abonnement Unibet Coolblue
pi_183887098
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 21:57 schreef PartyHard het volgende:

[..]

Misschien eens kijken naar de Pharaoh mini RTA, stock is ie 2ml, maar er zit een extra 5ml glaasje en een adapter bij zodat je de tank een capaciteit van 5ml heeft. Volgens een vriend van me is ie makkelijk in gebruik en lekt hij weinig tot niet.
Ziet er ook goed uit. Morgen de aangedragen opties maar even naast elkaar leggen. :P
  zaterdag 22 december 2018 @ 00:19:49 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183888941
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2018 23:05 schreef cofi het volgende:

[..]

Welk type zou je aanraden? De originele, of 1 van de opvolgers?
ik heb volgens mij alleen de originele gehad. Geen idee wat er gewijzigd was bij de 'opvolgers'. Het deck is zo'n beetje het belangrijkste, dat moet fijn bouwen en wicken. Functie voor vorm. Zal niet de eerste keer zijn dat versie 2 bepaald niet beter is dan het origineel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184057772
Iemand nog belang bij een 5% korting code van Mr Joy?
  woensdag 2 januari 2019 @ 04:20:51 #54
24329 KNAK
ff w88,......
pi_184154825
...ik bestel op 21dec bij Chef's uit Engeland een zwikkie aromas a 40eur, wordt op zaterdag jl. om 10 uur ofzo ontwaakt uit mn slaap, helemaal naar de klote (feestje de nacht ervoor) en vroeg aan postdame; brengt u het maar naar boven :)

Postdame: nee, dat mag ik niet doen...

(ik woon in een woontoren, op 7e etage, beneden flinke lobby, etc, dus een 'flinke' reis om mijn voordeur te bereiken...)

Ik: knal het pakketje maar in de Bringme-box in de lobby (is een postbox waar koeriers pakketjes in kunnen proppen, en ik dan middels een app een bericht ontvang)

Postdame: uhh.. ohja..dag!

Ik na een paar uur extra slaap: geen bericht op telefoon.
Naar beneden: geen afgeleverd pakketje in die box
Brievenbus: geen briefje van postdame

kut!

Een dag later, ik naar beneden; niets in de bus. Komt toevallig (een mannelijke) PostNL bezorger met zn kar vol aan pakketjes binnen; geen pakketje voor mij!

WTF!

...en nu?
Probleem is dat er geen trackntrace code door Chef's afgegeven is, is ook best prijzig, en nooit nodig gehad. Kan ik al beginnen met afschrijven?


Topside Dual squonker gaat er tzt komen, was al eventjes bekend maar nu is ie in een review/show-n-tell te zien

wel aardig

ohja...
Gelukkig Dampjaar iedereen... eind deze maand 4 jaar van roken af :)
Mai pben rai~!
pi_184155576
Toch misschien even navraag doen bij een postkantoor?
  woensdag 2 januari 2019 @ 12:37:51 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184158380
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 04:20 schreef KNAK het volgende:
...ik bestel op 21dec bij Chef's uit Engeland een zwikkie aromas a 40eur, wordt op zaterdag jl. om 10 uur ofzo ontwaakt uit mn slaap, helemaal naar de klote (feestje de nacht ervoor) en vroeg aan postdame; brengt u het maar naar boven :)

Postdame: nee, dat mag ik niet doen...

(ik woon in een woontoren, op 7e etage, beneden flinke lobby, etc, dus een 'flinke' reis om mijn voordeur te bereiken...)

Ik: knal het pakketje maar in de Bringme-box in de lobby (is een postbox waar koeriers pakketjes in kunnen proppen, en ik dan middels een app een bericht ontvang)

Postdame: uhh.. ohja..dag!

Ik na een paar uur extra slaap: geen bericht op telefoon.
Naar beneden: geen afgeleverd pakketje in die box
Brievenbus: geen briefje van postdame

kut!

Een dag later, ik naar beneden; niets in de bus. Komt toevallig (een mannelijke) PostNL bezorger met zn kar vol aan pakketjes binnen; geen pakketje voor mij!

WTF!

...en nu?
Probleem is dat er geen trackntrace code door Chef's afgegeven is, is ook best prijzig, en nooit nodig gehad. Kan ik al beginnen met afschrijven?

Topside Dual squonker gaat er tzt komen, was al eventjes bekend maar nu is ie in een review/show-n-tell te zien

wel aardig

ohja...
Gelukkig Dampjaar iedereen... eind deze maand 4 jaar van roken af :)
PostNL belle heah. Wordt allemaal gewoon geregistreerd.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184163386
Gisteren mijn 1 liter base opgemaakt. Heb er 2 maanden mee gedaan.
  woensdag 2 januari 2019 @ 20:17:33 #58
24329 KNAK
ff w88,......
pi_184167135
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 08:57 schreef altootje86 het volgende:
Toch misschien even navraag doen bij een postkantoor?
quote:
Ik heb voor je gekeken maar ik kan ook geen pakket vinden op dit adres. Het enige wat ik momenteel kan doen is hier een melding van maken. Dit geeft geen garantie dat het pakket gevonden zal worden. Dit is een melding om de interne processen te verbeteren. Om hier een melding van te maken heb ik een aantal gegevens van jou nodig. Heb je voor mij je volledige naam, telefoonnummer en mailadres? Ik hoor het graag van je.
Morgen dan maar met een stuk hout wachten op de bezorger ? Ik heb liever niet dat ik een turfstreepje wordt in de jaarlijkse statistieke fuckups van PostNL. Wellicht helpt het als er een vleugje “aso”-saus overheen gegoten wordt :7
Mai pben rai~!
  zondag 6 januari 2019 @ 14:54:36 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184240883
Nog mensen hier die belang hebben bij een dotje ouwe gebruikte (mech)mods? Voor de heb, verzameling of om gewoon nog eens te gebruiken (wel effe knutselen en oppoetsen).

Ik hep nog een Slug, een ouwe Cartel copper, een AR (copper) een Cherry Bomber, een Stingray en zelfs nog een (werkende) Evic Supreme _O-

If not, ga ik ze denk ik ditchen, zonde, maar mijn hoarder-collection is wel effe groot zat..

Kan ze evt wel effe oppoetsen en/of ultrasoon cleanen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 6 januari 2019 @ 16:00:05 #60
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184242042
Inmiddels al gekregen, KNAK?

Ik heb een dag na jou besteld bij Chef's en mijn pakketje is überhaupt nog niet langsgekomen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  zondag 6 januari 2019 @ 21:43:43 #61
24329 KNAK
ff w88,......
pi_184249699
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 16:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
Inmiddels al gekregen, KNAK?

Ik heb een dag na jou besteld bij Chef's en mijn pakketje is überhaupt nog niet langsgekomen.
Ja, heb hem ontvangen , gisteren pas. Besteld op 21 december
Fout lag bij de bezorgster; zij heeft pakketje niet zoals gevraagd / aangegeven in een bepaalde box gestopt en pakketje is toen gedumpt in Primera. Echter zonder briefje voor mij of bonnetje op het pakketje. Het is dan ook alleen maar goed gekomen na mijn kanonnade aan gezeik dat ik mn pakketje wil hebben. De bezorgster vroeg dan ook of ik AUB kon melden dat het ontvangen was

Jij moet dan helemaal bizar lang wachten.
Mai pben rai~!
  zondag 6 januari 2019 @ 22:54:07 #62
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_184251508
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2019 21:43 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ja, heb hem ontvangen , gisteren pas. Besteld op 21 december
Fout lag bij de bezorgster; zij heeft pakketje niet zoals gevraagd / aangegeven in een bepaalde box gestopt en pakketje is toen gedumpt in Primera. Echter zonder briefje voor mij of bonnetje op het pakketje. Het is dan ook alleen maar goed gekomen na mijn kanonnade aan gezeik dat ik mn pakketje wil hebben. De bezorgster vroeg dan ook of ik AUB kon melden dat het ontvangen was

Jij moet dan helemaal bizar lang wachten.
Goed om te horen.

Ach ja, Kerst + O/N. enzo. Ik ben nog niet ongerust. Pakketjes komen hier doorgaans goed aan want ik heb een betrouwbare en erg vriendelijke pakketjesmeneer.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_184303165
Ik heb een nieuwe platte driptip, zoveel lekkerder :o

Via Ali zijn er coils onderweg, heb nu de 1.2 genomen. Die borrelen minder bij het hijsen toch?
Zijn er verder nog verschillen tussen de 1.6 en de 1.2 ohm?
pi_184303426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:05 schreef Poes. het volgende:
Ik heb een nieuwe platte driptip, zoveel lekkerder :o

Via Ali zijn er coils onderweg, heb nu de 1.2 genomen. Die borrelen minder bij het hijsen toch?
Zijn er verder nog verschillen tussen de 1.6 en de 1.2 ohm?
Ik merk eigenlijk helemaal geen verschil tussen 1.6 en 1.2 :')
pi_184303490
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:22 schreef altootje86 het volgende:

[..]

Ik merk eigenlijk helemaal geen verschil tussen 1.6 en 1.2 :')
Handig :+ Ik neem aan dat er wel een verschil ís :o
pi_184314344
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_184314521
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef Poes. het volgende:

[..]

Handig :+ Ik neem aan dat er wel een verschil ís :o
Ik merk het wel degelijk.
1.2 voelt de damp warmer, smaak vind ik minder lekker dan bij 1.6
bij 1.2 heb ik wel meer rook.

mijn voorkeur gaat toch na 1..6
pi_184315872
quote:
4s.gif Op donderdag 10 januari 2019 08:56 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik merk het wel degelijk.
1.2 voelt de damp warmer, smaak vind ik minder lekker dan bij 1.6
bij 1.2 heb ik wel meer rook.

mijn voorkeur gaat toch na 1..6
Thanks! Mocht het me tegenvallen dan zijn de 1.6coils ook zo weer besteld ;)
pi_184321740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 10:38 schreef Poes. het volgende:

[..]

Thanks! Mocht het me tegenvallen dan zijn de 1.6coils ook zo weer besteld ;)
Ja dat is zo.

Ik heb toen per ongeluk 1.2 besteld, nu let ik wel beter op
pi_184321833
quote:
4s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:51 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ja dat is zo.

Ik heb toen per ongeluk 1.2 besteld, nu let ik wel beter op
Ik had hier ergens eerder gelezen dat 1.2 minder ''borrelt'' bij het hijsen. Daar heb ik steeds last van, heel irritant.
pi_184322594
Jullie kunnen me vast tips geven. Ik vape nu met de istick slim ( eleaf) en ik heb steeds last van bruin verkleurende liquid. Het lijkt wel of ik asbak water aan het roken ben.
Gelukkig proef je er niks van.
Zou dit kwaad kunnen?

Ik heb al alles eens goed schoon gemaakt en mijn coil vervangen.

Ik damp nu een mix van de dinner lady ice lichee met 12 monkeys ice meloen ( ja ik houd van ice) 3 mg.
Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
pi_184322621
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:32 schreef Vinty het volgende:
Jullie kunnen me vast tips geven. Ik vape nu met de istick slim ( eleaf) en ik heb steeds last van bruin verkleurende liquid. Het lijkt wel of ik asbak water aan het roken ben.
Gelukkig proef je er niks van.
Zou dit kwaad kunnen?

Ik heb al alles eens goed schoon gemaakt en mijn coil vervangen.

Ik damp nu een mix van de dinner lady ice lichee met 12 monkeys ice meloen ( ja ik houd van ice) 3 mg.
Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
Vreemd, nog niet meegemaakt. Hopelijk krijg je (helpende..) tips hier :Y
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:14:01 #73
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184323404
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 17:32 schreef Vinty het volgende:
Jullie kunnen me vast tips geven. Ik vape nu met de istick slim ( eleaf) en ik heb steeds last van bruin verkleurende liquid. Het lijkt wel of ik asbak water aan het roken ben.
Gelukkig proef je er niks van.
Zou dit kwaad kunnen?

Ik heb al alles eens goed schoon gemaakt en mijn coil vervangen.

Ik damp nu een mix van de dinner lady ice lichee met 12 monkeys ice meloen ( ja ik houd van ice) 3 mg.
Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?
kan aan de liquid zelf liggen. Vroegah, had ik ook een paar smaakjes die (met name door zonlicht) vrij rap donkerder werden. Op zich kan het weinig kwaad, zolang het smaakt zoals het hoort te smaken zou ik me er niet echt druk om maken.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184323674
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 16:55 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ik had hier ergens eerder gelezen dat 1.2 minder ''borrelt'' bij het hijsen. Daar heb ik steeds last van, heel irritant.
Ik zelf heb een justgog (?) maar bij 1.6 "knalt" ie soms.
Ziet er altijd wel vreemd uit :')
pi_184324182
quote:
4s.gif Op donderdag 10 januari 2019 18:28 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ik zelf heb een justgog (?) maar bij 1.6 "knalt" ie soms.
Ziet er altijd wel vreemd uit :')
Justfog ja, die knettert bij mij ook wel eens :D Maar hij borrelt ook als ik de liquid heb bijgevuld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')