Doe ik ook. Het is een soort van stuiptrekkingquote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik schop gewoon. Werd vroeger regelmatig overdwars op bed wakker.
Het kan als vallen voelenquote:Op zondag 25 november 2018 22:16 schreef Disana het volgende:
Soulraven, het heeft dus niets met dromen te maken maar met je rusteloze brein dat de rusteloosheid vertaalt naar je benen.
Klopt helemaal! Knap dat je dat ziet. Ik kom heel moeilijk tot rust.quote:Op zondag 25 november 2018 22:16 schreef Disana het volgende:
Soulraven, het heeft dus niets met dromen te maken maar met je rusteloze brein dat de rusteloosheid vertaalt naar je benen.
Nee, het zijn gewoon vervelende dromen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dus je kunt er ook wat mee, of niet?
Dat lijkt me vervelend, je slaapt dan zeker ook niet snel in?quote:Op zondag 25 november 2018 22:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Knap dat je dat ziet. Ik kom heel moeilijk tot rust.
Kloten, ouwe.quote:Op zondag 25 november 2018 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon vervelende dromen.
Dan moet je naar Alberto Stegeman.quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef sly-nl het volgende:
Ik droom altijd dat ik batman ben en dat ik m'n wegenbelasting voor de batmobiel niet heb betaald.
Nooit. Ik lig sowieso een uur of 2 wakker elke nacht. Slaap ook niet door.quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me vervelend, je slaapt dan zeker ook niet snel in?
Wat naar. Je hebt zeker alles al geprobeerd om beter te slapen?quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nooit. Ik lig sowieso een uur of 2 wakker elke nacht. Slaap ook niet door.
Mag je met dat ding de milieuzone nog wel in?quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef sly-nl het volgende:
Ik droom altijd dat ik batman ben en dat ik m'n wegenbelasting voor de batmobiel niet heb betaald.
Ik zou een coffeeshop aanradenquote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nooit. Ik lig sowieso een uur of 2 wakker elke nacht. Slaap ook niet door.
Yup. Ik heb ook ocd dus mijn hersenen komen gewoon heel moeilijk tot rust. Mijn moeder was ook een piekeraar, moeilijk uit te schakelen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat naar. Je hebt zeker alles al geprobeerd om beter te slapen?
Als je er serieus over droomt dan weet je wat je moet doen: verplaats jezelf in Batman, de batmobiel, en kijk wat ze je te zeggen hebben.quote:
Weet ik eigenlijk niet zo goed..quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mag je met dat ding de milieuzone nog wel in?
Mijn ervaring is dat je dan je dromen niet meer onthoud.quote:
Dat is niet fijn. Soury's suggestie lijkt me dan niet zo'n goed idee, gewoon zachtjes de radio aanzetten lijkt me beter.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Yup. Ik heb ook ocd dus mijn hersenen komen gewoon heel moeilijk tot rust. Mijn moeder was ook een piekeraar, moeilijk uit te schakelen.
Je slaapt wel lekker, ik welquote:Op zondag 25 november 2018 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat je dan je dromen niet meer onthoud.
en Soul rookt niet.
140? Hahahaha.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat is toch alleen voor diesels? Nou die van mij reed nog best 140 met dat ding bam
Ik heb altijd een ventilator aan tegenwoordig als white noise. Helpt iig zodat ik niet op elk klein geluidje focus.quote:Op zondag 25 november 2018 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet fijn. Soury's suggestie lijkt me dan niet zo'n goed idee, gewoon zachtjes de radio aanzetten lijkt me beter.
Wat een goed idee.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb altijd een ventilator aan tegenwoordig als white noise. Helpt iig zodat ik niet op elk klein geluidje focus.
En de lichaamsgeur van FF blaas je weg gelijkquote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik heb altijd een ventilator aan tegenwoordig als white noise. Helpt iig zodat ik niet op elk klein geluidje focus.
Thanks! Ik doe gewoon een baksteen in mijn heuptasjequote:Op zondag 25 november 2018 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Jeeh, lekker zeg! Veel plezier vast.
Kijk je wel uit! Zag laatst - ik dacht op de belg- dat de criminaliteit tremendous welig tiert in de Mexicaanse badplaatsen.. Be aware mama
Ik wens jullie alvast veel plezier, baksteen of niet.quote:Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik doe gewoon een baksteen in mijn heuptasje
Heb sinds kort er de beschikking over. Zal eens kijken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Videoland bezitters deze serie![]()
Killing Eve (TV Series 2018â ) - IMDb
quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In mijn droom vrijwel zeker niet
Ik denk dat er meer Netflixers zijn hierquote:Op zondag 25 november 2018 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Videoland bezitters deze serie![]()
Killing Eve (TV Series 2018ÃĒÂÂ ) - IMDb
Die heb ik op tv gezien, weet niet meer welke zender. Is inderdaad een goede serie.quote:Op zondag 25 november 2018 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Heb sinds kort er de beschikking over. Zal eens kijken.
Ik raad ook The good doctor aan. Goeie serie.
Hij komt ook op Ned 3 in December die hebben hem ook gekocht las ik vandaagquote:Op zondag 25 november 2018 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Oh ik kijk via een freund Videoland checkt geen gebruikers aantallenquote:Op zondag 25 november 2018 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer Netflixers zijn hier
Dank je wel!quote:Op zondag 25 november 2018 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wens jullie alvast veel plezier, baksteen of niet.
Bodyguard vanmiddag begonnen. Goed gemaakt!quote:Op zondag 25 november 2018 22:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Prima lijstquote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
FB / FOK!verkiezingen 2018
Gestemd. Het gezeur kan beginnen.
Mootie zal blij zijnquote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Even serieus: dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 november 2018 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moots is een onderschatte user.
quote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Niemand die haar ooit heeft gezienquote:
Ik volg heel die poll niet eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2018 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja valt me op gewoon is dat niet zo dan?
quote:Op zondag 25 november 2018 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel. Heb haar op Facebook gevonden.
Trusten.quote:
Oh jaquote:
En?quote:Op zondag 25 november 2018 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wel. Heb haar op Facebook gevonden.
En toch sta je er wel in!quote:Op zondag 25 november 2018 22:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik volg heel die poll niet eigenlijk
Is die er niet dan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch missen er wel belangrijke categorieën. Vriendelijkste user bijvoorbeeld.
Ik dacht dat je in FB aan nieuwe categorieën aan kon dragen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ben ikquote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zou alleen 'ns moeten kappen met dat eeuwige -er niet toe doende- gezeik in de Feedback van uto. Echt genantquote:Op zondag 25 november 2018 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moots is een onderschatte user.
Onderbewust wel hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 22:40 schreef Lyza666 het volgende:
Ik weet helemaal niet zoveel van muziek.
Ja die had er wel tussen gemogen idd.quote:Op zondag 25 november 2018 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope. Dat vind ik toch wel de belangrijkste misser.
Ja die mis ik ook en daar gaat mijn nominatiequote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh ja gemistquote:Op zondag 25 november 2018 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar zit die Till eigenlijk? ook al door BZV heen geslapen
Duidelijk.quote:Op zondag 25 november 2018 22:41 schreef chufi het volgende:
Ik ben de intelligentste, die overal opduikt met de meeste muziekkennis , maar al klagend in raadselen spreekt ...
Jij bent een leukere boerquote:
Ben je in love met me? dat is de 2e flirt poging al vanavondquote:
Jij verdiend ook je award.quote:Op zondag 25 november 2018 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest even tukken was uitgeput van de Bios
Is dat zo?quote:Op zondag 25 november 2018 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je in love met me? dat is de 2e flirt poging al vanavond
Ik had niet verwacht dat zij het uit zou maken. Jij? Dat hij haar daarna kokend water over haar heen morste vond ik wel verdacht.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat zij het uit zou maken. Jij? Dat hij haar daarna kokend water over haar heen morste vond ik wel verdacht.
Meest luie de gene die moe uit de bios komtquote:
2 gewondenquote:Op zondag 25 november 2018 22:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ondertussen begint wo3 op de zwarte zee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |