quote:
Nee. Van 1967 tot 1985.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:19 schreef JayHovah het volgende:
Gaat die motor zo ver tot de Benetton van Schumacher in 1994...?
In dat geval...ff denken wat de laatste races waren. Australië schakelde hij zichzelf uit, Suzuka won Hill dacht ik, Spa werd hij gediskwalificeerd. Wat zat er allemaal nog tussen? Portugal?
Hmm, dan klopte mijn vraag inderdaad nietquote:
En 1977 Lauda in een Ferrariquote:Op dinsdag 4 december 2018 20:51 schreef JayHovah het volgende:
Dan gok ik op 1977. 1979 zal het wel niet zijn aangezien Jody Scheckter wereldkampioen werd in de Ferrari.
Correct.quote:Op dinsdag 4 december 2018 22:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En 1977 Lauda in een Ferrari
Ik gok dan 1969.
quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jordan, Toleman, Minardi, Stewart, Tyrell?
Klopt helemaal!quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh en de huidige teams ook, dat zijn resp Force India, Renault, Toro Rosso, Red Bull en Mercedes
Tussenstand:quote:Op dinsdag 4 december 2018 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Goodyear Bridgestone Pirelli Michelin Dunlop en uhhhhh Firestone?
Tussenstand:quote:Op woensdag 5 december 2018 00:04 schreef sasquatsch het volgende:
Mercedes, McLaren, Jaguar, Porsche, Toyota
Karthikeyan is goed. Jaar en GP niet.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Narain Karthikeyan als 24e. GP van Italië in... 2012?
Als je te weinig hebt gereden wordt je niet geklasseerd. Karthikeyan reed in een van de races met 100% finishers en eindigde als 24e.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:07 schreef Smacked_Actor het volgende:
Positie dan ook niet want er reden ooit 26 auto's mee..?
Jaar is goed. En eigenlijk vind ik dit ook wel goed genoeg want het hoeft geen gokfestijn te worden. Het was in de Grand Prix van Europa in Valencia.quote:Op woensdag 5 december 2018 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je te weinig hebt gereden wordt je niet geklasseerd. Karthikeyan reed in een van de races met 100% finishers en eindigde als 24e.
Volgende gok: Nurburgring 2011?
Jazeker!quote:Op woensdag 5 december 2018 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
97 Villeneuve en Schumacher, en 50 Fangio en Farina, denk ik?
Hoewel gebaseerd op de eindstand Piquet idd de titel zou verliezen in 1983, zou hij hem niet verloren hebben als het in 1983 zo zou gelden, want dan had hij de laatste race gewonnen. Hij reed namelijk aan de leiding toen Prost uitviel, schonk vervolgens de zege aan zijn teammaat Patrese, maar liet ook nog om onduidelijke redenen De Cesaris voorbij, waardoor Piquet 3e werd.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
Alain Prost, Nelson Piquet en Keke Rosberg staan mij sowieso bij.
Dit was het verlossende antwoord dus.quote:
Montoya, ook op Monza, vraag me geen jaartallen, dat onthoud ik nooit.quote:Op maandag 10 december 2018 14:54 schreef Doevelaer het volgende:
Nadat de FIA er jarenlang alles aan deed om de F1 vooral langzamer te maken, werd in 2016 eindelijk het officiële record gebroken voor hoogste topsnelheid in een race: Bottas klokte op Monza een topsnelheid van 378 kilometer per uur.
Wie had dit record officieel in handen, en wanneer reed hij dit record, voordat Bottas het van hem afpakte?
Ik dacht dus altijd dat het Pizzonia was, totdat ik het gisteren opzocht toen ik de vraag bedacht.quote:
Alleen is het geen antwoord op de daadwerkelijke vraag.quote:Op dinsdag 11 december 2018 11:41 schreef Fir3fly het volgende:
Nieuw antwoord op de daadwerkelijke vraag: Perez in Mexico 2017?
Oeps. Als het niet Montoya was dan wellicht Raikkonen op Monza, zelfde jaar?quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Alleen is het geen antwoord op de daadwerkelijke vraag.
"Wie had dit record officieel in handen, en wanneer reed hij dit record, voordat Bottas (in 2016) het van hem afpakte?"
Welk jaar is 'zelfde jaar' in deze?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps. Als het niet Montoya was dan wellicht Raikkonen op Monza, zelfde jaar?
2004 bedoelde ik.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:31 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Welk jaar is 'zelfde jaar' in deze?![]()
Raikkonen + Monza is goed
Inkoppertje.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2018 10:59 schreef Doevelaer het volgende:
Oh, bedankt voor de tip.![]()
Reynard?
quote:
Tussenstand:quote:Op vrijdag 14 december 2018 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ickx, Claes, Boutsen, D’ambrosio, Gendebien
Nope, mede vanwege de nieuwe puntentelling. Maar ook met de oude puntentelling deed deze coureur het nog iets slechter, hoewel ze evenveel punten zouden hebben.quote:
Jup, en verder pakte hij maar 2 6e plaatsen als beste resultaten.quote:Op zaterdag 15 december 2018 14:45 schreef Bluurgh het volgende:
Won Peter Gettin of Gethin niet die race?
Klopt!quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje en de 5e, meen ik. Hij was overigens derde geworden als Hakkinen geen problemen aan zijn wagen had gehad.
Lotus was de kampioen bij de constructeurs, met Peterson en fittipaldi, maar die laatste ging naar McLarenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ik dacht dat omdat hij tweede werd na het vertrek van Stewart met nummer 1 mocht rijden. Maar in dat geval is het Lotus aangezien Tyrrell in die tijd met de nummers 3 en 4 reed.
Ronnie Peterson?
Maldonadoquote:Op zondag 16 december 2018 12:20 schreef sasquatsch het volgende:
Nummer 13 wordt veelal gezien als een ongeluksnummer in onze cultuur. Toch zijn er een drietal coureurs die er in de F1 mee reden. Noem er één!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |