Ik zie nu inbrekers met een koelkast op hun rug sluipen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zat naar koelkasten te kijken op Coolblue.nl.
Je kunt je koelkast blijkbaar ook verzekeren:
In je winkelmandje kun je het onderstaande Zekerheidspakket kiezen. Hiermee bescherm je je spiksplinternieuwe koelkast tegen schade, verlies en/of diefstal.
In de gestolen koelkast.quote:Op zondag 25 november 2018 16:36 schreef Molo het volgende:
Hij maakt nu vooral groenten Marc
Waar is dat zwijn?
Dat. En kwijtraken gaat vast ook niet zo eenvoudigquote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie nu inbrekers met een koelkast op hun rug sluipen.
quote:Op zondag 25 november 2018 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
In je winkelmandje kun je het onderstaande Zekerheidspakket kiezen. Hiermee bescherm je je spiksplinternieuwe koelkast tegen schade, verlies en/of diefstal.
Ligt aan de grootte van je vaginaquote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat. En kwijtraken gaat vast ook niet zo eenvoudig
In de oven, in delenquote:Op zondag 25 november 2018 16:36 schreef Molo het volgende:
Hij maakt nu vooral groenten Marc
Waar is dat zwijn?
Daar zeg je me wat!quote:Op zondag 25 november 2018 16:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Nou ja, je hebt natuurlijk wel katten
Het zal je maar gebeuren!quote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat. En kwijtraken gaat vast ook niet zo eenvoudig
Wel lekkerquote:
Ze hebben waarschijnlijk een steekkarretje bij zich, ik hoop voor hen dat er geen kipfilet in ligt.quote:Op zondag 25 november 2018 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie nu inbrekers met een koelkast op hun rug sluipen.
Yes!quote:
Is een levensverzerking, voor het geval ie koud gemaakt wordt.quote:Op zondag 25 november 2018 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2018 16:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is een levensverzerking, voor het geval ie koud gemaakt wordt.
Zag er goed uit dat varken.quote:Op zondag 25 november 2018 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel lekker
Hij maakte die borden wel teringsaai op trouwens
We denken aan low and slow op BBQ
Vriend van me is daar erg goed in en neemt eigengemaakt bier mee ook
ik ben nog steeds een liefhebber van zulke humorquote:Op zondag 25 november 2018 17:25 schreef Karzai het volgende:
Was lachen vroegah, ik vind er nu niet veel meer aan
ik hoor die stem in mijn hoofdquote:
Denk nasi met saté, en de rest.quote:
Iets van thuisbezorgdquote:
Kan, maar kan ook een schnitzel oid worden.quote:
True.quote:Op zondag 25 november 2018 18:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel een beetje goed eten hoor! anders word je nooit beter
Moet ik voor je koken?quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 25 november 2018 19:04 schreef DerRabbit het volgende:
Twee broodjes gyros en paar pita's met gesmolten kaas
Jaaaquote:Op zondag 25 november 2018 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet ik voor je koken?
(Deze keer wel echt)
Jij er al over uit wat je gaat eten?quote:
Nee, moet nog even beslissen. Ze zijn niet allemaal even lang open.quote:Op zondag 25 november 2018 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij er al over uit wat je gaat eten?
Ga ik wel een keer doen hoorquote:
Motorrijbewijs ook nog halen?quote:Op zondag 25 november 2018 20:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga ik wel een keer doen hoor
Is nu vast mijn midlifecrisis weer, maar zin in kamperen, houtvuur, buiten grote stukken vlees en vis klaarmaken, buiten zwemmen, drank na boswandelingen, dekens, alles
Dat is altijd wel een dingetje met eten bestellen.quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, moet nog even beslissen. Ze zijn niet allemaal even lang open.
Maar nu ook 3 op reis.
Schnitzel, salade, twisterfrietquote:Op zondag 25 november 2018 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een dingetje met eten bestellen.
Dat kan ik pas zeggen nadat ze het bezorgd hebbenquote:
altijd handigquote:Op zondag 25 november 2018 16:36 schreef -Miauw- het volgende:
Heb je het nog niet?quote:Op zondag 25 november 2018 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan ik pas zeggen nadat ze het bezorgd hebben
Nu een half uur. Hopen dat ze nog komenquote:
Ik heb nog broccoli en hamburgertjes voor je?quote:
Dank, maar nee, want engquote:Op zondag 25 november 2018 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb nog broccoli en hamburgertjes voor je?
Thanks.quote:Op zondag 25 november 2018 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ook smakelijk
En zet even een raam open
Hoezo bijna?quote:Op zondag 25 november 2018 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks.
Zou het bijna wel willen doen
https://www2.hm.com/nl_nl(...)361!!!g!297421435105!quote:Op zondag 25 november 2018 21:15 schreef Saisai het volgende:
Hey ik wil gewoon een witte oversized trui. Waarom bestaat dat niet?!![]()
Vast dat die wel bestaanquote:Op zondag 25 november 2018 21:15 schreef Saisai het volgende:
Hey ik wil gewoon een witte oversized trui. Waarom bestaat dat niet?!![]()
Ja, maar dan word het koud binnenquote:Op zondag 25 november 2018 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo bijna?
Hier staat het ook gewoon open
Ja dat is nog de beste van allemaal, maar ik wil eigenlijk één van een mooie wol ofzo. Ik ben nogal van de mooie stofjes.quote:Op zondag 25 november 2018 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
https://www2.hm.com/nl_nl(...)361!!!g!297421435105!
Valt echt mee joh.quote:Op zondag 25 november 2018 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan word het koud binnen
https://www.ullapopken.nlquote:Op zondag 25 november 2018 21:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja dat is nog de beste van allemaal, maar ik wil eigenlijk één van een mooie wol ofzo. Ik ben nogal van de mooie stofjes.
Beter je kamer dan je vriendinquote:Op zondag 25 november 2018 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Hier ligt uienbrood met kaas in de oven![]()
Hele kamer ruikt nu wel heftig naar ui
Ik heb al een warme trui aanquote:Op zondag 25 november 2018 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt echt mee joh.
Niets wat een warme grote trui niet kan oplossen
Dezequote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die rood met zwarte he? of die hele zwarte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |