Ik heb vaak in de gaten dat ik droom en vaak zeg ik dan in mijn droom "hier heb ik geen zin in hoor" en dan word ik wakker.quote:Op zondag 25 november 2018 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bewust dromen, dat je je dromen kan sturen?
Dat is mooi, dat betekent dat je zaken aan het verwerken bent.quote:Op zondag 25 november 2018 21:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is niet lucide,maar ik word wakker en het doet me wat.
Nee joh, zelf een vers stukje gember heel fijn raspen, kokend water erop en honing. Erg lekker en zeer goed voor van allesquote:Op zondag 25 november 2018 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gember thee Hipster wat smerig is dat, nu nachtmerries
Dat is het echte lucide dromen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vaak in de gaten dat ik droom en vaak zeg ik dan in mijn droom "hier heb ik geen zin in hoor" en dan word ik wakker.
Lekker over de vis niet in de theequote:Op zondag 25 november 2018 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee joh, zelf een vers stukje gember heel fijn raspen, kokend water erop en honing. Erg lekker en zeer goed voor van alles
quote:Op zondag 25 november 2018 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vaak in de gaten dat ik droom en vaak zeg ik dan in mijn droom "hier heb ik geen zin in hoor" en dan word ik wakker.
Eens in de zoveel maanden ga ik erdoor en kan ik werkelijk niets de eerste dagen (tijgersluipen door huis). Tussenwervelgezeik in onderrug. Duurt paar weken max.quote:Op zondag 25 november 2018 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik checkte was alles oké.
Wat heb jij met je rug?
Ik schrik wel eens wakkerquote:Op zondag 25 november 2018 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ow op die manier, er is een periode geweest dat ik ook vaak last had van lucide dromen. Dat was heel beangstigend, ik was dan in een dreigende situatie en kon niet bewegen, niet om hulp roepen, helemaal niets, ook al was ik me bewust dat ik droomde, ik lag helemaal vast en het was doodeng.quote:
Wat makkelijk! Maar je eigen droom kiezen kan je niet? Ik heb weleens gelezen dat je dat kan trainen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat eng, is die periode nu over?quote:Op zondag 25 november 2018 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow op die manier, er is een periode geweest dat ik ook vaak last had van lucide dromen. Dat was heel beangstigend, ik was dan in een dreigende situatie en kon niet bewegen, niet om hulp roepen, helemaal niets, ook al was ik me bewust dat ik droomde, ik lag helemaal vast en het was doodeng.
Jawel, is echt lekker. Niet door de thee, maar de gember is de thee. Laten trekken op kokend water; honey erbij.quote:
Ja ik ken dat maar toen had ik wel wat drugs opquote:Op zondag 25 november 2018 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow op die manier, er is een periode geweest dat ik ook vaak last had van lucide dromen. Dat was heel beangstigend, ik was dan in een dreigende situatie en kon niet bewegen, niet om hulp roepen, helemaal niets, ook al was ik me bewust dat ik droomde, ik lag helemaal vast en het was doodeng.
Mwah, op dat moment is het al niet leuk meer.quote:
Nope.quote:Maar je eigen droom kiezen kan je niet? Ik heb weleens gelezen dat je dat kan trainen.
Naar! Is daar niet zoveel aan te doen?quote:Op zondag 25 november 2018 22:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Eens in de zoveel maanden ga ik erdoor en kan ik werkelijk niets de eerste dagen (tijgersluipen door huis). Tussenwervelgezeik in onderrug. Duurt paar weken max.
Tamelijk rationeel dromertje, die Scrutquote:Op zondag 25 november 2018 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hallon grote strijder.quote:
Dat was echt heel naar, dat 'op slot' liggen en me er wel bewust van zijn. Gelukkig is die periode over, zal ook wel met stress e.d. te maken hebben gehad.quote:
Nah, 3 x per jaar is te doen. Over n paar weken kan ik weer alles. Maar onvoorspelbare mbt tot wanneer het weer komt is wel erg vervelend.quote:Op zondag 25 november 2018 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar! Is daar niet zoveel aan te doen?
Ik weet ook precies waarom ik het droom. Thematisch altijd dezelfde drie dromen of zo.quote:Op zondag 25 november 2018 22:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tamelijk rationeel dromertje, die Scrut
Ja, dat denk ik ook. Dat je je overweldigd voelde. Goed dat het over is.quote:Op zondag 25 november 2018 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was echt heel naar, dat 'op slot' liggen en me er wel bewust van zijn. Gelukkig is die periode over, zal ook wel met stress e.d. te maken hebben gehad.
Dat vallen voordat je wakker wordt,ken je dat ook?quote:Op zondag 25 november 2018 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was echt heel naar, dat 'op slot' liggen en me er wel bewust van zijn. Gelukkig is die periode over, zal ook wel met stress e.d. te maken hebben gehad.
Dat is wel apart, zeg. Kun je er meer over vertellen?quote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet ook precies waarom ik het droom. Thematisch altijd dezelfde drie dromen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |