Van 7 tot 7: https://pinguinradio.com/(...)-dinsdag-18-decemberquote:Op dinsdag 18 december 2018 19:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh
Het is elke dag tot 7? En hoe laat begint het?
Het begint ook om 7:00. Tot 19:00 dus. Behalve 31 december, dan is het tot 24:00 heb ik begrepen. (Maar goed, wie luistert eigenlijk op die avond?)quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh
Het is elke dag tot 7? En hoe laat begint het?
Tegelijk een soort nadeel, verleiding om dat te doen is groot waardoor je soms toch weer iets moois mist.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:46 schreef cafca het volgende:
Ik zit nu op Spotify de nummers te luisteren die ik gemist heb. Voordeel is dat je kunt skippen
Ik snap wat je bedoelt, maar bij sommige nummer toch zeker een voordeel.quote:Op dinsdag 18 december 2018 19:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tegelijk een soort nadeel, verleiding om dat te doen is groot waardoor je soms toch weer iets moois mist.
quotewaardigquote:Op dinsdag 18 december 2018 18:53 schreef Gehenna het volgende:
Ugh panic @ the disco.. wat ongelofelijk ruk..
behoorlijk overhypte band juist, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 20:41 schreef JochemP het volgende:
Hoe komt die nieuwe van White Lies zo hoog? Heerlijke plaat, onderschatte band, dus mij hoor je niet klagen. Maar vond het wel apart.
Ja, en ik zie zo de komende nummers ook niet echt iets waar ik naar uitkijk. Pas vanat Motorpsycho wordt het weer echt tofquote:Op woensdag 19 december 2018 07:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een K-muziek so far deze ochtend
Heb niet zoveel met DJ's (luister vaak DJ-loos Pinguin) maar dit is wel matig inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2018 08:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze man kondigt muziek aan alsof ie op 4 mei de namen opleest van alle in de oorlog omgekomen Nederlanders.
Zelfs als ie een grap maakt over een windje komt het er niet uit (en dat is bij windjes meestal geen probleem)quote:Op woensdag 19 december 2018 09:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Heb niet zoveel met DJ's (luister vaak DJ-loos Pinguin) maar dit is wel matig inderdaad.
Vorig jaar stond zijn Ballade voor Jannes van der Wal nog in de lijst. Dat was 23 minuten lang niet-metrische zinnen aanhoren en toch een fantastisch nummer maken.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:31 schreef Gehenna het volgende:
Meindert Talma. Dun lijntje tussen sneu en fantastisch.
Die staat er dit jaar ook nog steeds in, maar dan een heel stuk hoger. Positie 600-nogwat of zo.quote:Op woensdag 19 december 2018 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar stond zijn Ballade voor Jannes van der Wal nog in de lijst. Dat was 23 minuten lang niet-metrische zinnen aanhoren en toch een fantastisch nummer maken.
Oh, heeft dus 1 iemand extra op gestemd (ik luister lijstloos en dat bevalt me altijd prima).quote:Op woensdag 19 december 2018 09:35 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Die staat er dit jaar ook nog steeds in, maar dan een heel stuk hoger. Positie 600-nogwat of zo.
Ja die is tof idd!quote:Op woensdag 19 december 2018 09:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar stond zijn Ballade voor Jannes van der Wal nog in de lijst. Dat was 23 minuten lang niet-metrische zinnen aanhoren en toch een fantastisch nummer maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |