op ajaxquote:
leugens, er is geen chat.quote:
nee doe maar nietquote:
Ik ook bij Pauw zag ik Peter .R de Vries zitten toen doorgezapt naar Huys kiezen tussen Patty en De Vries is kiezen tussen kanker en aids dan maar aids gekozen.quote:
Ik heb wel hulp nodig nu. Hyperventilatie etc niet normaal.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oei, heb je hulp nodig?
Wil je erover praten??
Je kunt de tv ook uitzetten. Als je de keuze hebt tussen kanker, aids, of gewoon niks dan zou ik voor t laatste gaanquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook bij Pauw zag ik Peter .R de Vries zitten toen doorgezapt naar Huys kiezen tussen Patty en De Vries is kiezen tussen kanker en aids dan maar aids gekozen.
ik hou patty ook niet vol ga nog een beetje lezenquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt de tv ook uitzetten. Als je de keuze hebt tussen kanker, aids, of gewoon niks dan zou ik voor t laatste gaan
Patty is ook wel heel veel ineens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik hou patty ook niet vol ga nog een beetje lezen
idemquote:Op vrijdag 23 november 2018 23:12 schreef Canopus het volgende:
Netflix kijk ik tegenwoordig meer dan normale tv.
Is dat leuk?quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:26 schreef noodgang het volgende:
Ik ga maar de slimste mens Belgie kijken
Was vroeger wel leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |