Meet is ook maar onzin meet is meestal niet goed voor topic reeksen gaan mensen incrowd van doen zien klb slowchat gewoon niet meeten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Anders maar ff prive houden. Met die mensen die nu 'komen' zeg ik direct af
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh
geen last van met adblock
Vgm zei jij dat je kwam als t dichtbij was meneerquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:52 schreef R-woud88 het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom ik in die lijst sta, en ik sta er al vanaf het begin in
Monitor komt ookquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wtf is er met die meerlijst gebeurt
Ja maar daar had niemand een antwoord op, en toen was ook nog geen lijstquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vgm zei jij dat je kwam als t dichtbij was meneer
Dat is #hahahahagarpigquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wtf is er met die meerlijst gebeurt
Wil jou en aiu wel ff meeten natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meet is ook maar onzin meet is meestal niet goed voor topic reeksen gaan mensen incrowd van doen zien klb slowchat gewoon niet meeten.
Even overschakelen op Opera.quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh
geen last van met adblock
Net als die quote van Naatje en dat bolk plaatje.quote:
En Gruh natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wil jou en aiu wel ff meeten natuurlijk
En Flippiee als mogelijk
Als ik de lapo heb voeg ik je meteen toe!quote:
mag je weer een weekendje weg?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB GOED NIEUWS!!!
Ik ben pas maandag weer op FOK!
Ik ga je missen maatquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB GOED NIEUWS!!!
weekendje op uit?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK HEB GOED NIEUWS!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |