Onlogisch misschien?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, we zoeken nog iemand in ons modteam die mijn grappen nadoet.
Kallequote:Op zaterdag 24 november 2018 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kalle koppen niet te stoppen
Overigens zit een goede vriendin van me ook in Spanje. Die melkt daar huisjes.quote:
Je bent een beetje verwarrend, ik weet helemaal niet meer wat juist is nuquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kalle koppen niet te stoppen
Net begonnen. Heeft nog niet de sfeer van de Narcos serie in Colombia of El Chapo maar ik zet door.quote:
Ik heb het blijkbaar heel vaak over seks.quote:
Wat voor seks?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het blijkbaar heel vaak over seks.
El Chapo was kut.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net begonnen. Heeft nog niet de sfeer van de Narcos serie in Colombia of El Chapo maar ik zet door.
Beetje vieze seks. Beetje maar.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje vieze seks. Beetje maar.
Wil er alles van wetenquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beetje vieze seks. Beetje maar.
Ik ga ook pitten. Morgen weer een belangrijke wedstrijd. (mijn de chrer is topscoorder in een standaard team)quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga slapen. Gedraag jullie. 17 notes vandaag was wel erg veel. 3 aan jou Rens.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:26 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga slapen. Gedraag jullie. 17 notes vandaag was wel erg veel. 3 aan jou Rens.
laat m,aar het is laat ikga slapenquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je bent een beetje verwarrend, ik weet helemaal niet meer wat juist is nu
Niet mijn kopje thee. Protagonist vond ik kut.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Narcos > El Chapo
Maar el chapo was zeker niet slecht
Jaja, tot morgenquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat m,aar het is laat ikga slapen
quote:
Nu heb ik zin in thee.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet mijn kopje thee. Protagonist vond ik kut.
Laatste note die ik kan zien dateert van aprilquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:26 schreef onlogisch het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
laat m,aar het is laat ikga slapen
Je kan je note's van de afgelopen 7 dagen niet inzien.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatste note die ik kan zien dateert van april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |