abonnement Unibet Coolblue
pi_184282465
Dan Ticktum zal onder andere naast onze eigen Rinus 'VeeKay' van Kalmthout gaan rijden in de Asian F3 Winter series om punten te halen voor zijn superlicentie.

http://www.formulascout.c(...)with-hitech-gp/47648

Ook Formule 4 coureur David Schumacher zal in deze klasse te bewonderen zijn.

http://www.formulascout.c(...)nnacle-line-up/47644
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184283566
Jack Aitken stapt over van ART naar Campos Racing in de Formule 2.

https://m.gpupdate.net/nl(...)ing-in-de-formule-2/
pi_184283991
Oh ja. Die had ik in mijn eigen overzicht al bijgewerkt, maar hier nog niet :) Louis Deletraz was ook al bevestigd.

Arden: Ralph Bosschung, Thomas Laurent, Marina Sato
ART Grand Prix: Nikita Mazepin, Nyck de Vries
Campos Racing: Jack Aitken, Ralf Aron
Carlin: Nobuharu Matsushita, Louis Deletraz
Charouz Racing System: Antonio Fuoco, Tatiana Calderon, Callum Ilott
DAMS: Nicolas Latifi, Sergio Sette Camara
MP Motorsport: Anthoine Hubert, Dorian Boccolacci, Niko Kari, Richard Verschoor
Prema Theodore Racing: Mick Schumacher, Sean Gelael
Trident: Giuliano Alesi, Leonardo Pulcini, Ryan Tveter
UNI-Virtuosi: Guan Yu Zhou, Luca Ghiotto
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 8 januari 2019 @ 20:04:45 #104
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184285589
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 17:28 schreef sasquatsch het volgende:
Dan Ticktum zal onder andere naast onze eigen Rinus 'VeeKay' van Kalmthout gaan rijden in de Asian F3 Winter series om punten te halen voor zijn superlicentie.

http://www.formulascout.c(...)with-hitech-gp/47648

Ook Formule 4 coureur David Schumacher zal in deze klasse te bewonderen zijn.

http://www.formulascout.c(...)nnacle-line-up/47644
Ben benieuwd hoe Rinus het tegen Ticktum gaat doen :)

Rinus lijkt redelijk te domineren in Amerika en Ticktum is toch ook wel aardig representatief voor het F3/F2 Veld
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_184298472
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:02 schreef sasquatsch het volgende:
Oh ja. Die had ik in mijn eigen overzicht al bijgewerkt, maar hier nog niet :) Louis Deletraz was ook al bevestigd.

Arden: Ralph Bosschung, Thomas Laurent, Marina Sato
ART Grand Prix: Nikita Mazepin, Nyck de Vries
Campos Racing: Jack Aitken, Ralf Aron
Carlin: Nobuharu Matsushita, Louis Deletraz
Charouz Racing System: Antonio Fuoco, Tatiana Calderon, Callum Ilott
DAMS: Nicolas Latifi, Sergio Sette Camara
MP Motorsport: Anthoine Hubert, Dorian Boccolacci, Niko Kari, Richard Verschoor
Prema Theodore Racing: Mick Schumacher, Sean Gelael
Trident: Giuliano Alesi, Leonardo Pulcini, Ryan Tveter
UNI-Virtuosi: Guan Yu Zhou, Luca Ghiotto
Ik vind het maar een matig veld eigenlijk.
pi_184302882
Je zou zeggen dat alleen Matsushita, De Vries, Schumacher en Sette Camara hier de aansprekende namen zijn. Aitken en Latifi moeten eigenlijk beter kunnen, zelfde geldt voor Fuoco, maar die worstelde zelfs met een Prema al om punten te halen. Klasse lijkt hem niet te liggen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:07:48 #107
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184303196
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:52 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ik vind het maar een matig veld eigenlijk.
Dit ja.
De spoeling wordt dun qua talenten....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 9 januari 2019 @ 17:45:45 #108
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184303786
Ik kijk F2 niet voor de talenten dus als 20 coureurs met dezelfde matigheid nek aan nek races hebben dan ben ik alleen maar blij.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_184304041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef twiFight het volgende:
Ik kijk F2 niet voor de talenten dus als 20 coureurs met dezelfde matigheid nek aan nek races hebben dan ben ik alleen maar blij.
Dit inderdaad
pi_184305536
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 16:50 schreef Sabata het volgende:
Je zou zeggen dat alleen Matsushita, De Vries, Schumacher en Sette Camara hier de aansprekende namen zijn. Aitken en Latifi moeten eigenlijk beter kunnen, zelfde geldt voor Fuoco, maar die worstelde zelfs met een Prema al om punten te halen. Klasse lijkt hem niet te liggen
Matshushita vind ik ook niks bijzonders, is die ooit in de top zes geëindigd in zijn voorgaande drie (?) seizoenen in de F2?
pi_184306158
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:27 schreef Funzel het volgende:

[..]

Matshushita vind ik ook niks bijzonders, is die ooit in de top zes geëindigd in zijn voorgaande drie (?) seizoenen in de F2?
2015: 1 zege, 1x 2e, 1x 3e, 2 x top6
2016: 1 zege, 1x 2e, 6x top6. Ook gediskwalificeerd na een paar domme acties in Baku, daarna geschorst in Oostenrijk. Bij terugkeer leek hij een beetje geknakt
2017:2 zeges, 1x 2e, 1x 3e. 6x in de top6.

Kortom: geen echte topper, maar ook geen koekebakker. Ik had meer verwacht in de Super Formula, en misschien Honda ook wel. Maar ja, inmiddels heeft Honda DRIE protegés met F2 ervaring en eigenlijk zijn ze het alle drie net niet. Ze zullen toch een keuze moeten maken volgend jaar.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 9 januari 2019 @ 23:14:14 #112
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_184311230
Tja, dat zie je wel vaker bij de GP2/F2. Van die seizoenen dat er alleen maar net niet coureurs reden. Seizoenen dat Valsecchi, Leimer en Palmer kampioen werden. Leimer was ik zelfs helemaal vergeten. :@ Dit wordt ook zo'n seizoen, zonder coureur die er echt bovenuit gaat steken.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_184317880
Ben alleen benieuwd of Schumacher dit keer wel meteen op tempo zit of weer bijna 1.5 seizoen nodig heeft om zich aan te passen.
pi_184318842
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 23:14 schreef 4-elements het volgende:
Tja, dat zie je wel vaker bij de GP2/F2. Van die seizoenen dat er alleen maar net niet coureurs reden. Seizoenen dat Valsecchi, Leimer en Palmer kampioen werden. Leimer was ik zelfs helemaal vergeten. :@ Dit wordt ook zo'n seizoen, zonder coureur die er echt bovenuit gaat steken.
Ik bewaar deze quote voor als er straks eentje 5 van de eerste 6 races wint...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voorspelling voor het kampioenschap:
1: Sergio Sette Camera
2. Mick Schumacher
3. Jack Aitken
pi_184318904
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:48 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik bewaar deze quote voor als er straks eentje 5 van de eerste 6 races wint...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voorspelling voor het kampioenschap:
1: Sergio Sette Camera
2. Mick Schumacher
3. Jack Aitken
Ik verwacht Nyck ook wel in de top 3.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184318983
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:53 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ik verwacht Nyck ook wel in de top 3.
Dat had ik vorig seizoen al verwacht maar hij werd met z’n ervaring en bandenmanagement / -kennis evengoed verslagen door de rookies...
Hij zou en kan beter presteren, jaar van de waarheid voor hem?
pi_184319077
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:57 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Dat had ik vorig seizoen al verwacht maar hij werd met z’n ervaring en bandenmanagement / -kennis evengoed verslagen door de rookies...
Hij zou en kan beter presteren, jaar van de waarheid voor hem?
Het waren vorig jaar volledig nieuwe wagens en hij had een paar keer pech dat hij van de baan gereden werd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184338449
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 13:48 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik bewaar deze quote voor als er straks eentje 5 van de eerste 6 races wint...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn voorspelling voor het kampioenschap:
1: Sergio Sette Camera
2. Mick Schumacher
3. Jack Aitken
Aitken geloof ik niet. Bakte er bij ART al niks van, laat staan bij Campos.

Ik zie Ghiotto wel vooraan mee doen weer, nu hij weg is bij Campos. Bij Russian Time zat ie toen wel altijd van voren.
pi_184343344
Rinus Veekay wint de eerste race in get Aziatische Formule 3 winterkampioenschap. Rjnus startte als derde, maar had een slechte start waardoor hij teugviel naar de vijfde plek. Al snel had hij iedereen ingehaald en reed onbedreigd naar de overwinning. Doordat hij ook de snelste ronde reed mag hij morgen in de tweede race van pole starten. In de derde race, die ook morgen is, start hij van P4. Daniel Ticktum viel uit.

https://racingnews365.nl/(...)-wint-eerste-f3-race

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 12-01-2019 11:52:07 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 12 januari 2019 @ 10:14:04 #120
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184355334
Rinus Veekay wint ook race 2:

"Also won race 2! Had a good start from pole and had a nice and fair battle with Dan Ticktum the first three laps. One more race to go!"
pi_184356907
In de derde race is Rinus Veekay derde geworden achter Ye Yifei en Dan Ticktum. Hij leidt nu in het kampioenschap met 68 punten. Yifei heeft 43 punten en Ticktum 26 punten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 12 januari 2019 @ 11:55:23 #122
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_184356961
Rinus is goed bezig. Wint in elke klasse waaraan hij deelneemt. *O*
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_184369164
Way to go Rinus *O*

Vind trouwens wel dat Dan (ge)Ticktum zich wel enorm laat kennen als hij heeft verloren. De Archie Bunker award voor Hork van de Maand heeft hij al binnen:

- geeft iedereen en alles van zijn malheur (teamgenoot, banden, lekkende olie) maar kijkt niet naar zijn eigen gooi en smijt rijstijl
- Scoort penalties met voornoemde gooi en smijtrijstijl, geen woord over gehoord
- ongeduldig om de ceremonie af te handelen en loopt nukkig weg als dat niet kan. Nou heel beleefd hoor, laat ie ook nog eens zijn trofee.

Ja toegegeven, het zijn geen modelburgers met zijn allen, maar een héél klein beetje mediatraining mag Dr Marko er wel met een buffelzweep inrammen. Of we krijgen straks over een paar jaar weer gezeur over vechtpartijen en zulks.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 13 januari 2019 @ 00:53:01 #124
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_184370167
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 23:57 schreef Sabata het volgende:
Way to go Rinus *O*

Vind trouwens wel dat Dan (ge)Ticktum zich wel enorm laat kennen als hij heeft verloren. De Archie Bunker award voor Hork van de Maand heeft hij al binnen:

- geeft iedereen en alles van zijn malheur (teamgenoot, banden, lekkende olie) maar kijkt niet naar zijn eigen gooi en smijt rijstijl
- Scoort penalties met voornoemde gooi en smijtrijstijl, geen woord over gehoord
- ongeduldig om de ceremonie af te handelen en loopt nukkig weg als dat niet kan. Nou heel beleefd hoor, laat ie ook nog eens zijn trofee.

Ja toegegeven, het zijn geen modelburgers met zijn allen, maar een héél klein beetje mediatraining mag Dr Marko er wel met een buffelzweep inrammen. Of we krijgen straks over een paar jaar weer gezeur over vechtpartijen en zulks.
Dat Ticktum geen lieverdje is, was natuurlijk al bekend. Hij is niet voor niets geschorst geweest. De sympathieprijs zal hij wel nooit winnen.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  zondag 13 januari 2019 @ 12:14:45 #125
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_184375246
Red Bull + publiciteit. Nuff said.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_184489427
Rinus Veekay was de snelste in beide kwalificaties voor de tweede ronde van het Aziatisch Formule 3 kampioenschap, dus hij start race 1 en race 3 van pole. Yifei Ye start beide races van een tweede plaats en Dan Ticktum in de eerste race van P3. In de derde race start hij van P10. De startopstelling van de tweede race is de uitslag van de eerste race. Alle races zijn live te zien via het youtube kanaal van het Aziatisch F3 kampioenschap. De eerste race is om 11.30 uur.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184489630
Geen Ticktum bij de start. En Cordeel valt uit in de opwarmronde, dus de start wordt afgebroken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:48:53 #128
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184489665
Die Rinus klopt die Ticktum ook behoorlijk zeg.

Ik hoop dat er voor Rinus misschien nog wel een formule 1 stoeltje of kans in gaat zitten. Het zou jammer zijn als ie alleen in Amerika zou rijden.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zaterdag 19 januari 2019 @ 11:57:07 #129
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184489763
VeeKay lacht om deze bende. Hij is veel te goed voor deze concurrenten.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 12:03:27 #130
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_184489871
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 11:48 schreef bokkepoot het volgende:
Die Rinus klopt die Ticktum ook behoorlijk zeg.

Ik hoop dat er voor Rinus misschien nog wel een formule 1 stoeltje of kans in gaat zitten. Het zou jammer zijn als ie alleen in Amerika zou rijden.
Als VeeKay eerder de Indy500 weet te winnen dan Max kampioen wordt in de F1, dan is VeeKay de grootste nieuwe raceheld van Nederland. Ik zou als ik hem was lekker voor Amerika gaan.
pi_184490118
Dominante overwinning van Rinus. *O* w/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 19 januari 2019 @ 12:41:08 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_184490489
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:03 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Als VeeKay eerder de Indy500 weet te winnen dan Max kampioen wordt in de F1, dan is VeeKay de grootste nieuwe raceheld van Nederland. Ik zou als ik hem was lekker voor Amerika gaan.
Ik denk het niet, Indy kan qua populariteit niet tippen aan Formule 1 in Nederland.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 13:29:31 #133
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_184491369
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:03 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Als VeeKay eerder de Indy500 weet te winnen dan Max kampioen wordt in de F1, dan is VeeKay de grootste nieuwe raceheld van Nederland. Ik zou als ik hem was lekker voor Amerika gaan.
Indy is hier niet zo heel populair, al zou ik wel gaan kijken als Rinus hem gaat rijden.

Verwacht niet dat het net zo populair word als F1, je zit namelijk met de tijden.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_184494073
Mick Schumacher wordt lid van de Ferrari Driver Academy

https://www.motorsport.co(...)r-programme/4326348/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184495939
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 12:03 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Als VeeKay eerder de Indy500 weet te winnen dan Max kampioen wordt in de F1, dan is VeeKay de grootste nieuwe raceheld van Nederland. Ik zou als ik hem was lekker voor Amerika gaan.
Was Arie Luyendijk groter dan Jos Verstappen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184496524
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:32 schreef sasquatsch het volgende:
Mick Schumacher wordt lid van de Ferrari Driver Academy

https://www.motorsport.co(...)r-programme/4326348/
Hoe mooi zou het zijn als hij al dan niet met Ferrari succesvol kan worden in de F1 _O_ _O_ _O_
Flesje bier
pi_184498957
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 16:32 schreef sasquatsch het volgende:
Mick Schumacher wordt lid van de Ferrari Driver Academy

https://www.motorsport.co(...)r-programme/4326348/
Het bericht die we al een tijdje zagen aankomen... Desondanks, congrats Mick en prima plan van Ferrari!
pi_184539864
Ook de tweede race van afgelopen weekend werd door Rinus 'Veekay' gewonnen voor Ye Yifei. Die won de derde race voor Rinus. Alessandro Ghiretti werd in alle drie de races derde en deze drie coureurs zijn de enige die nog kans maken op de titel die volgend weekend beslist wordt.

Dan Ticktum startte niet in de eerste race, waardoor hij in race 2 achteraan moest starten en een inhaalrace moest rijden, die eindigde op plek 5. In de derde race werd hij (na een straf) negende. Hij staat nu achtste in het kampioenschap en kan hooguit nog tweede worden.

http://www.formulascout.c(...)lead-at-sepang/47764
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184540500
Kan Ticktum mooi die grote waffel eens houden.
pi_184542257
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2019 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
Hij staat nu achtste in het kampioenschap en kan hooguit nog tweede worden.
Hij mag al blij zijn als ie überhaupt met een paar licentiepunten terugkomt naar Europa. Zolang Yifei punten in álle races pakt mag Ticktum heel hard bidden tot eender welke godheid dat Ghiretti nog pech krijgt, kan ie misschien nog derde of vierde worden.

Van Rinus betreft, keurig gedaan weer. Dat kan een hele grote worden op eender welk continent.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_184558081
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 22:16 schreef Sabata het volgende:

[..]

Hij mag al blij zijn als ie überhaupt met een paar licentiepunten terugkomt naar Europa. Zolang Yifei punten in álle races pakt mag Ticktum heel hard bidden tot eender welke godheid dat Ghiretti nog pech krijgt, kan ie misschien nog derde of vierde worden.

Van Rinus betreft, keurig gedaan weer. Dat kan een hele grote worden op eender welk continent.
Blijkbaar kan hij helemaal geen licentiepunten krijgen omdat de Asian F3 Winter Series niet aan de criteria van de FIA voldoet. Minimaal 5 raceweekenden op 3 verschillende circuits.

https://www.motorsport.co(...)licence-bid/4327378/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184558209
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Blijkbaar kan hij helemaal geen licentiepunten krijgen omdat de Asian F3 Winter Series niet aan de criteria van de FIA voldoet. Minimaal 5 raceweekenden op 3 verschillende circuits.

https://www.motorsport.co(...)licence-bid/4327378/
Music... Sweet music
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_184591055
Antoine Hubert gaat komend seizoen voor Arden (dat gaat samenwerken met HWA Racelab) in de Formule 2 rijden.

http://www.formulascout.c(...)ion-with-arden/47793
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184676473
28 coureurs hebben de eerste selectie van de W Series overleefd, waaronder de vier Nederlande coureurs, Stephane Kox, Beitske Visser, Milou Mets en Shirley van der Lof. Opvallende afwezige (of juist niet :) ) is voormalig F1 development coureur Carmen Jorda.
Uit deze lijst worden de 18 coureurs en 2 reserves gekozen die deel gaan uitmaken van het W Series raceprogramma.

De volledige lijst:
quote:
Sarah Bovy, Belgium
Jamie Chadwick, UK
Sabre Cook, USA
Natalie Decker, USA
Marta Garcia, Spain
Megan Gilkes, Canada
Grace Gui, China
Esmee Hawkey, UK
Jessica Hawkins, UK
Shea Holbrook, USA
Francesca Linossi, Italy
Vivien Keszthelyi, Hungary
Emma Kimilainen, Finland
Natalia Kowalska, Poland
Stephane Kox, The Netherlands
Miki Koyama, Japan
Milou Mets, The Netherlands
Sarah Moore, UK
Tasmin Pepper, South Africa
Vicky Piria, Italy
Alice Powell, UK
Gosia Rdest, Poland
Naomi Schiff, Belgium
Shirley Van Der Lof, The Netherlands
Beitske Visser, The Netherlands
Alexandra Whitley, Australia
Fabienne Wohlwend, Liechtenstein
Caitlin Wood, Australian
https://wseries.com/w-ser(...)h-to-the-next-stage/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184676590
Milou Mets en Shirley van der Lof ken ik niet, waar hebben die gereden de afgelopen jaren?
pi_184677004
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Milou Mets en Shirley van der Lof ken ik niet, waar hebben die gereden de afgelopen jaren?
Shirley reed 10 jaar geleden nog Formule 3, maar tegenwoordig historische races en Milou Mets rijdt sinds 2015 in de LMV8, een Nascar-achtige klasse, die op ovals rijdt. Hierin werd ze in 2017 kampioen. Daarvoor reed ze in de Stockcars.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184677961
Beitske Visser zou dit gewoon moeten kunnen winnen toch. Of denk ik nu te makkelijk?
pi_184678123
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 17:07 schreef sasquatsch het volgende:
28 coureurs hebben de eerste selectie van de W Series overleefd, waaronder de vier Nederlande coureurs, Stephane Kox, Beitske Visser, Milou Mets en Shirley van der Lof. Opvallende afwezige (of juist niet :) ) is voormalig F1 development coureur Carmen Jorda.
Uit deze lijst worden de 18 coureurs en 2 reserves gekozen die deel gaan uitmaken van het W Series raceprogramma.

De volledige lijst:

[..]

https://wseries.com/w-ser(...)h-to-the-next-stage/
Mikaela Ahlin (ex van Max) had zich hier niet voor ingeschreven? Althans, zag haar paar dagen geleden al en contractverlenging bevestigen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184678808
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:22 schreef franklop het volgende:
Opvallende afwezige (of juist niet :) ) is voormalig F1 development coureur Carmen Jorda.
Tegenstrijdige berichten omtrent Carmen. Ze was wel ingeschreven, maar schijnt niet in Oostenrijk te zijn verschenen (nogmaals het zijn geruchten, want motorsport-total noemde haar juist de opvallendste afvaller)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_184679458
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:22 schreef franklop het volgende:

[..]

Mikaela Ahlin (ex van Max) had zich hier niet voor ingeschreven? Althans, zag haar paar dagen geleden al en contractverlenging bevestigen
Nee, die zat niet bij de 60 inschrijvingen.

https://wseries.com/qualifiers/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184679724
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 18:51 schreef Sabata het volgende:

[..]

Tegenstrijdige berichten omtrent Carmen. Ze was wel ingeschreven, maar schijnt niet in Oostenrijk te zijn verschenen (nogmaals het zijn geruchten, want motorsport-total noemde haar juist de opvallendste afvaller)
Volgens de organisatie was ze niet aanwezig.

quote:
Organisers said the Spaniard, at 30 one of the oldest in the 55-strong long-list drawn up last November, opted not to participate.
https://uk.reuters.com/ar(...)rtlist-idUKKCN1PM23L
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184932819
Nieuw-Zeelander Liam Lawson verslaat landgenoot Marcus Armstrong en wint de Nieuw-Zeelandse Grand Prix en het Toyota Racing Series kampioenschap.

http://www.formulascout.c(...)and-grand-prix/48154


En in de MRF Challenge in India wint de Britse Jamie Chadwick de tweede race van dit weekend en neemt hiermee de leiding over in het kampioenschap van de Belg Max Defourny. Met nog 3 races te gaan zijn zij samen met de Duitser Andres Estner de enigen die nog kans maken op de titel.
http://www.formulascout.c(...)challenge-lead/48132
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184935233
Jamie Chadwick wint de MRF Challenge *O*

Vandaag won ze nog twee van de drie races.

https://www.autosport.com(...)-mrf-challenge-title
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184980218
Rinus VK was vanmorgen 5e in eerste testsessie van de Indy Lights.. 2e sessie nu bezig.

https://indylights.com/results/live-timing

Wel maar 10 rijders.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184989242
7e in de 2e sessie. 1,2 seconden achter de nummer 1
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_184996827
3e in de laatste sessie. Op 0,12 van de nummer 1
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185084655
En nog een NL'er in de opstapklassen. Bent Viscaal rijdt in 2019 in de F3 voor HWA Racing Lab. Nu maar hopen dat het Merc-filiaal niet teveel zijn FE-broers imiteert ;)

https://nl.motorsport.com(...)B0%5D%5Bvalue%5D=462

Noot: met die bril dacht ik heel even : The Kingsmen hebben de motorsport geïnfiltreerd. Zuiver een jonge Colin Firth zo
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185092923
De nieuwe MP Motorsport Formule 3 wagen. Beetje kaal nog :)

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185105509
Callum Ilott en Juan Manuel Correa zijn bevestigd bij Charouz Racing als Sauber junioren in de Formule 2. Geen Tatiana Calderon dus.

https://www.sauberjuniort(...)nt-drivers-revealed/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185145253
Ik kwam het gisteren al tegen op Reddit, maar is nu officieel; Dan Ticktum houdt het voor gezien in de Asian F3 Winter Series.

http://www.formulascout.c(...)oohan-asian-f3/48481

Nieuw in deze klasse voor dit laatste raceweekend is de Nederlandse F4 coureur Joey Alders.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 21 februari 2019 @ 13:06:37 #161
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185145646
Ticktum :') :')

Verslagen en dan toegeven
:')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_185147761
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef bokkepoot het volgende:
Ticktum :') :')

Verslagen en dan toegeven
:')
Hij kon sowieso daar geen superlicentiepunten halen.
Maar hij laat zich daar wel kennen, ja.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 21 februari 2019 @ 15:48:45 #163
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185148731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:02 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Hij kon sowieso daar geen superlicentiepunten halen.
Maar hij laat zich daar wel kennen, ja.
Ik denk dat dat ook meeweegt inderdaad. Ach ik hoop dat Rinus hem kan winnen, al gun ik die nog steeds een F1 zitje.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_185166030
Tatania Calderon maakt haar debuut als eerste vrouw in de Formule 2 voor Arden:
https://m.gpupdate.net/nl(...)-2-debuut-met-arden/
pi_185166434
Dan zijn er nog vier plekken vrij.

Arden: Antoine Hubert, Tatiana Calderon
ART Grand Prix: Nikita Mazepin, Nyck de Vries
Campos Racing: Jack Aitken, TBA
Carlin: Nobuharu Matsushita, Louis Deletraz
Charouz Racing System: Callum Illot, Juan Manuel Correa
DAMS: Nicolas Latifi, Sergio Sette Camara
MP Motorsport: TBA, TBA
Prema Theodore Racing: Mick Schumacher, Sean Gelael
Trident: Giuliano Alesi, TBA
UNI-Virtuosi: Guan Yu Zhou, Luca Ghiotto
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185171217
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 10:31 schreef JayHovah het volgende:
Tatania Calderon maakt haar debuut als eerste vrouw in de Formule 2 voor Arden:
https://m.gpupdate.net/nl(...)-2-debuut-met-arden/
De hekkensluiter is ook bekend.
pi_185176312
Ye start van pole in de eerste race van het laatste weekend van de Asian F3 Winter Series. Red Bull junior Jack Doohan was 2de. Rinus start van P3 en Joey Alders van P9.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185176663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 14:17 schreef Funzel het volgende:

[..]

De hekkensluiter is ook bekend.
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, je kan niet beweren dat ze voor spek en bonen meereed in de GP3 dus ik geef haar wel kans regelmatig een puntje mee te pakken in de F2. Er rijden imo genoeg coureurs in het nieuwe seizoen mee die ik een stuk lager rate dan Tatania...
pi_185176758
Ze was midfield GP3 en dat verwacht ik ook in de F2.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185179849
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 18:40 schreef sasquatsch het volgende:
Ze was midfield GP3 en dat verwacht ik ook in de F2.
Dat bedoel ik dan ook met "puntjes bij elkaar sprokkelen".
pi_185183474
Dit weekend is het finale weekend van de F3 Asia winter series met Rinus van kalmthout als leider in het kampioenschap.
De 3 races dit weekend zijn in Sepang in Maleisië en live te volgen via de facebook pagina van de F3 Asian Series (F3 Asian Championship Certified by FIA) of via http://www.f3asia.com/

Race 1: za 2:00u
Race 2: za 6:05u
Race 3: zo 3:20u
w/

[ Bericht 1% gewijzigd door northernlight81 op 22-02-2019 22:33:05 ]
pi_185187623
Gaat heel lastig worden voor Van kalmthout om kampioen te worden. Yifei heeft de eerste 2 races gewonnen, Rinus werd 6e en 3e. Rinus heeft nog maar een paar punten voorsprong en die Chinees is gewoon veel sneller op dit circuits. 😖

[ Bericht 1% gewijzigd door northernlight81 op 23-02-2019 07:13:26 ]
pi_185192543
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2019 18:34 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens, je kan niet beweren dat ze voor spek en bonen meereed in de GP3 dus ik geef haar wel kans regelmatig een puntje mee te pakken in de F2. Er rijden imo genoeg coureurs in het nieuwe seizoen mee die ik een stuk lager rate dan Tatania...
16e in de eindstand in de F3, dat is toch niet heel denderend. Normaal gesproken moet je toch wel rond de top 5 eindigen wil je leuk mee kunnen komen in de F2.
pi_185193873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 14:39 schreef Funzel het volgende:

[..]

16e in de eindstand in de F3, dat is toch niet heel denderend. Normaal gesproken moet je toch wel rond de top 5 eindigen wil je leuk mee kunnen komen in de F2.
Ze gaat imho dan ook niet voorin meerijden, maar af en toe wat punten bij elkaar sprokkelen zoals ze in de GP3 deed. En ze was daar in de races niet echt de mindere van haar teamgenoot Correa, die ook de stap naar de F2 maakt. Ze zaten vaak bij elkaar in de buurt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185206718
De laatste race van de F3 Asian winter series is net begonnen.
Live timing

Yifei is uitgevallen, Rinus is kampioen w/

[ Bericht 26% gewijzigd door northernlight81 op 24-02-2019 03:53:48 ]
pi_185207990
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 03:25 schreef northernlight81 het volgende:
De laatste race van de F3 Asian winter series is net begonnen.
Live timing

Yifei is uitgevallen, Rinus is kampioen w/
Las ergens dat Yifey hem in eerste ronde nog probeerde te rammen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 februari 2019 @ 09:43:38 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_185208097
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:36 schreef franklop het volgende:

[..]

Las ergens dat Yifey hem in eerste ronde nog probeerde te rammen
Wilde een Schumachertje doen?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_185209438
Of Yifei m echt wilde rammen geen idee, maar hij dwong Rinus wel héél ver naar buiten in de start van race 3. Rinus reed in de eerste twee weekends zijn laatste race op oude banden, maar nu had hij de oude set al in de eerste race gebruikt. Er komt ook bij dat Jack Doohan en Victor Martins geen punten scoorden voor het kampioenschap en dat die bij de 'regulars' terecht kwamen. Maar zelfs al was Yifei wel gefinishet, dan nog was het niet genoeg geweest. Goed gedaan van Rinus, op naar Glory in de Lights.

Wat RBR betreft, het was misschien slimmer geweest Jack Doohan hier heen te sturen, dan had misschien een RBR-junior nog het merk Red Bull goed kunnen promoten. En in plaats daarvan Ticktum naar de Toyota Series, waar RBR uiteindelijk de winnaar voor het programma heeft opgepikt: Liam Lawson. Teken aan de wand voor Difficult Dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 24-02-2019 11:40:47 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_185209778
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 15:55 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ze gaat imho dan ook niet voorin meerijden, maar af en toe wat punten bij elkaar sprokkelen zoals ze in de GP3 deed. En ze was daar in de races niet echt de mindere van haar teamgenoot Correa, die ook de stap naar de F2 maakt. Ze zaten vaak bij elkaar in de buurt.
Ik gun het haar van harte, we gaan het zien.
pi_185211769
Al zeven inschrijvingen voor de 2019 Indy Lights, en nog vijf open plekken, en dat voor een serie die over twee weken al gaat beginnen..

https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Indy_Lights
pi_185212372
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2019 09:36 schreef franklop het volgende:

[..]

Las ergens dat Yifey hem in eerste ronde nog probeerde te rammen
Ik denk zeker niet dat hij hem echt uit de race wilde rammen. Sowieso is de kans in die auto's dan groot dat je allebei uitvalt of veel plaatsen verliest, en Rinus had 12 punten voorsprong.
Je moet als talent in zo'n serie alleen een goede indruk achter laten. Elke keer dat je naar hogere klasse gaat in een beter veld moet iedere coureur zich toch opnieuw bewijzen. Als Yafei in de de gewone F3 of F2 niet bij de beste zit interesseert het geen enkel team of je ooit Asian F3 winter serie kampioen bent.
pi_185212488
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2019 13:32 schreef Ferry_76 het volgende:
Al zeven inschrijvingen voor de 2019 Indy Lights, en nog vijf open plekken, en dat voor een serie die over twee weken al gaat beginnen..

https://en.wikipedia.org/wiki/2019_Indy_Lights
8 volgens de site... maar dat is wel weer erg kut, ik dacht dat Indycar dit opgelost had en het vanaf dit seizoen beter zou worden. 😕
pi_185248150
Nadat Richard Verschoor vorige week al de nieuwe F3 wagen testte voor MP Motorsport mag hij komende week ook de Formule 2 wagen van MP Motorsport testen. Deze keer doet hij dat samen met ex-IndyCar coureur Jordan King.

https://f1feederseries.co(...)-test-mp-motorsport/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185259440


De Vries de snelste, Verschoor sneller dan King.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185281917
De Vries vandaag ook het snelste
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185282491
Nyck gaat lekker.
pi_185301248
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 5 maart 2019 @ 17:34:57 #188
194695 franklop
Fran knock
pi_185410181
Tweede testweek vandaag gestart in Barcelona.

De Vries zowel in de ochtend als middag het snelste
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185421717
Rinus Veekay was gisteren op de laatste testdag van de Indy Lights zesde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185456453


En nog maar eens de snelste vandaag.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_185457811
Gisteren slechts tweede achter Sette Camara.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185460367
Gisteren zat Sophia Flörsch weer voor het eerst sinds haar crash in Macau in een racewagen. Tijdens een test op Monza reed ze meteen de snelste tijd.

SophiaFloersch twitterde op donderdag 07-03-2019 om 08:58:11 Happy girl❤️🧡💛#99 is back😀1st run ever @Autodromo_Monza🔥ended P1. Fastest lap of the day overall. Tested some stuff in the afternoon. +90laps/500km done on my 1st rollout after Macao. Great fun🏎 Welcome to my new teammate @Callan_OKeeffe. ✅@VARmotorsport❤️ https://t.co/9VGgUIpAug reageer retweet
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2019 @ 19:57:06 #193
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185483355
Geen livestream van de USF2000, Indy Lights etc dit seizoen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185483461
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 19:57 schreef heywoodu het volgende:
Geen livestream van de USF2000, Indy Lights etc dit seizoen?
Hier o.a. met beeld

https://www.indylights.com/results/live-timing
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2019 @ 20:03:58 #195
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185483494
quote:
Net via een van de Twitter-accounts bij de Road to Indy Live app gekomen, waar de livestream gewoon een YouTube-video is van dit openbare doch officiële account *O*

https://www.youtube.com/user/RoadtoIndyTV/videos
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2019 @ 20:51:29 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185484422
Graphics in beeld bij de stream, dat is een welkome toevoeging.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2019 @ 20:58:10 #197
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185484550
Wat hoop ik toch dat Sting Ray Robb 'het' ooit gaat maken, wat een fenomenale naam _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 8 maart 2019 @ 21:16:37 #198
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185484936
Pole voor Zachary Claman de Melo (die al IndyCar gereden heeft) in de Indy Lights, Rinus 6e.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 9 maart 2019 @ 20:02:04 #199
194695 franklop
Fran knock
pi_185502558
Rinus rijdt in de race nu 5e.

En daar ook gefinisht.

[ Bericht 36% gewijzigd door franklop op 09-03-2019 20:17:35 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 9 maart 2019 @ 23:45:53 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185509567
Weet iemand waar ik de Indy Lights kan kijken zonder de uitslag te weten? Er staat nog geen video op het Road to Indy-kanaal :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')