quote:
Ligt eraan welke kant zij op gaat rennen.quote:
Of voor GBquote:Op zondag 25 november 2018 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
De hond in je dromen ben je zelf, het is de vraag waar je bang voor bent. Voor liefde, gok ik.
Daarvoor ren ik in het vuur en blijf erquote:
blij dat ik de gekuiste versie gepost hebquote:Op zondag 25 november 2018 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dromen vertellen zo niet kunnen.
Aww liefquote:Op zondag 25 november 2018 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar voor ren ik in het vuur en blijf er
quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarvoor ren ik in het vuur en blijf er
Duidelijk dat het iets met vertrouwdheid heeft te maken, maar je zou je kunnen verplaatsen in het huis en bedenken wat je voor Deisyy betekent.quote:Op zondag 25 november 2018 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik droom vaak dat ik weer ben waar ik als kind woonde. In mijn droom ben ik geen kind meer, maar wel bij mijn ouders thuis.
Disana, wat betekent dat?
Beetje zelfde wat ik heb. Ik denk gelukkig zijn waar je dan bentquote:Op zondag 25 november 2018 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik droom vaak dat ik weer ben waar ik als kind woonde. In mijn droom ben ik geen kind meer, maar wel bij mijn ouders thuis.
Disana, wat betekent dat?
Heb ik daarvoor zo m'n best gedaan?quote:Op zondag 25 november 2018 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
blij dat ik de gekuiste versie gepost heb
quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb ik daarvoor zo m'n best gedaan?
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Sash had sex met jou in haar droom?
Disana,ik droom altijd dat ik ergens naar toe moet,en ik kom er maar niet.quote:Op zondag 25 november 2018 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijk dat het iets met vertrouwdheid heeft te maken, maar je zou je kunnen verplaatsen in het huis en bedenken wat je voor Deisyy betekent.
Zo droom ik altijd dat ik naar het strand of de haven moet, maar deze maar niet bereik; het is een verlangen naar rust en vrede. Bij jou zou ik kijken naar wat het vervoermiddel te zeggen heeft, en wat de eindbestemming heeft te zeggen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Disana,ik droom altijd dat ik ergens naar toe moet,en ik kom er maar niet.
Wat betekent dat?
Dat je een loser bentquote:Op zondag 25 november 2018 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Dat droom ik ook vaak.quote:Op zondag 25 november 2018 21:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Grote hoogtes ook vaak, ik ben vaak op mijn (ex) werk en ik moet klimmen en vallen. Ik heb hoogte vreesquote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo droom ik altijd dat ik naar het strand of de haven moet, maar deze maar niet bereik; het is een verlangen naar rust en vrede. Bij jou zou ik kijken naar wat het vervoermiddel te zeggen heeft, en wat de eindbestemming heeft te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |