abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 november 2018 @ 18:25:43 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183365455
Nadat de Amerikaanse generaal Michael Hayden, destijds nog baas van de CIA, in april 2008 in een toespraak op de Kansas State University een blik op de toekomst gaf, schreef de Washington Post daarover een artikel op 1 mei van dat jaar. Vreemd genoeg is dat artikel nooit door de andere mainstream media opgepikt – terwijl het toch gaat om de aanstaande burgeroorlog in Europa.
[..]
Sindsdien blijkt het toekomstscenario dat Michael Hayden schetste, steeds meer bewaarheid – zeker als we het vertalen naar de Europese Unie. We kunnen stap voor stap zien dat zijn toekomstbeeld precies zo verloopt als hij heeft voorspeld. In dit verband is het nog maar de vraag of het nog tot het jaar 2020 duurt tot er een “burgeroorlog in Eurpa” uitbreekt.

bron: https://jdreport.com/cia-voorspelde-europese-burgeroorlog/

http://verenoflood.nu/cia(...)tsende-beschavingen/

Het is niet moeilijk om te zien dat een oorlog ieder moment kan beginnen.

Haat richting die verkrachtende kutimmigranten en rechters die ze boven ieder recht stellen neemt.
Downplayen van fascisten Merkel en Macron. Het is om te kosten.


Een EU-leger omdat VS een vijand is zoals Macron zegt. nehh de burger.
https://www.stopdebankier(...)ratische-vermomming/

In ons eigen kutlandje neemt racisme tegen nietblanken mooi vormen aan.
Ebru heeft gelijk.
https://www.stopdebankier(...)p-en-sylvana-simons/
Ik zat dat ook te denken. Neger waar zijn je roetvegen. Dank Sylvana! Ik snap de rel om die vast varagids wel.

En waarom denkt men dat 5g gepushed wordt. 5g is een DEW mind controlweapon. Voordat oorlog echt losbarst.

En als je dacht dat niet voorzien was. kijk naar Albert Pike en het Kalegri-plan
https://eventnl.wordpress(...)rnietigen-juli-2017/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 25 november 2018 @ 18:37:26 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183365649
ohja en als je dacht dat er wel genoeg vluchtelingen zijn.
---------

Uw toekomst wordt gezelliger! VN en EU vinden dat Nederland nog 8 miljoen migranten kan opnemen

https://jdreport.com/uw-t(...)granten-kan-opnemen/

Straks natuurlijk alles op een hoop met dat afgrijselijke Marrakesh pact waarbij Rutte op voorhand gaat tekenen. Puur omdat Wilders tegen is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_183365756
Zit zeker wat in, die burgeroorlog, maar bij die 5G mind control weapon proestte ik toch even m'n koffie over het scherm. :P
  zondag 25 november 2018 @ 18:45:32 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183365791
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:43 schreef illusions het volgende:
Zit zeker wat in, die burgeroorlog, maar bij die 5G mind control weapon proestte ik toch even m'n koffie over het scherm. :P
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_183365931
quote:
Ik ben een beetje klaar met YouTube filmpjes van doemdenkers. Waarom zou ik hier mijn tijd in steken als je niet eens de moeite neemt om met een samenvatting te komen?

Zou je in eigen woorden kort kunnen uitleggen waarom 5G een gevaarlijk mind control wapen is?
  zondag 25 november 2018 @ 18:55:09 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183366005
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:51 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben een beetje klaar met YouTube filmpjes van doemdenkers. Waarom zou ik hier mijn tijd in steken als je niet eens de moeite neemt om met een samenvatting te komen?

Zou je in eigen woorden kort kunnen uitleggen waarom 5G een gevaarlijk mind control wapen is?
5g zit op het frequentie gebied van organen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_183366149
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

5g zit op het frequentie gebied van organen.
:z

Had het kunnen weten natuurlijk.
  zondag 25 november 2018 @ 20:20:59 #8
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183368043
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

5g zit op het frequentie gebied van organen.
:?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 november 2018 @ 02:32:25 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183374763
Even extra slot kopen voor mijn fiets.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 26 november 2018 @ 08:03:42 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183375455
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:43 schreef illusions het volgende:
Zit zeker wat in, die burgeroorlog, maar bij die 5G mind control weapon proestte ik toch even m'n koffie over het scherm. :P
Als ze dat mind control nu eens niet als letterlijk een wapen beschouwden maar meer als "middel".
FOMO is een bestaand fenomeen, en hoe beter onze toegang tot informatie wordt hoe afhankelijker we daarvan lijken te worden. Als je dan invloed op 5G (bij wijze van) kan uitoefenen dan zou je dus qua informatiestroom wat druk kunnen zetten. Maar dat bepertk zich dan niet tot 5G bijvoorbeeld.
In die hoedanigheid zou je het wel als opressiemiddel kunnen zien?
pi_183375758
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 08:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als ze dat mind control nu eens niet als letterlijk een wapen beschouwden maar meer als "middel".
FOMO is een bestaand fenomeen, en hoe beter onze toegang tot informatie wordt hoe afhankelijker we daarvan lijken te worden. Als je dan invloed op 5G (bij wijze van) kan uitoefenen dan zou je dus qua informatiestroom wat druk kunnen zetten. Maar dat bepertk zich dan niet tot 5G bijvoorbeeld.
In die hoedanigheid zou je het wel als opressiemiddel kunnen zien?
Ik snap wat je bedoelt, maar waarom wordt 4G hier dan niet al lang en breed voor gebruikt? Beetje nutteloos om daarmee op 5G te wachten. Ik denk toch echt dat mensen hier iets anders mee bedoelen qua "mind control weapon" - een definitie die ik in ieder geval niet in m'n kop krijg.

Natuurlijk is een burgeroorlog die in Duitsland begint niet zo vreemd in mijn ogen gezien de "multiculturele samenleving" daar steeds meer problemen begint op te leveren. Wat 5G daar verder mee te maken heeft is me een raadsel.
pi_183377028
En wanneer gaat die aanstaande burgeroorlog nou eindelijk eens plaatsvinden? Sinds 9/11 heeft het in complotten gelovende boosrechtse deel van de bevolking het er al over, maar echt durven doen ze niet.

Ik zie het ook eerder tot een oorlog tussen de VS en China komen dan tot een burgeroorlog in Duitsland. :W
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_183377829
Nee.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_183379015
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 10:40 schreef xpompompomx het volgende:
En wanneer gaat die aanstaande burgeroorlog nou eindelijk eens plaatsvinden? Sinds 9/11 heeft het in complotten gelovende boosrechtse deel van de bevolking het er al over, maar echt durven doen ze niet.

Ik zie het ook eerder tot een oorlog tussen de VS en China komen dan tot een burgeroorlog in Duitsland. :W
Laten we hopen dat het zover niet komt, maar de spanning is idd overduidelijk aanwezig.
pi_183379046
Mijn organen zenden op een hele andere frequentie uit, ik denk dat ts even naar een internist moet ofzo want klinkt niet goed.
  maandag 26 november 2018 @ 14:40:59 #16
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183380835
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Laten we hopen dat het zover niet komt, maar de spanning is idd overduidelijk aanwezig.
elite stuurt er op aan hoe anders Kalegri plan, Cia analyse
VNs marrakesh pact en Albert pikes ww3 statement.

EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief
https://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Oorlog moet er komen. linksom of rechtsom
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_183381412
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

elite stuurt er op aan hoe anders Kalegri plan, Cia analyse
VNs marrakesh pact en Albert pikes ww3 statement.

EU should 'undermine national homogeneity' says UN migration chief
https://www.bbc.com/news/uk-politics-18519395

Oorlog moet er komen. linksom of rechtsom
We zijn inmiddels al meer dan 6 jaar verder sinds deze meneer zijn mening gaf. Echt opschieten doet het niet hè, die Duitse burgeroorlog. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 26 november 2018 @ 16:28:23 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183383162
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

5g zit op het frequentie gebied van organen.
_O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183383458
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:25 schreef Lambiekje het volgende:
Nadat de Amerikaanse generaal Michael Hayden, destijds nog baas van de CIA, in april 2008 in een toespraak op de Kansas State University een blik op de toekomst gaf, schreef de Washington Post daarover een artikel op 1 mei van dat jaar. Vreemd genoeg is dat artikel nooit door de andere mainstream media opgepikt – terwijl het toch gaat om de aanstaande burgeroorlog in Europa.
goh.... hier is die speech :
https://www.k-state.edu/m(...)t/haydentext408.html

waar staat de door jou gerefereerde 'burgeroorlog' in europa dan precies vermeld?

nergens, de enige 'civil unrest' die Hayden refereert is waar hij het heeft over landen met een zeer snel groeiende bevolking in de derde wereld als Afghanistan, Liberia, Niger en Congo, Ethiopia, Nigeria, en Yemen
quote:
Many poor, already fragile states -- where governance is difficult today -- will grow rapidly. In Afghanistan, Liberia, Niger, and the Democratic Republic of Congo, the population is expected to triple by mid -- century. The number of people in Ethiopia, Nigeria, and Yemen will more than double. Furthermore, all of those countries will have large concentrations of young people. If their basic freedoms and basic needs -- food, housing, education, employment, and so on -- are not met, they could be easily attracted to violence, civil unrest, or extremism.
Waar het gaat over europa stelt hij zelfs letterlijk dat de situatie daar dusdanig stabiel en langdurig in vrede is dat e VS zich sterk kan terugtrekken en hier geen prioriteit heeft
quote:
The U.S. -- Europe relationship no longer needs to focus primarily on Europe. Today, the continent is nearly whole, free, and at peace. As a result, our collective attention can shift elsewhere. We can, for the first time, devote most of our energy to meeting global threats that affect us all.
Of heb je misschien hooguit berichten erover gelezen, die beweren dat dat erin zou staan, maar nooit de speech zelf?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 26 november 2018 @ 16:51:15 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183383615
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

goh.... hier is die speech :
https://www.k-state.edu/m(...)t/haydentext408.html

waar staat de door jou gerefereerde 'burgeroorlog' in europa dan precies vermeld?

nergens, de enige 'civil unrest' die Hayden refereert is waar hij het heeft over landen met een zeer snel groeiende bevolking in de derde wereld als Afghanistan, Liberia, Niger en Congo, Ethiopia, Nigeria, en Yemen

[..]

Waar het gaat over europa stelt hij zelfs letterlijk dat de situatie daar dusdanig stabiel en langdurig in vrede is dat e VS zich sterk kan terugtrekken en hier geen prioriteit heeft

[..]

Of heb je misschien hooguit berichten erover gelezen, die beweren dat dat erin zou staan, maar nooit de speech zelf?
Denk je echt dat lambiekje in staat is inhoudelijk met argumenten om te gaan en een discussie kan voeren?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183392856
Hier kom ik op 1 januari 2021 op terug.
  dinsdag 27 november 2018 @ 07:56:45 #22
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183395431
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

goh.... hier is die speech :
https://www.k-state.edu/m(...)t/haydentext408.html

waar staat de door jou gerefereerde 'burgeroorlog' in europa dan precies vermeld?

nergens, de enige 'civil unrest' die Hayden refereert is waar hij het heeft over landen met een zeer snel groeiende bevolking in de derde wereld als Afghanistan, Liberia, Niger en Congo, Ethiopia, Nigeria, en Yemen

[..]

Waar het gaat over europa stelt hij zelfs letterlijk dat de situatie daar dusdanig stabiel en langdurig in vrede is dat e VS zich sterk kan terugtrekken en hier geen prioriteit heeft

[..]

Of heb je misschien hooguit berichten erover gelezen, die beweren dat dat erin zou staan, maar nooit de speech zelf?
je denkt echt dat migratie stroom zo maar is omdat landen als Syrië slecht doet.

migratie is opgetuigd om Europeesch cultuur te vernietigen. onze vrijheden en voorzieningen moet omzeep.

En daarmee wil men oorlog. Oorlog zodat daarna het oh zo gewilde one government, dat al voor ww1 uitgedacht was, ingevoerd kan worden. Maar wel met decimatie van de blanke mens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_183395771
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je denkt echt dat migratie stroom zo maar is omdat landen als Syrië slecht doet.

migratie is opgetuigd om Europeesch cultuur te vernietigen. onze vrijheden en voorzieningen moet omzeep.

En daarmee wil men oorlog. Oorlog zodat daarna het oh zo gewilde one government, dat al voor ww1 uitgedacht was, ingevoerd kan worden. Maar wel met decimatie van de blanke mens.
Nee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 09:28:50 #24
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183396088
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je denkt echt dat migratie stroom zo maar is omdat landen als Syrië slecht doet.

migratie is opgetuigd om Europeesch cultuur te vernietigen. onze vrijheden en voorzieningen moet omzeep.

En daarmee wil men oorlog. Oorlog zodat daarna het oh zo gewilde one government, dat al voor ww1 uitgedacht was, ingevoerd kan worden. Maar wel met decimatie van de blanke mens.
Wat bedoel je? Syriërs zijn toch ook blank? Of bedoel je Europees blank? En die nemen Europa over? Is echt te zien aan de 2e kamer enzo :D

Ik ben overigens ook niet blank ;)
A child is born with no state of mind.
pi_183396104
5G op organenfrequentie. Goed gelachen weer.
Ja doei.
pi_183396133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:28 schreef SuperHartje het volgende:

[..]


Ik ben overigens ook niet blank ;)
Zie je wel!!1! De cultuurvernietiging is ook al op fok begonnen!!111!!EINZ!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_183396162
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je denkt echt dat migratie stroom zo maar is omdat landen als Syrië slecht doet.

migratie is opgetuigd om Europeesch cultuur te vernietigen. onze vrijheden en voorzieningen moet omzeep.

