niet op 31 decemberquote:Op dinsdag 18 december 2018 06:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze zenden maar tot 19.00 uur uit ;-)
Hebben ze die helemaal gedraaid ja?quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop vooral dat die draak van 65 minuten die vorig jaar in de lijst stond dit jaar uit de lijst is geweerd.
Jep volledig. Heb 3x koffie gehaald in de tussentijd..quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Hebben ze die helemaal gedraaid ja?
Wordt de lijst overifens nog bekend gemaakt? of pas als ze de nummers draaien? (eigenlijk wel leuker)
Tja, Dopesmoker van Sleep. Sommigen vonden het geweldig, anderen helemaal niks. Dat blijf je houden.quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop vooral dat die draak van 65 minuten die vorig jaar in de lijst stond dit jaar uit de lijst is geweerd.
Zelfs als je t geweldig vindt kunnen we t erover eens zijn dat 65 minuten wel heel lang is he? ;-)quote:Op dinsdag 18 december 2018 08:12 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Tja, Dopesmoker van Sleep. Sommigen vonden het geweldig, anderen helemaal niks. Dat blijf je houden.
Hij staat hier al online: https://ondergewaardeerde(...)-snob-2000-van-2018/quote:Op dinsdag 18 december 2018 07:51 schreef cafca het volgende:
[..]Wordt de lijst overifens nog bekend gemaakt? of pas als ze de nummers draaien? (eigenlijk wel leuker)
Dat is interessantquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:25 schreef Handleiding het volgende:
The Gathering op 7
Arriving somewhere
Snobquote:Op dinsdag 18 december 2018 08:48 schreef Handleiding het volgende:
Oke voor dit soort bagger zet ik de Snob niet aan
Vind ik ook wat overdreven. Die single komt officieel pas in 2019 uit.quote:
Wel een aantal nieuwe nummers.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:15 schreef Handleiding het volgende:
Gelukkig is de oproep van Paul de Munnik geen succes geworden. Ver weggezakt.
Omdat ie in de keuzelijst van de Top stond toch?quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:18 schreef El-Stinho het volgende:
WTF. An End Has A Start vorig jaar 17e en staat er nu niet eens in als ik het goed zie.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:15 schreef Handleiding het volgende:
Gelukkig is de oproep van Paul de Munnik geen succes geworden. Ver weggezakt.
Ah, sorry.quote:Op dinsdag 18 december 2018 10:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat ie in de keuzelijst van de Top stond toch?
Dat is helaas wel weer zo haha. Hoe saai kan je een programma presenteren. Maar goed, de lijst vergoedt veel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |