abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183360750
Dit topic is bedoeld als algemeen topic over de verschillende complotten die op BNW besproken worden en de samenhang ertussen. De hoeveelheid hoaxes, false flags, artikelen van Martin Vrijland, speekselproductie van Alex Jones en de grijze haren van Obomba groeit met de dag en vandaar de ruimte deze te bespreken.

Er zijn er nogal wat veel bekend en minder bekend.
Hier kan je ook terecht met minder bekende complotten, zodat er niet een volledig nieuw topic voor aangemaakt hoeft te worden.

Als aanzet voor het topic een prima overzichtsvideo van Andy Thomas, een man die op YouTube zijn alternatieve visies verkondigt, met welke je het niet allemaal eens hoeft te zijn. Maar dat pleit niet tegen dit overzicht, check Wikipedia en andere bronnen voor de -vele bij mij voorheen onbekende of onderbelichte- historische complotten.

Dit topic is bedoeld als INHOUDELIJKE, en brede besprekingsplek voor de al dan niet bestaande complotten die ons nu en in de geschiedenis bezighouden.

Onderstaand filmpje is een prima eye-opener voor mensen die niet meteen in complotten geloven, kijk het en je zal vermoedelijk anders tegen bepaalde zaken aan gaan kijken.
Een echte aanrader voor iedereen ^O^


Een aantal complotten die waar bleken te zijn
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html
http://www.cracked.com/ar(...)tually-happened.html


Natuurlijk is niet alles gelijk waar, de bedoeling van dit topic en natuurlijk eigenlijk heel bnw is hierover te discussieren :)

en

Ultieme conspiracy video:
https://www.youtube.com/p(...)Rnx6ikufsX9unhiNaVMc

Nasa:

http://www.nasamoonhoax.com/

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:01 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

Prachtige ontwikkeling. Geweldig dat Europa.

Las Vegas na 9 minuten "mayhem":


:)
Go.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183366383
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 11:17 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk een ontzettend debiele vergelijking.
Natuurlijk krijg je allemaal gelijkgestemden te zien onder je youtubefilmpjes. Als je Bohemian Rhapsody van Queen gaat luisteren zul je ook weinig mensen in de comments tegenkomen die een broertje dood hebben aan Freddie.

De vergelijking was juist zeer accuraat. Je begreep em gewoon niet, net zoals waarom je niet begrijpt dat dat je youtubegetalletjes niet bijster spannend zijn.
Conscience do cost.
pi_183370379
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 19:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Natuurlijk krijg je allemaal gelijkgestemden te zien onder je youtubefilmpjes. Als je Bohemian Rhapsody van Queen gaat luisteren zul je ook weinig mensen in de comments tegenkomen die een broertje dood hebben aan Freddie.

De vergelijking was juist zeer accuraat. Je begreep em gewoon niet, net zoals waarom je niet begrijpt dat dat je youtubegetalletjes niet bijster spannend zijn.
Nee, je vergelijkt iemands smaak aangaande een bepaalde sport met constateringen van mensen dat interviews geacteerd zijn. Dat is wat je deed. :')

Hier heb je gewoon een CNN video.


De commentaren zijn niet mals. Meningen van mensen die gewoon een nieuwsvideo bekijken. Niets meer niets minder. Waarschijnlijk uit alle lagen van de bevolking wereldwijd.

Met je Bohemian Rapsody en korfbal. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door DupingDelight op 25-11-2018 21:45:59 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183371635
Dat zijn dus niet de meningen van mensen die "gewoon" een nieuwsvideo kijken maar 99% meningen van mensen die specifiek dit onopmerkelijke geval gaan opzoeken om eronder te slachtofferen met complotten :z

Waarom zou iemand die die shooting immers 'gelooft' nog diverse malen die video gaan kijken?

Als je echt denkt dat je woke bent omdat mensen op youtubecomments het met je eens zijn dan ben vrij ver van het pad af en laat je je net iets teveel beinvloeden door groeps(/wens)denken in combinatie met een afwezigheid van rationaal dergelijke zaken benaderen.

Maargoed, ik heb het sowieso nooit begrepen. Dat meegaan met de meerderheid. De korfbal vergelijk staat nog steeds en ik begin steeds meer te vermoeden dat je stiekem ook een korfballer bent.
Conscience do cost.
pi_183372548
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef ems. het volgende:
Dat zijn dus niet de meningen van mensen die "gewoon" een nieuwsvideo kijken maar 99% meningen van mensen die specifiek dit onopmerkelijke geval gaan opzoeken om eronder te slachtofferen met complotten :z

Waarom zou iemand die die shooting immers 'gelooft' nog diverse malen die video gaan kijken?

Als je echt denkt dat je woke bent omdat mensen op youtubecomments het met je eens zijn dan ben vrij ver van het pad af en laat je je net iets teveel beinvloeden door groeps(/wens)denken in combinatie met een afwezigheid van rationaal dergelijke zaken benaderen.

Maargoed, ik heb het sowieso nooit begrepen. Dat meegaan met de meerderheid. De korfbal vergelijk staat nog steeds en ik begin steeds meer te vermoeden dat je stiekem ook een korfballer bent.
Ach, ik heb wat collega's en familie enkele van die interviews laten zien en die zeggen na het zien hiervan ook gewoon dat het 100% (slecht) geacteerd is. Het is overduidelijk voor mensen als je ze er op wijst, al weten de meesten ff niet wat ze overkomt en rijzen er ineens vele vragen. Die Thousand hOaks mass shooting leent zich echt uitstekend om mensen wakker te krijgen kan ik je vertellen. Duidelijker als deze of Sandy Hook ga je ze waarschijnlijk niet krijgen. :7

Waarschijnlijk doen meer mensen dit bij hun kennissen en familie. En die mensen die zich de fakery ineens realiseren gaan dan inderdaad filmpjes van CNN, ABC, CBS en co opzoeken omdat ze zeker willen weten dat ze zich het niet verbeelden. Ze gaan voor zichzelf dus op zoek naar bevestiging omdat het nogal bizar is als je hier net achter komt. En keer op keer krijgen ze die bevestiging ook. What has been seen, cannot be unseen. Dat is dus het Down The Rabbit Hole gaan... je kunt ook niet meer terug.

En ja, dan gaan mensen ook comments achterlaten ja. Zo gek is dat allemaal niet. Jij zit altijd je gal te spuien op FOK! en anderen af te zeiken op hun meningen. Vooral als die meningen tegen de consensus in gaan ben je er als de kippen bij om mensen te proberen te kleineren. Dát is pas gek!! Echt walgelijk gedrag vertoon je en dat zegt natuurlijk ook gewoon heel veel over je werkelijke karakter. Maar goed, laat ik maar verder niet meer meegaan in dat persoonlijke gedoe.

Enfin... ik bedoel met die YT comments dus te zeggen dat er vrij veel mensen zijn die het ook constateren en dat het er naar uit ziet dat het er ook steeds meer worden. Niets meer, niets minder. Soms moeten mensen even gewezen worden op het feit dat het nieuws vaak niet is wat ze denken dat het is. Je ziet ook een tendens dat de mainstream media steeds verder grip verliest en dat mensen hun bullshit steeds minder gaan slikken. Ik hoop dat het op tijd is want je ziet dat er her en der maatregelen genomen (gaan) worden tegen alles wat tegen de gedicteerde consensus ingaat.

En nee, ik ben geen korfballer. Ik doe wat andere sporten, maar jij bent kennelijk wel zo sneu dat je mensen afrekent op de sport die ze beoefenen. :r
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183374454
YouTube comments >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN dat gaat nog ff 2 weken zo door ;)

Allemaal mensen die het cool vinden om echt nieuws als Fake News te bestempelen. Je kunt het een beetje vergelijken met korfbal en mensen die dat cool vinden. :')

_O-

[ Bericht 7% gewijzigd door sneakydesert op 26-11-2018 17:12:52 (afbeeldingen in spoiler ivm leesbaarheid) ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183374625
Dit is zeer interessant en echt even een must see!!


Wat Marijn vertelt zie je hier op FOK! ook steevast.

[ Bericht 2% gewijzigd door DupingDelight op 26-11-2018 01:43:34 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183374665
Er is een verzamel-topic nodig. Kom bv dit tegen; https://archive.fo/lByuJ. Beetje interessant maar geen topic waard.
  maandag 26 november 2018 @ 07:37:49 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183375305
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef ems. het volgende:
Maargoed, ik heb het sowieso nooit begrepen. Dat meegaan met de meerderheid. De korfbal vergelijk staat nog steeds en ik begin steeds meer te vermoeden dat je stiekem ook een korfballer bent.
Analogieën zijn voor sommigen best ingewikkeld. Net als veters.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 26 november 2018 @ 07:59:40 #10
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183375430
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef ems. het volgende:
Dat zijn dus niet de meningen van mensen die "gewoon" een nieuwsvideo kijken maar 99% meningen van mensen die specifiek dit onopmerkelijke geval gaan opzoeken om eronder te slachtofferen met complotten :z

Waarom zou iemand die die shooting immers 'gelooft' nog diverse malen die video gaan kijken?


Maargoed, ik heb het sowieso nooit begrepen. Dat meegaan met de meerderheid. De korfbal vergelijk staat nog steeds en ik begin steeds meer te vermoeden dat je stiekem ook een korfballer bent.
100% eens. Het lijkt voor mij vaak op groupthink. Als je daarmee bekend bent iig
pi_183375771
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 07:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

100% eens. Het lijkt voor mij vaak op groupthink. Als je daarmee bekend bent iig
Eens. Nog een steekwoord: prejudice.
pi_183375772
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 01:49 schreef EipNiC het volgende:
Er is een verzamel-topic nodig. Kom bv dit tegen; https://archive.fo/lByuJ. Beetje interessant maar geen topic waard.
Wat bedoel je? Dit is een verzameltopic.
  maandag 26 november 2018 @ 10:02:57 #13
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183376539
@Mods; ik kan het originele topic niet meer vinden maar er was weer wat opvallend nieuws rond de Bende van Nijvel:

https://m.hln.be/nieuws/b(...)van-nijvel~ad5a57b0/

quote:
“Zo wou hij, als Openbaar Ministerie, een huiszoeking laten doen. Maar van hogerhand werd besloten deze niet te laten doorgaan”, zegt Jef Vermassen, advocaat van de slachtoffers en hun familieleden van de Bende van Nijvel.
Dit past bij de theorie dat van hogerhand de Bende werd aangestuurd als een soort interne couppoging. Benieuwd of er hierdoor meer informatie naar boven gaat komen.
pi_183376652
Hoezo kun je dat topic niet meer vinden?

BNW / Bende van Nijvel - False Flag van de Belgische Rijkswacht

Echt gewoon 1 seconde werk. :{
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183379827
quote:
10s.gif Op maandag 26 november 2018 09:06 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Ja, net als het vermogen om gespeelde emotie te kunnen herkennen.
As I've mentioned before - A real police investigation into a real murder would take the nonchalant,almost jolly, inappropriate behaviour very seriously and these TV 'witnesses, survivors etc. would be put on a persons of interest list and a line of questioning would follow.Professional cops don't suffer from conditioned empathy.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183380092
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

As I've mentioned before - A real police investigation into a real murder would take the nonchalant,almost jolly, inappropriate behaviour very seriously and these TV 'witnesses, survivors etc. would be put on a persons of interest list and a line of questioning would follow.Professional cops don't suffer from conditioned empathy.
Heeft nog steeds heel weinig met bewijsvoering te maken. :+
pi_183380837
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 13:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

As I've mentioned before - A real police investigation into a real murder would take the nonchalant,almost jolly, inappropriate behaviour very seriously and these TV 'witnesses, survivors etc. would be put on a persons of interest list and a line of questioning would follow.Professional cops don't suffer from conditioned empathy.
Well said.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183381015
Lijkt me ook wel interessant voor hier:



Het tegendeel van moed in onze samenleving is niet lafheid, maar conformisme.’ – Rollo May

Iedereen mag zeggen wat hij wil. Er is geen staatscensuur en niemand zit hier in de gevangenis voor een afwijkende mening. Toch is er vandaag een serieus gevaar voor onze opinievorming: conformisme.

Voor ieder afwijkend geluid ligt publieke afkeuring op de loer. Wie een nuance aanbrengt in massahysterie (en die laait snel op) krijgt te maken met de verstikkende mores van columnisten en Twitteraars. Wie vasthoudt aan idealen of principes die niet bevallen, wordt genegeerd, weggehoond, bespot en het liefst monddood gemaakt.

Het resultaat van het moderne conformisme is hetzelfde als dat van censuur: een heel universum aan meningen blijft buiten zicht. Met Tegengeluid rekken we de grenzen van het publieke debat op.

Onze nieuwsbrief brengt u de meest uitdagende, controversiële opiniestukken. De verhalen die wij voor u samenstellen, zaaien verwarring. Ze stellen ongebruikelijke vragen. Ze brengen ongemakkelijke antwoorden. De auteurs zullen niet altijd goed worden begrepen en soms worden verketterd. Gelukkig zullen ze ook inspireren tot nieuwe inzichten.

Scherp, eigenzinnig en spraakmakend: Tegengeluid is als een intellectuele provocatie die de horizon verlegt. Wij maken van nonconformisme een deugd. Niet omdat we tegendraads willen zijn, maar omdat we met tegenspraak verder komen.

Tegengeluid is bedoeld voor iedereen die wil worden uitgedaagd – en graag zelf uitdaagt.

Welkom! – Marco Visscher, chef curator

http://www.tegengeluid.nl/
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 26 november 2018 @ 15:47:07 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183382348
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:49 schreef DupingDelight het volgende:
Lijkt me ook wel interessant voor hier:

[ afbeelding ]

Het tegendeel van moed in onze samenleving is niet lafheid, maar conformisme.’ – Rollo May

Iedereen mag zeggen wat hij wil. Er is geen staatscensuur en niemand zit hier in de gevangenis voor een afwijkende mening. Toch is er vandaag een serieus gevaar voor onze opinievorming: conformisme.

Voor ieder afwijkend geluid ligt publieke afkeuring op de loer. Wie een nuance aanbrengt in massahysterie (en die laait snel op) krijgt te maken met de verstikkende mores van columnisten en Twitteraars. Wie vasthoudt aan idealen of principes die niet bevallen, wordt genegeerd, weggehoond, bespot en het liefst monddood gemaakt.

Het resultaat van het moderne conformisme is hetzelfde als dat van censuur: een heel universum aan meningen blijft buiten zicht. Met Tegengeluid rekken we de grenzen van het publieke debat op.

Onze nieuwsbrief brengt u de meest uitdagende, controversiële opiniestukken. De verhalen die wij voor u samenstellen, zaaien verwarring. Ze stellen ongebruikelijke vragen. Ze brengen ongemakkelijke antwoorden. De auteurs zullen niet altijd goed worden begrepen en soms worden verketterd. Gelukkig zullen ze ook inspireren tot nieuwe inzichten.

Scherp, eigenzinnig en spraakmakend: Tegengeluid is als een intellectuele provocatie die de horizon verlegt. Wij maken van nonconformisme een deugd. Niet omdat we tegendraads willen zijn, maar omdat we met tegenspraak verder komen.

Tegengeluid is bedoeld voor iedereen die wil worden uitgedaagd – en graag zelf uitdaagt.

Welkom! – Marco Visscher, chef curator

http://www.tegengeluid.nl/
bijft genieten dat mensen die geloven in ieder godvergeten complot of hoax die langskomt, van antivaccers tot maanlanding ontkenners, zichzelf als kritisch zien.,,,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 26 november 2018 @ 16:17:53 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183382956
Even iets anders.. Celine Dion's nununu zuigt al net zo als haar muziek

nununuworld

symbolism all over..

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183384280
Ik heb wat posts weggehaald die off-topic of sfeer verpestend waren. Graag weer on-topic a.u.b.
pi_183384609
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Even iets anders.. Celine Dion's nununu zuigt al net zo als haar muziek

nununuworld

symbolism all over..

Wat een vreemd clipje. Celine heeft dus een kinderkledingmerk dat nununu heet?
Het oogt allemaal wel wat duister. Apart.

Oh wacht, het is gender neutrale kinderkleding. :X

Is zij een satanische heks ofzo? :D
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  maandag 26 november 2018 @ 18:08:40 #23
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183385013
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Even iets anders.. Celine Dion's nununu zuigt al net zo als haar muziek

nununuworld

symbolism all over..

Dus een muzikant richt een kledinglijn op. Big deal.

Of denk je dat Celine nog toonzettend is tegenwoordig?

Wat is er BNW aan?
  maandag 26 november 2018 @ 18:16:27 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183385167
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus een muzikant richt een kledinglijn op. Big deal.

Of denk je dat Celine nog toonzettend is tegenwoordig?

Wat is er BNW aan?
Jawel hoor zeker toonzettend, al die celebs zijn er weg van

https://www.nununuworld.com/nununu_press/

Jouw wereld

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183385186
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jawel hoor zeker toonzettend, al die celebs zijn er weg van

https://www.nununuworld.com/nununu_press/

Jouw wereld

[ afbeelding ]
Maar wat is er dan conspiracy/BNW-achtig aan?
  maandag 26 november 2018 @ 18:33:15 #26
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183385514
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jawel hoor zeker toonzettend, al die celebs zijn er weg van

https://www.nununuworld.com/nununu_press/


Ja nou en? Wat maakt het BNW?

[ Bericht 13% gewijzigd door sneakydesert op 26-11-2018 18:43:26 ]
  maandag 26 november 2018 @ 18:33:37 #27
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183385531




nununuworldmood: zombie.

Bizar en creepy as fuck.

[ Bericht 3% gewijzigd door sneakydesert op 26-11-2018 18:43:38 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 26 november 2018 @ 18:37:27 #28
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183385636
159 likes sinds september. Niet bepaald bepalend voor het wereldbeeld, nietwaar? Zelfs in de VS/Canada dus niet.

Maar wat is nou het complotdeel hieraan? :? Kun je toch wel even uitleggen?
pi_183385685
https://www.nununuworld.com/nununu_press/

Vind dit er allemaal best normaal uitzien.

Ik zie de conspiracy ook niet.
pi_183385945
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 18:37 schreef ChrisCarter het volgende:
159 likes sinds september. Niet bepaald bepalend voor het wereldbeeld, nietwaar? Zelfs in de VS/Canada dus niet.

Maar wat is nou het complotdeel hieraan? :? Kun je toch wel even uitleggen?
Het is een ietwat aparte stijl, maar er zal vast en zeker een markt voor zijn. Wat er dan complot theorie-achtig aan is en ik ook benieuwd naar.
  maandag 26 november 2018 @ 18:48:49 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183385965
Normaal in jouw wereld van illusie inderdaad.. uhuh



Leuke gift voor de baby als je op kraamvisite komt. :o Kei-normaal man niks mis mee! Nu genoeg tijd besteed aan jullie .. mensen.. was weer een half uurtje wat ik niet terugkrijg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183385998
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Normaal in jouw wereld van illusie inderdaad.. uhuh

[ afbeelding ]

Leuke gift voor de baby als je op kraamvisite komt. :o Kei-normaal man niks mis mee! Nu genoeg tijd besteed aan jullie .. mensen.. was weer een half uurtje wat ik niet terugkrijg.
Wat is het complot dan?
  maandag 26 november 2018 @ 18:51:34 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183386012
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:48 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Het is een ietwat aparte stijl, maar er zal vast en zeker een markt voor zijn. Wat er dan complot theorie-achtig aan is en ik ook benieuwd naar.
Kan je me uitleggen waarom je vrijwel al mijn posts verwijderde?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183386017
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Normaal in jouw wereld van illusie inderdaad.. uhuh

[ afbeelding ]

Leuke gift voor de baby als je op kraamvisite komt. :o Kei-normaal man niks mis mee! Nu genoeg tijd besteed aan jullie .. mensen.. was weer een half uurtje wat ik niet terugkrijg.
Jij zegt dat achter deze ietwat vage kledingsmaak een complottheorie zit. Prima dat je dat zegt, maar kom dan ook met argumenten. Anders is het nogal off-topic om het hier te plaatsen.
  maandag 26 november 2018 @ 19:04:43 #35
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183386272
Je ziet het of je ziet het niet. Als je niet in staat bent om te zien waar het omgaat ga ik geen energie in zulke mensen steken en al zou ik het doen dan komen de bekende kopstukken achter me aan om met het vingertje te wijzen. Bekende tactiek .. no thanks!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183386310
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet het of je ziet het niet. Als je niet in staat bent om te zien waar het omgaat ga ik geen energie in zulke mensen steken en al zou ik het doen dan komen de bekende kopstukken achter me aan om met het vingertje te wijzen. Bekende tactiek .. no thanks!
Jij bent kennelijk de enige die een complot in quirky kledingstijl ziet.

Waarom je het niet wilt uitleggen vind ik apart.
  maandag 26 november 2018 @ 19:09:15 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183386343
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet het of je ziet het niet. Als je niet in staat bent om te zien waar het omgaat ga ik geen energie in zulke mensen steken en al zou ik het doen dan komen de bekende kopstukken achter me aan om met het vingertje te wijzen. Bekende tactiek .. no thanks!
De waarheid is dat jij de meest godsonmogelijke onzin hier kan posten maar als ik beschrijf wat jij doet die post verwijderd worden.
Als jij kritiek of vragen krijgt reageer je hier op deze manier op, maar als ik post dat je dat doet en de discussie (nota bene, op een discussieforum) ontwijkt en beledigd bent dan worden mijn Posts verwijderd.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 26 november 2018 @ 19:10:19 #38
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183386353
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet het of je ziet het niet. Als je niet in staat bent om te zien waar het omgaat ga ik geen energie in zulke mensen steken en al zou ik het doen dan komen de bekende kopstukken achter me aan om met het vingertje te wijzen. Bekende tactiek .. no thanks!
Ok, doei.
  maandag 26 november 2018 @ 19:18:50 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183386510
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De waarheid is dat jij de meest godsonmogelijke onzin hier kan posten maar als ik beschrijf wat jij doet die post verwijderd worden.
Als jij kritiek of vragen krijgt reageer je hier op deze manier op, maar als ik post dat je dat doet en de discussie (nota bene, op een discussieforum) ontwijkt en beledigd bent dan worden mijn Posts verwijderd.
Ga je weer offtopic Piet. Van mij had het niet verwijderd hoeven te worden trouwens. Voor dit soort opmerkingen is FB bedoeld of mailen naar Fok als je kritiek hebt op de moderatie? Succes ermee Piet!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_183386861
quote:
Ik vind dat onderste pakje schattig. Zie er werkelijk niets BNW's aan. Ook niets vernieuwends trouwens. Dit soort babykleding zie je overal.
pi_183386882
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Normaal in jouw wereld van illusie inderdaad.. uhuh

[ afbeelding ]

Leuke gift voor de baby als je op kraamvisite komt. :o Kei-normaal man niks mis mee! Nu genoeg tijd besteed aan jullie .. mensen.. was weer een half uurtje wat ik niet terugkrijg.
Misschien beetje somber dat zwart-wit, maar verder gewoon een leuk poppetje toch?
pi_183386973
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ga je weer offtopic Piet. Van mij had het niet verwijderd hoeven te worden trouwens. Voor dit soort opmerkingen is FB bedoeld of mailen naar Fok als je kritiek hebt op de moderatie? Succes ermee Piet!
Zegt iemand die een kledinglijn op een BNW forum post, en weigert uit te leggen wat er BNW aan is. Beetje gevalletje pot verwijt de ketel, niet?
  maandag 26 november 2018 @ 19:41:28 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183387012
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:48 schreef sneakydesert het volgende:

Het is een ietwat aparte stijl, maar er zal vast en zeker een markt voor zijn. Wat er dan complot theorie-achtig aan is en ik ook benieuwd naar.
De collectie van de collab tussen Dion en Nununu is genderneutraal. Daar zal wel wat complotterig in zitten. Toegegeven: die campagne in stijl van dat macaber kunstfeest van Rothschild in de 70s vind ik marketingtechnisch niet echt passend. Maar wellicht is dat juist gedaan omwille van. Om te triggeren. Beetje rumour around the brand.
Verder kan ik het mis hebben, maar volgens mij is Dion niet echt een lichtend rolmodel. Eerder een tanend Titanic-relikwie.
Dus of de tactiek werkt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183387224
quote:
7s.gif Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

De collectie van de collab tussen Dion en Nununu is genderneutraal. Daar zal wel wat complotterig in zitten. Toegegeven: die campagne in stijl van dat macaber kunstfeest van Rothschild in de 70s vind ik marketingtechnisch niet echt passend. Maar wellicht is dat juist gedaan omwille van. Om te triggeren. Beetje rumour around the brand.
Verder kan ik het mis hebben, maar volgens mij is Dion niet echt een lichtend rolmodel. Eerder een tanend Titanic-relikwie.
Dus of de tactiek werkt?
Maar stel nou dat de tactiek werkt, welk BNW-doel wordt hier nou mee gefaciliteerd? Ik zie het echt niet.
  maandag 26 november 2018 @ 19:52:36 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183387338
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:48 schreef illusions het volgende:

Maar stel nou dat de tactiek werkt, welk BNW-doel wordt hier nou mee gefaciliteerd? Ik zie het echt niet.
Dat ouders gaan denken dat de genderneutrale kleding wel heel hip is en daardoor hun kinderen niet alleen genderneutraal opvoeden, maar ook automatisch laten gender crossen. Of zo.
En al die boodschappen van een New World Order op de onesies en rompertjes indoctrineren de baby’s tot het sheeple-dom. Zoiets denk ik.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183392794
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Je ziet het of je ziet het niet. Als je niet in staat bent om te zien waar het omgaat ga ik geen energie in zulke mensen steken en al zou ik het doen dan komen de bekende kopstukken achter me aan om met het vingertje te wijzen. Bekende tactiek .. no thanks!
Doe eens even normaal. Men vraagt gewoon om een simpele toelichting. Die wil je of kun je blijkbaar niet geven.
pi_183399993
"Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt."

Poor old 'Brave New World'.
Still - it wouldn't surprise me if Aldous Huxley was also a spook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:21:07 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183406537
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 19:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien beetje somber dat zwart-wit, maar verder gewoon een leuk poppetje toch?
Halloween?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 27 november 2018 @ 19:41:53 #49
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183407043
Zag van de week iets over een genderneutrale basisschool in Zweden. Vond dat wel wat ver gaan eigenlijk. Beetje open deur voor indoctrinatie. Ik ga van de week kijken wat ik ervan kan vinden.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 27 november 2018 @ 19:49:52 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183407265
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 19:41 schreef SuperHartje het volgende:
Zag van de week iets over een genderneutrale basisschool in Zweden. Vond dat wel wat ver gaan eigenlijk. Beetje open deur voor indoctrinatie. Ik ga van de week kijken wat ik ervan kan vinden.
Wat vind jij mis met genderneutraliteit? En hoe kan dat volgens jou leiden naar wat voor indoctrinatie?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')