En daarmee wil men oorlog. Oorlog zodat daarna het oh zo gewilde one government, dat al voor ww1 uitgedacht was, ingevoerd kan worden. Maar wel met decimatie van de blanke mens.
ik vroeg je eens aan te geven waar in de door jou aangehaalde speech de beweringen stonden waarvan je beweert in de OP dat die erin staan...

de hele speech staat integraal op internet.
ik heb hem voor je gemak ook verlinkt zoat je hem zelf kunt teruglezen, ik neem aan dat je engels kunt lezen?

nergens is daar te lezen dat deze generaal Hayden een voorspelling doet over een burgeroorlog in europa...
terwijl jij dat wel beweert, althans, jij hebt kennelijk andere nieuwsberichten gelezen waarin die beweringen staat en mogelijk herhaal je dat domweg wat daar staat, zonder zelf kritisch te zijn over wat je ergens anders leest
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 09:42:49 #28
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183396232
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zie je wel!!1! De cultuurvernietiging is ook al op fok begonnen!!111!!EINZ!!
;) we're taking over :D
A child is born with no state of mind.
pi_183396344
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je denkt echt dat migratie stroom zo maar is omdat landen als Syrië slecht doet.

migratie is opgetuigd om Europeesch cultuur te vernietigen. onze vrijheden en voorzieningen moet omzeep.

En daarmee wil men oorlog. Oorlog zodat daarna het oh zo gewilde one government, dat al voor ww1 uitgedacht was, ingevoerd kan worden. Maar wel met decimatie van de blanke mens.
Jezus man, daar doen ze wel tyfuslang over dan. Ze werken er dus al 104+ jaar aan? Schiet niet echt op zo. :')
pi_183396475
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zie je wel!!1! De cultuurvernietiging is ook al op fok begonnen!!111!!EINZ!!
hoho, sp3c was er al tijden...
Ja doei.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:13:15 #31
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183396609
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zie je wel!!1! De cultuurvernietiging is ook al op fok begonnen!!111!!EINZ!!
Oh noes! :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:21:16 #32
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183396715
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:28 schreef SuperHartje het volgende:

[..]


Ik ben overigens ook niet blank ;)
En dan ook mijn Fok!baan overnemen he :(
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:03:06 #33
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183397293
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dan ook mijn Fok!baan overnemen he :(
They tuuuuk'errr'jerrrbbsss!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 11:43:59 #34
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183398034
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En dan ook mijn Fok!baan overnemen he :(
O-)
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 12:25:16 #35
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183398818
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hoho, sp3c was er al tijden...
Sp3c _O_
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:52:15 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_183399341
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 09:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Jezus man, daar doen ze wel tyfuslang over dan. Ze werken er dus al 104+ jaar aan? Schiet niet echt op zo. :')
je doorziet het spelletje geld niet en onderschat de intellect van de blanke burger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_183399356
Dat zal het zijn ja...
Ja doei.
pi_183400789
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 18:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

5g zit op het frequentie gebied van organen.

:o
There is only one religion
  dinsdag 27 november 2018 @ 14:20:39 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183400872
quote:
Kwam pas ook langs in het 5g topic.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 14:21:12 #40
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183400883
quote:
5G kan in het 5G topic :)
Het gaat daar over hetzelfde.
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 14:24:13 #41
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183400920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kwam pas ook langs in het 5g topic.
joh :D
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 14:27:05 #42
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183400964
En als dit alleen over white supremacy gaat, gaat hier ook een slotje op ;)
Kijk nog even aan hoe inhoudelijk dit verder gaat worden.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:11:55 #43
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183401630
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kwam pas ook langs in het 5g topic.
En is daar ook debunked
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:12:18 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183401640
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En is daar ook debunked
En dat idd ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:12:28 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183401642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 14:27 schreef SuperHartje het volgende:
En als dit alleen over white supremacy gaat, gaat hier ook een slotje op ;)
Kijk nog even aan hoe inhoudelijk dit verder gaat worden.
_O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 15:14:20 #46
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183401682
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

_O-
Voordeel van de twijfel, is ook een beetje mijn valkuil.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 27 november 2018 @ 15:15:24 #47
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183401701
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel, is ook een beetje mijn valkuil.
_O-
Als je het dualisme noemt klinkt het nog beter.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 15:16:13 #48
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183401719
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

_O-
A child is born with no state of mind.
pi_183402956
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je doorziet het spelletje geld niet en onderschat de intellect van de blanke burger.
De blanke burger die al ruim 100 jaar een complot aan het smeden is die maar niet wil lukken, die bedoel je? _O-
pi_183402967
Holy shit, dit lijkt wel Stormfront wel. :D
  dinsdag 27 november 2018 @ 16:22:53 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183403032
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef illusions het volgende:
Holy shit, dit lijkt wel Stormfront wel. :D
Dat mag gewoon op fok, meest geflipte xenofobe diarree posten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183403429
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 16:19 schreef illusions het volgende:
Holy shit, dit lijkt wel Stormfront wel. :D
De draak steken met zulke figuren is het leukste.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 16:49:13 #53
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183403619
Nou het is enorm inhoudelijk geworden.
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')