat hadden ze geheim gehouden dan! Wel drastisch hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze gaan hem doorzagen zag ik net op de stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |