Ja je zal er ook gewoon eens vanuit gaan dat het waar is wat er staat. Maar dat komt je niet goed uit, want ik moet natuurlijk jaloers zijn, dus is het maar ongeloofwaardig. Prima ook hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 06:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel geloofwaardig.
Nou ja, ze is iig geen 30-jarige maagd... itt sommige anderen.quote:Op maandag 26 november 2018 09:11 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Ja je zal er ook gewoon eens vanuit gaan dat het waar is wat er staat. Maar dat komt je niet goed uit, want ik moet natuurlijk jaloers zijn, dus is het maar ongeloofwaardig. Prima ook hoor.
Waarom zou ervoor kiezen om stiefvader te worden? Helpen met het opvoeden van andermans kind die jou als de reden dat zijn echte ouders niet meer bij elkaar terugkomen en kans op gezeik en drama met de echte vader en schoonfamilie.quote:Op maandag 26 november 2018 07:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want dat is ook heel beschamend, stiefvader zijn.
Maar weet je, misschien word jij ook wel gelukkiger met dat muurbloempje met overgewicht die niemand ooit zag staan, zodat ze op haar 25e nog steeds ‘nieuw’ is. Hoef jij die ‘vernedering’ van een tweedehandsje niet mee te maken.
Hoezo zou een kind de stiefouder als reden zien dat de ouders niet meer bij elkaar zijn?quote:Op maandag 26 november 2018 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou ervoor kiezen om stiefvader te worden? Helpen met het opvoeden van andermans kind die jou als de reden dat zijn echte ouders niet meer bij elkaar terugkomen en kans op gezeik en drama met de echte vader en schoonfamilie.
De frustratie ziet wel erg diep bij je.quote:Op maandag 26 november 2018 08:27 schreef Otger het volgende:
[..]
Dat ik het erg goed vind dat je kleine Daquan opvoedt omdat zijn vader je vrouw zo vroeg had verlaten. Niets negatiefs aan bedoeld hoor.
Nederlanders zijn juist gemiddeld groot geschapen (iets zegt mij dat fok daar een rol in speeltquote:Op maandag 26 november 2018 08:29 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb hier op fok regelmatig gelezen dat Marokkanen enorme piemels hebben!
Misschien weten die meisjes dat ook
Lees zelf nog eens kritisch wat je schrijft.quote:Op maandag 26 november 2018 09:11 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Ja je zal er ook gewoon eens vanuit gaan dat het waar is wat er staat. Maar dat komt je niet goed uit, want ik moet natuurlijk jaloers zijn, dus is het maar ongeloofwaardig. Prima ook hoor.
Ik beken. Op dat vlak heb ik gefaald. Ik wist niet dat je je vrouw op moest voeden. Mea culpa.quote:Op maandag 26 november 2018 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vrouw niet goed genoeg opgevoed Vem, dat krijg je ervan!
De opvoeding van je vrouw![]()
![]()
Je bent niet de enige hoor, mijn man weet het ook niet. Sssssstquote:Op maandag 26 november 2018 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik beken. Op dat vlak heb ik gefaald. Ik wist niet dat je je vrouw op moest voeden. Mea culpa.
Niks mis mee, waarschijnlijk betrek je het op jezelf omdat je een mokkakleurig kind opvoed van een ander.quote:Op maandag 26 november 2018 09:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lees zelf nog eens kritisch wat je schrijft.
Het lijkt mij niet dat ik met mijn dochters de eerste steen moet werpen. Als ik alleen maar vrouwen accepteer die geen kinderen hebben, dan heb ik weinig keuze. En is de kans groot dat ik nog een keer aan de bak mag.quote:Op maandag 26 november 2018 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waarom zou ervoor kiezen om stiefvader te worden? Helpen met het opvoeden van andermans kind die jou als de reden dat zijn echte ouders niet meer bij elkaar terugkomen en kans op gezeik en drama met de echte vader en schoonfamilie.
Yep!quote:Op maandag 26 november 2018 09:31 schreef Leandra het volgende:
En degenen die nu zo hard afgeven op het "opvoeden van andermans kind" moeten er rekening mee houden dat de kans groot is dat ze zelf ooit ook een alleenstaande ouder zullen worden, en dat voor iedere potentiėle verkering dus geldt dat jouw kinderen de kinderen zijn die ook door een ander opgevoed worden.
Nou ja, dat geldt dus voor degenen die wel in staat zijn een relatie te krijgen, voor de hardste schreeuwers maakt het helemaal niet uit, die kunnen nog geen alleenstaande moeder in de bijstand krijgen als ze 3 keer modaal vedienen.
Ik geniet echt van al die fokkers wiens seksleven bestaat uit de laptop op schoot die mij hier aanvallen.quote:Op maandag 26 november 2018 09:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Niks mis mee, waarschijnlijk betrek je het op jezelf omdat je een mokkakleurig kind opvoed van een ander.
quote:Op maandag 26 november 2018 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van al die fokkers wiens seksleven bestaat uit de laptop op schoot die mij hier aanvallen.
Bring it on!
Hoezo val ik je aan?quote:Op maandag 26 november 2018 09:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geniet echt van al die fokkers wiens seksleven bestaat uit de laptop op schoot die mij hier aanvallen.
Bring it on!
Wat heb jij eigenlijk vandaag?quote:Op maandag 26 november 2018 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vrouw niet goed genoeg opgevoed Vem, dat krijg je ervan!
De opvoeding van je vrouw![]()
![]()
Al het overtollige oestrogeen in zijn lijf maakt hem prikkelbaar, maar tegelijkertijd wel een perfecte opvoeder voor zijn partner haar kind.quote:Op maandag 26 november 2018 09:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo val ik je aan?En best wel een beetje ziek waar je van geniet maar prima, heb er zelf geen last van of zo hoor...
Koffie, een schroevendraaiklusje en kind van school halen en naar toneelles brengen, verder niet zoveel eigenlijk, hoezo?quote:Op maandag 26 november 2018 09:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk vandaag?
Beginnen of mokkakleurige kinderen vind jij doodnormaal?quote:Op maandag 26 november 2018 09:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoezo val ik je aan?En best wel een beetje ziek waar je van geniet maar prima, heb er zelf geen last van of zo hoor...
Meer! Meer!quote:Op maandag 26 november 2018 09:54 schreef Otger het volgende:
[..]
Al het overtollige oestrogeen in zijn lijf maakt hem prikkelbaar, maar tegelijkertijd wel een perfecte opvoeder voor zijn partner haar kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |