Ja, volgens mij wel.quote:Op zondag 25 november 2018 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dat toen ook gevolgd.. Was dat toen we naar CUL waren verbannen?
Zo makkelijk kom je er niet onderuit, Eindhoven dan!quote:
Verbannen naar CUL? Serieus chuff?quote:Op zondag 25 november 2018 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dat toen ook gevolgd.. Was dat toen we naar CUL waren verbannen?
Ik zat half zat in de trein terug met takken uit mijn rugzak.quote:Op zondag 25 november 2018 18:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat toen allemaal gelezen.
Brood is ook een mooi product.
over een half uur kom ik mijn douche uit, sta jij klaar met een handdoek?quote:Op zondag 25 november 2018 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet onderuit, Eindhoven dan!
We zijn destijds door heel Fok! gezworven.quote:
Je vergeten groenten niet vergetenquote:Op zondag 25 november 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat half zat in de trein terug met takken uit mijn rugzak. [ afbeelding ]
Je hebt het over OT ... ja chips bij het eten is typisch Spaanse gewoonte.. Ah ik hoor het idd.. had ik toch gelijk zonder het gezien te hebben.quote:Op zondag 25 november 2018 18:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kann het niet erkennen ze eten chips dazu dat is komisch
Er was een periode dat 40+ gesloten was.. maar we gingen door en kregen her en der en tijdelijk onderkomen..quote:
Dat zijn wat andere chips.quote:Op zondag 25 november 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het over OT ... ja chips bij het eten is typisch Spaanse gewoonte.. Ah ik hoor het idd.. had ik toch gelijk zonder het gezien te hebben.
Paella Marinera
Ben ik je moeder?quote:Op zondag 25 november 2018 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
over een half uur kom ik mijn douche uit, sta jij klaar met een handdoek?
In POL waren ze wel heel snel klaar met onsquote:Op zondag 25 november 2018 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zijn destijds door heel Fok! gezworven.
Hebben jullie daar ook gezetenquote:Op zondag 25 november 2018 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In POL waren ze wel heel snel klaar met ons
Ook, ik moet morgen wel even goed voor de dag komen op de eerste werkdag.quote:
Ze waren lekker maar eerst even tanken en handschoenen jattenquote:
bedankt ja zo ähnlich heb ik dat gehoordquote:Op zondag 25 november 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het over OT ... ja chips bij het eten is typisch Spaanse gewoonte.. Ah ik hoor het idd.. had ik toch gelijk zonder het gezien te hebben.
Paella Marinera
Liever jou als moeder dan Mo als vader.quote:
Bizarquote:
Ik heb ze vrijdag op, had een kookworkshop met daarbij ook een groentegerecht met schorseneren, pastinaak, witte en rode wortel. Heerlijk!quote:Op zondag 25 november 2018 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren lekker maar eerst even tanken en handschoenen jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |