Nee waar ?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:49 schreef Gooddeal het volgende:
Nog niet uitgelogd. BDS, heb jij die bultrug al gespot voor de kust?
Moot.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet dat dit echt heel erg is, en ik haat mensen die ‘hihi ik las...’ doen. Maar ik las serieus buttplug.
Iets met alle buitenbeentjes van deze maatschappij... van de week al Sylvanaquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zal wel iets met de beste van Idfa te maken hebben.
Kun jij daar niet gaan staan om hem terug te sturen?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als die het kanaal hier maar niet ingaat
die is toch al dood? Of was dat een andere vis?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:54 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Scheveningen, overal. Heel internet is er vol van.
Genoeg gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun jij daar niet gaan staan om hem terug te sturen?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
Het is wel de mannelijke variant van onze Tilly hè, die Kees
Ja, dat was een pilot whale.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
die is toch al dood? Of was dat een andere vis?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus vanavond heeft de bultrug vrij spel?
Er zijn wat overeenkomsten maar ik hoop voor jou dat Tilly niet weet wie Kees is.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nou ja, qua weer en handschoentjes in de keuken, op zijn minst
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn wat overeenkomsten maar ik hoop voor jou dat Tilly niet weet wie Kees is.
Misschien kan een moderator uit voorzorg toch beter even je posts wissen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Volgens mij heeft ze de docu wel gezien. Ik was ook niet serieus natuurlijk.
Even doorposten, dan ziet ze 't niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan een moderator uit voorzorg toch beter even je posts wissen.
Tilly leest wel terug, volgens mij.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Even doorposten, dan ziet ze 't niet.
Ze heeft ons goed in het gareel gekregenquote:sacha is niet zo van het wissen geloof ik.
Die is wel lachen op zijn tijd.quote:
Wat met 5 man/vrouw niet lukte, lukt haar wel. Superpowers denk ik.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ons goed in het gareel gekregen
Waar het hart vol van is....quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet dat dit echt heel erg is, en ik haat mensen die ‘hihi ik las...’ doen. Maar ik las serieus buttplug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |