quote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Jaume_I het volgende:
Ach op de middelbare school hadden wij ook van die types.
Die vonden alle jongens leuk, behalve de jongens waar het vol mee liep op die school ; keurig opgevoede blanke jongens.
Dan kwam je uit school, stond er een afgeragde opel kadet met een geluidssysteem van hier tot tokio met drie negers er in te wachten op twee hollandse blonde meisjes.
En dan werden ze een uur later weer bij school afgezet en dan keken ze zo enorm arrogant.
Wel grappig dat de rollen nu omgedraaid zijn. Die meiden zijn al zwanger, verlaten en zoeken nu een stabiele/betrouwbare vent, maar die keurige mannen zitten natuurlijk niet op die tweedehands sloeries te wachten.
Blijft achter met 1 of 2 mokka kindjes en ja dan zit niemand meer op je te wachten met een ex in de bajes, bepaalde afkomst...quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
En wat voor slechte invloed die gasten hadden op haar leven, hoe de vader vlak na de zwangerschap is weggegaan/opgepakt/etc.
Om nog maar te zwijgen over inderdaad, de mishandelingen en dergelijke, maar ja.. Bad boy imago he.
Dusdat.quote:Op maandag 26 november 2018 03:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Blijft achter met 1 of 2 mokka kindjes en ja dan zit niemand meer op je te wachten met een ex in de bajes, bepaalde afkomst...
Serieus?quote:Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Nee want dat was altijd wel een bepaald slag meisje. Het type waar ik bij mijn ouders niet kon aankomen zeg maar (melissa en Raquel, etc.). Zat laatst nog eens op tinder, en had een match met raquel.
Op zich zag ze er best nog wel oke uit, maar toch goed dat ik even haar FB heb gecheckt nog want toen zag ik wat foto's met een koffiekleurig jochie van 3-4 jaar oud.
Jij hebt ook een mokka kindje ?quote:Op maandag 26 november 2018 06:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Wat een afgunst in dit topic zeg.
Klinkt allemaal heel geloofwaardig.quote:Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef Jaume_I het volgende:
[..]
Nee want dat was altijd wel een bepaald slag meisje. Het type waar ik bij mijn ouders niet kon aankomen zeg maar (melissa en Raquel, etc.). Zat laatst nog eens op tinder, en had een match met raquel.
Op zich zag ze er best nog wel oke uit, maar toch goed dat ik even haar FB heb gecheckt nog want toen zag ik wat foto's met een koffiekleurig jochie van 3-4 jaar oud.
Want dat is ook heel beschamend, stiefvader zijn.quote:Op maandag 26 november 2018 06:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar...sta je daar als blanke vader op het schoolplein te roepen SINQHUSYAA!! Of Mohammed!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof dat een paar van de fokker hier in dit topic regelmatig topics hebben geopend hoe ze nooit aan een chick weten te komen...quote:Op maandag 26 november 2018 07:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Want dat is ook heel beschamend, stiefvader zijn.
Maar weet je, misschien word jij ook wel gelukkiger met dat muurbloempje met overgewicht die niemand ooit zag staan, zodat ze op haar 25e nog steeds ‘nieuw’ is. Hoef jij die ‘vernedering’ van een tweedehandsje niet mee te maken.
Dat proefde ik ook al. Dromend van een mooie maagd die als ze verstandig is geworden wel gaat voor een lieve jongen.quote:Op maandag 26 november 2018 07:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof dat een paar van de fokker hier in dit topic regelmatig topics hebben geopend hoe ze nooit aan een chick weten te komen...
Gelukkig laat jij met de opvoeding van je vrouw haar kind zien dat een verschil gemaakt kan worden.quote:Op maandag 26 november 2018 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat proefde ik ook al. Dromend van een mooie maagd die als ze verstandig is geworden wel gaat voor een lieve jongen.
Terwijl vrouwen ook als ze 40+ zijn in 9vd10 gevallen een echte kerel willen (wat iets anders is dan een bad boy natuurlijk).
Waar heb jij het over?quote:Op maandag 26 november 2018 08:16 schreef Otger het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij met de opvoeding van je vrouw haar kind zien dat een verschil gemaakt kan worden.
quote:Op maandag 26 november 2018 06:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar...sta je daar als blanke vader op het schoolplein te roepen SINQHUSYAA!! Of Mohammed!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ik het erg goed vind dat je kleine Daquan opvoedt omdat zijn vader je vrouw zo vroeg had verlaten. Niets negatiefs aan bedoeld hoor.quote:Op maandag 26 november 2018 08:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Open zenuw geraakt ofzo?
Je gaat naar de hel voor liegen, dat weet je toch wel he?quote:
Jij bent ook niet het lichtend voorbeeld als het op voorbehoedsmiddelen aankomt. Zou jij bij je bedpartners blijven als je ze bezwangerd?quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
En wat voor slechte invloed die gasten hadden op haar leven, hoe de vader vlak na de zwangerschap is weggegaan/opgepakt/etc.
Om nog maar te zwijgen over inderdaad, de mishandelingen en dergelijke, maar ja.. Bad boy imago he.
Wel grappig trouwens, ik zat zelf op een multiculti middelbare school en zie nu nog op de uni hoe mijn gedrag toch net iets anders is dan bij de mensen die uit een roomblank dorp komen, idem voor mijn vrienden van dezelfde school.quote:Op maandag 26 november 2018 09:03 schreef Twiitch het volgende:
Grove stereotypering maar wel grotendeels de waarheid: die jongens komen uit een eer/macho-cultuur. Dat betekent dat het haantjesgedrag er nog veel meer in zit dan bij een standaard blanke knul. En meisjes vinden haantjesgedrag leuk en spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |